JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/79833-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców świeżych, przetworzonych i kiszonych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Lublińcu przy ulicy 74 GPP 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79833 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Zameczek" , ul. 74 GPP 2, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3531105 w.308, faks 34 3531126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> dpszameczek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadajaca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców świeżych, przetworzonych i kiszonych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Zameczek w Lublińcu przy ulicy 74 GPP 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	ARBUZ (waga od 2,00 do max 5,00kg/szt), świeży, soczysty, bez uszkodzeń, 60kg		
2.	ARONIA świeża, dojrzała, nieprzesuszona, 20kg					
3.	BANANY świeże, żółte, średniej wielkości (waga max. 120g/szt), bez uszkodzeń, bez śladów pleśni, 100kg											
4.	BOTWINKA	świeża, czysta, bez uszkodzeń, średniej wielkości, 60szt				
5.	BROKUŁ świeży, różyczkowany, średniej wielkości (waga min. 0,50kg/szt), bez uszkodzeń, obcinany, 100szt										
6.	BRUKSELKA świeża, czysta, bez uszkodzeń, 20kg						
7.	BRZOSKWINIA zdrowe, dojrzałe, słodkie, bez uszkodzeń, (waga max.135g/szt), 120kg	
8.	BURAKI CZERWONE średniej wielkości, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń, 200kg		
9.	CEBULA CZERWONA sucha, średniej wielkości, bez uszkodzeń, nie przerośnięta, 40kg
10.	CEBULA ŻÓŁTA sucha, średniej wielkości, bez uszkodzeń, nie przerośnięta, (od VI do IX cebula młoda)	, 400kg
11.	CUKINIA kabaczek, średniej wielkości (waga max. 300g/szt), dojrzała, jędrna, bez uszkodzeń, 200kg
12.	CYTRYNA dojrzałe, soczyste, średniej wielkości, jędrne, bez uszkodzeń, 55kg
13.	CZOSNEK  świeży, polski, główki kompletne, średniej wielkości, nie przerośnięte, 120szt
14.	DYNIA średniej wielkości, dojrzała, bez uszkodzeń, 120kg	
15.	FASOLA JAŚ sucha, duża, bez śladów pleśni i robaków, 50kg
16.	FASOLKA SZPARAGOWA świeża, zdrowa, jędrna, bez uszkodzeń, 100kg
17.	GREJPFRUT czerwony, soczysty, dojrzały, średniej wielkości (waga max. 260g/szt), 60kg
18.	GROCH żółty, połówki, bez śladów pleśni i robaków, 30kg
19.	GRUSZKI zdrowe, soczyste, dojrzałe, słodkie, średniej wielkości (waga max.180g/szt), 70kg
20.	JABŁKA CZERWONE średniej wielkości (waga 130g -200g/szt), zdrowe, soczyste, bez uszkodzeń, 800kg
21.	KALAFIOR świeży, różyczkowany, gruntowy, średniej wielkości (waga min. 0,80kg/szt), bez uszkodzeń, obcinany, 100szt
22.	KALAREPA	świeża, czysta, bez uszkodzeń, główki średniej wielkości, 40szt
23.	KAPUSTA BIAŁA główki, jędrne, średniej wielkości (waga 3-4kg/szt), zdrowe, czyste, (IV - VIII kapusta młoda), bez uszkodzeń, 240kg
24.	KAPUSTA CZERWONA główki, jędrne, średniej wielkości (waga 2-4kg/szt),zdrowe, czyste, (IV - VIII kapusta młoda), bez uszkodzeń, 120kg
25.	KAPUSTA KISZONA dobrej jakości, (waga po odcieku), niepasteryzowana, 300kg
26.	KAPUSTA PEKIŃSKA zdrowa, jędrna, bez uszkodzeń i przebarwień, świeża, średniej wielkości (waga min. 0,80kg/szt), 80szt
27.	KIWI	zdrowe, dojrzałe, jędrne, bez uszkodzeń,(waga min. 75g/szt), 200szt
28.	KOPEREK ZIELONY świeży, polski, w pęczkach, czysty, 80szt
29.	MANDARYNKI dojrzałe, słodkie, soczyste, średniej wielkości (waga max. 80g/szt), bez uszkodzeń, 80kg
30.	MARCHEW świeża, czysta, zdrowa, jędrna, barwa czerwono-pomarańczowa, obcinana od natki, nie popękana, bez uszkodzeń, średniej wielkości (waga min. 100g/szt), twarda, bez ciemnych plam, 700kg
31.	MORELA dojrzała, słodka, bez uszkodzeń i przebarwień, (waga 50g-80g/szt), 60kg
32.	NEKTARYNA zdrowe, dojrzałe, słodkie,bez uszkodzeń, (waga max.135g/szt), 100kg
33.	OGÓREK KISZONY / małosolony twardy, dobrej jakości, waga po odcieku, 150kg
34.	OGÓREK ZIELONY świeży, zdrowy, twardy, bez uszkodzeń, średniej wielkości, 250kg
35.	PAPRYKA CZERWONA świeża, twarda, bez uszkodzeń i przebarwień, średniej wielkości (waga 130-200g/szt), 140kg
