Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/83629-N-2016.html |
<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 83629 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <!--zamówienia publicznego.</p>--> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td> <td>zamówienia publicznego</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>zawarcia umowy ramowej</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr> </table> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3581460, 3581200, 3581332, faks 32 2518437, 32 35 8 432.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uck.katowice.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych stosowanych w anestezjologii Część 1 - Rurki intubacyjne Część 2 - Rurki tracheostomijne , intubacyjne Część 3 - Drenaż Część 4 - Rurki tracheostomijne Część 5 - Różne I Część 6 - Filtry oddechowe Część 7 - Filtry mechaniczne Część 8 - Obwody oddechowe Część 9 - Butelki i dreny do ran pooperacyjnych Część 10 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera Część 11 - Wąsy tlenowe Część 12 - Sterylna,pirogenna woda do systemu RespiFlo Część 13 - Torba na wymioty Część 14 - Kraniki trójdrożne I Część 15 - Kraniki trójdrożne II Część 16 - Maski krtaniowe Część 17 - Różne II Część 18 - Prowadnice do trudnych intubacji Część 19 - Worki na mocz.</p> <p><b>II.1.5) <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr> </table> </b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li> <li></li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających te warunki Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do siwz</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających te warunki Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do siwz</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających te warunki Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do siwz</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających te warunki Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do siwz</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków - za spełniających te warunki Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do siwz</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><br><p class="bold"> III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p> <p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"> <li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału dokumentu lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej notarialnie.</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 95</li> <li>2 - Termin dostawy - 5</li> </ul> <p><b>IV.2.2)</b> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr> </table> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna b) zmiany numeru katalogowego producenta dotyczącego przedmiotu umowy c) zmiany producenta przedmiotu umowy , w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie wyższej niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uck.katowice.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im.prof.K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul.Ceglana 35 , 40-514 Katowice.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im.prof.K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul.Ceglana 35 , 40-514 Katowice.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rurki intubacyjne.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki intubacyjne wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.1 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rurki tracheostomijne ,intubacyjne.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki tracheostomijne , intubacyjne wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.2 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Drenaż.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Drenaż- wyszczególnienie asortymentowo ilościowe określono w załączniku 4.3 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rurki tracheostomijne.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurki trahceostomijne wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.4 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Różne I.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Różne wyszczególnienie asortymentowo ilościowe określono w załączniku 4.5 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Filtry oddechowe.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtry oddechowe - wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.6 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Filtry mechanicze.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtry mechaniczne wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.7 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Obwody oddechowe.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obwody oddechowe wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.8 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Butelki i dreny do ran pooperacyjnych.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Butelki i dreny do ran pooperacyjnych wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.9 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zestawy do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera - wyszczególnienie asortymentowo ilościowe określono w załączniku 4.10 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Wąsy tlenowe.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wąsy tlenowe - wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.11 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sterylna, pirogenna woda do systemu RespiFlo.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna, pirogenna woda do systemu RespiFlo - wyszczególnienie asortymentowo ilościowe określono w załączniku 4.12 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Torba na wymioty.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torba na wymioty - wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe określono w załączniku 4.13 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Kraniki trójdrożne I.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kraniki trójdrożne wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.14 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Kraniki trójdrożne II.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kraniki trójdrożne II wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.15 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Maski krtaniowe.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maski krtaniowe wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.16 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Różne II.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Różne II wyszczególnienie asortymentowe i ilościowe określono w załączniku 4.17 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Prowadnice do trudnych intubacji.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadnice do trudnych intubacji wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.18 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Worki na mocz.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worki na mocz wyszczególnione asortymentowo i ilościowo w załączniku 4.19 SIWZ.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 95</li> <li>2. Termin dostawy - 5</li> </ul> </li> </ul><br>