Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/72919-N-2016.html |
<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w okresie 01.07.2016r - 31.12.2016r</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 72919 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <!--zamówienia publicznego.</p>--> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td> <td>zamówienia publicznego</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>zawarcia umowy ramowej</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr> </table> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mopsolsztyn.bip.gov.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w okresie 01.07.2016r - 31.12.2016r.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest: sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w okresie 01.07.2016r -31.12.2016r. wg indywidualnych zamówień zgłaszanych telefonicznie przez pracowników Zamawiającego. 2.Rodzaj warzyw i owoców świeżych oraz wielkość zamówienia zostały określone w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Warzywa i owoce świeże będą dostarczane Zamawiającemu z uwzględnieniem notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze. Wykonawca stosować będzie stały upust wskazany w ofercie od cen maksymalnych publikowanych w cotygodniowych notowaniach cen na stronie internetowej www.bronisze.com.pl. Ceny brutto dla Zamawiającego będą zawierały stały upust wskazany w ofercie podczas obowiązywania umowy. Zamawiający będzie co tydzień (w każdy wtorek) przekazywał jednostkom organizacyjnym notowania cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze. W sytuacji gdy na dzień składania ofert giełda notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Broniszewie nie uwzględnia któregoś artykułu zawartego w tabeli formularz cenowy należy zastosować cenę z notowań w ostatniej dostępnej publikacji na dany produkt. W przypadku wystąpienia na giełdzie warzyw, owoców krajowych i zagranicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu warzyw i owoców z niższą ceną. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych warzyw i owoców oraz zgodność dostawy ze złożonym zamówieniem 4. Zamawiający wymaga aby warzywa i owoce świeże dostarczane w trakcie realizacji umowy były wysokiej jakości, w gatunku I, również pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) oraz dopuszczone do obrotu. Zobowiązuje się wykonawcę do dostarczania takich produktów, aby jakość warzyw i owoców nie budziła wątpliwości co do jakości w gatunku I. 5.Realizacja dostaw odbywać się będzie w dniu następującym po dniu złożenia zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Wykonawca musi zrealizować każde zamówienie, również te o niskiej wartości. 6.Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia na dowodach sprzedaży (fakturach) nazw warzyw i owoców ze wskazaniem odmian (np. jabłek czy gruszek) oraz kraju pochodzenia (produkt krajowy czy importowany), danych, które umożliwią sprawdzenie zgodności dostarczonego towaru i jego ceny. 7.Podane w formularzu cenowo asortymentowym ilości są wielkościami szacunkowymi, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towarów w ramach limitu wynagrodzenia, ilości wyższych lub niższych według cen po uwzględnieniu notowań cenowych Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze i stałego upustu wskazanego w ofercie, bez żadnych skutków finansowych dla Zamawiającego. Zamawiający może ograniczyć lub zwiększyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych artykułów w okresie trwania umowy. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U.z 2014 r. poz. 669 z pózn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, jednak nie rzadziej niż dwa - trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7.00:10.00 Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca..</p> <p><b>II.1.5) <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr> </table> </b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li> <li></li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie żądał wnoszenia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności polegającej na sprzedaży i dostarczeniu warzyw i owoców jeżeli Wykonawca potwierdzi to oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, jeżeli potwierdzi to oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca potwierdzi to oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz wykaże, że dysponuje samochodem/samochodami dopuszczonymi do przewozu artykułów spożywczych (warzyw i owoców) zgodnie z decyzją/zezwoleniem wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 171 poz. 1225 z późn. zm.).</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca potwierdzi to oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji finansowej, jeżeli potwierdzi to oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1.wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy 2.wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz cenowy 3.pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii dokumentu potwierdzonej przez notariusza) dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające, że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. 4.w przypadku, gdy Wykonawca, powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 60</li> <li>2 - upust - 40</li> </ul> <p><b>IV.2.2)</b> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr> </table> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> mopsolsztyn.bip.gov.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a , 10-449 Olsztyn pok. 314 (p.III).</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a , 10-449 Olsztyn pok. 317 (p.III).</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>