36.	PAPRYKA ZIELONA świeża, twarda, bez uszkodzeń i przebarwień, średniej wielkości (waga 130-200g/szt), 25kg
37.	PAPRYKA ŻÓŁTA	świeża, twarda, bez uszkodzeń i przebarwień, średniej wielkości (waga 130-200g/szt), 30kg
38.	PIECZARKI świeże, średniej wielkości, czyste, bez uszkodzeń, 55kg
39.	PIETRUSZKA (korzeń) świeża, czysta, zdrowa, jędrna, obcinana od natki, nie popękana, bez uszkodzeń, średniej wielkości (waga min. 70g/szt), bez ciemnych plam, 260kg
40.	PIETRUSZKA (natka) zielona, świeża, polska, w pęczkach, czysta, 140szt
41.	PIGWA żółta, dojrzała, bez uszkodzeń, 10kg
42.	POMARAŃCZE	dojrzałe, słodkie, soczyste, średniej wielkości (waga max. 250g/szt), bez uszkodzeń, 130kg
43.	POMIDORY	świeże, dojrzałe, zdrowe, twarde, mięsiste, średniej wielkości, bez uszkodzeń, 280kg
44.	POR	zdrowy, czysty, bez uszkodzeń, średniej wielkości (waga min. 150g/szt), 250szt
45.	PORZECZKA czerwona/czarna, dojrzała, świeża, nieprzesuszona, 60kg
46.	RABARBAR	świeży, czysty, bez uszkodzeń, 15kg
47.	RZODKIEW BIAŁA podłużna, świeża, zdrowa, jędrna, soczysta,pozbawiona naci, średniej wielkości (waga min.220g/szt), 100kg
48.	RZODKIEWKA świeża, zdrowa, jędrna, w pęczkach (waga min. 120g/pęczek), 100szt
49.	SAŁATA LODOWA świeża, główki, czysta, bez uszkodzeń i przebarwień, średniej wielkości (waga min. 400g/szt), 50szt
50.	SAŁATA ZIELONA świeża, główki, czysta, bez uszkodzeń i przebarwień, średniej wielkości (waga min. 250g/szt), 320szt
51.	SELER (korzeń) świeży, czysty, zdrowy, cały, jędrny, obcinany od natki, nie popękany, bez szkodników i uszkodzeń, średniej wielkości (waga min. 330g/szt), miąższ biały, bez ciemnych plam, 320kg
52.	SELER NACIOWY (sałatkowy) świeży, czysty, 30szt
53.	SELER ZIELONY (natka)	świeży, polski, czysty, w pęczkach, 40szt
54.	SUSZ KOMPOTOWY 2kg
55.	SZCZYPIOREK (świeży) zielony, świeży, polski, w pęczkach, czysty, 60szt
56.	ŚLIWKI SUSZONE  kalifornijskie, 0,50kg
57.	ŚLIWKI WĘGIERKI świeże, dojrzałe, zdrowe, słodkie, bez uszkodzeń i robaków, 200kg
58.	TRUSKAWKI świeże, dojrzałe, zdrowe, słodkie, mięsiste, bez uszkodzeń, bez śladów pleśni, 160kg
59.	WINOGRONA czerwone/zielone, świeże, dojrzałe, bez uszkodzeń i pleśni, słodkie, 40kg
60.	WIŚNIA świeża, dojrzała, zdrowa, bez uszkodzeń i robaków, 120kg
61.	ZIEMNIAKI	konsumpcyjne, świeże, czyste, zdrowe, bez uszkodzeń, średniej wielkości, 5200kg
62.	ŻUREK	w woreczku 0,5 l, 30szt.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.21.22.13-6, 03.22.11.00-7, 03.22.11.10-0, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.11.14-8, 03.21.21.00-1, 03.22.12.00-8, 03.22.12.12-5, 03.22.12.22-8, 03.22.12.30-7, 03.22.13.00-9, 03.22.13.10-2, 03.22.14.20-6, 03.22.14.10-3, 03.22.12.60-6, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.13.40-1, 03.22.21.11-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ - kalkulacja oferty,
2. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ,
3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - WARUNKI ZAMÓWIENIA - Załącznik nr 5do SIWZ,
4.Oświadczenie wykonawcy o braku zaległości w płatnościach względem ZUS i US - załącznik nr 7 do SIWZ
5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnego aneksu.
Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki VAT - strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa.
b) zmiany terminu realizacji umowy
c) gdy zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie będą: 
- wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenie zamówienia  uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta,która została pierwotnie dopuszczona,
- modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Zamawiającego w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> dpszameczek.pl strona główna,  BIP  http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej Zameczek
42-700 Lubliniec, ul. 74 GPP 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zameczek
42-700 Lubliniec, ul. 74 GPP 2
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com